PDA

Bekijk Volledige Versie : Verdedig Nederland tegen de VS! Adopteer een fortje!



Donna
14-02-03, 09:15
Wat is Hogerhand?

Het Volksfront van Hogerhand is een civiele defensiemacht. Haar taak is de preventieve bewaking van de Nederlandse kust in verband met een mogelijke invasie van het Amerikaanse leger. Deze invasie is aangekondigd in de zogenaamde 'invasiewet' die president Bush op 2 Augustus j.l. heeft ondertekend.

Als onderdeel van een offensief tegen het Internationale Strafhof, is deze invasiewet feitelijk een oorlogsverklaring — zowel aan het internationaal recht, als aan Nederland, dat als gastland van het Hof optreedt.

Wij achten het niet aannemelijk dat de Nederlandse regering onze diplomaten, danwel het leger opdracht zal geven om werkelijk tegen onze bondgenoot op te treden. Als burgers nemen wij daarom zelf de verdediging ter hand.

Het Volksfront van Hogerhand opereert echter strikt binnen de Nederlandse wet. De manschappen beschikken dan ook niet over reguliere wapens. Tegenover de overweldigende vuur-, slag- en stootkracht van de Verenigde Staten, brengen wij niets anders dan onze geestkracht in stelling. Deze geestkracht komt tot uiting in het simpele motto van het volksfront: trans corpus mortuum , oftewel: over mijn lijk!

Onder dit motto bewaken ongewapende burgers 24 uur per dag onze stranden. Aldus werpen zij een menselijk schild op tegen de absurde invasieplannen van onze bondgenoot aan de andere kant van de oceaan. Een schild waarin onze vrienden zich kunnen spiegelen — opdat zij hopelijk zullen inzien hoezeer zij zich van de werkelijkheid hebben vervreemd.

surf naar http://www.hogerhand.nl/home.html voor meer info!

Mensen, dit is toch humor?!? Check die saait effe uit!

Zullen we als prikkers een fortje adopteren? Ik wil het wel voorschieten, dan moeten we maar iets regelen......

In ieder geval moeten de NVDD Angels natuurlijk een eigen fortje hebben, Cc? Mulan?

TAKBIER! :D

Tomas
14-02-03, 09:26
Wow..

Dat Open-Source model spreekt me wel aan.

Wij zouden als prikbord dan ook binnen dit model kunnen besluiten om tot een pre-emptive strike over te gaan.

Ik stel maar wat voor...

mulan
14-02-03, 09:36
Geplaatst door Donna
surf naar http://www.hogerhand.nl/home.html voor meer info!

Mensen, dit is toch humor?!? Check die saait effe uit!

Zullen we als prikkers een fortje adopteren? Ik wil het wel voorschieten, dan moeten we maar iets regelen......

In ieder geval moeten de NVDD Angels natuurlijk een eigen fortje hebben, Cc? Mulan?

TAKBIER! :D

Here we are to save the day :D ...........................ik ben er helemaal klaar voor. :wohaa: .......oops verkeerde smilie ..........:boos:
Wanneer kunnen we beginnen,dat is toch bij het strand aangezien de aanval daar zal beginnen......ik stel voor in de zomer.Kunnen we ondertussen zonnen............... :jeweetog:


Tomas....je loopt een beetje voor op de feiten ,pre-emprive strike is iets wat toch iets te ver gaat,we kunnen er natuurlijk wel over na denken.Maar dan verpest ik mijn eigen dagje aan het strand.....hmmm oke.Voorstel:we sturen Tomas zwemmend richting de VS om ze daar uit te dagen..............ik vind dat dat voor nu dan wel genoeg is.Verdere stappen bespreken we wel zodra je terug bent en je bevindingen aan ons doorgeeft,pas dan kunnen we kijken wat het beste is om Nederland verder te beschermen. :D

Tomas
14-02-03, 09:42
Geplaatst door mulan
Tomas....je loopt een beetje op de feiten voor,pre-emprive strike is iets wat toch iets te ver gaat,we kunnen er natuurlijk wel over na denken.Maar dan verpest ik mijn eigen dagje aan het strand.....hmmm oke.Voorstel:we sturen Tomas zwemmend richting de VS om ze daar uit te dagen..............ik vind dat dat voor nu dan wel genoeg is.Verdere stappen bespreken we wel zodra je terug bent en je bevindingen aan ons doorgeeft,pas dan kunnen we kijken wat het beste is om Nederland verder te beschermen. :D

OK. Ik ben voor. Maar ik ga niet zemmend.

