PDA

Bekijk Volledige Versie : Ware liefde bestaat

tetuania9999
18-02-03, 13:35
Beste prikkers ik wil met jullie een verhaal delen dat waar is gebeurd
Uiteraard verwacht ik dat jullie, jullie kritieken en waarderingen opgeven, maar als je het een stom verhaal vindt en je vindt ook dat het op yasmina.nl moet staan ofzo van die dingen gelieve dan mijn verhaal niet te lezen
Om de privacy van de personages niet te schenden heb ik andere namen gebruikt
Alvast veel lees genot ik doe mijn best

Wat een warme dag vandaag, Tetuan centrum is zo leeg "waar zijn alle mensen naartoe" denk ik bij mezelf ach ja "siesta, zeker", onze marokanen kunnen niets anders dan eten en slapen en dan nog met zo'n hitte........ongeloofelijk gewoon.

Vandaag is het een bijzondere dag de neef van mijn nicht trouwt, en dat wordt groot gevierd. Dus dat wil zeggen dat we er goed uit moeten zien. Met mijn nicht en tante stapten we de kapper binnen "nari......wat een fille we gaan hier zeker 3 uur zitten zeg ik tegen mijn nicht......ja zoals altijd.....antwoord ze

Het was een klein kamertje met 5 vrouwen die niets anders deden dan fohnen en nog eens fohnen ja wat wil ja niet alle marokaanse meisjes hebben glad haar

We zaten er tot 20 00 toen was iedereen klaar, ik had mijn haar laten opsteken mijn nicht had haar haar gefohnt en mijn tante had haar haar genipt.

Zozo nu snel een gele taxi nemen en naar grootmoeder gaan want daar zouden we ons omkleden om naar de trouw te vertrekken we zouden met z''n allen vandaar uit vertrekken.

Aangekomen bij groetmoeder kregen we meteen al een hele portie ruzie
ach ja we waren weer te laat 20 00 is in marokko al heel laat..........en als je vraagt waarom het is nog maar 20 00 dan zeggen ze...........het is al donker.........duuuuh en dan mohim we wouden er niet op ingaan want anders mochten we misschien niet gaan

Snel in de guest room kleeden we ons aan met z'n drieen, ik mijn nicht en mijn tante..........ara li deoderant.............sluit mijn kleed...........waar zijn mijn juwelen................ghaltie hoe is mijn haar..........zo ging het er aan toe...........en mijn kleine nichtjes en neefjes die kwamen gluren stuurden we altijd weg met veel lawaai........ baraaaaaaa......riepen we altijd.............het was ondertussen al 2200 ik had een enorme honger.............we eten daar wel zeggen mijn nicht en tante............ja ja ik ga niet wachten hoor tot daar dan sterf ik..........

Aiwaa snel anders gga ik er alleen vandoor............mijn oom was net binnen ik had hem heel graag hij was van duitsland hij was de vader van mijn nicht..........een echte voorbeeldvader alles was doenia hania bij hem maar we mochten niet overdrijven..........eindelijk waren we klaar en met heel de familie op weg naar de trouw eindelijk dacht ik bijmezelf................

Het was net een stoet..........wij reden allemaal achter elkaar we waren wel met zeven wagens allemaal vol met neven nichten moeders tantes grootmama........wili hala mandar echt om mee te lachen.........maar ik was zo fier op onze familie want we hebben echt een hechte band hamdoelilah yarabi....................

We waren net aangekomen............het feestje was al lekker aan de gang en alle mannen en jongens zaten allemaal buiten omdat het orkest buiten zat in een tent en allem mannen daarvoor net een sahra...........
Maar er was een klein probleempje we moesten er doorheen om binnen te kunnen in het huis ja want daar zaten de vrouwen.............

Aan wat denk je dan...........yarabiii met hashimnischh..............je let extra op waar je loopt want stel je voor als je struikelt of wat dan ook...........dat vergeef je jezelf nooit............

Tussen mijn tantes liep ik naar de deur............ik was zo blij toen we aan e deur waren aangekomen

Let op typ fouten please

Moet ik verder gaan?

Whazzzup
18-02-03, 14:09
:schrik: ....ALSJEBLIEFT ZEG, WAT EEN VERHAAL.. HET IS MAAR DAT IK NIETS TE DOEN HEB VANDAAG......GELUKKIG DAT JE AAN HET EIND NOG ZEI: LET OP SPELFOUTEN....WANT IK STRUIKELDE OM DE TWEE SECONDE OVER EEN SPELFOUT!!!...... :melig2:

latima
18-02-03, 14:54
Geplaatst door tetuania9999
Beste prikkers ik wil met jullie een verhaal delen dat waar is gebeurd
Uiteraard verwacht ik dat jullie, jullie kritieken en waarderingen opgeven, maar als je het een stom verhaal vindt en je vindt ook dat het op yasmina.nl moet staan ofzo van die dingen gelieve dan mijn verhaal niet te lezen
Om de privacy van de personages niet te schenden heb ik andere namen gebruikt
Alvast veel lees genot ik doe mijn best

Wat een warme dag vandaag, Tetuan centrum is zo leeg "waar zijn alle mensen naartoe" denk ik bij mezelf ach ja "siesta, zeker", onze marokanen kunnen niets anders dan eten en slapen en dan nog met zo'n hitte........ongeloofelijk gewoon.

