PDA

Bekijk Volledige Versie : Joods slachtfeest ? Leger Israel doodt zeker 11 Palestijnen.



Zwarte Schaap
19-02-03, 10:46
Leger Israel doodt zeker 11 Palestijnen
ANP


GAZA/JERUZALEM - Bij een aanval op de Gazastrook zijn laat op dinsdag en in de nacht van dinsdag op woensdag zeker elf Palestijnen gedood.

Israëlische militairen trokken onder meer diep Gaza-Stad binnen onder dekking van veertig tot vijftig tanks en pantserwagens en gevechtshelikopters. Daarbij raakten ze in vuurgevechten verwikkeld met bewapende Palestijnen. De bezettingsmacht schoot volgens meldingen van ziekenhuizen zeker acht Palestijnen dood.

Een raket afgevuurd van een helikopter trof een kantoor van de Palestijnse veiligheidsdienst. Twee mensen in het pand werden gedood en vijf raakten er gewond. Een 22-jarige Palestijn ging elders de binnenvallende troepen te lijf met explosieven en blies zich zelf naast een tank op. Voorts werden twee gewapende Palestijnen gedood in het noorden van de Gazastrook naar verluidt door een andere raket van een gevechtshelikopter. Ze zouden van plan zijn geweest een joodse kolonie in de Gazastrook binnen te dringen.

Op 40 procent van de Gazastrook wonen naar schatting vijfduizend joodse kolonisten. De overige 227 vierkante kilometers van de Gazastrook worden bewoond door naar schatting ruim 1,2 miljoen Palestijnen. Het is daarmee volgens de VN een van de dichtsbevolkte gebieden ter wereld.

Het Israelische leger voert er vrijwel dagelijks aanvallen uit.

Radicale Palestijnse groepen bestoken de joodse kolonisten of aangrenzend Israëli's grondgebied vanuit de Gazastrook. Israëlische soldaten verwoesten bij hun invallen onder meer woningen waar vermeende radicalen zouden hebben vertoefd.

De laatste grote inval in Gaza-Stad zelf was op 26 januari.

Daarbij werden dertien Palestijnen gedood en raakten er 56 gewond.

Zwarte Schaap
19-02-03, 13:21
Geplaatst door J.M.T.
19 mensen gedood door moslim extremisten in het zuiden van de Filipijnen.

Kortom je stelt de Israelische staat gelijk aan deze moslimextremisten. Goed zo ! Dan zijn we het eens dat Israel een extremistische staat is dat dood en verderf zaait. Daarom hoort israel ook op de lijst van organisaties die terreur bedrijven en dus uitgeroeid en uitgerookt moeten worden. Toch?

Syphax
19-02-03, 13:37
Daar had zij niet op gerekend.

Mark
19-02-03, 13:40
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kortom je stelt de Israelische staat gelijk aan deze moslimextremisten. Goed zo ! Dan zijn we het eens dat Israel een extremistische staat is dat dood en verderf zaait. Daarom hoort israel ook op de lijst van organisaties die terreur bedrijven en dus uitgeroeid en uitgerookt moeten worden. Toch?

Wil jij moslims uitroeien en uitroken?? :loog:

Tomas
19-02-03, 13:56
Over de lijken van19+11=30 mensen wordt er weer een woordenwedstrijdje gehouden ter meerdere eer en glorie van het eigen egootje.

Ga fijn zo door.

Mark
19-02-03, 13:57
Pas op Tomas of we bijten je in je priemende vingertje :rambo:

Zwarte Schaap
19-02-03, 14:02
Geplaatst door Mark
Wil jij moslims uitroeien en uitroken?? :loog: Nee, ik wil niemand uitroken en uitroeien, ook geen extremistische Joden zoals sharon. Ik ben voorstander van het berechten via het internationale strafhof.

Waar ik het over had zijn de woorden van Bush die hij uitgesproken heeft over terreur en extremisme. Als we dus vaststellen dat Israel ook extremistische terreur uitoefent, dan dienen we deze ook bloot te stellen aan bush zijn uitspraken/doelen. Kortom Israel hoort ook op de lijst van organisaties die terreur verspreiden.

Zwarte Schaap
19-02-03, 14:07
Geplaatst door Tomas
Over de lijken van19+11=30 mensen wordt er weer een woordenwedstrijdje gehouden ter meerdere eer en glorie van het eigen egootje.

Ga fijn zo door.

Met alle respect Tomas, maar hoe zit het met jouw ego in deze?

Tomas
19-02-03, 14:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
Met alle respect Tomas, maar hoe zit het met jouw ego in deze?

Heb ik niet.

Zwarte Schaap
19-02-03, 14:29
Geplaatst door Tomas
Heb ik niet.

Mijn complimenten !

Tomas
19-02-03, 14:31
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mijn complimenten !

Die geef ik dan gelijk door aan mijn vrouw. Alle lof is voor haar in deze.

Al Sawt
19-02-03, 16:30
Ze moeten niet zeuren over de Palestijnse onwil om vrede te bereiken, als Hamas terug slaat.