PDA

Bekijk Volledige Versie : Ouarzazate: doorzichtig soft met motief

noraatje
14-02-03, 18:53
Hallo Dames en Heren,

Ik ben al enige tijd op zoek naar Marokaanse stof. Het is een doorzichtige stof met bloemetjes, etc. en in verschillende kleuren in het zuiden, indien er mensen zijn uit Ouarzazate zullen ze wel begrijpen wat voor stof ik bedoel, waar ik vandaan kom gebruiken ze dat als een soort jas en ook voor bruiloften (in de zomer).

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Hartelijke groeten,

Noraatje

Amien Khalil
16-02-03, 12:49
salam Noraatje,

Toevallig kwam ik jouw berichtje hier tegen ..

Ik kom zelf ook uit ouarzazate en ik weet precies wat je zoekt en bedoelt ... Tatterft..of niet? (wellicht noemen jullie het anders ..)

...maar goed het lijkt op een gordijn (hihih) en je kunt het ook in verschillende kleuren krijgen incl. bijbehorende hoofddoek met allerlei kleuren ..

Ik ga binnenkort naar marokko (zakenreisje), en ik kan wel even kijken voor je of ik gelijk een mooie 'tatterft' mee kan nemen.

De vraag is alleen ...

Voor wanneer heb je het nodig ? ..en hoeveel meter heb je dan nodig?

Ik hoop snel van je te horen, want als het goed is ga ik volgende week al die richting op...

Iwa ..tashelhit/tasoesiet of wat het ook mag zijn hihih....

Ik hoop in ieder geval dat je zo snel mogelijk iets kan vinden.

P.S: Je kunt me ook bellen : 06-21654568.

Oessalam.

Amien Khalil.

Whazzzup
18-02-03, 14:26
:wat?!: JA ZET METEEN JE TELEFOONNUMMER OP HET WERELDWIJDE WEB NEER....KAN ELK IDIOOT DIE STOF NODIG HEEFT JE BELLEN....NU JE TOCH NAAR MAROKKO GAAT, BEL IK JE BINNENKORT....IK WIL DAT JE EEN VROUW VOOR ME MEEBRENGT UIT MAROKKO......KLINKT SARCASTISCH HEH??......INDERDAAD ...IS HET OOK :zwaai:

noraatje
13-03-03, 14:13
He Amien,

leuk dat je reageert (let maar niet op die mafkees met zijn stommiteit).
Ik kom uit Ouarzazate plaatjes Thinghir.

Ik heb de stof juist nodig voor mijn zussen in Marokko.
Maar misschien kan je me het adres geven in Ouarzazate waar de stof
te kopen is.
Hier in Nederland is de stof niet te koop, soms kom ik het wel op de markt tegen (wij noemen het in Thinghir LKTEN of zo iets).
Waar kom jij exact vandaag.

Misschien ben je al in Marokko, maar reager toch op je bericht.

Groetje en tot hoors,

Noraatje