PDA

Bekijk Volledige Versie : Kijk, zo kan het dus ook...oppassen voor Fitna!



manc
18-02-03, 10:25
"Wet burqa" wedstrijden in Iran

In Teheran, Iran, gaan de Arabische mannen uit hun bol over de nieuwe entertainmentvorm die in heel de stad populair is geworden: wet burqa wedstrijden. Hierbij worden mooi gevormde dames in burqa's natgespoten zodat de stof helemaal aan het lichaam blijft plakken. Net als in de wet T-shirt wedstrijden uit het westen hebben de "wet-burqa" wedstrijden geldprijzen voor de dames met de mooiste borsten of lekkerste kont.

"Niemand heeft gezegd dat een vrouw in een burqa niet natgespoten mag ronddansen", verteld Mohammed Benradi, die de omstreden wedstrijden organiseert. "Ze zeggen alleen dat de vrouw een burqa moet dragen als ze zich publiekelijk vertoont, en dat doen ze, alleen nu doen ze iets meer voor ons."

Je kan de "wet burqa" wedstrijden vinden op minstens zes verschillende plaatsen in Teheran. Elke avond is er wel een wedstrijd te vinden.



Nu weet ik dat de perzische dames er best mogen zijn...;) Ik krijg steeds meer interesse in de ruines van Persepolis...ik ga maar gauw farsi leren.

nouwra
18-02-03, 11:14
stelletje schijnheiligen.

vraag me af wat 1 van die iraniers zou doen als blijkt dat hij zijn eigen vrouw heeft natgespoten. wie is dan de slet? zij of hij?

stelletje gelegenheids'moslims'

Mill
18-02-03, 11:19
Geplaatst door nouwra
vraag me af wat 1 van die iraniers zou doen als blijkt dat hij zijn eigen vrouw heeft natgespoten. wie is dan de slet? zij of hij?

Ehmmm, geen van beide?

KomMaar
18-02-03, 11:31
Dit bericht is een FAKE mensen !!!

Zie op Fok http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26253
Er is GEEN bron aanwezig, verhaal is zelf in elkaar gepuzzeld.

Joesoef
18-02-03, 11:32
Heel erg grappig.

Kom net uit Theran, ik bel dagelijks met de mensen daar en ik heb er nog nooit wat van gehoord en ik denk niet dat ik het over twee weken daar tegenkom.

Ik zeg niet dat het niet gebeurt alleen de omvang en bekendheid zal wel weer meevallen. Het verhaal is uberhaupt kut want in Theran heb je geen arabische mannen, sterker nog, ze hebben een gezonde hekel aan alles wat arabisch is.

KomMaar
18-02-03, 11:34
Man-zemmel, vind het wel een smerige streek van je.. vertel er dan wel bij dat dit verhaal uit iemands duim is gezogen.

nouwra
18-02-03, 11:51
excuus.......
ik heb de vreemde neiging om nieuws als objectief te zien. maar ik betwijfel of dit helemaal niet voorkomt. je hebt altijd ondergrondse madames met gezellige rode lichtjes. dus die burqa kun je dan meer zien als een soort van uitdagende lingerie. houdt het spannend...
en de islam? was' da??

manc
18-02-03, 12:01
Geplaatst door KomMaar
Man-zemmel, vind het wel een smerige streek van je..

Iran is geen streek maar een land, en alles behalve 'smerig', het is ook niet van mij.



vertel er dan wel bij dat dit verhaal uit iemands duim is gezogen.

bron: http://www.weeklyworldnews.com/news/index.cfm?instanceid=56001#a (inderdaad van Fok geplukt) ;)

Natuurlijk is dit een uit de duim gezogen verhaaltje, wat dacht jij dan? Maar niet door mij! Maar ja, omdat van te voren aan te kondigen zou de clou verraden...duh. :watte?:

Waarom noem je mij Zemmel? Wil je me beledigen doe dat dan op een fatsoenlijke manier.

Overigens weet ik uit 1e handbronnen dat ook in Iran als de rolluikjes en de gordijnen dicht zijn er heel wat stouts gebeurt. Ze kijken ook in deze islamitische heilstaat gewoon naar erotische films, mannen doen het met mannen, ze drinken ook gewoon alcohol en ja, ze dansen er zelfs stiekem op duivelse muziek uit het westen. En ja, je hebt er zelfs door de overheid geregelde prostitutie: huizen van zedelijkheid worden hoerenkasten wel genoemd.

manc
18-02-03, 12:08
http://images.ami-admin.com/images/43007.jpg

By AMBROSE CLARK

TEHRAN - Arab men are going wild over an outrageous new entertainment craze that's taken this city by storm - wet burqa contests!

Drooling, cheering men are packing makeshift nightclubs where shapely gals get hosed down while wearing the burqa - which clings to every curve and corner of their bodies even though they're wearing a garment designed for the ultimate in modesty.

