PDA

Bekijk Volledige Versie : 20:00 NOS journaal?



barfly
25-02-03, 19:57
Wie heeft er vanavond het 20:00 NOS journaal gezien? En wie waren die 2 Marokkaanse jongens van het buurtcentrum met Maroc.nl op hun pc's? :D

P.S.

Jaja tis offtopic en geen nieuws maar wel lollig.

mulan
25-02-03, 20:17
Ik heb het gezien,had weer eens totaal geen nieuwswaarde.....vond vooral het gedeelte 'de meeste Marokkaanse jongeren kijken Arabische zenders waar hun vertelt wordt dat alles wat uit Amerika en Israel komt slecht is' zeer treffend :moeilijk:

Hamza-T
25-02-03, 20:51
Ja dat was jongeren centrum merhaba dat is in Breda bij mij om de hoek, maar toch ik kom daar nooit want ik vind het teveel gefocust op turkse en vooral marokkaanse jongeren inplaats van op Islam.

barfly
25-02-03, 21:59
Geplaatst door mulan
Ik heb het gezien,had weer eens totaal geen nieuwswaarde.....vond vooral het gedeelte 'de meeste Marokkaanse jongeren kijken Arabische zenders waar hun vertelt wordt dat alles wat uit Amerika en Israel komt slecht is' zeer treffend :moeilijk:

Okok het is niet allemaal rozegeur en maneschijn maartoch, ik ben blij dat de NOS iets meer nuance in het verhaal gooit, de meeste mensen vernemen toch hun indrukken via dit soort media.

barfly
25-02-03, 22:02
Geplaatst door Hamza-T
Ja dat was jongeren centrum merhaba dat is in Breda bij mij om de hoek, maar toch ik kom daar nooit want ik vind het teveel gefocust op turkse en vooral marokkaanse jongeren inplaats van op Islam.

Je bedoelt dat je op zoek was naar een moslim gelegenheid?

Simon
25-02-03, 22:47
Ik vond het een nietzeggende bijdrage en dan in het zelfde journaal een bijdrage over Turken die in het leger gaan dienen. Hoe verzinnen ze het. Dat is ook al weer nieuws. En NOVA vanavond was echt een puinhoop! Met 3 heren die elkaar in de haren vlogen over de postume rechtszaak die Pim Fortuyn gaat voeren tegen de mensen die hebben bijgedragen aan de haat jegens hem. Niemand liet elkaar uitspreken dus op een gegeven moment zetten ze de aftiteling maar aan om van het hele zooitje af te wezen.

Simon

barfly
25-02-03, 22:57
Jamaar Simon, je woont met 16 miljoen anderen in dit land, niet iedereen is bezig met fora als Maroc.nl ;)
En ja dat Turken in 't leger was dubieus. KnuffelTurken ...

Maarten
25-02-03, 23:35
Wat??!… Kijken er nog steeds Marokkaanse jongeren naar maroc.nl?? En dat, terwijl daar zoveel christenen, joden en autochtonen van die afschuwelijke dingen blijven zeggen?! :D
Maar ja, de marokkanen moeten wel blijven om dat zooitje een beetje bij te sturen nietwaar?

nouwra
26-02-03, 00:07
Wat??!… Kijken er nog steeds Marokkaanse jongeren naar maroc.nl?? En dat, terwijl daar zoveel christenen, joden en autochtonen van die afschuwelijke dingen blijven zeggen?!
Maar ja, de marokkanen moeten wel blijven om dat zooitje een beetje bij te sturen nietwaar?

kom kom Maarten niet zo cru.
Het interessante van maroc.nl is juist dat er zo een grote varieteit aan meningen is. Het zou een wel erg eenzijdige forum worden als je hiero alleen Marokkaanse meningen zou terug vinden...

Uiteraard kan ik sommigen wel schieten, maar de meesten hebben mijn respect, ondanks een tegengestelde mening

(*nouwra doet snel haar pantser weer om, emotie in the heat of the battle kan fataal zijn :ninja: ).

Mark
26-02-03, 08:25
Geplaatst door Maarten
Wat??!… Kijken er nog steeds Marokkaanse jongeren naar maroc.nl?? En dat, terwijl daar zoveel christenen, joden en autochtonen van die afschuwelijke dingen blijven zeggen?! :D
Maar ja, de marokkanen moeten wel blijven om dat zooitje een beetje bij te sturen nietwaar?

Nou Maarten, ik pas me best wel aan hoor hier op maroc.nl !

GroteWolf
26-02-03, 09:58
Ik heb het gezien,had weer eens totaal geen nieuwswaarde.....vond vooral het gedeelte 'de meeste Marokkaanse jongeren kijken Arabische zenders waar hun vertelt wordt dat alles wat uit Amerika en Israel komt slecht is' zeer treffend



Terwijl het tegendeel waar is.

Maarten
27-02-03, 11:18
Geplaatst door GroteWolf
Terwijl het tegendeel waar is.

En Al Jazeera nou niet direct een manipulatie van etreme fundamentalisten genoemd kan worden. Al Jazeera kreeg prijzen, en de BBC zend zelfs een aantal uren Al Jazeera per dag in het Engels uit, las ik ergens.

Maarten
27-02-03, 11:38
Geplaatst door Mark
Nou Maarten, ik pas me best wel aan hoor hier op maroc.nl !

Terwijl ik nou net een topic wilde openen over de aanhoudende terreur van Nederlandse ondernemers op deze site.. (geintje :D )

Mark, je hoort me niet klagen over jou, wel?
Dat aanpassen, zonder jezelf geweld aan te doen, dat blijkt voortdurend uit al je posts, vind ik.. Het valt echt wel op dat je daar moeite voor doet. Vooral in contrast met anderen, die dat niet doen. Veel common sense, vind ik. Er is ook nog niemand een kruistocht tegen je begonnen, wel? Dat zegt hier wel iets...

Maarten
27-02-03, 11:48
Geplaatst door nouwra

(*nouwra doet snel haar pantser weer om, emotie in the heat of the battle kan fataal zijn :ninja: ).

That's the spirit! Is "nouwra" een afkorting van "nou wraak!"? Dienen wij allen de loopgraven onmiddelijk weer te betrekken? :D Of moet ik het meer zoeken in "aura", of iets soortgelijks, waar wij in onmiddelijke aanbidding voor moeten zwichten?..

Mark
28-02-03, 08:53
Geplaatst door Maarten
Mark, je hoort me niet klagen over jou, wel?
Dat aanpassen, zonder jezelf geweld aan te doen, dat blijkt voortdurend uit al je posts, vind ik.. Het valt echt wel op dat je daar moeite voor doet. Vooral in contrast met anderen, die dat niet doen. Veel common sense, vind ik. Er is ook nog niemand een kruistocht tegen je begonnen, wel?

Dat klopt Maarten, een uitermate scherpe analyse.... bravo! :hihi:

Maarten
01-03-03, 17:17
Geplaatst door Mark
:hihi:

Daar wordt ik een beetje zenuwachtig van…
(die hihi, dat is altijd uitkijken hier..)