PDA

Bekijk Volledige Versie : Ratelband met vredesvlag naar Saddam Hussein



Waterval
21-02-03, 11:45
Ratelband met vredesvlag naar Saddam Hussein

Uitgegeven: 21 februari 2003 10:55
Laatst gewijzigd: 21 februari 2003 11:01

OOSTERBEEK - Emile Ratelband vertrekt zaterdag naar Irak. De voorman van LijstRatelband.nl wil er de Iraakse leider Saddam Hussein volgende week een blauwe vredesvlag geven. Op hetzelfde moment zou Johan Vlemmix (Partij van de Toekomst) in New York eenzelfde vlag aan Rolling Stones-voorman Mick Jagger moeten geven.

De Arnhemmer zei vrijdag dat hij met zijn bezoek een daad wil stellen "omdat het Iraakse volk straks onschuldig wordt afgeslacht". Hij hoopt dat de Amerikaanse nieuwszender CNN de overhandiging van de vlaggen uitzendt. "Het zou toch geweldig zijn als CNN Saddam en Mick Jagger laat zien met dezelfde blauwe vredesvlag in de hand."

Ontmoeting

Volgens Ratelband kwam het idee voor de publiciteitsstunt in de loop van deze week. "Ik ken de rechterhand van Arafat en heb op wat knoppen gedrukt. Toen was het zo geregeld." Naar eigen zeggen heeft hij van de Iraakse ambassadeur inmiddels de nodige papieren gekregen en ook een principeovereenkomst voor een ontmoeting met Hussein. "De laatste zaken regelen we vanmiddag." Ratelband vliegt naar de Jordaanse hoofdstad Amman en reist daarna over land naar Bagdad.

bron: nu.nl

Bij nader inzien, bombarderen die hap. (Zijn er Tjakka roepende blauwe vlaggen- zoekende raketten?) :duim:

lennart
21-02-03, 11:51
Ik snap alleen niet precies wat Mick Jagger ermee te maken heeft.

plexus
21-02-03, 11:53
Saddam is een grote stones-fan :fpuh:

De Rode Roos
21-02-03, 12:00
Eerst neo-nazi's...nu Emile Ratelband...op wat serieuzere toon de mufti van Irak die met z'n kromzwaard oproept de koppen van joden af te hakken... :huil2:

Tomas
21-02-03, 12:26
Geplaatst door Waterval

Bij nader inzien, bombarderen die hap. (Zijn er Tjakka roepende blauwe vlaggen- zoekende raketten?) :duim: [/B]

Ja, maar kunnen we niet even wachten tot Oltmans en Willibrord (al dan niet vrijwillig) ook aanwezig zijn?

Ach en zo slim hoeven die bommen dan ook weer niet te zijn. Slimem bommen plegen geen zelfmoord.

Waterval
21-02-03, 12:31
Geplaatst door Tomas
Ja, maar kunnen we niet even wachten tot Oltmans en Willibrord (al dan niet vrijwillig) ook aanwezig zijn?

Ach en zo slim hoeven die bommen dan ook weer niet te zijn. Slimme bommen plegen geen zelfmoord.


Wel als er zeven mijnen op deze martelaren liggen te wachten ....

ps. heb in het citaat zitten klooien, dat oorspronkelijke woord zat me dwars. :student:

Tomas
21-02-03, 12:43
Geplaatst door Waterval
Wel als er zeven mijnen op deze martelaren liggen te wachten ....

Da's ook weer waar.

Maar als we toch bezig zijn, kunnen we dan niet eerst alle goeie irakezen (waarom denk ik dan gelijk altijd aan het naaien van het noord-ierse bevrijdingsleger?) ontruimen uit irak en vervangen door lui als ratelband? Noem een Winny de Jong... Ik heb namen genoeg en dat is dan alleen nog maar NL. En daarna dus bombarderen...


ps. heb in het citata ztiten koloien, dat orosprnokleijke wored zat me dawrs. :student: [/B]

Geeft niet.

Waterval
21-02-03, 12:51
kunnen we dan niet eerst alle goeie irakezen (waarom denk ik dan gelijk altijd aan het naaien van het noord-ierse bevrijdingsleger?) ontruimen uit irak

2 in 1 cel is al teveel volgens sommigen..

manc
21-02-03, 12:52
Geplaatst door Tomas
Ja, maar kunnen we niet even wachten tot Oltmans en Willibrord (al dan niet vrijwillig) ook aanwezig zijn?

Ach en zo slim hoeven die bommen dan ook weer niet te zijn. Slimem bommen plegen geen zelfmoord.

Ik wil Willibrord wel zo'n Israelische vlag zien hangen over een van Saddams Paleizen..en dan met een camera naar hem toelopen en met die alcoholistenkop van hem irritan dezelfde vragen blijven stellem: "He rotzak, waarom doe je dat nou? He, blijf 's staan, klootzak. Weet je wat ik vind, heh, weet je wat ik vind? Ik vind jou een enorumme lul. Echt waar, dat meen ik.'

p.s. Heeft Gretta niet een gaatje vrij in haar agenda? Dan kan ze bij exellentie Saddam een garnaaltje meeprikken en hand in hand met hem voor de pers verschijnen en vertellen welke een vredesduif, welk een zegen voor het Iraakse volk grote Broer is.

~Panthera~
21-02-03, 14:35
Waarom krijg ik bij sommige mensen nu het gevoel dat ik niet tegen ONvrijwillige euthanasie ben ? :D

mulan
21-02-03, 14:44
Geplaatst door ~Panthera~
Waarom krijg ik bij sommige mensen nu het gevoel dat ik niet tegen ONvrijwillige euthanasie ben ? :D

Dat weet ik niet,ligt gewoon aan je zieke geest en aan die van mij :p ]

Terug van weggeweest.....welcome back....... :D

~Panthera~
21-02-03, 16:11
Geplaatst door mulan
Dat weet ik niet,ligt gewoon aan je zieke geest en aan die van mij :p ]

Terug van weggeweest.....welcome back....... :D
---------------

:D hehe.....zieke geest. :lol:

:zwaai: ook back ?? :melig: