PDA

Bekijk Volledige Versie : Osama Bin Laden allesbehalve een heilige...



een_Belg
14-02-03, 19:38
Ex-liefje kon ontsnappen uit klauwen van Bin Laden

,,Als ik de tijd had, kwam ik je eigenhandig de keel oversnijden.'' Zo sprak Osama bin Laden in een telefoontje tot zijn gewezen ,,seksspeeltje'' Kola Boof nadat zij haar eerste boek had gepubliceerd. De Soedanees-Amerikaanse schrijfster leeft met haar twee zoontjes ondergedoken in Los Angeles sinds de islamieten een fatwa of religieus doodvonnis tegen haar uitspraken.


Kola Boof (34) is goed op weg om een bestsellerauteur te worden. Of ze daarvan zal kunnen genieten, is maar de vraag. Haar leven bleef totnogtoe niet gespaard van kommer en kwel.

In 1980 moest ze toekijken hoe haar beide ouders werden vermoord. Haar Egyptische oma vond haar te zwart en stond haar af voor adoptie. Ook met haar Londense pleegouders klikte het niet, zodat ze opgroeide in een zwarte Amerikaanse familie.

In de jaren negentig keerde Kola terug naar Afrika, waar ze hoopte een filmster te worden. Zo kwam ze in 1996 in een Marokkaans restaurant in contact met ene Osama bin Laden.

,,Ik zat te eten met een Senegalese voetballer. De lijfwachten van Bin Laden stuurden mijn vriend wandelen en sleepten me weg. Diezelfde avond werd ik door Bin Laden verkracht met een zak over mijn hoofd.''

Kola Boof zat nog een hele tijd vast in Osama's klauwen. ,,Hij liet me logeren in een vijfsterrenhotel en overlaadde me met geschenken. Maar ik heb altijd alleen maar haat voor hem gevoeld. Hij was een monster.''

,,Hij houdt ervan om vrouwen te mishandelen. Gelukkig was hij me na vier maanden beu. Ik heb al zijn cadeaus verkocht en ben naar Spanje gevlucht.''

Kola begon boeken te schrijven. Daarin komt ze op voor de rechten van vrouwen en homo's en veroordeelt ze de slavernij van zwarten in haar geboorteland. Het leverde haar doodsbedreigingen van de Soedanese overheid op en een fatwa van de islam.

Haar vijfjarige zoontje haalde Kola onlangs van school. ,,Paparazzi lagen op de loer omdat er verteld werd dat het een kind is van Bin Laden. Dat is een leugen. De eerste die een vinger uitsteekt naar mijn schatjes, bijt ik de strot over.''



Uit de Standaard van 14/02/2003

Joesoef
14-02-03, 20:18
Bin Laden is de duivel zelf, en gezien de vele verhalen over hem klopt dat dus inderdaad.

sadeeQ
14-02-03, 20:55
http://www.geocities.com/nubiancush/img003.jpg


KOLA BOOF..born in Omdurman to an Egyptian father and a Somali mother was orphaned at a young age when her parents were executed for speaking out against the enslavement of Blacks by Arabs. Kola remains bitter towards Arabs and has rejected ISLAM



wat een grap

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

een somalische geit :auw:

Joesoef
14-02-03, 21:03
Dus Bin is inderdaad de duivel himself. De duivel wordt altijd afgebeeld als half mens half geit..... Maar dat binie uit Somalie komt wist ik niet.

almouqawim
15-02-03, 02:00
OH OH Oh,
wat een propagandastunt. deze vrouw heeft gewoon geld en aandacht nodig en gebruikt dit verhaal om haar beoogde doel te bereiken. In hoeverre is dit soort onzin nou werkeelijk te geloven. zulke verhalen krijg je vaak te horen in tijdschriften als de story prive of weekend allemaal roddelbladen.
En yoesoef als jij osama een duivel noemt wat zijn sharon en Bush. volgens jou zijn het engelen.
nu het westen hem niet te krijgen heeft gekregen zullen ze door middel van propaganda en roddels hem proberen te kleineren en hem als een monster afschilderen.