Dus als jullie het nederlandse strand in weer en wind (eigenlijk gewoon regen) bewaken, check ik ff het strand aan de andere kant van de oceaan, wel ietsje zuidelijker, om een eventuele invasie voor te bereiden.

Couscousje
14-02-03, 10:01
Geplaatst door Donna
Wat is Hogerhand?

Het Volksfront van Hogerhand is een civiele defensiemacht. Haar taak is de preventieve bewaking van de Nederlandse kust in verband met een mogelijke invasie van het Amerikaanse leger. Deze invasie is aangekondigd in de zogenaamde 'invasiewet' die president Bush op 2 Augustus j.l. heeft ondertekend.

Als onderdeel van een offensief tegen het Internationale Strafhof, is deze invasiewet feitelijk een oorlogsverklaring — zowel aan het internationaal recht, als aan Nederland, dat als gastland van het Hof optreedt.

Wij achten het niet aannemelijk dat de Nederlandse regering onze diplomaten, danwel het leger opdracht zal geven om werkelijk tegen onze bondgenoot op te treden. Als burgers nemen wij daarom zelf de verdediging ter hand.

Het Volksfront van Hogerhand opereert echter strikt binnen de Nederlandse wet. De manschappen beschikken dan ook niet over reguliere wapens. Tegenover de overweldigende vuur-, slag- en stootkracht van de Verenigde Staten, brengen wij niets anders dan onze geestkracht in stelling. Deze geestkracht komt tot uiting in het simpele motto van het volksfront: trans corpus mortuum , oftewel: over mijn lijk!

Onder dit motto bewaken ongewapende burgers 24 uur per dag onze stranden. Aldus werpen zij een menselijk schild op tegen de absurde invasieplannen van onze bondgenoot aan de andere kant van de oceaan. Een schild waarin onze vrienden zich kunnen spiegelen — opdat zij hopelijk zullen inzien hoezeer zij zich van de werkelijkheid hebben vervreemd.

surf naar http://www.hogerhand.nl/home.html voor meer info!

Mensen, dit is toch humor?!? Check die saait effe uit!

Zullen we als prikkers een fortje adopteren? Ik wil het wel voorschieten, dan moeten we maar iets regelen......

In ieder geval moeten de NVDD Angels natuurlijk een eigen fortje hebben, Cc? Mulan?

TAKBIER! :D

Prima.

Ik wil wel de kamer met balkon en uitziGt op zee.

Cc

Tomas
14-02-03, 10:06
Ik weet nog een klein strandje aan de perzische golf wat onderzocht moet worden. Want ik zie hier een bondgenoot.


Iraq Pre-empts Pre-emptive Strike

Extracted from The Chaser

Saddam Hussein has launched a pre-emptive strike on the United States to prevent it from pre-emptively striking Iraq first.

Hussein said he has intelligence that the US had developed weapons of mass destruction and planned to use them to attack Iraq.

Hussein justified his strike citing the US' long history of violating UN resolutions. He also recalled the US' willingness to use poison gas against its own people, such as the sailors unknowingly sprayed with VX and sarin during American naval testing in the 1960s. But his strongest justification of the attack was the fact that America does not share Iraq's ideology.

"George W. Bush is a dangerous Christain with his finger on the trigger of the world's worst weapons," Saddam said.

Saddam was asked whether he is planning to release a dossier of speculative material drawn from unnamed sources, like that recently issued by Tony Blair. The Iraqi President replied that he is still trying to pull together sufficient evidence, but has already obtained some material of Bush's intention to strike from CNN, The New York Times, The Washington Post, the US Department of Defence, public statements by President George W. Bush, and a particularly nasty card he received from Donald Rumsfeld last Christmas.

Despite the strike being officially launched, no action has actually been taken as yet, as Iraq has no weapons with sufficient range to reach the US mainland.

