PDA

Bekijk Volledige Versie : Mondje dicht.....



sadeeQ
24-02-03, 21:59
Lerares tapet monden leerlingen dicht

Een basisschool lerares in Massachusetts is ontslagen na het dichttapen van de monden van 21 van haar leerlingen. Newman Montilla werd ontslagen van haar werk als vervangend lerares aan de Bruce School in Lawrence na haar actie.

De leerlingen werden gevonden door de secretaresse van de school. Zij zag 1 van de leerlingen (met dichtgetapede mond) in de gang. Een vertegenwoordigster van het ministerie van Onderwijs zegt: "Volgens rapporten van het hoofdbureau, wilde ze weten wat er gebeurde als de leerlingen tijdens de lunch hun mond dicht getaped hielden." Montilla vertelde echter tegen de leiding van de school, dat het dichttapen een spelletje was geworden. Een leerling zou gevraagd hebben aan haar om zijn mond dicht te laten tapen. Hierop volgend wilden andere leerlingen dit ook. Een ouder schijnt dit voorval gemeld te hebben aan de politie, die dit incident nu verder onderzoekt.

ZwYgStErr
24-02-03, 22:56
Ik word lerares, so thnx fot the tip :hihi:.

Wy kregen 'vroeger' regelmatig een krytje naar onze kop gegooid als we onze bek niet wilden houden :verward:.

-Zs-

mrz
25-02-03, 00:32
Jaja the grapes of passieve agressie kweken...

ZwYgStErr
25-02-03, 00:39
Geplaatst door EdV
Zeg ZwYgStErr,

Hoe heet jij straks als je voor de klas staat?


Ed

Ik zal Juffrouw ZwYgStErr zyn, hoezo? :argwaan:.

-Zs-

P.s. :blauwkus: for being the first to spell my name correctly.

De Rode Roos
25-02-03, 00:42
Geplaatst door ZwYgStErr
Ik word lerares, so thnx fot the tip :hihi:.

Wy kregen 'vroeger' regelmatig een krytje naar onze kop gegooid als we onze bek niet wilden houden :verward:.

-Zs-

Ik ook!!! Maar de leraar die dat toen altijd deed is overleden aan hersenbloeding. Ik vond hem wel sympathiek. :huil:

ZwYgStErr
25-02-03, 00:48
Geplaatst door De Rode Roos
Ik ook!!! Maar de leraar die dat toen altijd deed is overleden aan hersenbloeding. Ik vond hem wel sympathiek. :huil:

Leraar? Wat d8 je van leraren!!!

By my was het vooral de Economieleraar en de leraar Duits die elke keer als we hen irriteerden ff met krytjes begonnen te smyten.

Trouwens, je bent idd maar wat symphatiek als je met krytjes smyt naar leerlingen, :lachu:

-Zs-

De Rode Roos
25-02-03, 01:07
Geplaatst door ZwYgStErr
Leraar? Wat d8 je van leraren!!!

By my was het vooral de Economieleraar en de leraar Duits die elke keer als we hen irriteerden ff met krytjes begonnen te smyten.

Trouwens, je bent idd maar wat symphatiek als je met krytjes smyt naar leerlingen, :lachu:

-Zs-

Nou, meestal pakken ze 1 leerling eruit en die geldt dan altijd als voorbeeld voor de rest. :student:

ps: ik was nooit het voorbeeld :p