PDA

Bekijk Volledige Versie : Lesbische moslima's in NL



Mark
15-02-03, 17:56
Deze week in Volkskrant magazine een interessant stukje over lesbische moslima's. Check it out...

Bij een ervan was wel duidelijk dat de verkrachting door familileden in haar jeugd misschien wel heeft geleid tot een en ander, waaronder een flinke portie mannenhaat...

Mark
15-02-03, 17:56
Ohw en natuurlijk wordt dit forum genoemd in het artikel!

En sorry Shaheed maar jij werd niet genoemd :(

manc
15-02-03, 17:58
Geplaatst door Mark
Deze week in Volkskrant magazine een interessant stukje over lesbische moslima's. Check it out...

Bij een ervan was wel duidelijk dat de verkrachting door familileden in haar jeugd misschien wel heeft geleid tot een en ander, waaronder een flinke portie mannenhaat...

Volgens mij heb ik die mied wel eens op tv gezien...treurig verhaal.

~Panthera~
15-02-03, 21:13
Geplaatst door Mark
Deze week in Volkskrant magazine een interessant stukje over lesbische moslima's. Check it out...

Bij een ervan was wel duidelijk dat de verkrachting door familileden in haar jeugd misschien wel heeft geleid tot een en ander, waaronder een flinke portie mannenhaat...
-------------

Sorry..schoolgeld terughalen: door het haten van mannen wordt je echt geen lesbienne.
Triest. :droef:

Tomas
15-02-03, 21:21
Wat maakt het uit dat het moslimah's zijn?

Zal wel weer scoren.

Verder ben ik natuurlijk erg tegen het geven van een voedingsbodem aan vrouwelijke homofilie. Dat kunnen we gewoon niet hebben. Homo's no problemo. Maar lesbo's...

Heel erg.

Orakel
15-02-03, 21:38
Geplaatst door Tomas

Verder ben ik natuurlijk erg tegen het geven van een voedingsbodem aan vrouwelijke homofilie. Dat kunnen we gewoon niet hebben. Homo's no problemo. Maar lesbo's...

Heel erg.

:hihi:

Vreest niet,

de spoeling zal er niet echt dunner op worden.

Er blijft genoeg over om negen levens mee te vullen/bezwaren/plezieren/......... (doorhalen wat niet van toepaasing is).

Tomas
15-02-03, 21:53
Geplaatst door Orakel
:hihi:

Vreest niet,

de spoeling zal er niet echt dunner op worden.

Er blijft genoeg over om negen levens mee te vullen/bezwaren/plezieren/......... (doorhalen wat niet van toepaasing is).

What makes you so sure?

Wist je dat er gemiddeld meer jochies tijdens de bevruchting ontstaan dan meisjes? Maar dat het product jochie wat goedkoper in elkaar wordt gezet, zodat het uitsterven al vroeg begint. Zo is het aantal jochies tussen de miskramen al hoger, doodgeboren hoger en de lagere gemiddelde leeftijd is natuurlijk bekend.

Dit wankele evenwicht moet niet verstoord worden door een explosieve groei aan lesbo's...

Waakzaam blijven!

Orakel
15-02-03, 22:03
Geplaatst door Tomas
What makes you so sure?

Wist je dat er gemiddeld meer jochies tijdens de bevruchting ontstaan dan meisjes? Maar dat het product jochie wat goedkoper in elkaar wordt gezet, zodat het uitsterven al vroeg begint. Zo is het aantal jochies tussen de miskramen al hoger, doodgeboren hoger en de lagere gemiddelde leeftijd is natuurlijk bekend.

Kijk! Probleem opgelost.

[/quote]

Dit wankele evenwicht moet niet verstoord worden door een explosieve groei aan lesbo's...

Waakzaam blijven! [/QUOTE]

Okeej. :fucyc: Ik hou 'r in de gaten :strik:

Tomas
15-02-03, 22:11
Geplaatst door Orakel
Kijk! Probleem opgelost.


Nou, het is gewoon een wankel evenweicht. Ik was altijd bang dat de vooruitgang in de medische wetenschap dit gevaarlijk zou kunnen verstoren, maar gelukkig levert dit meer resultaat op bij meisjes. Te jong geboren kinderen die blijven leven zijn zelden een jochie. Hoera, zou je zeggen. Maar 't blijft wankel.



Okeej. :fucyc: Ik hou 'r in de gaten :strik:

Verstandig. Of wordt homo, dat is ook goed.

gaypride
15-02-03, 23:00
Geplaatst door Tomas
Wat maakt het uit dat het moslimah's zijn?

Zal wel weer scoren.

Verder ben ik natuurlijk erg tegen het geven van een voedingsbodem aan vrouwelijke homofilie. Dat kunnen we gewoon niet hebben. Homo's no problemo. Maar lesbo's...

