PDA

Bekijk Volledige Versie : En er gebeurt niks



HNKL
18-02-03, 07:28
Wat een laffe zooi


Iedereen protesteren,ja we zijn zo tegen oorlog,werkelijk waar.


Verwend en laf



NEDERLAND WORDT WAKKER


Het wordt tijd om wat op touw te zetten.


Wie doet er mee?



Rotterdam is van ons.

HNKL
18-02-03, 07:40
Nou?

mrz en hanskamp zijn online

doen jullie mee of laf?

HNKL
18-02-03, 07:42
Zwarte Schaap?

HNKL
18-02-03, 07:45
Nou?

HNKL
18-02-03, 07:48
Liever sterven als een held, dan doodgaan als een lafaard !

HNKL
18-02-03, 07:51
Allah akbar

mrz
18-02-03, 08:00
Lol man, wat bedoel je? Ik heb niet zoveel met rotterdam, de meest vervuilde stad in nederland...

De vijand is geld, nee niet bezit, maar de overmacht van geld en de hypocriete houdgreep waar we allemaal in vastzitten omdat we niet zonder kunnen. Het probleem is dat je de macht van geld niet stopt door het uit de wereld helpen van een persoontje.

Ik doe al langer mee aan de oorlog tegen het surrogaatgeloof in geld... :melig:

HNKL
18-02-03, 08:35
Rotterdam is een schitterende stad.



Ik wil dat Bush met zīn militair materiaal opkankerd.



Maar niemand doet iets,de politiek is laf en het volk reageert ook niet.Gewoon met zīn allen er naar toe en wegschoppen die bende.

Simon
18-02-03, 09:30
Geplaatst door HNKL
Maar niemand doet iets,de politiek is laf en het volk reageert ook niet.Gewoon met zīn allen er naar toe en wegschoppen die bende.

Ja, euh ze zijn ook van plan om te vertrekken dus daar hoef je weinig voor te doen verder. Of wou je ze juist hier houden? Ik heb begrepen dat de Duitsers blij zijn dat ze vertrekken. Ik ben benieuwd of die troepen en dat materieel van de USA ooit nog terug komen naar Europa.

Simon

nouwra
18-02-03, 09:53
hm... hnkl... i'm with you.

ik leidt de boel af met mijn vrouwelijke charmes,:strik:
en jij saboteerd ondertussen al het mateieel.
staan die boesjmen mooi schut als ze ipv een kogel een vlaggetje uit hun wapens zien komen..:wohaa:

manc
18-02-03, 10:09
Geplaatst door HNKL
Rotterdam is een schitterende stad.

Ik wil dat Bush met zīn militair materiaal opkankerd.

Rotterdam is inderdaad schitterend, je taalgebruik minder. Eh, volgens mij is Bush juist zijn materiaal aan her verwijderen uit Europa...je hebt een beetje je zin. Driftkikker.




Maar niemand doet iets,de politiek is laf en het volk reageert ook niet.Gewoon met zīn allen er naar toe en wegschoppen die bende.

Nee, we houden ons wel als land aan de afspraken die we maken over hoe we hier beslissingen nemen ja. Aan volksgerichten, rellen, lynchpartijen, opstanden etc. doen we al lang niet meer. Als we hadden gedaan 'wat het volk wou' dan had de indertijd verdacht Volkert van de G. niet meer geleefd, was Khalid uit Venlo gevierendeeld en zijn familie gedeporteerd en hoefde je nooit meer belasting te betalen.

HNKL
18-02-03, 11:36
nouwra :love:


Afspraken blablabla,het is ons land,ik moet er geen Bush idioten in hebben.

Kanker is verschrikkelijk daarom gebruik ik het ook,Bush is een tumor dat verwijderd moet worden.

manc
18-02-03, 11:53
Afspraken blablabla,het is ons land,ik moet er geen Bush idioten in hebben.

Stem dan maar SP ofzo. Het inderdaad ONS land, dus moeten we ONS allemaal aan ONZE afspraken houden. En als ONZE regering iets besluit, dan mogen WE protesteren, maar 'wegschoppen', 'sterven' (en dus geweld) e.d. passen niet binnen een democratie.



Kanker is verschrikkelijk daarom gebruik ik het ook,Bush is een tumor dat verwijderd moet worden. En dat je daarmee misschien mensen kwetst die een dierbare aan die ziekte hebben verloren interesseert je natuurlijk geen buet.

nouwra
18-02-03, 12:04
ik sta werkelijk waar versteld van je hnkl...
hoe kom je aan zoveel haat over de amerikanen. meestal is zo een uitgsproken mening voorbehouden aan een :maroc:
:D

ff serieus, vanwaar jou woede? lijkt me interressant om het ook eens uit een 'westerse' mond te horen.

HNKL
18-02-03, 12:41
Ik doe wat mīn hart me ingeeft.

HNKL
18-02-03, 12:47
Het zijn geen Amerikanen,dat is een belediging voor de echte Amerikanen,het hele continent.Die toeeigening van de naam Amerikanen is weer een reden meer om Bush en zīn idioten te haten.
Ik haat arrogantie,dus ik haat Bush.

HNKL
18-02-03, 13:03
manb,ik heb er mensen mee verloren in zeer directe omgeving.Ik gebruik het omdat ik er zoīn enorme hekel aan heb.Moeilijk te snappen voor jou misschien.


Ik geloof niet in de politiek,het is alleen maar lullen,maar niks doen.
Maar eens het vragenuurtje kijken.Ik ben benieuwd.



Bush opkankeren.

HNKL
18-02-03, 14:03
300 Bush idioten op Schiphol voor tussenstop,na onze haven ook onze vliegvelden?

Pure provocatie.


Branden in hel zullen ze.


Allah akbar

Allah akbar

Allah akbar

jaja
18-02-03, 15:46
Geplaatst door HNKL
nouwra :love:


Afspraken blablabla,het is ons land,ik moet er geen Bush idioten in hebben.

Kanker is verschrikkelijk daarom gebruik ik het ook,Bush is een tumor dat verwijderd moet worden. nee nee nee het is niet alleen van jou. Het is van ons allemaal. Zo te zien heb je zelfs hier al geen steun voor je ideeen, dus zijn de meeste eigenaren van dit land het niet met je eens. Ergo, jij bepaalt NIET alleen wat in ons land mag of niet mag.

PS: je weet zeker dat je moslim bent? Zelfs Yehi doet niet zulke vreemde uitspraken. Persoonlijk heb ik zeer sterk het idee dat je een beetje provoceert ... 'k zou bijna zeggen "je bent iemand die maroc.nl in een slecht daglicht wil stellen."

manc
18-02-03, 16:18
Geplaatst door HNKL
manb,ik heb er mensen mee verloren in zeer directe omgeving.Ik gebruik het omdat ik er zoīn enorme hekel aan heb.Moeilijk te snappen voor jou misschien.

Ik snap het wel, maar ik heb geen enkel begrip voor mensen met een dergelijk gebrek aan innerlijke beschaving.


Ik geloof niet in de politiek,het is alleen maar lullen,maar niks doen.

Anecdote: een vriend van mij en ikzelf spelen af en toe het 'domme mensen die domme dingen zeggen' spel: deze opmerking scoort daarin altijd erg hoog. Net als 'ze doen toch nooit wat ze beloven', en 'dat kan wel zo zijn, maar ik vind gewoon' of 'ze moeten gewoon alle junks opsluiten op terschelling en verplicht af laten kicken' of 'ik heb geen hekel aan buitenlanders, maar het zijn ook altijd dezelfde die het doen...', 'is dat nu kunst? ik zie niet eens WAT het is! mijn kleine neefje kan dat ook!' etc.etc. Ik heb ijdele hoop dat je doorhebt in welke categorie ik jouw zojuist gemaakte opmerking plaats.


Maar eens het vragenuurtje kijken.Ik ben benieuwd. Bush opkankeren.

Tja, nu doe je het weer. Terwijl ik je subtiel aan probeerde te geven dat dit soort teksten kwetsend en onkies zijn. Verbeter de wereld en begin bij jezelf.

nouwra
18-02-03, 18:05
hnkl in deze ga ik mee met manb. ik hou namelijk ook niet van dat ongenuanceerde gescheldt. er zijn genoeg alternatieven.
schelden kan iedereen. het is net als de stoelgang (genanceerd he :p) je spant je in, en er komt niets dan troep uit. het mag beide, maar doe het ook beide in een afgesloten ruimte waar niemand er last van heeft.
;)

HNKL
18-02-03, 18:26
manb,je bent een zeurpiet.

nouwra,ik heb geen andere woorden voor Bush,af en toe moet je harde woorden gebruiken om iets te doorbreken.


En verder doe ik toch lekker waar ik zin in heb. :zwaai:

mrz
25-02-03, 19:45
Bah bah bah....

Kankertransporten.

Hij IS joods. haha. lol. :lachu:

Thnx for the negative energy guys.