PDA

Bekijk Volledige Versie : Alle (Nederlandse) Moslims opgelet!!!



HijabiLady
18-02-03, 20:03
Assalamoe eleikum wa rahmatoellah wa barakatoe en hallo aan de niet-moslims

Hierbij wil ik je uitnodigen om eens een kijkje te nemen op een groep voor (Nederlandse) Moslims.

http://groups.msn.com/NlMoslims/startpagina.msnw

En dit is ook een uitnodiging om lid te worden:

http://groups.msn.com/NlMoslims/join

--De doelstelling van de groep:
Deze groep is bedoeld als een algemene ontmoetingsplaats voor Moslims. Vooral voor degenen die nieuw zijn in de Islam en onbeantwoorde vragen hebben, of misschien de steun van hun broeders en zusters nodig hebben bij deze enorme verandering in hun leven. Degenen die zoeken en nog niet besloten hebben of ze de Islam als hun religie zullen aannemen, zullen deze groep ook erg handig vinden. Degenen die altijd Moslim geweest zijn, of al een tijd geleden bekeerd
zijn, hebben hier de mogelijkheid hun kennis en ervaringen te delen met anderen, en zullen Inshallah voor hun inzet beloond worden.

--Wat heeft deze groep te bieden:
-Je vind hier bruikbaar advies over belangrijke zaken zoals bidden, de
hoofddoek, besnijdenis, het kiezen van een Moslimnaam, kortom; alles wat voor nieuwe Moslims belangrijk is.
-Je kunt hier terecht om vragen te stellen.
-Je kunt hier Qur'an leren, luisteren en downloaden.
-Je vind hier een uitgebreidde verzameling verhalen van nieuwe Moslims. Hoe zij bij de Islam kwamen en uiteindelijk ervoor gekozen hebben om Moslim te worden.
-Je vind hier de Nederlandse vertaling van de Qur’an.
-Je vind hier uitleg over Islamitsche uitdrukkingen en begrippen.
-Je vind hier artikelen over de Islam.

We hopen dat je veel zult hebben aan onze groep en we zien je graag terug!

Wassalaam, zuster in Islam
Amel

HijabiLady
19-02-03, 12:43
nou lekker daar ben je dan 2 maanden mee bezig............

HijabiLady
19-02-03, 12:59
die pagina daar ben ik al sinds 2 januarie aan het werken, om een mooie pagina te maken

HijabiLady
19-02-03, 13:05
dankjewel puk :D

plexus
19-02-03, 13:52
..vond die link om arabish te leren wel aardig ..heb het niet nodig. ;)
...maar wel handig.. :duim:

Muhammad Ali
19-02-03, 14:01
Salaam Aleikum

Amel, je hebt een leuke site gemaakt.
Ik heb nog niet alles doorgenomen maar vond zelf het stukje over tips om je salaat te verbeteren erg interesant.

Keep the good work!
En moge Allah (SWT) jou belonen.

Wa salaam
jamal

Abu Dujanah
19-02-03, 19:28
Salaam 'alaikoem

Mooie site hoor!!!! :duim: :duim: :duim:

Moge Allah jou en alle moslims zegenen. ameen

Dx_
19-02-03, 21:09
MashaAllah...............................

Die vlag is cool !!! :duim: ( Zou zo een vlag ook in het te maken zijn ? )

En die blauw ogen bij die niqab zijn prachtiggg !!! :engel:

Ff serieus, moge Allah swtje hiervoor belonen en moge hij je kracht geven om de site uit te breiden Insha Allah....

Shaheed
20-02-03, 10:11
Een mooie site , duidelijk en informatief voor de beginneling in de islam.

Mooie nederlandse vlag trouwens, wie weet komt de nederlandse vlag er in de toekomst er echt zo uit te zien.




:)

Hamza-T
20-02-03, 13:09
Mooie nederlandse vlag trouwens, wie weet komt de nederlandse vlag er in de toekomst er echt zo uit te zien.

Mocht Nederland onder de khilafah vallen, dan hebben ze de nederlandse vlag niet meer want in islam bestaat geen nationalisme.
En diegenen die een islamitische staat willen, willen hem in de islamitische landen, je laat ze weer trillen en huilen Shaheed.



Ik vind er niks aan... aan die vlag.
Wat staat er eigenlijk?

Er staat La Illaha Il Allah Muhammedan Rasullulah

Er is geen god dan Allah en Muhammed is zijn profeet.

Dit is de eigenlijke en enige islamitische vlag:

http://www.khilafah.com.pk/pr/images/flag.jpg

Mooie site trouwens!

manc
20-02-03, 13:36
Dit is de eigenlijke en enige islamitische vlag:
http://www.khilafah.com.pk/pr/images/flag.jpg


Dat wordt dan een kleurrijk geheel op de Olympische spelen...erg lang heeft er nooit 1 islamitische staat bestaan geloof ik...hooguit een jaar of 30...dus het zal wel niet zo'n vaart lopen ben ik bang. Gebruiken sommige moslims niet gewoon een witte vlag, of een groene met die tekst (KSA)?

Canaris
20-02-03, 13:47
ammelady, je weet wat ik van je aanzichten en je religie houd, maar ik ben de laatste die niet een compliment maakt , wanneer ik zie dat iemand zijn zaak professioneel en met overtuiging presenteerd.

Mooie site

Respect

HijabiLady
20-02-03, 18:02
Dankjulliewel voor alle complimenten!!!

echt leuk vind ik dat. Nou nog allemaal lid worden dan slaap ik weer lekker vannacht..........
hi hi hi

nou veel plezier op de site en ik zal er zeker aan blijven werken. momenteel heb ik ruzie met mn provider dus ik heb niet altijd internet, maar ik vind altijd wel manieren om op internet te komen dus.........

en die vlag, ach joh die moet je niet al te zwaar opvatten, ik heb em zelf gemaakt ik vond het wel mooi, maar je moet er natuurlijk niet te zwaar aan tillen, want ik weet hoe de islam met nationalisme omgaat