PDA

Bekijk Volledige Versie : discriminatie!!!!!!



xxxtetouaniaxxx
15-02-03, 13:59
:fuckit:

wie is er ooit gediscrimineerd??

Ali G
15-02-03, 14:21
word er op vliegvelden altijd tussen uitgepikt met m'n betrekkelijk arabische uiterlijk?!
Maar of dat nou discriminatie is...

lennart
15-02-03, 14:24
Ik ben er op mijn reizen naar Israel tussenuit gepikt omdat ik een goyim ben. Maar of dat discriminatie is weet ik niet.

manc
15-02-03, 14:32
Als westerling moet je altijd meer betalen in het buitenland (niet dat ik dat niet erg vindt, maar toch) en soms wordt je als Macamba op de Antillen pas als laatste geholpen bij de bakker enzo. Maar meestal wordt je toch (zelfs in, nee juist in 'zwarte' landen) een beetje voorgetrokken. Dat is soms leuk, maar meestal erg genant.

Ik denk dat iedereen om wat voor een reden wel eens wrodt voor- of achtergesteld, last heeft van vooroordelen of juist profijt heeft van zijn of haar afkomst, uiterlijk, geloof of vriendenkring. De een wat meer dan de ander, dat is zeker zo.

Ali G
15-02-03, 14:32
Geplaatst door lennart
Ik ben er op mijn reizen naar Israel tussenuit gepikt omdat ik een goyim ben. Maar of dat discriminatie is weet ik niet.

Dus heb je in Israel ook gezien dat een Jood paktisch niet op z'n uiterlijk is te herkennen ?!

lennart
15-02-03, 14:56
Geplaatst door Ali G
Dus heb je in Israel ook gezien dat een Jood paktisch niet op z'n uiterlijk is te herkennen ?!

Zeker, het is een van de meest multiculturele samenlevingen in de wereld, jammer alleen dat niet-joden worden gediscrimineerd in wetten en de wegen in Tel Aviv zijn aan een opknap beurt toe.

Waiting
15-02-03, 15:20
Geplaatst door Lennart
Ik ben er op mijn reizen naar Israel tussenuit gepikt omdat ik een goyim ben. Maar of dat discriminatie is weet ik niet.


Geplaatst door Ali G
Dus heb je in Israel ook gezien dat een Jood paktisch niet op z'n uiterlijk is te herkennen ?!


Geplaatst door Lennart
Zeker.....

:maf2:

Malcolm_X
15-02-03, 22:03
Was laatst nog op mijn werk(werk in een supermarkt(, niet eens twee weken geleden. Waren twee nederlandse vrouwen gekomen en begonnen al bij de ingang moeilijk te doen...hoorde ze praten over Abu Jah Jah en over allochtonen en keken mij raar aan, ik wist zeker dat ze het over mij hadden....maar ben er zelf niet op ingegaan. Ze gingen boodschappen doen,bij de kassa begonnen ze moeilijkheden te zoeken met de kassiere die een hoofddoek droeg. Toen ze aan de beurt waren vroeg de een waarom draag je een hoofddoek, je moet je gewoon aanpassen. Zei de andere heb je luizen eronder ofzo. Dus die turkse meisje met hoofddoek werd boos, en riep beveiligingsbeambte en hoofdkassiere. Begon ze nog meer tekeer te gaan die twee vrouwen. Dus die turkse meisje wou opstaan, maar ze werden uitelkaar gehaald door beveiligingsbeamte, een paar collega's en ik. Een van de vrouwen wilde toen een fles breezer naar de turkse meisje gooien, alleen verhinderde een collega dat. Waarna die vrouw mijn collega met de andere hand in de buik sloeg. Waarna ik als reactie de vrouw een duw gaf dat ze een meter naar achtervloog en viel. Waarna ze toen door de beveiligingsbeambte werd verzocht de winkel te verlaten. Ze waren net de winkel uit of er kwam een patrioulle agenten langs. Ze werden door een paar collega's geroepen en kwamen de winkel binnen. De twee vrouwen zagen dit en kwamen toen ook de winkel in om verhaal te halen. De drie politieagenten haalde verhaal bij de turkse meisje en bij de twee vrouwen. Zelfs in de aanwezigheid van de agenten ging ze nog te keer. Uiteindelijk heeft een van de agenten de turkse meisje aangeraden om de twee vrouwen aan te klagen.......Maar ik zie wel waar het naar toe gaat!!



Ik zelf kan veel hebben.....maar zoals de citaat van Malcolm_X hieronder "Be peaceful, be courteous, obey the law, respect everyone; but if someone puts his hand on you, send him to the cemetery."

Tomas
15-02-03, 22:15
Geplaatst door Malcolm_X
Waarna ik als reactie de vrouw een duw gaf dat ze een meter naar achtervloog en viel.

Debielen zal je altijd tegen blijven komen Malcom, maar ik wil je wel zeggen: gebruik nooit, never, geweld tegen een vrouw. Ook al is het een reflex of zijn ze nog zo irritant (wanneer niet eigenlijk) of nog zo geemancipeerd. Nooit doen. Dat mag niet.

Malcolm_X
15-02-03, 22:24
haha...zij was van plan om een fles breezer te pakken en wie weet wat ze ermee van plan was. en daarna nog een van mij collega in zijn buik sloeg en dan moet ik staan toe kijken en niets doen, omdat het vrouw is. En dan vooral in de wijk waar ik werk. Staat bekend als een probleemwijk. Trouwens als iemand anders in mijn plaats stond dan zou hij wat anders hadden gedaan dan een duw geven, namelijk een klap geven. Mede dankzij het feit dat ze eerst tegen mij zelf te keer ging....trouwens na die duw deed ik zelf een paar stappen naar achter...even weer rustig worden...duurde twee a drie seconden.....

Tomas
15-02-03, 22:28
Geplaatst door Malcolm_X
haha...zij was van plan om een fles breezer te pakken en wie weet wat ze ermee van plan was. en daarna nog een van mij collega in zijn buik sloeg en dan moet ik staan toe kijken en niets doen, omdat het vrouw is. En dan vooral in de wijk waar ik werk. Staat bekend als een probleemwijk. Trouwens als iemand anders in mijn plaats stond dan zou hij wat anders hadden gedaan dan een duw geven, namelijk een klap geven. Mede dankzij het feit dat ze eerst tegen mij zelf te keer ging....trouwens na die duw deed ik zelf een paar stappen naar achter...even weer rustig worden...duurde twee a drie seconden.....

Gewoon in bedwang houden. Vrouwen zijn kwetsbaar ook al lijken ze dat zelf niet door te hebben.

manc
15-02-03, 22:30
Geplaatst door Malcolm_X
haha...zij was van plan om een fles breezer te pakken en wie weet wat ze ermee van plan was. en daarna nog een van mij collega in zijn buik sloeg en dan moet ik staan toe kijken en niets doen, omdat het vrouw is. En dan vooral in de wijk waar ik werk. Staat bekend als een probleemwijk. Trouwens als iemand anders in mijn plaats stond dan zou hij wat anders hadden gedaan dan een duw geven, namelijk een klap geven. Mede dankzij het feit dat ze eerst tegen mij zelf te keer ging....trouwens na die duw deed ik zelf een paar stappen naar achter...even weer rustig worden...duurde twee a drie seconden.....

TJa ik snap je reactie heel goed, heel erg goed. Toch moet je je altijd zoveel mogelijk inhouden denk ik (zeker met vrouwen, zoals Tomas al zei) Om tuthollas maar gelijk naar het kerkhof te sturen lijkt me ook iets te veel van het goede. Ik ben blij dat zowel de politie als de beveiligingsbeambten de boel goed hebben kunnen sussen.