Hamza-T
15-02-03, 13:58
Ja onzer allen Joessoef noemt Bin Laden een duivel.

Ik heb er nog een voor hem

Dan noem ik jozef een jood, want net als de joden toendertijd de tora hebben veranderd wil hij de qoran dus Islam veranderen.
Met zijn onzinnige redenen dat hij niet in de hadieth gelooft.
Die Qoraniya werken samen met orientalisten, die denken zo Islam kapot te kunnen maken om moslims wijs te maken dat hadieth bidah is.
Khadafi is ook zo'n type vast een goede man volgens Joessoef, dag Joessoef Khadafi :zwaai:

Couscousje
15-02-03, 14:07
Geplaatst door Hamza-T
Ja onzer allen Joessoef noemt Bin Laden een duivel.

Ik heb er nog een voor hem

Dan noem ik jozef een jood, want net als de joden toendertijd de tora hebben veranderd wil hij de qoran dus Islam veranderen.
Met zijn onzinnige redenen dat hij niet in de hadieth gelooft.
Die Qoraniya werken samen met orientalisten, die denken zo Islam kapot te kunnen maken om moslims wijs te maken dat hadieth bidah is.
Khadafi is ook zo'n type vast een goede man volgens Joessoef, dag Joessoef Khadafi :zwaai:

Kan iemand dit geval ff begeleiden riGting de uitgang?

Gatverdamme.

Cc

Hamza-T
15-02-03, 14:16
Kan iemand dit geval ff begeleiden riGting de uitgang?

Gatverdamme.

Cc

Je snapt weer zeker niks van mijn post en dan ga je maar weer zo flauw doen, bewijs dan eens dat iets van wat ik heb getypt niet klopt, is joessoef geen qoraniya dan of Khadafi proberen hen de Islam niet te veranderen door de hadieth te ontkennen, is de vergelijking met de ahlul kittab die hetzelfde deden met hun boeken hier dan misplaatst?
Kun je wel redelijk argumenteren of kun je alleen maar van die stoere oneliners plaatsen?
Gatverdamme.......pardon,ik was me 5 keer per dag voor salaat en als ik djunub ben neem ik guzl wat is er zo vies aan mij?
Jij noemt mij een gatver geval kijk naar jezelf volg je Islam wel echt, waarom heb je iets tegen mij?
we zijn toch allebei moslim jij en ik, is het dan niet vreemd dat we zo'n hekel aan elkaar hebben, een van ons twee zit dus fout!

Couscousje
15-02-03, 14:20
Geplaatst door Hamza-T
Je snapt weer zeker niks van mijn post en dan ga je maar weer zo flauw doen, bewijs dan eens dat iets van wat ik heb getypt niet klopt, is joessoef geen qoraniya dan of Khadafi proberen hen de Islam niet te veranderen door de hadieth te ontkennen, is de vergelijking met de ahlul kittab die hetzelfde deden met hun boeken hier dan misplaatst?
Kun je wel redelijk argumenteren of kun je alleen maar van die stoere oneliners plaatsen?
Gatverdamme.......pardon,ik was me 5 keer per dag voor salaat en als ik djunub ben neem ik guzl wat is er zo vies aan mij?
Jij noemt mij een gatver geval kijk naar jezelf volg je Islam wel echt, waarom heb je iets tegen mij?
we zijn toch allebei moslim jij en ik, is het dan niet vreemd dat we zo'n hekel aan elkaar hebben, een van ons twee zit dus fout!

Jij denkt eGt dat ik met een geval als jij in discussie ga treden? :haha: Je oversGat je belangrijkheid en ondersGat je zieligheid, maar ik gelukkig niet...

Doe mij een plezier, krijg een vieze ziekte en sterf heel erg gauw.

Cc

Hamza-T
15-02-03, 18:32
Doe mij een plezier, krijg een vieze ziekte en sterf heel erg gauw.


