PDA

Bekijk Volledige Versie : Het zal je maar overkomen, als vrouw .....



Waterval
25-02-03, 10:22
Pitt redt leven vrouw

Van onze redactie

AMSTERDAM - Brad Pitt is niet alleen in films een held. De acteur heeft 'in het echte leven' het leven van een vrouw gered. Toen hij op het trottoir voor Tana's Italian restaurant in Los Angeles een sigaret stond te roken zag hij een sportwagen met hoge snelheid tegen de stoeprand knallen.

De bestuurder verloor de controle over het stuur en reed recht op een vrouw af. De 39-jarige Brad bedacht zich geen moment. Als een gek rende hij richting vrouw en gaf haar een enorme duw. Hierdoor ontsnapte zij op het nippertje aan de dood.

Handschoenenkastje
"Ik ben zó ontzettend blij dat ik nog leef. En misschien nog wel blijer dat Brad Pitt mijn leven heeft gered", aldus de opgeluchte vrouw. De bestuurder liet weten dat hij zijn ogen even van de weg afhield omdat hij iets uit zijn handschoenenkastje wilde pakken. Uiteindelijk raakte niemand gewond.

Brad's echtgenote, Friends-ster Jennifer Aniston, redde vorig jaar ook een haar onbekend persoon en wel van de verstikkingsdood.


telegraaf.nl

mrz
25-02-03, 13:00
Godzijdank voor mensen die het waarderen gered te worden. Zo ken ik iemand van dichtbij die eens een klein kind uit het water redde terwijl de ouders van dat arme kind haar hiervoor vervloekten...

:wat?!:

Respectabele leeftijd trouwens waterval :D

Waterval
25-02-03, 13:03
Ja he, 39.... Kschatte hem 29 ..

Dx_
25-02-03, 16:11
Ja he, 39.... Kschatte hem 29

Hij heeft het over jouw leeftijd slimpie................

Waterval
25-02-03, 18:34
Geplaatst door Dx_
Hij heeft het over jouw leeftijd slimpie................



Sorry, I always stay ON-Topic

Simon
25-02-03, 22:58
Ik vraag mij af of ze daar acteurs voor inhuren die dan de macht over het stuur moeten verliezen als PR stunt voor Brad Pitt. Misschien kan Gordon binnenkort een zeehondje redden.

Simon

nouwra
25-02-03, 23:02
ik speel met alle genoegen figurant......

sadeeQ
25-02-03, 23:17
Geplaatst door nouwra
ik speel met alle genoegen figurant......



Mocht er mond op mond beademing toegepast moeten worden dan hoor ik het wel heh :hihi: :hihi:

nouwra
25-02-03, 23:25
Mocht er mond op mond beademing toegepast moeten worden dan hoor ik het wel heh

ik als degelijk islamitisch meisje laat niet zomaar mijn lippen beroeren...




















(.........Sadeeq, als jij specifieke Pitt kenmerken hebt kunnen we er uiteraard over onderhandelen...........;) )

sadeeQ
25-02-03, 23:38
Geplaatst door nouwra
[B]ik als degelijk islamitisch meisje laat niet zomaar mijn lippen beroeren...

vooraf een trouw acte regelen is ook geen probleem :lachu:




(.........Sadeeq, als jij specifieke Pitt kenmerken hebt kunnen we er uiteraard over onderhandelen...........;) )
:verliefd:

ben een speciale geval,ik overtref dat mietje van pitt wel :o

http://www.skfriends.com/bin-laden-photo.jpg

:romance: :romance:

nouwra
25-02-03, 23:51
tja.......................

tegen zo'n charme offensief is geen meisjes hart bestand.. :fplayer:

Alhoewel...ik ben een hebberig typ. heb de vervelende eigenschap dat ik mijn man niet wil delen. En ik vrees dat jou geval meerdere hartjes te onderhouden heeft.. :huil:

sadeeQ
25-02-03, 23:57
Geplaatst door nouwra
tja.......................

tegen zo'n charme offensief is geen meisjes hart bestand.. :fplayer:

Alhoewel...ik ben een hebberig typ. heb de vervelende eigenschap dat ik mijn man niet wil delen. En ik vrees dat jou geval meerdere hartjes te onderhouden heeft.. :huil:


:jammer:

ik zou mijn koningin niet willen verwaarlozen,wat mij betreft heeft ze recht op 3 dienstmeiden die haar van dienst zullen zijn :hardlach:


:gefeli: snel ,snel een ware krijger en drie dienst meiden zijn er te verdienen :tik:

Mark
26-02-03, 08:41
Love is in the air :rolleyes:









(het wordt zeker weer lente)

nouwra
26-02-03, 11:01
ik zou mijn koningin niet willen verwaarlozen,wat mij betreft heeft ze recht op 3 dienstmeiden die haar van dienst zullen zijn

:vreemd: :vreemd:
Onderhandelingen zijn in volle gang.... lijkt het mij van belang om mijn wensen kenbaar te maken :)

die krijger is zeker de moeite van het proberen waard :). type 'geen acteer maar bombardeer werk'
hm......maar die dienstmeiden.... laten we de boel omkeren; Geef jij jouw drie persoonlijke 'dienstmeiden' een vriendelijke doch dringende duw richting voordeur, dan zal ik ook mijn bruidsschat van drie dienstmeiden van de hand doen.