Heel erg.

jij behoort zeker niet tot het categorie heterosexuele mannen dat opgewonden raakt van twee vrouwen met elkaar?
Veel heterosexuele mannen schijnen daar opgewonden van te worden

:rolleyes:
Gp

nouwra
15-02-03, 23:33
erg ironisch allemaal hoor, maar die titel doet me wel wat paradoxaal, hm nee, tegenstrijdig aan............ :vreemd:

sadeeQ
15-02-03, 23:42
Geplaatst door nouwra
erg ironisch allemaal hoor, maar die titel doet me wel wat paradoxaal, hm nee, tegenstrijdig aan............ :vreemd:

:boos: nog ff en je zal krantenkoppen lezen als:

joodse moslim ..............

christenlijke moslim ......


hindoestaanse moslim......

ongelovige moslims..........

gaypride
15-02-03, 23:53
Geplaatst door sadeeQ
:boos: nog ff en je zal krantenkoppen lezen als:

joodse moslim ..............

christenlijke moslim ......


hindoestaanse moslim......

ongelovige moslims..........

de homomoslims zijn er altijd al geweest, dat is het "kleine" verschil
:melig:
Gp

sadeeQ
16-02-03, 00:19
Geplaatst door gaypride
de homomoslims zijn er altijd al geweest, dat is het "kleine" verschil
:melig:
Gp

dat er homos onder de moslims zijn hoor je mij niet ontkenen,alleen de titel zou dan zo moeten zijn:

EX-moslim-homo's ......
joodse ex-moslims....
lesbische ex-moslima's....

de islam is duidelijke wat betreft homofielie,het is een grote zonde en onislamitische als je de regels en wetten van een vereniging niet accepteert dan behoor je dus ook niet tot die vereniging.zo simpel is het.het zegt niets of die persoon goed of slecht is,maar wel dat ie de regels en eisen niet accepteert en dus er niet bijhoort.

Tomas
16-02-03, 00:27
Geplaatst door sadeeQ
...als je de regels en wetten van een vereniging niet accepteert dan behoor je dus ook niet tot die vereniging.zo simpel is het.het zegt niets of die persoon goed of slecht is,maar wel dat ie de regels en eisen niet accepteert en dus er niet bijhoort.

Mooi kort samengevat waarom ik religies verafschuw.

De rest van de samenleving kan deze uitgekotste gevallen weer opknappen en een menswaaridg bestaat geven.

sadeeQ
16-02-03, 00:36
Geplaatst door Tomas
Mooi kort samengevat waarom ik religies verafschuw.

De rest van de samenleving kan deze uitgekotste gevallen weer opknappen en een menswaaridg bestaat geven.

:lol: wie heeft het over uitgekotst? als jij de standpunten van sp of groenlinks helemaal niets vindten niet wenst de regelementen van die partij te accepteren om lid van te worden,ben je dan ook door die partij uitgekotst?

Tomas
16-02-03, 00:40
Geplaatst door sadeeQ
:lol: wie heeft het over uitgekotst? als jij de standpunten van sp of groenlinks helemaal niets vindten niet wenst de regelementen van die partij te accepteren om lid van te worden,ben je dan ook door die partij uitgekotst?

Sadeeq, het staat zo dom om een lachende smiley te gebruiken en een reply later alweer toe te geven door het over een andere boeg te gooien.

Het verschil tussen een politieke partij en een religie is dat deze laatste je dagelijkse leven, je opvoeding je familie, je school, je vrienden, vriendinnetjes en nog veel meer behelst. En een partij maar een partij is.

Of wist je dat niet?

De Rode Roos
16-02-03, 00:41
Zoals ik het begrijp is het niet toegestaan om homofiele dingen te doen, maar je mag het wel zijn. Vandaar dat zoveel gelovige homo's in een klooster zitten. Een homo mag dus ook Moslim zijn, zolang die maar geen seks met een man heeft.

Dit is een restant/overblijfsel uit de traditionele "normen en waarden", die eeuwenlang (en nog steeds) in Europa gelden, maar ook buiten Europa, zoals bij Arabische/Aziatische/Afrikaanse landen. Homofilie wordt ook hedendaags door de meeste culturen niet geaccepteerd. De een vindt het een ziekte, de ander doodnormaal...let it be, let it be

sadeeQ
16-02-03, 00:45
Geplaatst door Tomas
Sadeeq, het staat zo dom om een lachende smiley te gebruiken en een reply later alweer toe te geven door het over een andere boeg te gooien.

Het verschil tussen een politieke partij en een religie is dat deze laatste je dagelijkse leven, je opvoeding je familie, je school, je vrienden, vriendinnetjes en nog veel meer behelst. En een partij maar een partij is.

Of wist je dat niet?

dit is geen antwoord op mijn vraag,als je ergens erbij wil horen dien je hun normen en waarden en regels en wetten over te nemen,te accepteren en te respecteren.of het nou een bejaarden clubje is of een partij of een relegie is,dat maakt niet zoveel uit.

sadeeQ
16-02-03, 00:47
Geplaatst door De Rode Roos
Zoals ik het begrijp is het niet toegestaan om homofiele dingen te doen, maar je mag het wel zijn. Vandaar dat zoveel gelovige homo's in een klooster zitten. Een homo mag dus ook Moslim zijn, zolang die maar geen seks met een man heeft.

i]let it be, let it be[/i]

inderdaad,warda 7amra :)

Tomas
16-02-03, 00:54
Geplaatst door sadeeQ
dit is geen antwoord op mijn vraag,als je ergens erbij wil horen dien je hun normen en waarden en regels en wetten over te nemen,te accepteren en te respecteren.of het nou een bejaarden clubje is of een partij of een relegie is,dat maakt niet zoveel uit.

Je vergeet een smiley.

Natuurlijk is het geen antwoord op je vraag. Het is toch wel duidelijk wat ik vind? Die vraag van je is toch alleen maar een zwak verweer in de zin van: maar voor die dingen geldt het ook...?

Een wereldreligie heeft de pretenties om op het niveau van een samenleving te functioneren en niet als dat van een subcultuurtje daar binnen. En een samenleving die mensen verbant of excommuniceert omdat ze niet helemaal voldoen is geen samenleving, maar een elitair clubje asocialen. En dat laatste neigen ze nogals eens naar.

Een politieke partij die homo's of vrouwen weert, heeft mijn zegen trouwens ook niet. Mocht je dat niet door hebben.

sadeeQ
16-02-03, 01:03
Geplaatst door Tomas
[B]Je vergeet een smiley.

sorry hier is ie :zwaai:




Een politieke partij die homo's of vrouwen weert, heeft mijn zegen trouwens ook niet. Mocht je dat niet door hebben.


kijk hier ben ik het wel met je eens,zo moet een praktizerende homo ook gaan denken, islam accepteert geen homofielie ,jammer voor de islam,ik ga me eigen weg.probleem opgelost. islam kent geen dwang,wie moslim wil worden is welkom en wie dat niet wil worden moet ie de islam in zijn waarde laten en zijn eigen weg kiezen.en zo is iedereen blij.

Tomas
16-02-03, 01:10
Geplaatst door sadeeQ
sorry hier is ie :zwaai:


Dat is beter.


kijk hier ben ik het wel met je eens,

Nee, dat ben je niet, want...


zo moet een praktizerende homo ook gaan denken, islam accepteert geen homofielie ,jammer voor de islam,ik ga me eigen weg.probleem opgelost. islam kent geen dwang,wie moslim wil worden is welkom en wie dat niet wil worden moet ie de islam in zijn waarde laten en zijn eigen weg kiezen.en zo is iedereen blij.

.. jij draait het precies om. Tegen een politieke partij kan je zeggen "Jammer jongens maar ik zie het anders.". Dat kan je niet tegen je religie, familie, vriendjes, school, ouders en wat nog meer zeggen.

Ja, dat kan wel. Natuurlijk kan dat. Als je geen hart of gevoel hebt, dan zie je inderdaad geen enkel probleem.

sadeeQ
16-02-03, 01:21
Geplaatst door Tomas

.. jij draait het precies om. Tegen een politieke partij kan je zeggen "Jammer jongens maar ik zie het anders.". Dat kan je niet tegen je religie, familie, vriendjes, school, ouders en wat nog meer zeggen.

Ja, dat kan wel. Natuurlijk kan dat. Als je geen hart of gevoel hebt, dan zie je inderdaad geen enkel probleem. [/B]

De islam eist niet dat je je contacten met je famillielid die geen moslim is moet verbreken.zolang degene de islam respecteert en je niet van je geloof probeert te bekeren,dient zo een persoon te respecteren en ook met respect te behandelden . :)

Tomas
16-02-03, 01:29
Geplaatst door sadeeQ
De islam eist niet dat je je contacten met je famillielid die geen moslim is moet verbreken.zolang degene de islam respecteert en je niet van je geloof probeert te bekeren,dient zo een persoon te respecteren en ook met respect te behandelden . :)

Mooi. En nu moet je je ook gedragen naar deze regels. inclusief moskee, ouders en school. En zal je zelfs moeten accepteren dat als een homo zichzelf moslim vindt, dat ook zo is. Dat doen wij agnosten ook.

De Rode Roos
16-02-03, 01:40
Geplaatst door Tomas
Mooi. En nu moet je je ook gedragen naar deze regels. inclusief moskee, ouders en school. En zal je zelfs moeten accepteren dat als een homo zichzelf moslim vindt, dat ook zo is. Dat doen wij agnosten ook.

Het is sociologisch te verklaren dat er mensen met deviant gedrag worden uitgesloten van een groep. Je kunt het op kleiner schaal bekijken: je moet Nike's dragen of je hoort er niet bij. Of je kunt het op macro-niveau bekijken: je mag je niet gedragen als een homo, of je hoort er niet bij. Moslims sluiten op hun beurt mensen uit hun groep, maar zij worden weer uitgesloten van een andere groep, zoals bijvoorbeeld bij de LPF. Elke groep sluit mensen uit.

Nu kun je toch acceptatie afdwingen binnen de groep, dat proces wordt ook wel emancipatie genoemd. Dan zijn er 2 opties naar mijn mening:
1. je start je eigen groep en probeert op deze manier acceptatie af te dwingen
2. je gaat mensen binnen de groep overhalen. Dit zie ik bij de Islam de komende 100 jaar niet gebeuren, maar ik kan het mis hebben.

Om bij het voorbeeld homo's te blijven: ze kennen vanwege hun emancipatiestrijd een sterke eigen "homosubcultuur", eigen groep.

Tomas
16-02-03, 01:49
Geplaatst door De Rode Roos
...maar zij worden weer uitgesloten van een andere groep, zoals bijvoorbeeld bij de LPF.

Zoals op hun beurt de lpf kiezers door de pvda waren uitgestoten.

Verder zal je wel gelijk hebben.

Ik ga naar bed. Hou jij mrz nog ff in de gaten, want die komt wat deprie over.

Mark
16-02-03, 13:18
Geplaatst door ~Panthera~
-------------

Sorry..schoolgeld terughalen: door het haten van mannen wordt je echt geen lesbienne.
Triest. :droef:

Dat begrijp ik Panthera, maar als je die gevoelens altijd al hebt gehad (hoewel het maatschappelijk niet aanvaardbaar is) dan kan zo'n ervaring je wel ertoe besluiten die gevoelens te volgen.

Mark
16-02-03, 13:23
Geplaatst door sadeeQ
De islam eist niet dat je je contacten met je famillielid die geen moslim is moet verbreken.zolang degene de islam respecteert en je niet van je geloof probeert te bekeren,dient zo een persoon te respecteren en ook met respect te behandelden . :)

Wat ben jij mild geworden Sadeeq ..... ik heb meestal de indruk dat homo's toch niet echt op prijs worden gesteld, ook al doen ze niks. Dit geldt niet perse voor de islam of een andere religie, ik ken genoeg ongelovige mensen die er ook zo over denken.

sadeeQ
16-02-03, 13:41
Geplaatst door Mark
Wat ben jij mild geworden Sadeeq ..... ik heb meestal de indruk dat homo's toch niet echt op prijs worden gesteld, ook al doen ze niks. Dit geldt niet perse voor de islam of een andere religie, ik ken genoeg ongelovige mensen die er ook zo over denken.


dat heb je mis beste mark,tussen iets willen doen en het dadewerkelijk uitvoeren zit een enorme verschil.ik ken ook veel getrouwde mensen die wel een slippertje willen maken,maar het niet doen,zijn ze in overtreding?
zo ook mensen die iets willen stelen ,maar niet tot de daad overgaan,zijn ze zondig dan?


De islam leert ons dat homoseksuele handelingen zondig en strafbaar zijn bij Allah (Geprezen en verheven is Hij). Dit heeft Allah dus bepaald en niet de mens. Allah vertelt ons hoe Hij het volk van lot strafte voor hun homoseksuele gedrag.

Het verhaal van de profeet Lot (vrede zij met hem) wordt in verscheidene soera's vermeld. En (gedenkt) Loeth, toen hij tot zijn volk zei:"Begaan jullie gruweldaden, hoewel jullie het inzien? Waarom benaderen jullie uit begeerte mannen in plaats van vrouwen? Jullie zijn beslist een onwetend volk Maar het antwoord van zijn volk was slechts dat zij zeiden: "Verdrijft de familie van Loeth uit jullie stad: voorwaar, zij zijn mensen die zich reinigen Toen redden Wij hem en zijn familie, behalve zijn vrouw: Wij bepaalden dat zij tot de achterblijvers behoorde En Wij deden op hen een (vulkanische) regen neerdalen: en slecht was de regen voor de gewaarschuwde". (Soerat An-naml aya 54-58).

Uit deze verhalen leren wij dat Allah de verhevene Lot en de rechtschapen personen van zijn familie redde en op de rest een bui (van straf) liet neerdalen. Zij werden dus uiteindelijk vernietigd. Dit wordt in de Qor'aan en andere boeken vermeld vermeld, niet alleen ter informatie maar voornamelijk als een waarschuwing voor iedereen die tot zulke handelingen durft over te gaan. Moslims geloven en weten dat iedere menselijke handeling naar gevolgen leidt.