Zo jij houd echt van je broeders!

Couscousje
15-02-03, 18:47
Geplaatst door Hamza-T
Zo jij houd echt van je broeders!

Nieuwsflits: Cc is enig kind.

Daa-haag!

Cc

Hamza-T
15-02-03, 18:54
CC CraCk Baby

Couscousje
15-02-03, 19:00
Geplaatst door Hamza-T
CC CraCk Baby

De enige wiens moeder een heroïnehoer is ben jij.

Verklaart ook je gebrek aan intelligentie.

Cc

Hamza-T
15-02-03, 19:09
Je verwacht dit ik nu boos word he?
Je bent maar een soort rijstkorrel.
Ik noem je alleen maar crackbaby dit moest je ergens los van zien, ik noem jou moeder geen **** volgens mij is ze heel aardig en draagt ze een hoofddoek.

Respect voor je moeder!

Maar jij bent maar een geassimileerde trut, blij dat mijn opmerking je geraakt heeft.

Couscousje
15-02-03, 19:13
Geplaatst door Hamza-T
Je verwacht dit ik nu boos word he?
Je bent maar een soort rijstkorrel.
Ik noem je alleen maar crackbaby dit moest je ergens los van zien, ik noem jou moeder geen **** volgens mij is ze heel aardig en draagt ze een hoofddoek.

Respect voor je moeder!

Maar jij bent maar een geassimileerde trut, blij dat mijn opmerking je geraakt heeft.

Je oversGat je eigen zielige persoon als je denkt dat enige opmerkingen van jouw persoontje mij kunnen raken.

Ik vind je moeder een hoer, simpelweg omdat ze jou gebaard heeft.

Daa-haag, kleuter!

:zwaai:

Cc

Hamza-T
15-02-03, 19:20
Ben jij nou een moslima, om mijn lieve moeder uit te schelden voor zo'n figuur, als je iets tegen mij hebt scheld dan mij uit in plaats van mijn lieve moeder.
En jij bent Communicatiedeskundige?
Zou je niet zeggen je bent in discussies waardeloos en je taalgebruik ook je bent volgens mij ook nog heel trots op jezelf.

manc
15-02-03, 19:36
Geplaatst door Hamza-T
CC CraCk Baby

Hou de moeder van CC er toch buiten, stuk verdriet. Als je terug wil sGelden, prima, maar hou het wel 'beschaafd.'

Couscousje
15-02-03, 19:45
Geplaatst door Hamza-T
Ben jij nou een moslima, om mijn lieve moeder uit te schelden voor zo'n figuur, als je iets tegen mij hebt scheld dan mij uit in plaats van mijn lieve moeder.
En jij bent Communicatiedeskundige?
Zou je niet zeggen je bent in discussies waardeloos en je taalgebruik ook je bent volgens mij ook nog heel trots op jezelf.

Of ik moslima ben is mijn zaak.

Of ik Communicatiedeskundige ben is mijn zaak.

Ga eens een leven zoeken, welliGt dat je dan eens kunt ophouden met het betrekken van anderen in je opmerkingen en je eens op jezelf kunt concentreren.

Verder trek ik me bijzonder weinig aan van wat jij van mij vindt. Je bent een enorme neukfout en je moeder is daarvoor verantwoordelijk. Had ze maar van de heroïnespuitjes moeten afblijven.

Daa-haag! :zwaai:

Cc

Joesoef
15-02-03, 20:11
Een vakkenvuller gebaard door een necrofiele schoonmaker uit het mortuarium. En dan daar mee discussiëren? :haha:

Joesoef
15-02-03, 20:31
Geplaatst door yehiyaayyash
Assalamu alaikum Hamza ,


De gezant van God zei :"Wat denken jullie van een mens die over zijn vader en moeder scheldt?"
Ze zeiden: "Wie zal dat doen , O gezant van God !"
Hij (vzmh) zei :"Degene die de vader en moeder van een ander uitscheldt , zodat vervolgens ook zijn ouders uitgescholden worden , diegene heeft henzelf uitgescholden ..."


