PDA

Bekijk Volledige Versie : Jongens mishandelen trambestuurster met wisselstaaf



Mark
17-02-03, 10:08
Jongens mishandelen trambestuurster met wisselstaaf

Uitgegeven: 16 februari 2003 14:28

ROTTERDAM - Een 47-jarige bestuurster van een tram is zaterdagavond in Rotterdam met een wisselstaaf mishandeld. Bij het eindpunt op het Oostplein had de vrouw vier ongeveer 17-jarige jongens erop aangesproken dat zij tijdens de rit voortdurend de stopknop indrukten.

Een van de jongens liep naar de bestuurster toe en sloeg haar een aantal malen op het hoofd met de wisselstaaf. Deze bevindt zich in de tram bij de bestuurdersplaats en is bedoeld om buiten aan de rails handmatig te wrikken als dat nodig is bij het wisselen van spoor.

Toen het slachtoffer op het politiebureau aangifte deed, werd zij onwel. Ze is naar het ziekenhuis gebracht. Er is niemand aangehouden.




Als je iemand met een stalen staaf op zin/haar hoofd slaat ben je gestoord. Ik hoop dat ze deze psychopaat voor zeer lange tijd uit de maatschappij verwijderen.

plexus
17-02-03, 10:12
...ik las dit bericht gisteren..en was helemaal sprakeloos...Aso's..die gasten verdienen zware billenkoek...wat ook een beetje vreemd is dat niemand ter hulp schoot

Tomas
17-02-03, 10:47
Geplaatst door Mark
Als je iemand met een stalen staaf op zin/haar hoofd slaat ben je gestoord. Ik hoop dat ze deze psychopaat voor zeer lange tijd uit de maatschappij verwijderen.

Tja...

Ik hoor nu alweer een politicus zeggen dat onze samenleving dit niet zou moeten accepteren...

Daar krijg ik dan zo'n warm gevoel van.

Echt.

nouwra
17-02-03, 11:11
Als je iemand met een stalen staaf op zin/haar hoofd slaat ben je gestoord. Ik hoop dat ze deze psychopaat voor zeer lange tijd uit de maatschappij verwijderen.

uit de maastchappij worden verwijdert? wij mensen zijn vaak te soft. heeeeel soms, op onbewaakte momenten als deze, dringt het gedachtegoed van mijn barbaarse voorouders zich aan...

Mark
17-02-03, 11:14
Geplaatst door nouwra
uit de maastchappij worden verwijdert? wij mensen zijn vaak te soft. heeeeel soms, op onbewaakte momenten als deze, dringt het gedachtegoed van mijn barbaarse voorouders zich aan...


Nou nou niet zoveel vooroordelen over je voorouders... die hebben in de donkere middeleeuwen toevallig wel beschaving naar europa gebracht!

je moet geweld niet met geweld beantwoorden maar met nuttige levenslange dwangarbeid :duim:

nouwra
17-02-03, 13:17
Nou nou niet zoveel vooroordelen over je voorouders... die hebben in de donkere middeleeuwen toevallig wel beschaving naar europa gebracht!

je moet geweld niet met geweld beantwoorden maar met nuttige levenslange dwangarbeid

ai ai! deze reactie had ik niet voorzien. maar ik kan je het niet kwalijk nemen. Ik heb het over mijn pre-Islamitische voorouders. toen de islam ook nog geen beschaving gebracht had naar de Rif.


.... iets in de shariasfeer?

Maybe?

Ik zou hem opsluiten in de hoogste boom!

ik dacht meer in de sfeer van oog om oog, tand om tand. ik weet zeker dat die bewerkte vrouw de strafmaat voor dat jochie zelf zou willen bepalen. wat zou jij doen puk? foei roepen en in je achtertuintje laten werken? (ik zal vanavond reageren op dat andere topic puk...)