Goede daden naar goede resultatenleiden en slechte daden leiden naar slechte gevolgen, na een bepaalde handeling, zijn misschien voor vele jaren onbekend. De gevolgen van sommige handelingen/daden zullen alleen bekend worden na de dood wanneer iemand een nieuw, eeuwigdurend leven tegemoet gaat.

homosexualiteit wordt gezien als een verstandelijke afwijking of vorm van verwaring,zo een persoon dien je juist met alle liefde te behandelen om hem weer op het rechte pad te krijgen en te genezen.

gaypride
16-02-03, 17:45
Geplaatst door sadeeQ
zo simpel is het

sadeeq was het maar simpel ...

even wat dingen op een rijtje:
- jij vergelijkt Islam met een vereniging waar je wel of geen lid van kunt zijn :verward:
- jij vergelijkt homo's met mensen die stelen en met mensen die een slippertje naast het huwelijk maken
- jij denkt dat homofilie te genezen is
- jij bemoeit je met wat mensen doen in hun slaapkamer
- jij denkt dat de oplossing simpel is dat gelovige homomoslims maar hun hele leven in eenzaamheid zonder partner en zonder liefde moeten doorbrengen ..... Of moeten zij maar gaan leven in een leugen in een heterohuwelijk? Is dit de bedoeling?

zo simpel is het dus allemaal NIET
misschien wil je hier eens over nadenken
:zwaai:
Gp

sil
16-02-03, 18:58
Geplaatst door gaypride
sadeeq was het maar simpel ...

even wat dingen op een rijtje:
- jij vergelijkt Islam met een vereniging waar je wel of geen lid van kunt zijn :verward:
- jij vergelijkt homo's met mensen die stelen en met mensen die een slippertje naast het huwelijk maken
- jij denkt dat homofilie te genezen is
- jij bemoeit je met wat mensen doen in hun slaapkamer
- jij denkt dat de oplossing simpel is dat gelovige homomoslims maar hun hele leven in eenzaamheid zonder partner en zonder liefde moeten doorbrengen ..... Of moeten zij maar gaan leven in een leugen in een heterohuwelijk? Is dit de bedoeling?

zo simpel is het dus allemaal NIET
misschien wil je hier eens over nadenken
:zwaai:
Gp


gezien zijn andere postings,denk ik dat je iets onmogelijks van hem vraagt

gaypride
16-02-03, 19:15
gezien zijn andere postings,denk ik dat je iets onmogelijks van hem vraagt

wij kunnen als mens altijd Vragen om wat onmogelijk lijkt mogelijk te maken
daar geloof ik in en blijf ik insha Allah in geloven

:)
Gp

sadeeQ
16-02-03, 19:26
Geplaatst door gaypride
[B]sadeeq was het maar simpel ...

even wat dingen op een rijtje:
- jij vergelijkt Islam met een vereniging waar je wel of geen lid van kunt zijn :verward:



in zekere zin wel.de islam is een verbond die mensen bij elkaar houdt en om moslim te zijn dien je de toetredings voorwaarden te accepteren.


- jij vergelijkt homo's met mensen die stelen en met mensen die een slippertje naast het huwelijk maken

het zijn alle 3 zondes in de islam


- jij denkt dat homofilie te genezen is


is zeker wel zo.kijk maar naar het aantal ex-homo's


- jij bemoeit je met wat mensen doen in hun slaapkamer

Een gay parade vind ik niet bepaald een slaapkamer gedoe



- jij denkt dat de oplossing simpel is dat gelovige homomoslims maar hun hele leven in eenzaamheid zonder partner en zonder liefde moeten doorbrengen ..... Of moeten zij maar gaan leven in een leugen in een heterohuwelijk? Is dit de bedoeling?
elke zonde wordt vergeven indien de zondaar berouw toont,en ermee stopt.

"De goede daden wissen de slechte daden uit. Dat is een onderricht voor degenen die zich laten onderrichten" Hoed:114.



zo simpel is het dus allemaal NIET
misschien wil je hier eens over nadenken



zo simpel kan het dus wel zijn

:)

Mark
16-02-03, 19:32
Geplaatst door sadeeQ
dat heb je mis beste mark,tussen iets willen doen en het dadewerkelijk uitvoeren zit een enorme verschil.ik ken ook veel getrouwde mensen die wel een slippertje willen maken,maar het niet doen,zijn ze in overtreding?
zo ook mensen die iets willen stelen ,maar niet tot de daad overgaan,zijn ze zondig dan?