Donna
14-02-03, 11:14
:lol:

Ik vind dit trouwens typisch een actie voor maroc.nl! Als beheer hier nou een topper van maakt, en prikkers kleine donaties doen op de rekening van de stichting, kan de stichting maroc.nl namens de prikkers fortjes adopteren... het kost 80 euro per fortje.

Ze moeten er nog een stuk of 60 ofzo bouwen, dus ze hebben nog wel wat geld nodig!

Beheer?

Oehoe!

Voor NVDD angels is dit een mooi moment om ons te profileren richting de rest van de wereld.... we kunnen digitale foto's maken (met legerhoofddoekjes) en die opsturen, dan 80 euro betalen en we staan prominent met ons hoofd op een fortje! Wel incognito natuurlijk, vermomd als angels, maar dat maakt het alleen maar leuker.......

:fplet:

Dragon_Khan
14-02-03, 11:38
Wie ook nog gevonden moeten worden, zijn vlaggenheisers.

Voor de vlag van Belgi๋ is er nog niemand.

Marsipulami, Mas, interesse?

Marocco staat er trouwens niet bij, omdat die het verdrag niet hebben ondertekend, denk ik. :(

Dragon_Khan
14-02-03, 11:43
Zijn dit trouwens zulke fortjes?

http://www.hogerhand.nl/pix/ill/impressie_11maart_t.jpg

hanskamp
14-02-03, 12:29
Geplaatst door Donna
Wat is Hogerhand?

Het Volksfront van Hogerhand is een civiele defensiemacht. Haar taak is de preventieve bewaking van de Nederlandse kust in verband met een mogelijke invasie van het Amerikaanse leger. Deze invasie is aangekondigd in de zogenaamde 'invasiewet' die president Bush op 2 Augustus j.l. heeft ondertekend.

Als onderdeel van een offensief tegen het Internationale Strafhof, is deze invasiewet feitelijk een oorlogsverklaring — zowel aan het internationaal recht, als aan Nederland, dat als gastland van het Hof optreedt.

Wij achten het niet aannemelijk dat de Nederlandse regering onze diplomaten, danwel het leger opdracht zal geven om werkelijk tegen onze bondgenoot op te treden. Als burgers nemen wij daarom zelf de verdediging ter hand.

Het Volksfront van Hogerhand opereert echter strikt binnen de Nederlandse wet. De manschappen beschikken dan ook niet over reguliere wapens. Tegenover de overweldigende vuur-, slag- en stootkracht van de Verenigde Staten, brengen wij niets anders dan onze geestkracht in stelling. Deze geestkracht komt tot uiting in het simpele motto van het volksfront: trans corpus mortuum , oftewel: over mijn lijk!

Onder dit motto bewaken ongewapende burgers 24 uur per dag onze stranden. Aldus werpen zij een menselijk schild op tegen de absurde invasieplannen van onze bondgenoot aan de andere kant van de oceaan. Een schild waarin onze vrienden zich kunnen spiegelen — opdat zij hopelijk zullen inzien hoezeer zij zich van de werkelijkheid hebben vervreemd.

surf naar http://www.hogerhand.nl/home.html voor meer info!

Mensen, dit is toch humor?!? Check die saait effe uit!

Zullen we als prikkers een fortje adopteren? Ik wil het wel voorschieten, dan moeten we maar iets regelen......

In ieder geval moeten de NVDD Angels natuurlijk een eigen fortje hebben, Cc? Mulan?

TAKBIER! :D

Misschien moet de VS uit de NAVO, en moet Nederland beroep doen op artikel 4, op dezelfde wijze als Turkije daar ook beroep op doet.

Donna
14-02-03, 12:33
Geplaatst door Dragon_Khan
Zijn dit trouwens zulke fortjes?

http://www.hogerhand.nl/pix/ill/impressie_11maart_t.jpg

Zo ziet het eruit ja..... maar je kunt ook kleinere fortjes adopteren, op andere delen van het strand.

Maar die vlaggenhijsers zijn inderdaad ook nodig, Mars? Het lijkt me echt leuk als jij er een hijst, misschien samen met Mas en Sven ja!

Dragon_Khan
15-02-03, 12:12
Oh en als Friesland zich ook nog ff afscheid kan ik ook een vlagje heisen.
Moet Friesland nog wel even het verdrag ondertekenen.