PDA

Bekijk Volledige Versie : Happy valentijn



rnaj
14-02-03, 12:01
Tienjarige beroofd door leeftijdgenoten

Uitgegeven: 14 februari 2003 11:18

AMSTERDAM - Een tienjarige jongen is donderdag in Amsterdam op straat beroofd door twee jongens van elf en twaalf jaar oud. Het slachtoffertje werd door zijn jeugdige belagers geslagen en geschopt. Doordat een getuige langsfietste, werd de beroving beëindigd, aldus de politie vrijdag.

De vader van een van de berovers hield zijn zoon vast tot de politie arriveerde en hem arresteerde. De tweede verdachte is door zijn moeder naar het politiebureau gebracht. Een derde verdachte is nog voortvluchtig.

De jongens eisten geld van hun slachtoffer, die liep nabij de Valentijnkade in de hoofdstad, en haalden zijn zakken leeg. De 12-jarige wordt vrijdag voorgeleid aan de officier van justitie.

Voor de 11-jarige jongen, die eveneens werd aangehouden, is contact gelegd met hulpverleningsinstanties. Het slachtoffer is na het incident opgevangen door agenten en naar huis gebracht.

Tomas
14-02-03, 12:05
Geplaatst door rnaj
AMSTERDAM - Een tienjarige jongen is donderdag in Amsterdam op straat beroofd door twee jongens van elf en twaalf jaar oud.

De vader van een van de berovers hield zijn zoon vast tot de politie arriveerde en hem arresteerde. De tweede verdachte is door zijn moeder naar het politiebureau gebracht. Een derde verdachte is nog voortvluchtig.


Wat klopt er niet aan dit bericht....?

mulan
14-02-03, 12:09
Geplaatst door Tomas
Wat klopt er niet aan dit bericht....?

Alles klopt :jeweetog:

Mark
14-02-03, 14:58
Geplaatst door Tomas
Wat klopt er niet aan dit bericht....?

het feit dat de DADER naar een hulpverleningsinstantie wordt gestuurd en het SLACHTOFFER zo naar huis wordt gestuurd is wat er niet klopt.....

biraat

Zara
14-02-03, 15:02
Wat klopt er niet aan dit bericht....? [/QUOTE]


Dat het valentijn is en dat hij ook nog langs de valentijnkade loopt...naah dat gaat er bij mij gewoon niet in.

rannia A`dam
17-02-03, 16:51
ik dacht dat ik de ergste valentijn had. maar het blijkt dat het erger kan zijn