De islam leert ons dat homoseksuele handelingen zondig en strafbaar zijn bij Allah (Geprezen en verheven is Hij). Dit heeft Allah dus bepaald en niet de mens. Allah vertelt ons hoe Hij het volk van lot strafte voor hun homoseksuele gedrag.

Het verhaal van de profeet Lot (vrede zij met hem) wordt in verscheidene soera's vermeld. En (gedenkt) Loeth, toen hij tot zijn volk zei:"Begaan jullie gruweldaden, hoewel jullie het inzien? Waarom benaderen jullie uit begeerte mannen in plaats van vrouwen? Jullie zijn beslist een onwetend volk Maar het antwoord van zijn volk was slechts dat zij zeiden: "Verdrijft de familie van Loeth uit jullie stad: voorwaar, zij zijn mensen die zich reinigen Toen redden Wij hem en zijn familie, behalve zijn vrouw: Wij bepaalden dat zij tot de achterblijvers behoorde En Wij deden op hen een (vulkanische) regen neerdalen: en slecht was de regen voor de gewaarschuwde". (Soerat An-naml aya 54-58).

Uit deze verhalen leren wij dat Allah de verhevene Lot en de rechtschapen personen van zijn familie redde en op de rest een bui (van straf) liet neerdalen. Zij werden dus uiteindelijk vernietigd. Dit wordt in de Qor'aan en andere boeken vermeld vermeld, niet alleen ter informatie maar voornamelijk als een waarschuwing voor iedereen die tot zulke handelingen durft over te gaan. Moslims geloven en weten dat iedere menselijke handeling naar gevolgen leidt.

Goede daden naar goede resultatenleiden en slechte daden leiden naar slechte gevolgen, na een bepaalde handeling, zijn misschien voor vele jaren onbekend. De gevolgen van sommige handelingen/daden zullen alleen bekend worden na de dood wanneer iemand een nieuw, eeuwigdurend leven tegemoet gaat.

homosexualiteit wordt gezien als een verstandelijke afwijking of vorm van verwaring,zo een persoon dien je juist met alle liefde te behandelen om hem weer op het rechte pad te krijgen en te genezen.

Een mooie vergelijking Sadeeq:

Als ik deze vergelijking nog even mag doortrekken:

Het gaat dus puur om handelingen die tegen de Islam in gaan en niet de gedachten... Dus als ik een ongelovige cq atheist ben en dus niet in God geloof dan is er niks aan het handje. Zolang ik maar naar alle wetten van de Islam leef is alles ok.

Ongeloof is dus GEEN zonde :lole:

gaypride
16-02-03, 20:00
Geplaatst door sadeeQ
in zekere zin wel.de islam is een verbond die mensen bij elkaar houdt en om moslim te zijn dien je de toetredings voorwaarden te accepteren.
het zijn alle 3 zondes in de islam


is zeker wel zo.kijk maar naar het aantal ex-homo's

Een gay parade vind ik niet bepaald een slaapkamer gedoe


elke zonde wordt vergeven indien de zondaar berouw toont,en ermee stopt.

"De goede daden wissen de slechte daden uit. Dat is een onderricht voor degenen die zich laten onderrichten" Hoed:114.



zo simpel kan het dus wel zijn

:)


in zekere zin wel.de islam is een verbond die mensen bij elkaar houdt en om moslim te zijn dien je de toetredings voorwaarden te accepteren.

mijn geloof is het belangrijkste in mijn leven en niet een lidmaatschap van bij voorbeeld een voetbalvereniging.
En is er eenheid? Kijk om je heen




het zijn alle 3 zondes in de islam
waarbij de eerste twee schade aanrichten aan een andere mens en de derde niet


is zeker wel zo.kijk maar naar het aantal ex-homo's
???
of bedoel je hetero's die voor hun huwelijk het een en aander doen met mensen van hetzelfde geslacht? Daar heb ik het niet over, ik heb het over de echte homo's en daar heb ik nog geen overtuigende "genezing" van gezien.
De wetenschap is daar dus ook al jaren geleden mee gestopt


Een gay parade vind ik niet bepaald een slaapkamer gedoe

dit soort dingen hoeven van mij ook niet zo, maar als mensen dit willen doen ik heb er geen schade van
nogmaals niemand heeft het recht te oordelen over een andere mens zijn/haar slaapkamer activiteiten dat is voor de eigen verantwoording van die mens


elke zonde wordt vergeven indien de zondaar berouw toont,en ermee stopt.
mee eens maar moet een homo dus zijn/haar hele leven alleen blijven?
Is het trouwens niet een onrecht die in de gemeenschap gedaan wordt door de houding naar homomoslims?
Nu wordt 5 tot 10 % (homo's) gedwongen om een schijnheteroleven te leiden en een huwelijk te sluiten terwijl dat eigenlijk helemaal niet bij ze past. Om over de verschrikkelijke gevolgen daarvan voor die mensen en hun huwelijkspartner maar te zwijgen. En waarom? Omdat de omgeving homo's niet verdraagt.
Is dit de bedoeling? Het is maar hoe je naar het woord "zonde" kijkt


zo simpel kan het dus wel zijn
zo simpel is het dus niet

:wijs:
Gp

sadeeQ
16-02-03, 20:58
Geplaatst door gaypride
[B]mijn geloof is het belangrijkste in mijn leven en niet een lidmaatschap van bij voorbeeld een voetbalvereniging.
En is er eenheid? Kijk om je heen
waar het omgaat is dat er toelatings eisen en voorwaarden zijn,daar dien je je dus aan te houden .