Vandaag is het een bijzondere dag de neef van mijn nicht trouwt, en dat wordt groot gevierd. Dus dat wil zeggen dat we er goed uit moeten zien. Met mijn nicht en tante stapten we de kapper binnen "nari......wat een fille we gaan hier zeker 3 uur zitten zeg ik tegen mijn nicht......ja zoals altijd.....antwoord ze

Het was een klein kamertje met 5 vrouwen die niets anders deden dan fohnen en nog eens fohnen ja wat wil ja niet alle marokaanse meisjes hebben glad haar

We zaten er tot 20 00 toen was iedereen klaar, ik had mijn haar laten opsteken mijn nicht had haar haar gefohnt en mijn tante had haar haar genipt.

Zozo nu snel een gele taxi nemen en naar grootmoeder gaan want daar zouden we ons omkleden om naar de trouw te vertrekken we zouden met z''n allen vandaar uit vertrekken.

Aangekomen bij groetmoeder kregen we meteen al een hele portie ruzie
ach ja we waren weer te laat 20 00 is in marokko al heel laat..........en als je vraagt waarom het is nog maar 20 00 dan zeggen ze...........het is al donker.........duuuuh en dan mohim we wouden er niet op ingaan want anders mochten we misschien niet gaan

Snel in de guest room kleeden we ons aan met z'n drieen, ik mijn nicht en mijn tante..........ara li deoderant.............sluit mijn kleed...........waar zijn mijn juwelen................ghaltie hoe is mijn haar..........zo ging het er aan toe...........en mijn kleine nichtjes en neefjes die kwamen gluren stuurden we altijd weg met veel lawaai........ baraaaaaaa......riepen we altijd.............het was ondertussen al 2200 ik had een enorme honger.............we eten daar wel zeggen mijn nicht en tante............ja ja ik ga niet wachten hoor tot daar dan sterf ik..........

Aiwaa snel anders gga ik er alleen vandoor............mijn oom was net binnen ik had hem heel graag hij was van duitsland hij was de vader van mijn nicht..........een echte voorbeeldvader alles was doenia hania bij hem maar we mochten niet overdrijven..........eindelijk waren we klaar en met heel de familie op weg naar de trouw eindelijk dacht ik bijmezelf................

Het was net een stoet..........wij reden allemaal achter elkaar we waren wel met zeven wagens allemaal vol met neven nichten moeders tantes grootmama........wili hala mandar echt om mee te lachen.........maar ik was zo fier op onze familie want we hebben echt een hechte band hamdoelilah yarabi....................

We waren net aangekomen............het feestje was al lekker aan de gang en alle mannen en jongens zaten allemaal buiten omdat het orkest buiten zat in een tent en allem mannen daarvoor net een sahra...........
Maar er was een klein probleempje we moesten er doorheen om binnen te kunnen in het huis ja want daar zaten de vrouwen.............

Aan wat denk je dan...........yarabiii met hashimnischh..............je let extra op waar je loopt want stel je voor als je struikelt of wat dan ook...........dat vergeef je jezelf nooit............

Tussen mijn tantes liep ik naar de deur............ik was zo blij toen we aan e deur waren aangekomen

Let op typ fouten please

Moet ik verder gaan?

Hoi,

Ga verder met je verhaal ik vind het wel intresant verhaal.
Maar wat heeft het met ware liefde te maken.

Groetje van mij.

tetuania9999
19-02-03, 14:16
Ik moet toegeven dat ik heel opgelucht was toen ik binnen was, maar iedereen had het blijkbaar zo druk dat we niet eens verwelkomt waren dan maar naar boven zei ik tegen mijn tante, naari alle kamers waren stamp vol, wat is dat hier toch, dan maar de stah gaar zeker, maar toen we daar aankwamen was het nog erger want daar zaten al de kinderen, ja dan er maar tussen zitten zeker en naar beneden kijken naar het orkest en de mannen die daar zo onozel stonden te dansen ach ja
Maar dan trok iets mijn aandacht, 1m 86 licht bruin en echt heel erg knap zeeeker een amsterdammer, toen zei ik tegen mijn tante kom liefie wij gaan ook buiten zitten met al die andere meisjes.........malna hna.........mijn tante is een heel verlegen iemand maar met mij gaat ze overal en durft ze ook meer, ja wat wil......eens buiten vroeg ik aan mijn neefjes om voor ons stoelen te brengen want ik wil daar echt niet blijven staan, al die jongens hun ogen waren op ons gericht, in de hoop er een aan de haak te slagen om over het water te kunnen