Malcolm_X
15-02-03, 22:38
HEt grappige was nog dat ze zelfs tegen de agenten te keer gingen. Een was toevallig nog een korpschef(of hoe ze dat ook noemen). Deze antwoordde tegen de vrouw: "Als je het hier niet leuk vind rot je maar op, hoor je me goed, dan rot je maar op!" Lag echt toen helemaal in een deuk.

manc
15-02-03, 23:31
Geplaatst door Malcolm_X
HEt grappige was nog dat ze zelfs tegen de agenten te keer gingen. Een was toevallig nog een korpschef(of hoe ze dat ook noemen). Deze antwoordde tegen de vrouw: "Als je het hier niet leuk vind rot je maar op, hoor je me goed, dan rot je maar op!" Lag echt toen helemaal in een deuk.

Haha, zo zie je maar dat ook de flikken best te pruimen zijn. Waar ongeveer was dit? (ik moet onbewust denken aan de Eudokia-passage)

mrz
16-02-03, 00:20
Strak Malcolm_X. Thomas, hooliganvrouwen kunnen best tegen een stootje hoor... Het is juist psychische oorlogsvoering waar je bij vrouwen voor op moet passen. Met logica kun je een vrouw goed giftig maken. Die Abu Jahjah is de logica zelve, dus mooi mikpunt natuurlijk. Dat ie toevallig ook moslim is dat komt mooi uit kun je mooi je karikatuurzondebok een naampje geven. Ik geef malcom volkomen gelijk. Het is leuk hoor, vragen om problemen, maar accepteer dan ook maar de gevolgen.

Tomas
16-02-03, 01:03
Geplaatst door mrz
homas, hooliganvrouwen kunnen best tegen een stootje hoor...

Ik denk dat wij erg verschillen.


Het is juist psychische oorlogsvoering waar je bij vrouwen voor op moet passen.

Ik verlies het meestal wel op sociale argumentaties, ja. Maar of ik daarom op moet passen voor psychische oorlogsvoering gaat me wat ver.


Met logica kun je een vrouw goed giftig maken.

Ik snap werkelijk niet hoe jij dat kunt weten.


Die Abu Jahjah is de logica zelve, dus mooi mikpunt natuurlijk. Dat ie toevallig ook moslim is dat komt mooi uit kun je mooi je karikatuurzondebok een naampje geven.

Ik bedoel maar.



Ik geef malcom volkomen gelijk. Het is leuk hoor, vragen om problemen, maar accepteer dan ook maar de gevolgen.

Tja. Wij verschillen heel erg. Laat ik het niet zien, dat je deze levensfilosofie in de praktijk brengt tegen vrouwen of kinderen. En de aanleiding interesseert me dan echt voor geen meter.

mrz
16-02-03, 01:08
Beste Thomas, thnx for trying to be a father. Maar knappe vrouw kon me niet van mijn vrouwenhaat afhelpen. Die psychische oorlogsvoering bedoelde ik natuurlijk andersom, maar het pleit misschien voor je dat je dat geneens snapt.

Life is 2 fucking easy... :(

Tomas
16-02-03, 01:24
Geplaatst door mrz
Beste Thomas, thnx for trying to be a father.


't is maar dat je 't weet.


Maar knappe vrouw kon me niet van mijn vrouwenhaat afhelpen.

Pardon? Wat is er misgegaan?


Die psychische oorlogsvoerin bedoelde ik natuurlijk andersom

Natuurlijk.


maar het pleit misschien voor je dat je dat geneens snapt.

Mijn gebrek aan inzicht en kennis is over het algemeen mijn meest aantrekkelijke eigenschap blijkt uit de praktijk. Vandaar dat ik deze koester.


Life is 2 fucking easy... :(

Ik proef een depressie...?

mrz
16-02-03, 02:09
Hmmmjah nare bijsmaak. Laat ik er verder maar geen woorden aan vuil maken.