waarbij de eerste twee schade aanrichten aan een andere mens en de derde niet


dat maakt niet eens zoveel uit.de islam maakt duidelijk wat wel zonde is en wat niet en daar dien je je aan te houden als moslim zijnde



???
of bedoel je hetero's die voor hun huwelijk het een en aander doen met mensen van hetzelfde geslacht? Daar heb ik het niet over, ik heb het over de echte homo's en daar heb ik nog geen overtuigende "genezing" van gezien.
De wetenschap is daar dus ook al jaren geleden mee gestopt


:fplet: de homos zijn zeer vijandig tegenover mensen die uit hun midden uitstappen .een homo die opeens inziet dat ie verkeerd bezig is geweest is dus een neppe homo :verrassin wanabe homos hmm



dit soort dingen hoeven van mij ook niet zo, maar als mensen dit willen doen ik heb er geen schade van
nogmaals niemand heeft het recht te oordelen over een andere mens zijn/haar slaapkamer activiteiten dat is voor de eigen verantwoording van die mensiemand meelokken naar een afgelegen plek waar niemand is en vermoorden gaat dus ook niemand aan??



mee eens maar moet een homo dus zijn/haar hele leven alleen blijven?
Is het trouwens niet een onrecht die in de gemeenschap gedaan wordt door de houding naar homomoslims?
Nu wordt 5 tot 10 % (homo's) gedwongen om een schijnheteroleven te leiden en een huwelijk te sluiten terwijl dat eigenlijk helemaal niet bij ze past. Om over de verschrikkelijke gevolgen daarvan voor die mensen en hun huwelijkspartner maar te zwijgen. En waarom? Omdat de omgeving homo's niet verdraagt.
Is dit de bedoeling? Het is maar hoe je naar het woord "zonde" kijkt
die cijfers zeggen me niets .lijkt me zwaar overdreven dat er zoveel homos zijn.er lopen ook veel mensen die overspel willen plegen
maar die wel zichzelf kunnen beheersen en dus geen zondes begaan,met een schijnhetrohuwlijk lijkt me niets mis,misschien kom je wel tot de ontdekking dat vrouwtjes best wel lekkerder zijn dan mannetjes :gniffel:



zo simpel is het dus niet



het is altyd heel simpel.alleen de mens maakt het te moeilijk voor zichzelf,waar een wil is ,is er wel altyd een uitweg.

sil
16-02-03, 22:13
.er lopen ook veel mensen die overspel willen plegendie cijfers zeggen me niets .lijkt me zwaar overdreven dat er zoveel homos zijn.er lopen ook veel mensen die overspel willen plegen
maar die wel zichzelf kunnen beheersen en dus geen zondes begaan,met een schijnhetrohuwlijk lijkt me niets mis,misschien kom je wel tot de ontdekking dat vrouwtjes best wel lekkerder zijn dan mannetjes


Sadeeq.

Ik dacht laatst gelezen te hebben dat jij een H.B.O. opleiding had.
Dan moet je toch ook je hersens gebruiken om dat te halen,en nu kom je met zo'n dom antwoord.Je zou er alles eens op na moeen lezen,dan kom je tot de ontdekking dat het wel zo is wat G.P schrijft,
Hoe zou jij het vinden om met een vrouw te moeten trouwen waar je helemaal niets voor voelt?Daarmee kom je een heeeeeeeel klein beetje in de buurt wat gevoelens betreft

gaypride
16-02-03, 22:14
Geplaatst door sadeeQ
:fplet: de homos zijn zeer vijandig tegenover mensen die uit hun midden uitstappen .een homo die opeens inziet dat ie verkeerd bezig is geweest is dus een neppe homo :verrassin wanabe homos hmm



:hihi:
jij hebt wel een raar beeld van homomoslims je zou je eens wat meer open moeten opstellen je kent er zeker wel een paar ook al weet je dat misschien niet


iemand meelokken naar een afgelegen plek waar niemand is en vermoorden gaat dus ook niemand aan??

sinds wanneer is de liefde tussen twee mannen of twee vrouwen gelijk aan moord?