bescheidenheid siert de mens :tik:

sadeeQ
26-02-03, 18:35
Geplaatst door nouwra
:vreemd: :vreemd:
Onderhandelingen zijn in volle gang.... lijkt het mij van belang om mijn wensen kenbaar te maken :)

die krijger is zeker de moeite van het proberen waard :). type 'geen acteer maar bombardeer werk'
hm......maar die dienstmeiden.... laten we de boel omkeren; Geef jij jouw drie persoonlijke 'dienstmeiden' een vriendelijke doch dringende duw richting voordeur, dan zal ik ook mijn bruidsschat van drie dienstmeiden van de hand doen.

bescheidenheid siert de mens :tik:

:moe: hmmm

als jij in je eentje de zorg wil nemen voor mijn 4 paleizen en 3 boerderijen en voor mijn toekomstige 15 kinderen,dan graag.die dienstmeiden waren om jou te ontlasten van zoveel werk :jammer:

maar hmmm die bruidschats vermindering bevalt me wel,ondanks mijn 100%marokkanse bloed heb ik toch wat gierigheid meegekregen van die kaaskoppen :huil:dus laat het feest maar beginnen :lole:

sadeeQ
26-02-03, 18:39
http://buerger.metropolis.de/emden/augen50.gif

wooooooouw,wat een kijkers zeg

http://proto.thinkquest.nl/~jrb010/images/17_liefde.gif

:gsm: ik ben verliefd

ZwYgStErr
26-02-03, 18:43
Geplaatst door sadeeQ
http://buerger.metropolis.de/emden/augen50.gif

wooooooouw,wat een kijkers zeg

http://proto.thinkquest.nl/~jrb010/images/17_liefde.gif

:gsm: ik ben verliefd

Afvalligen :jammer:

-Zs-

sadeeQ
26-02-03, 18:59
Geplaatst door ZwYgStErr
Afvalligen :jammer:

-Zs-

hmmm,concurentie :fplayer:


wees snel,er is nog niets afgesprokken :hihi: :hihi:

Mark
26-02-03, 19:01
Geplaatst door sadeeQ
hmmm,concurentie :fplayer:


wees snel,er is nog niets afgesprokken :hihi: :hihi:

:haha: :haha: :haha:

Jaloezie leidt tot fundamentalisme :)

sadeeQ
26-02-03, 19:16
Geplaatst door Mark
:haha: :haha: :haha:

Jaloezie leidt tot fundamentalisme :) :maf2: okee fundamentalist,jij kan het wel weten,jaloerse gast :lekpuh:

ZwYgStErr
26-02-03, 19:19
Geplaatst door sadeeQ
hmmm,concurentie :fplayer:


wees snel,er is nog niets afgesprokken :hihi: :hihi:

Ik zal zoals het een echte Moslima betaamt tegen myn wil in uitgehuwelykt worden :ego:.

-Zs-

sadeeQ
26-02-03, 19:30
Geplaatst door ZwYgStErr
Ik zal zoals het een echte Moslima betaamt tegen myn wil in uitgehuwelykt worden :ego:.

-Zs-

:melig: dat kan ook geregeld worden :o

ZwYgStErr
26-02-03, 19:33
Geplaatst door sadeeQ
:melig: dat kan ook geregeld worden :o

Khoop voor jou van niet :hihi:

-Zs-

sadeeQ
26-02-03, 19:43
Geplaatst door ZwYgStErr
Khoop voor jou van niet :hihi:

-Zs-

:wow: hmm,wordt steeds een grotere uitdaging, je kent mijn geslijm bij hadj en hadja nog niet,ben zo goed dat ze me niet alleen hun dochter uithuwen maar ook alles voor me zullen betalen:haha::hihi:

nouwra
26-02-03, 20:02
:eek:
Alatief!
Marokkaanse mannen... hm..:ego:

Je hoeft maar even je blik af te wenden en meneer is alweer opzoek naar een een tweede liefdes slachtoffer.

Ik denk dat jij die drie dienstmeiden (in het ruimste woord des zins) harder nodig zult hebben dan ik

sadeeQ
26-02-03, 20:17
Geplaatst door nouwra
:eek:
Alatief!
Marokkaanse mannen... hm..:ego:

Je hoeft maar even je blik af te wenden en meneer is alweer opzoek naar een een tweede liefdes slachtoffer.



zo zie je maar.pak je kans nu het nog kan,concurentie is moordend :loog: :hardlach:

Waterval
26-02-03, 20:46
Ojee, en dit allemaal door die reddingsactie van Brad Pitt....

Mark
27-02-03, 07:25
Geplaatst door ZwYgStErr
Ik zal zoals het een echte Moslima betaamt tegen myn wil in uitgehuwelykt worden :ego:.

-Zs-

:lol: :wohaa:

Mark
27-02-03, 07:25
Geplaatst door sadeeQ
:maf2: okee fundamentalist,jij kan het wel weten,jaloerse gast :lekpuh:

Hey? je kent me?

:)