PDA

Bekijk Volledige Versie : Mogelijk Duitse herkomst Stonehenge schokt Britten



Zwarte Schaap
19-02-03, 23:58
Mogelijk Duitse herkomst Stonehenge schokt Britten

Date: 11-02-2003

Britse patriotten hebben dinsdag geschokt gereageerd op het nieuws dat het prehistorische Stonehenge wellicht door een inwoner van het huidige Duitsland is gebouwd. Archeologen houden daar na recente opgravingen serieus rekening mee. "It's Steinhenge" kopte het conservatieve boulevardblad Daily Express dinsdag over de prehistorische stenencirkel.

Stonehenge, een van de bekendste Britse symbolen, is tussen 2400 en 2200 voor Christus gebouwd. Archeologen vonden vorig jaar op 5 kilometer afstand van het Zuid-Engelse complex de stoffelijke resten van een stamleider die in die tijd geleefd moet hebben. In de Britse pers werd de man al snel "de koning van Stonehenge" genoemd.

Archeologen melden nu dat uit de grafgeschenken blijkt dat de man door de Alpen moet zijn gereisd of daar zelfs vandaan kwam. "Het is fascinerend dat het idee voor Stonehenge mogelijk van een Duitse of Zwitserse immigrant afkomstig is." De Daily Express denkt daar heel anders over. "Dit is net zo'n schok voor het nationale gevoelen als dat ontdekt zou worden dat de eerste cricketspelers leren broeken droegen en Bratwurst bij de thee aten."

Mark
20-02-03, 08:05
Beetje oud nieuws Schaap, maar wel bijzonder interessant :)

manc
20-02-03, 09:31
Alle Britten komen feitelijk van het vasteland, dat weten sinds het ontmaskeren van de Piltdownman. Een niet onaanzienlijk deelvan deze immigratie via Duitsland en de Lage Landen (de Saksen, de Keltische stammen) , sommige uit Frankrijk (William the Conqueror) en anderen uit het huidige Scandinavie (de Denen en de Noormannen)...zowel de Duitse vrouwen, de Franse dames als de Scandinacische schonen woorden geroemd om hun fraaie uiterlijk...kan IEMAND mij dan vertellen waarom de Britten dan stuk voor stuk zo lelijk zijn?

Mark
20-02-03, 09:36
Geplaatst door manb
zowel de Duitse vrouwen, de Franse dames als de Scandinacische schonen woorden geroemd om hun fraaie uiterlijk...kan IEMAND mij dan vertellen waarom de Britten dan stuk voor stuk zo lelijk zijn?

Ja hallo, nu zeg je dat half europa bekend staat om zijn schone dames...
Misschien krijg je een te kleine genetische voorraad op een eiland?? Zouden ze daarom rood haar hebben??

barfly
20-02-03, 09:37
Geplaatst door manb
kan IEMAND mij dan vertellen waarom de Britten dan stuk voor stuk zo lelijk zijn?

Ik denk omdat ze eeuwen met elkaar op dat eiland hebben gezeten en een tikkeltje incestueus bezig zijn geweest, moet je maar eens goed kijken naar Engelsen ze lijken ook allemaal op elkaar :D

manc
20-02-03, 09:55
Hmmm....je zou denken dat het daar aan ligt: aan de incest en de kleine genenpoel...maar als je kijkt naar HET volk in Europa dat door werkelijk ieder ander volk veroverd, verneukt en keihard genomen is dan zijn het wel de Belgen...en die zijn (hoe bestaat het!) nog een stuk lelijker dan de meeste Britten.

tja, en Engelsen lijken inderdaad allemaal op elkaar: dikkige roodverbrande meisje die om de haverklap bezopen met hun tieten bloot voor je staan in groepjes van 3 of 4 en kortgeknipte, magere jongens, met ronde hoofden, blauwe ogen en voetbalshirts aan...ik heb trouwens ook altijd het gevoel dat ik hun taal beter spreek dan zijzelf...

Zwarte Schaap
20-02-03, 11:03
Geplaatst door manb
Hmmm....je zou denken dat het daar aan ligt: aan de incest en de kleine genenpoel...maar als je kijkt naar HET volk in Europa dat door werkelijk ieder ander volk veroverd, verneukt en keihard genomen is dan zijn het wel de Belgen...en die zijn (hoe bestaat het!) nog een stuk lelijker dan de meeste Britten.

tja, en Engelsen lijken inderdaad allemaal op elkaar: dikkige roodverbrande meisje die om de haverklap bezopen met hun tieten bloot voor je staan in groepjes van 3 of 4 en kortgeknipte, magere jongens, met ronde hoofden, blauwe ogen en voetbalshirts aan...ik heb trouwens ook altijd het gevoel dat ik hun taal beter spreek dan zijzelf...

Basis respect voor de volkeren is ver te zoeken. De vooroordelen en sexuele gedachtenkronkels vieren hoogtij. Zegt meer over de schrijvers dan over de genoemde volkeren.

manc
20-02-03, 18:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
Basis respect voor de volkeren is ver te zoeken. De vooroordelen en sexuele gedachtenkronkels vieren hoogtij. Zegt meer over de schrijvers dan over de genoemde volkeren.

Zuurpruim.

Joesoef
20-02-03, 18:20
Beste schaap,

Ik heb jaren voor de horeca gewerkt. De Nederlandse stappende vrouw is vergeleken met een engelse stapster een heilige maagd. Veel engelsen zijn echt een beetje lokko.

Hamza-T
20-02-03, 19:35
Loco zonder Motief

gaypride
20-02-03, 19:58
Geplaatst door Hamza-T
Loco zonder Motief


:haha:
Gp

Maarten
21-02-03, 02:15
Geplaatst door barfly
Ik denk omdat ze eeuwen met elkaar op dat eiland hebben gezeten en een tikkeltje incestueus bezig zijn geweest, moet je maar eens goed kijken naar Engelsen ze lijken ook allemaal op elkaar :D

Toch hoor ik niemand over de Japanners....
Of zijn die "van tever weg" om er een esthetisch oordeel over te kunnen hebben?

Zou "de Brit" misschien vanuit de modder omhoog ge-evalueerd zijn? Zie die evolutieleer-discussie: niet de kikker, maar de Brit.. Denk maar aan het geluid, dat die beesten maken: brrrrit..brrrit...brrit.. Mogelijk is er bij de overlevering iets fout gegaan...