misschien kom je wel tot de ontdekking dat vrouwtjes best wel lekkerder zijn dan mannetjes

dus in jouw visie moeten homomoslims maar trouwen tegen hun natuur in. besef je wel wat je hier mee zegt? En wat de gevolgen hiervan zijn?


het is altyd heel simpel.alleen de mens maakt het te moeilijk voor zichzelf .

wat dit onderwerp betreft geloof ik dat dit alles een test is voor hetero's en homo's om hierin een weg te vinden en verder maken wij mensen het moeilijk voor ELKAAR. En is het juist de opdracht om het elkaar makkelijker te maken


waar een wil is ,is er wel altyd een uitweg
dit geldt ook voor de manier waarop heteromoslims met dit onderwerp omgaan

;)
Gp

sadeeQ
16-02-03, 22:23
Geplaatst door sil

Sadeeq.

Ik dacht laatst gelezen te hebben dat jij een H.B.O. opleiding had.
Dan moet je toch ook je hersens gebruiken om dat te halen,en nu kom je met zo'n dom antwoord.Je zou er alles eens op na moeen lezen,dan kom je tot de ontdekking dat het wel zo is wat G.P schrijft,
Hoe zou jij het vinden om met een vrouw te moeten trouwen waar je helemaal niets voor voelt?Daarmee kom je een heeeeeeeel klein beetje in de buurt wat gevoelens betreft [/B]

van een homo een hetro maken is een heilige doel.daar moeten de vrouwtjes niet over gaan mekkeren :fpuh:


waar heb je anders domme vrouwen voor van jou type :fpotver:

Hamza-T
16-02-03, 22:52
Gaypride is de homoseksueele handeling (lutti zina) haram of niet?

gaypride
16-02-03, 23:02
Geplaatst door Hamza-T
Gaypride is de homoseksueele handeling (lutti zina) haram of niet?

salaam Hamza-T
hier hebben wij het al vaker over gehad toch? dus het antwoord wat ik geef weet je al :hihi:

in een monogame relatie tussen twee mensen van hetzelfde geslacht die gebaseerd is op wederzijdse liefde heeft niemand wat te maken wat deze twee personen in de slaapkamer doen, dat is voor hun eigen verantwoording

:fpetaf:
Gp

Hamza-T
16-02-03, 23:42
Zonder gods hulp zijn er al meerdere homofielen van jullie kant.

gaypride
16-02-03, 23:46
Geplaatst door Puk
Dat met Gods hulp alle moslims, homo zullen worden!

Zodoende zal aan ons... de Overwinning zijn!

Ik dank U.

dat je in deze onzinnige reactie God noemt is voor mij het bewijs dat je in ieder geval van mijn reacties NIETS begrepen hebt

:aanwal:
Gp

sadeeQ
16-02-03, 23:54
Geplaatst door Puk
Dat met Gods hulp alle moslims, homo zullen worden!

Zodoende zal aan ons... de Overwinning zijn!

Ik dank U.

:schok: sinds wanneer geloof jij in god ,stuk verdriet?

sil
16-02-03, 23:57
Geplaatst door sadeeQ
van een homo een hetro maken is een heilige doel.daar moeten de vrouwtjes niet over gaan mekkeren :fpuh:


waar heb je anders domme vrouwen voor van jou type :fpotver:


Laat dat heilige doel maar achterwege,want iemand met een klein beetje gezond verstand weet dat dat niet gaat.


Och en dat JIJ me dom noemt daar heb ik geen problemen mee,gezien jou priksels

sadeeQ
16-02-03, 23:57
Geplaatst door Puk
God doet zijn goede werken in islamitische slaapkamers zonder er veel ruchtbaarheid aan te geven.


dan ben je dus ook in die slaapkamers geweest anders kun je het niet weten,je hebt dus heel wat uurtje op je buik gelegen :haha: :haha:

eindelijk komt puk voor zijn homosexualiteit uit :giechel: :giechel:

sadeeQ
17-02-03, 00:53
Geplaatst door Puk
Dat maakt allemaal niks uit. Ik ben slechts een dienaar van God.

En God is op de goede Weg, zoveel is zeker.

Feit is in ieder geval dat de Overwinning nabij is!

Waarlijk... God is Groot!



als je dat maar goed in je oren knoopt :stout: :stout:

Mark
17-02-03, 10:18
Geplaatst door Puk
Dat maakt allemaal niks uit. Ik ben slechts een dienaar van God.

En God is op de goede Weg, zoveel is zeker.

Feit is in ieder geval dat de Overwinning nabij is!

Waarlijk... God is Groot!


Wat een kleurrijk taalgebruik, Yehi zou trots zijn! :hihi:

vooral dat stukje in die andere post over rechtdoor gaan en niet linksaf slaan want dan is de weg langer :haha: