PDA

Bekijk Volledige Versie : 15-jarig Nieuw-Zeelands meisje krijgt levenslang



Mark
21-02-03, 08:32
15-jarig Nieuw-Zeelands meisje krijgt levenslang

Uitgegeven: 21 februari 2003 07:30

WELLINGTON - Een 15-jarig meisje in Nieuw-Zeeland is tot een levenslange gevangenisstraf veroordeeld wegens moord op een slapende vrachtwagenchauffeur.

Het meisje en twee vriendinnen brachten de 60-jarige chauffeur in maart vorig jaar met een hamer om het leven. Zijn lichaam werd in een rivier gegooid. De tieners stalen zijn voertuig voor joyriding.

De rechter hield in zijn oordeel er rekening mee dat het meisje zich eerder schuldig heeft gemaakt aan alcohol- en drugsmisbruik, agressie en vandalisme. Bij goed gedrag kan zij na tien jaar worden vrijgelaten. Haar twee vriendinnen zijn al eerder veroordeeld voor de moord.






:duim:

Nooit meer vrij laten dit waardeloze excuus voor een mens.

Tomas
21-02-03, 09:23
Geplaatst door Mark
:duim:

Nooit meer vrij laten dit waardeloze excuus voor een mens.

Mmmm... Ik vind 'r wel een pittig ding. Maar eigenlijk vind ik dat je nooit kunt oordelen zonder dat je weet hoe ze d'r uitziet.

Mark
21-02-03, 09:26
Geplaatst door Tomas
Mmmm... Ik vind 'r wel een pittig ding. Maar eigenlijk vind ik dat je nooit kunt oordelen zonder dat je weet hoe ze d'r uitziet.


Wat een sexistishe opmerking Tomas, ga je schamen....

Ik weet echter wel dat het mogelijk is iemand op basis van uiterlijk binnen 0,1 seconde in een hokje te plaatsen... dat kan ik ook.

Ik wens dit pittige ding veel plezier toe achter de tralies :duim:

Tomas
21-02-03, 09:48
Geplaatst door Mark
Wat een sexistishe opmerking Tomas, ga je schamen....


Ik leefde in de veronderstelling dat we tegenbwoordig weer alles mogen zeggen wat we denken. Is dat alweer over?

Mark
21-02-03, 09:53
Geplaatst door Tomas
Ik leefde in de veronderstelling dat we tegenbwoordig weer alles mogen zeggen wat we denken. Is dat alweer over?

Ja Tomas, ik zal het op mij nemen om prikkers hier te toetsen op hun consequentheid en politieke correctheid.

Op grappige of cynische opmerkingen zal ik serieus ingaan en er later in discussies naar verwijzen.

Tomas
21-02-03, 10:02
Geplaatst door Mark
Ja Tomas, ik zal het op mij nemen om prikkers hier te toetsen op hun consequentheid en politieke correctheid.


Als ik jou was zou ik dit niet bij mij doen, dat heeft geen zin.


Op grappige of cynische opmerkingen zal ik serieus ingaan en er later in discussies naar verwijzen.

Daar erger ik me al een tijdje mateloos aan, ja.

Mark
21-02-03, 10:13
Geplaatst door Tomas


Daar erger ik me al een tijdje mateloos aan, ja.

Tja, maar het is voor je eigen bestwil om erop gewezen te worden dat je moreel inferieur bent zeg ik altijd maar ;)

manc
21-02-03, 13:13
Geplaatst door Mark
Ja Tomas, ik zal het op mij nemen om prikkers hier te toetsen op hun consequentheid en politieke correctheid.

Op grappige of cynische opmerkingen zal ik serieus ingaan en er later in discussies naar verwijzen.

Dat doet dat schaap ook al...kuddedieren.

Mark
21-02-03, 13:32
Geplaatst door manb
Dat doet dat schaap ook al...kuddedieren.

je bent erg scherp vandaag manb ;)

Lebsella
21-02-03, 14:18
Laaaaaaaat haar maar lekker 15 jr. zitten.... 10 jr. is nog te weinig....
nederland zou hier een goede voorbeeld aan kunnen nemen!!!!! zou ze goed doen met hun matelozenstrafjes die ze uitdelen!!!!!! :melig: :melig:


P.S. Tomas ze lijkt een een muis!!!!!! vandaar zeker je interesse..........:)

DAaaaaaaaaaaaG Lebbie :lole:

:zwaai:







:duim:

Nooit meer vrij laten dit waardeloze excuus voor een mens. [/B][/QUOTE]