PDA

Bekijk Volledige Versie : Leerling met t-shirt 'Bush terrorist' naar huis gestuurd



sadeeQ
19-02-03, 22:50
Leerling met t-shirt 'Bush terrorist' naar huis gestuurd

Uitgegeven: 19 februari 2003 23:24

WASHINGTON - Een school in de Amerikaanse staat Michigan heeft woensdag een leerling naar huis gestuurd omdat deze een T-shirt droeg met de tekst 'Bush Terrorist'. De 16-jarige jongen wilde met het kledingstuk protesteren tegen een mogelijke oorlog in Irak, maar dat vond het schoolbestuur geen goed idee.

De school heeft vooral Arabisch-Amerikaanse leerlingen. De huidige crisis rond Irak heeft er al tot spanningen geleid, aldus de schoolleiding.

Marsipulami
19-02-03, 23:27
Geplaatst door sadeeQ
Leerling met t-shirt 'Bush terrorist' naar huis gestuurd

Uitgegeven: 19 februari 2003 23:24

WASHINGTON - Een school in de Amerikaanse staat Michigan heeft woensdag een leerling naar huis gestuurd omdat deze een T-shirt droeg met de tekst 'Bush Terrorist'. De 16-jarige jongen wilde met het kledingstuk protesteren tegen een mogelijke oorlog in Irak, maar dat vond het schoolbestuur geen goed idee.

De school heeft vooral Arabisch-Amerikaanse leerlingen. De huidige crisis rond Irak heeft er al tot spanningen geleid, aldus de schoolleiding.

Ik heb wel respect voor die jongen met dat T-shirt. In ieder geval is het wel zeker dat de aanpak van Bush tot dusver veel meer doden heeft veroorzaakt dan de aanpak van Osama bin Laden.

Hamza-T
19-02-03, 23:46
Bush zit met zijn mede strijdvaders rond de tafel en merkt plotseling op:
''Colin man ben ik wel popular bij de kids?''

Colin:
''Humm not zo echt sirr''

Bush:
''There ga ik wat aan doen,we go to a high school okey!''

Dus zo gaat the gang of four naar een high school in Texas.


Ze komen aan in een klas en Bush staat op en zegt tegen de leerlingen:
''Als you willen dan can je mij een vraag stellen''

Dus er staat een jongen op genaamd Bob en die zegt:

''Okay I heb 3 vragen for u

1.Waarom heb u the verkiezingen gewonnen terwijl you had minder stemmen?
2.Waarom heeft amerika a atoom bomb on Japan gedropt?
3.Waarom wilt you voeren een war tegen Iraq for de olie of tegen Saddam H.?

zo dit they waren''

Bush ademt in en..................daar gaat de bel ineens!

De klas stormt naar buiten om pauze te houden.
De leerlingen komen na een tijdje weer terug in het klas lokaal en Bush staat op en zegt:
'' So where waren we gebleven, kids?''

Dan staat Mike op en vraagt of hij even wat vragen mag stellen, Bush stemt in en hij begint:

''Okay I heb 5 vragen for u

1.Waarom heb u the verkiezingen gewonnen terwijl you had minder stemmen?
2.Waarom heeft amerika a atoom bomb on Japan gedropt?
3.Waarom wilt you voeren een war tegen Iraq for de olie of tegen Saddam H.?
4.Waarom ging the bell zo vroeg?

5.En Where Is Bob?!!

Zwarte Schaap
20-02-03, 00:05
Geplaatst door EdV
Alleen maar naar huis gestuurd? Meer niet?

Ik ben zeer teleurgesteld.

Waar is de goeie ouwe tijd gebleven dat zo'n irritant sukkeltje met zijn blote billen over de knie ging bij de meester, die hem ten aanschouwe van de hele klas bewerkte met een dikke Amerikaanse vlaggestok.
En dat natuurlijk terwijl de hele klas uit volle borst de "Start Spangled Banner" zong.

Kent Michigan trouwens de doodstraf?

Ed

lijkt mij meer een pedofiele hardcore sm wens van je Edje ! Walchelijke tijd dat ze hun leerlingen met de billen bloot met een dikke vlaggestok bewerken !

Waar blijf het respect voor kinderen !

Mark
20-02-03, 08:12
Geplaatst door Zwarte Schaap
lijkt mij meer een pedofiele hardcore sm wens van je Edje ! Walchelijke tijd dat ze hun leerlingen met de billen bloot met een dikke vlaggestok bewerken !

Waar blijf het respect voor kinderen !

Je hebt gelijk hier ZS (op je psycho analyse na dan).

Samenlevingen waar lijfstraffen nog niet uitgebannen zijn, zijn inderdaad een voortvloeisel van een perverse cultuur. Ik vermoed ook dat veel leraren en beulen hun sexuele plezier eraan ontlenen.

Zwarte Schaap
20-02-03, 11:13
Geplaatst door Mark
Je hebt gelijk hier ZS (op je psycho analyse na dan).

Samenlevingen waar lijfstraffen nog niet uitgebannen zijn, zijn inderdaad een voortvloeisel van een perverse cultuur. Ik vermoed ook dat veel leraren en beulen hun sexuele plezier eraan ontlenen.

Ik heb het over zijn toevoeging blote billen bewerken met een dikke vlaggestok. De toevoeging dikke vlaggestok zegt alles over de psychishe staat. Ik ben niet tegen lijfstraffen, maar wat edje voorstelt voor zo een simpele meningsuiting duidt op een ongezonde geest.

Overigens vind ik de school geen plaats om lijfstraffen toe te passen.

Zwarte Schaap
20-02-03, 12:30
Geplaatst door Puk
Wat dan wel? Een stadion ofzo?

Wat dacht je van thuis? De enigen die hun kinderen een opvoedende tik zouden kunnen geven zijn de ouders.