PDA

Bekijk Volledige Versie : gay

hassanpipo
15-02-03, 20:05
hasta la vista

noraatje
13-03-03, 14:17
Ben je Gay of niet?

Er zijn zoveel marokkanen (o.a. Marokaanse jongens) die zich voor geld van achteren laten nemen, maar of ze echt gay zijn? Che ne ce pa!

groet,

Noraaatje

Is,
13-03-03, 14:22
Geplaatst door noraatje
Ben je Gay of niet?

Er zijn zoveel marokkanen (o.a. Marokaanse jongens) die zich voor geld van achteren laten nemen, maar of ze echt gay zijn? Che ne ce pa!

groet,

Noraaatje

Ervaringsdeskundige???

noraatje
13-03-03, 14:44
Ervaringsdeskundige???

Dag Is,

ervaring is niet nodig (als iemand zich van achteren wil nemen is dat zijn eigen keus, probleem, hoe je het maar wil noemen)

Het is een feit.
Voor geld doen veel marokkaanse jongens veel?
Desnoods hun eigen kont verkopen.

En volgens mij voel jij je aangesproken heb het idee dat jij tot een van hun hoort.

Ga lekker je geld op een eerlijke manier verdienen i.v.p je lichaam te verkopen.

Groetjes Noraatje,

Is,
13-03-03, 14:58
Geplaatst door noraatje
Ervaringsdeskundige???

Dag Is,

ervaring is niet nodig (als iemand zich van achteren wil nemen is dat zijn eigen keus, probleem, hoe je het maar wil noemen)

Het is een feit.
Voor geld doen veel marokkaanse jongens veel?
Desnoods hun eigen kont verkopen.

En volgens mij voel jij je aangesproken heb het idee dat jij tot een van hun hoort.

Ga lekker je geld op een eerlijke manier verdienen i.v.p je lichaam te verkopen.

Groetjes Noraatje,

Hoi Noraatje,

Kweet niet in welke kringen jij verkeert,
In mijn omgeving is er niemand die ik ken,
die zich aan dit soort dingen schuldig maakt...:),

Maar jij beweert dat het `n feit is, kzie dan graag cijfers,
`n Onderzoek of `n enqeute.....,iets waaruit blijkt dat mensen dit doen,
Jij hebt het over jongens en meiden...:) dus tzal aantoonbaar moeten zijn,
Of heb je daadwerkelijk geen weet van wat je allemaal aan het uitkramen bent....;),

`kzal je ook maar je zin geven door `n antwoord op je verkapte vraag te geven..;)..,
`k werk hard voor dat kleine beetje geld wat ik krijg hiero,
Stelletje afzetters, `kmaak meer dan 40u perweek voor 0,18,- p/u, :(
Maar verder hamdullah 3la koli 7aal, er zal best iets goeds in het verschiet liggen.

ik voelde me Ook niet aangesproken, `twas `n vraag,
Maar `kdenk dat je mijn vraagtekens over het hoofd hebt gezien;)...
Maar gezien jouw redenatie en jouw reactie,
moet jij diegene zijn die zich aangesproken moet hebben gevoeld,
Excuseer mijn vrijpostigheid maaruuh,
vertel eens iets over je avontuurtjes;).......,

Thalla Is,

Ps: `kheb toh nog n vraag, binnen hoeveel tijd na `n transactie kan je weer lopen?

noraatje
13-03-03, 15:59
Isjes gossie,

Heb het over jongens en niet over meiden (het is ook algemeen bekend dat meisjes zich van achteren laten nemen om zo hun maagdelijkheid niet te verliezen).

Ik dacht al dat je aangesproken voelde (dat maakt niet uit hoor als je zelf dat soort activiteiten uitspookt en hoelang het duurt voordat je normaal kan lopen, kan ik beter aan jouw vragen).

En wat zeggen cijfers (ik heb ooit en boek lezen van een Marokaanse jongen die dit soort activiteiten bevestigde, ik ken zelf en marokkaan die niet vies is om dit soort activiteiten te doen)
En hou je zelf nou niet voor de domme het is een feit.

In Marokko lopen er genoege gasten die, niet in aanmerking komen met een meid ivm het maagd het huwelijk ingaan, elkaar eens stevig verwennen op deze manier.

En wat wordt jij heftig onderbetaald zeg met je EUR 0,18.
Vreselijk!!!
Kan je niet beter een ander baan zoeken,
Wat voor opleiding heb je eingenlijk!

Groetjes,
Noraatje

Is,
14-03-03, 07:15
Geplaatst door noraatje
(het is ook algemeen bekend dat meisjes zich van achteren laten nemen om zo hun maagdelijkheid niet te verliezen).

I made ma Point, Goedemorgen.