Modeled after the wet T-shirt contests that show off America's most buxom young beauties, the burqa competitions award cash prizes in categories including Best Breasts and Butt.

"No one ever said a woman in a burqa couldn't get wet and shake it," shrugs Mohammed Benradi, who runs the racy contests. "They tell us that women have to wear the burqa in public. That's what they're doing.

"They're just doing a little more for us, that's all."

You can find a wet burqa contest in at least six different locations in Tehran on just about any night if you know where to look - and whom to ask. Fear of reprisals by strict religious officials keeps the contest locations secret and ever-changing.

"You have to work a little to find the party, but it's worth it," one man sighs during a break at one of Benradi's contests. "The girls are really built, and Mohammed uses so much water on them they might as well be naked!

"But they're not naked, that's the wonderful thing," he adds. "We get all the fun of sinning, but we have not really sinned."

It's not just men who are cramming into the sexy shows. Women are also lining up to compete.

"Mohammed is very good to us - he doesn't let the men touch us or use bad language," says a 20-year-old contestant who identifies herself only as Resa.

Resa says Benradi awards generous prize money: The equivalent of $100, which is an enormous sum to many of Tehran's poorer residents.

"I have won three times," Resa says proudly, "and my family has been eating very well because of it. And no one can tell it's me under there, so I am not ashamed.

"I'm glad Mohammed came up with this idea," she adds.

"We've had to wear these awful things for years now - it's about time we got something out of it."

nouwra
18-02-03, 12:13
By AMBROSE CLARK ????????????!!!!!!!!!

was dat niet die vent die alles wat islamitische is als achterlijk bestempeld?

lang leven de propaganda. ik vraag me af, wordt propaganda ook als objectieve journalistiek aangeduid?

Zwarte Schaap
18-02-03, 12:15
Geplaatst door manb

vertel er dan wel bij dat dit verhaal uit iemands duim is gezogen.

bron: http://www.weeklyworldnews.com/news/index.cfm?instanceid=56001#a (inderdaad van Fok geplukt) ;)

Natuurlijk is dit een uit de duim gezogen verhaaltje, wat dacht jij dan? Maar niet door mij! Maar ja, omdat van te voren aan te kondigen zou de clou verraden...duh. :watte?:

Waarom noem je mij Zemmel? Wil je me beledigen doe dat dan op een fatsoenlijke manier.

Overigens weet ik uit 1e handbronnen dat ook in Iran als de rolluikjes en de gordijnen dicht zijn er heel wat stouts gebeurt. Ze kijken ook in deze islamitische heilstaat gewoon naar erotische films, mannen doen het met mannen, ze drinken ook gewoon alcohol en ja, ze dansen er zelfs stiekem op duivelse muziek uit het westen. En ja, je hebt er zelfs door de overheid geregelde prostitutie: huizen van zedelijkheid worden hoerenkasten wel genoemd. [/B]

Je levert uit jezelf het bewijs dat een ongelovige nooit respect zal opbrengen voor de normen en waarden van een moslim. Hij verschuilt zich achter humor om zijn afschuw voor de Islam en zijn gelovigen te verbergen.

manc
18-02-03, 12:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
[B]Je levert uit jezelf het bewijs dat een ongelovige nooit respect zal opbrengen voor de normen en waarden van een moslim.

Onzin. Allereest weet je niets over mijn ongeloof en ten tweede kan 1 ongelovige (ambrose clark of wie dan ook, je moet je natuurlijk afvragen wie die artikel ECHT heeft geschreven) nooit model staan voor de visie van alle 'ongelovigen'. Wat jij wel laat zien is dat jij de ongelovigen op basis van deze grap(!) over een kamt scheert als zijnde respectloos voor de Islam.


Hij verschuilt zich achter humor om zijn afschuw voor de Islam en zijn gelovigen te verbergen. Onzin. Hij spreekt hooguit zijn afschuw uit over de schijnheiligheid van de goede zeden van Iran. Misschien niet eens dat. Hij spreekt zich helemaal niet uit over de 'gelovigen' of 'de Islam'. Sterker nog: het zou zelfs een steek onder water richting ene Ambrose Clarke kunnen zijn. Ooit www.whitehouse.org gezien? Ogenschijnlijk een racistische site van George Bush, waarin Joden, Negers, Katholieken en Arabieren de wind van voren krijgen...de site is echter een 'parodie' op Dubya.

Zoals je ziet wordt er op die site (worldnews) ook grappig gedaan over priesters, molmensen en aliens...niet zo blaten Schaapie.