Ach eens we buiten zaten, zag ik hem van dichtbij en dacht bij mezelf ah nneee die jongen gaat echt niet naar me kijken hij wil me toch niet, heb je gezien wat voor leuke meiden hier zitten.....dacht ik bij mezelf........mijn tante die naast me zat zei telkens dat hij af en toe eens naar mij keek maar ik negeerde het gewoon dat kan niet dacht ik bijmezelf............maar dan draaide ik me om en hij keek naar me met een onbeschrijfelijke blik hij lachte niet hij was serieus hij keek me aan, nooit vergeet ik die zwoele blik van hem wolah ik smolt........maar toch ik geloofde er echt niet in waarom weet ik niet............tegen de late avond toen we de henna aan de man moesten aanbrengen gingen we allemaal rondom hem in een cirkel..............mijn tante was heel moe zij stond er eigenlijk maar bij om mij plezier te doen, en mijn nicht was busy want het was haar moeders familie hun trouw dus haar zag je af en toe........ik was wat aan het spelen met mijn neven van duitsland en lachte zo vrolijk..........hief mijn hoofd op en weer zie ik hem naar mij kijken ik bleef ook kijken en dan keek hij naar de grond...........er zit zoveel in de ogen maar wat weet ik niet.............en zijn vriend een hele knappe gozer die naast hem stond keek me ook een hele tijd doordringend aan ach ik begreep er niets meer van

Aanhet einde toe...................het was al 0600 en we moesten naar huis mijn ouders en zussen waren al lang naar huis ik was alleen achter gebleven met de rest van de familie............toen riep mijn neef in het nl..........een paar zinnetjes die ik hem heb geleerd...........en ik zei zo van jaja en begon een hele uitleg tegen hem in nl............mijn tante was het zagen en vroeg wanneer we gingen vertrekken.............toen gingen we naar huis

De volgende dag, hebben we goed uitgerust en zijn dan naar de stad geweest............tijdens die avond kwam mijn neef naar me normaal gezien kwam hij nooit..........toen zei hij iets wat ik helemaal niet had verwacht.........hij zei.............hey heb je die ene jongen gezien met zijn blauw truitje van d&g.................ik vroeg de welke want ik was het helemaal vergeten.............en toen wist ik dat hij het was........ik vroeg hem wat is ermee.............hij zei......nou hij wil je beter leren kennen want hij vind je erg leuk.............ik geloofde mijn oren niet.............hij was 22, amsterdam hij studeerde nog...........nou dat maakte mijn dag natuurlijk weer heel goed..........meteen was er al een afspraak geregeld

doei

rannia A`dam
21-02-03, 15:55
NOU WAZUUUP want ben jij negatief. volgens mij kan je best aardig zijn toch? :knipoog:

Whazzzup
24-02-03, 08:06
.. :droef: ...IK KAN NIET ALLEEN LIEF ZIJN....IK KAN HEEEEEL LIEF ZIJN, MAAR DAN MOET JE DE MENSEN OP MAROC.NL NIET GAAN PESTEN MET DIT SOORT DOMME TEKSTEN ZOALS TETOUANIA HEEFT GEDAAN....SORRY HOOR, EN DAN OOK NOG SUPER VEEL FOUTEN, ALSOF ZE VIJF JAAR DE BRUGKLAS HEEFT OVER GEDAAN.... :auw:

mocrolove
02-03-03, 15:41
eh meid ga door met je verhaal want nu wordt ik wel nieuwsgierig. Ga aub door ok?

farahsweety
03-03-03, 12:33
en vertel verder hebben jullie nou wat of ben je getrouwd of weer gescheiden vertel vertel we zijn nieuwsgierig??????

Is,
03-03-03, 12:47
Ware liefde bestaat!

Maar die heb jij nog nie ervaren,
Kweet nu al met wie `k te maken heb,
Broerlief, Here I come...

laila ouazani
10-03-03, 12:14
kan je doorgaan?
ik ben echt heel nieuwsgierig geworden!!!

ik hoop nog van je te horen.

Zinagirl21
15-03-03, 16:41
:fuckit2:

Dit wil ik geen ware liefde verhaal noemen. Was wel leuk om te lezen, maar vond het niets aan hoor.

De mazzellllllllllllllllllllllllllllll
:fpuh:

EDEL&WIJS
22-03-03, 19:32
Beste beginnend auteur,

In uw uitgestippelde strategie van schrijven, heeft u getracht ons wijs te maken dat uw hartje ligt bij het schrijven. Dit hebben we zeker met veel respect aangenomen.

Daarom het volgende :

Gaarne advieseer ik u het schonerlijke schrijven van de heren KEOB NEPO en BENNY BLANCO onder de loep te nemen en op de juiste wijze dit tot zich te absorberen. Hopelijk dat wij hier op deze site veranderingen zien voortkomen uit uw schrijven.

MVG,

EDEL&WIJS