Wie prikte ook alweer "crackbaby"? Daar mee impliceer je namelijk iets over iemand zijn moeder. Ik las net een heel leuk stukje over wat er dan wel niet met je gebeurt, lees hier maar. (http://www.maroc.nl/islam/forums/showthread.php?s=&threadid=52460)

Couscousje
15-02-03, 20:47
Geplaatst door Joesoef
Wie prikte ook alweer "crackbaby"? Daar mee impliceer je namelijk iets over iemand zijn moeder. Ik las net een heel leuk stukje over wat er dan wel niet met je gebeurt, lees hier maar. (http://www.maroc.nl/islam/forums/showthread.php?s=&threadid=52460)

Joesoef, wist je niet dat dat alleen maar geldt voor iedereen behalve yehiyaayyash en Hamza-T?

;)

Cc

Joesoef
15-02-03, 20:57
Als ik vrouw was dan wist ik wel door wie ik mij liet ontmaagden http://64.207.13.28/mysmilies/otn/realhappy/xxrotflmao.gif

Couscousje
15-02-03, 21:15
Geplaatst door Joesoef
Als ik vrouw was dan wist ik wel door wie ik mij liet ontmaagden http://64.207.13.28/mysmilies/otn/realhappy/xxrotflmao.gif

:haha:

Door allebei?

Cc

Joesoef
15-02-03, 21:33
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Door allebei?

Cc

En tegelijk......... :p

almouqawim
16-02-03, 02:49
Jongens Joesoef is een produkt van een slimme zionistische propaganda tactiek. Hij probeert de islam te vernederen via een intellectuele standpunt. alles bij elkaar genomen kom je tot een conclusie deze mensen verzwakken de islam niet maar integendeel ze versterken het.
dus bij deze:

shoekran Joesoef en wees nou wakker voordat je de laatste trein mist.

Hamza-T
16-02-03, 12:30
Een vakkenvuller gebaard door een necrofiele schoonmaker uit het mortuarium. En dan daar mee discussiëren?

Ik kan me niet herinneren dat ik iets over JOUW moeder heb gezegd, plus ik heb al tegen Cous Cousje gezegd dat ze het persoonlijk moest zien en trouwens ik heb haar al eens **** genoemd en toen zei ze ook 'je moeder' terug dus jozef bemoei je met je eigen zaken,
trouwens ik heb je 'jood' genoemd kun je dus toch nog een link met je Moek leggen, jammer dat jullie ineens van die diepe denkers worden als het om schelden over mijn moeder gaat, mijn moeder is zelf ook van ahlul kittab ze is christen en jullie hebben geluk dat je niet voor mijn neus stond ik had jullie een 'speciale behandeling' gegeven.

HNKL
16-02-03, 12:36
Hé Hamza,ik heb me net als jou na 9/11 ook in de Islam geinteresseerd of ik zover als jou ben weet ik niet,maar het is wel erg interessant.Ik laat Allah oordelen wat Hij van me vind.Zal wel niet veel best zijn. :knipoog:

Hamza-T
16-02-03, 12:37
manB

Hou de moeder van CC er toch buiten, stuk verdriet. Als je terug wil sGelden, prima, maar hou het wel 'beschaafd.'

En wat moet jij nou schijnheilige Beha man, heb je mijn posts erna niet gelezen dat ik totaal niks tegen de moeder van CousCousje heb als je me begreep dan snapte je dat CC allebei in C-ra-C-kbaby voorkwam, ik wou namelijk eens creatief zijn inplaats van heel bot.

Dit was mijn verklarende post:

Je verwacht dit ik nu boos word he?
Je bent maar een soort rijstkorrel.
Ik noem je alleen maar crackbaby dit moest je ergens los van zien, ik noem jou moeder geen **** volgens mij is ze heel aardig en draagt ze een hoofddoek.

Respect voor je moeder!

Maar jij bent maar een geassimileerde trut, blij dat mijn opmerking je geraakt heeft.