Zwarte Schaap
18-02-03, 12:34
Geplaatst door manb
Onzin. Allereest weet je niets over mijn ongeloof en ten tweede kan 1 ongelovige (ambrose clark of wie dan ook, je moet je natuurlijk afvragen wie die artikel ECHT heeft geschreven) nooit model staan voor de visie van alle 'ongelovigen'. Wat jij wel laat zien is dat jij de ongelovigen op basis van deze grap(!) over een kamt scheert als zijnde respectloos voor de Islam.

Onzin. Hij spreekt hooguit zijn afschuw uit over de schijnheiligheid van de goede zeden van Iran. Misschien niet eens dat. Hij spreekt zich helemaal niet uit over de 'gelovigen' of 'de Islam'. Sterker nog: het zou zelfs een steek onder water richting Ambrose Clarke kunnen zijn. Ooit www.whitehouse.org gezien? Ogenschijnlijk een racistische site van George Bush, waarin Joden, Negers, Katholieken en Arabieren de wind van voren krijgen...de site is echter een 'parodie' op Dubya.

Zoals je ziet wordt er op die site (worldnews) ook grappig gedaan over priesters, molmensen en aliens...niet zo blaten Schaapie.

Ik heb het over jou, het is niet de eerste keer dat je met dergelijke rommel op de proppen komt. Mischien was je ban zo verstandig nog niet.

Mark
18-02-03, 12:38
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je levert uit jezelf het bewijs dat een ongelovige nooit respect zal opbrengen voor de normen en waarden van een moslim. Hij verschuilt zich achter humor om zijn afschuw voor de Islam en zijn gelovigen te verbergen.

Net zoals deze argumenten van een gelovige tegen atheisten nooit serieus kunnen worden genomen door niet-gelovigen. Ten eerste weet hij niets van ongelovigen en ten tweede zal hij altijd alles doen om ons in een kwaad daglicht te stellen. Door zich achter een superioriteitsgevoel te verbergen verhuld hij zijn haat tegen andersdenkenden.

manc
18-02-03, 12:39
En Rabbijn, een Priester en een Imam hebben besloten gezamenlijk geld in te zamelen voor God's zaak. Als ze aan het einde van de dag een flinke zak duiten bij elkaar hebben verzameld zegt de Imam: 'Broeders, hoeveel is nu voor God en hoeveel mogen we zelf gebruiken?'

De Priester denkt even na en oppert het volgende: 'Vrienden, laten we een cirkel op de grond tekenen, 2 passen wijd en vervolgens midden in de cirkel staan. Laten we vervolgens gedrieen plechtig bidden. Dan moeten we al het geld zo hoog mogelijk in de lucht werpen! Alles wat buiten de cirkel valt is voor de Heere en de rest is voor ons.'

De Imam denk even na en zegt: 'Neen vrienden, laten we een cirkel op de grond tekenen, 2 passen wijd en vervolgens midden in de cirkel staan. Laten we vervolgens gedrieen plechtig bidden. Dan moeten we al het geld zo hoog mogelijk in de lucht werpen. Alles wat binnen de cirkel valt is voor Allah en de rest is voor ons.'

De Priester kan zich wel vinden in dit plan en vraagt aan de Rabbi of hij zich ook in deze verdeling kan vinden.

De Rabbijn zegt allervroomst: 'Oy, laten we een cirkel op de grond tekenen, 2 passen wijd en vervolgens midden in de cirkel staan. Laten we vervolgens gedrieen plechtig bidden. Dan moeten we al het geld zo hoog mogelijk in de lucht werpen. Alles wat ie dan kan pakken is voor hem.'

manc
18-02-03, 12:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb het over jou, het is niet de eerste keer dat je met dergelijke rommel op de proppen komt. Mischien was je ban zo verstandig nog niet.

Mijn ban had helemaal niets te maken met mijn berichten alhier. Ik heb nog nooit een waarschuwing mogen ontvangen, dus houd je domme gemekker toch voor je. Ik durf bij deze zelfs te stellen dat jij je in hele expliciete termen vele malen beledigender over Nederlanders en niet-molims (voor het gemak allemaal maar 'ongelovig') hebt uitgelaten dan ik ooit over de moslims.

Dat jij andersdenkenden graag de mond gesnoerd ziet is overigens tekenend voor je.


Je levert uit jezelf het bewijs dat een ongelovige nooit respect zal opbrengen voor de normen en waarden van een moslim. Hij verschuilt zich achter humor om zijn afschuw voor de Islam en zijn gelovigen te verbergen.

Je schrijft duidelijk 'een ongelovige' daarmee bedoel je (en dat heb je zelf eerder aangegeven) alle niet-moslims. Je hoeft je dus niet te verschuilen achter 'ik bedoelde jou' want dan had je iets ander geschreven. En ga niet proberen met je zogenaamde 'taalkennis' (want die is behoorlijk matig) of 'jij gebruikt rare logica' de discussie de nek om te draaien of weg te lopen na een paar balinerende opmerkingen omdat je argumentatie wederom te kort schiet.

Zwarte Schaap
18-02-03, 12:45
Geplaatst door Mark
Net zoals deze argumenten van een gelovige tegen atheisten nooit serieus kunnen worden genomen door niet-gelovigen. Ten eerste weet hij niets van ongelovigen en ten tweede zal hij altijd alles doen om ons in een kwaad daglicht te stellen. Door zich achter een superioriteitsgevoel te verbergen verhuld hij zijn haat tegen andersdenkenden.

Je zal mij hier nooit iets zien posten zoals biman doet. Het valt wel op dat jij en hij een vreemde voorkeur hebben van humor waar de Islam en de Islamitische vrouw belachelijk worden gemaakt. Jij hebt zelf al gezegd dat je veel meer van dergelijke postings zou posten. Iets wat ik jammer vind omdat je hiermee nooit een echte discussie gebasseerd op respect voor elkaar op gang brengt.

Mark
18-02-03, 12:46
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je zal mij hier nooit iets zien posten zoals biman doet. Het valt wel op dat jij en hij een vreemde voorkeur hebben van humor waar de Islam en de Islamitische vrouw belachelijk worden gemaakt. Jij hebt zelf al gezegd dat je veel meer van dergelijke postings zou posten. Iets wat ik jammer vind omdat je hiermee nooit een echte discussie gebasseerd op respect voor elkaar op gang brengt.

wat heb ik gezegd?

manc
18-02-03, 12:54
]Je zal mij hier nooit iets zien posten zoals biman doet. Het valt wel op dat jij en hij een vreemde voorkeur hebben van humor waar

Hahaha, biman. Hoe KOM je erop? Jij en Yehi delen in ieder geval deze vreemde voorkeur van humor.


de Islam en de Islamitische vrouw belachelijk worden gemaakt.

Onzin. Als er iemand zichzelf belachelijk aan het maken is dan bij jij het nu wel en de mensen die dit artikel zonder knipperen van de ogen voor 'waar' aannamen.


Jij hebt zelf al gezegd dat je veel meer van dergelijke postings zou posten. Iets wat ik jammer vind omdat je hiermee nooit een echte discussie gebasseerd op respect voor elkaar op gang brengt.

Waar haal je dit nu weer vandaan? Wat een ongelofelijke malloot ben je toch. En respect in een discussie? Als je weglopen uit zo'n beetje elke discussie nadat je haar eerst verkracht hebt door het bewust foutief interpreteren van andermans woorden, het miereneuken over semantiek (hoeveel woordenboekcitaten ga je nog plaatsen), het roepen dat 'de ander niet logisch nadenkt' nadat je loze argumenten zijn gepareerd, het denigrerend generaliseren van de westerse maatschappij, of zelf het negeren van vragen en argumenten waar je geen weerwoord op hebt, als je dat respect noemt...tja dan heb je misschien gelijk.

Zwarte Schaap
18-02-03, 12:58
Geplaatst door Mark
wat heb ik gezegd?

Dit heb je als laatste gezegd:
Ik zal in de toekomst nog wat topics openen met mijn mening over dit soort zaken want blijkbaar maak ik dan eens wat los bij de mensen :duim:

Kennelijk ben je niet geintresseerd in een echte discussie, alleen maar wat los maken om je de moslimpjes op stang te jagen. Heb je je vriendin ook zo voorbereid tot het ongeloof?

Leuk heh, het respect druipt ervan af.

Mark
18-02-03, 13:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dit heb je als laatste gezegd:

Kennelijk ben je niet geintresseerd in een echte discussie, alleen maar wat los maken om je de moslimpjes op stang te jagen. Heb je je vriendin ook zo voorbereid tot het ongeloof?

Leuk heh, het respect druipt ervan af.


Is een mening hetzelfde als op stang jagen? Om een discussie te voeren zal ik zeker mijn mening moeten geven over dit soort zaken. Op die manier kunnen we dat tegenover elkaar zetten.

Bedoel je met "leuk heh, het respect druipt er van af" die zin over mijn vriendin of een andere persoonlijk aanval?

Je zou nu toch wel moeten weten dat ik weldegelijk interesse heb in een discussie.

manc
18-02-03, 13:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb het over jou, het is niet de eerste keer dat je met dergelijke rommel op de proppen komt. Mischien was je ban zo verstandig nog niet.

Oh, shit...ik lees nu pas dat je je TEGEN mijn ban uitspreekt. Sorry, ik dacht even dat je me op basis van het plaatsen van een artikel van Fok wilde laten bannen ofzo. Mijn excuses. Mijn opmerkingen daarover (als reactie op het niet goed lezen van je berichtje) moet je maar als ongezegd, teruggetrokken en ongeldig beschouwen.