PDA

Bekijk Volledige Versie : Topic verdwenen over Sharon: oorlogscensuur slaat toe op maroc.nl



Ron Haleber
26-02-03, 00:23
OORLOGSTERREUR EN CENSUUR SLAAT TOE OP MAROC.NL

De invloed van Bush is duidelijk te merken op Maroc.NL Ik vind het niet normaal dat Beheer in een soort oorlogspaniek raakt en zonder enige waarschuwing of melding onschuldige niet-beledigende topics verwijdert.

Onze jurist Maarten beschrijft hieronder ook al dat Democratie en Vrijheid iets is dat in Nederland van het weer afhankelijk is. Lijkt me erg leuk dat te weten met name voor onze Marokkanen...!!!

Bij een topic van Kidon (David2) die met mij, Milli Görüs en Rafiq een grap wilde uithalen had ik een keurige persiflage gezet over de carnavalsmaaltijd die Maarten had aangericht op het Sadeeq-topic over honden in Purmerend. Deze bleek plotseling verdwenen...

Ik was daar woedend over en geef allereerst mijn eerste getergde reactie verkort weer. Daarna geef ik uitleg.


Geplaatst door Maarten

Ahhh.. komop Hamza! Er móet gewoon een Hadith te vinden zijn, die het eten van Sharon zelfs voorschrijft! Staat er nou niks over het verwijderen van rotzooi of zo? Of kan hij niet bij wijze van Zakhaat aan de armen geschonken worden? Of gezien worden als “afbeelding”, die terstond vernietigd moet worden? Of als nuttigste bestemming, die deze schepping Gods kan krijgen? Ahh.. toe nou!.. Je hoeft niet eens mee te eten, als je maar af en toe een vork in prikt, goed diep..

Oh.. enne.. belediging van een Bevriend Staatshoofd is geloof ik een strafbaar feit. Kortom, ik kan sommige mensen hier meteen aanraden om NU melding bij het MDI te doen!.. Lijkt me wel wat, zo’n vervolging.. Ik wil graag de krant halen… pléase!!…

MAARTEN, BEHEER HAALDE UIT ANGST HET TOPIC VAN DAVID2 WEG. STAAT HET JOUWE ER NOG???

SHARON-RACIST KIDON NAM ONS IN DE MALING...! O.K. WE KENNEN KIDON. MAAR IK ANTWOORDDE DUS MET EEN PRACHTIG STUK WAAR IK KIDON UITNODIGDE OP JOUW CARNAVALS-DIS - MET GRETTA AAN ZIJN ZIJDE...

HIJ SNEED ALS EERSTE ONDER GENOT VAN GLAASJES ISRAËLISCHE CARMEL-WIJN JOUW FEESTVARKEN AAN.... GRETTA NAM HET EERSTE EXEMPLAAR IN ONTVANGST VAN WINA BORN'S KOOKBOEK WAARIN JOUW RECEPT FIGUREERDE...

IK HEB HET KEURIG NETJES GEHOUDEN... NERGENS HEB IK - ZOALS JIJ WEL DOET - DE BRUTALITEIT GEHAD OM SHARON BIJ DE NAAM TE NOEMEN...! HET BLEEF EEN KRUISWOORD-PUZZLE VOOR LIEFHEBBERS...

WAT KRIJGEN WE NOU...??? BEHEER LAAT WEL TOE DAT JE HIER VOOR VAN ALLES EN NOG WAT WORDT UITGEMAAKT... HOE VAAK MOET JE DAN NIET PROTESTEREN VOOR ZE EEN BELEDIGING WEGHALEN...!?

MAAR ALS WIJ EEN KEER, EEN GEESTIGE ZEER BEDEKTE ANONIEME VERBORGEN GRAP MAKEN, - DAN MAG DAT NIET...!!!!!

WAT EEN VREEMD STEL...! IS DAAR NIET WAT AAN TE DOEN, MAARTEN? JIJ ZIT AL JAREN OP DIT PRIKBORD...????



Geplaatst door Maarten
Sharon? Had ik Sharon genoemd? Dat moet een typefout geweest zijn, eerlijk waar!... :D

Kan men trouwens Sharon beledigen met iets, dat in de Van Dale voor komt? Volgens mij moet er eerst nieuw vocabulaire uitgevonden worden, eer er onwaarheid over Sharon mogelijk is.. Dat lukt je zelfs met Amsterdams bargoens niet meer..

(ik neem er nog effe eentje..)

By the way, zou het iets met aardstralen te maken kunnen hebben, dat in sommige streken de geest der democratie weer net zo hard de grond in zinkt, als dat ie aan komt waaien, zoals in Israel en de US?

Of is het gewoon een kwestie van synchroniciteit met het hele Amerikaanse continent, dat langzaam afdrijft van de rest van de mensheid, richting de negorij van de Stlle Zuidzee?

Of onderschatten we gewoon de doorwerking van het "up yours"-gevoel bij Columbus, en iedereen die sindsdien die kant uit gegaan is? Zou "vrijheid" daarbij niet een positieve vertaling van het "up yours"-gevoel zijn? In dat geval zitten we natuurlijk te kijken met een "up yours"-cultuur van die kant. Het nadeel van zoiets is dat je geen kant meer op kunt, zodra je eenmaal de top van je eigen eikel bereikt hebt. Dan rest niets anders meer dan pissen op de rest, ook al zakt intussen de eigen fierheid in tot de bekende beschamende lulligheid..... (ik neem er nog maar effe eentje want op één been kan een mens niet lopen, nietwaar..?)



Beste Maarten,

ik had net een Turks politicus op bezoek die ik onze grappige stukken wilde laten lezen... En toen merkte ik dat het topic van David2 iets in de trant van: Antwoord van Kidon aan Broeder Milli, Broeder Rafiq en Ron - plotseling verdwenen was...

Mijn vriend is nu naar huis en ik schrijf je over het voor mij onbegrijpelijke voorval...

Kidon mag van mij best zo'n grap maken... Ik beledig hem niet als persoon en hij mij niet... Ik beledig joden niet als joden en hij mij niet... Wij weten ondertussen toch wel heel goed dat hij het racistische beleid van Ariel Sharon door dik en dun steunt... En brengt hij of Waiting dat ter sprake, en dan moet je dat bestrijden, dacht ik...!

Wat was mijn houding...? Toen Kidon in december samen met Waiting met listen onze Marokkanen wou provoceren, stelde ik hem als provocateur aan de kaak en provoceerde terug met een serie affiches van Sharon oa. voor het Neurenderg tribunaal...

Maar daarna wisten wij beiden wat wij aan elkaar hadden - Wij antwoorden elkaar normaal zonder beledigingen. Kidon maakte zelfs grapjes met mij die ik met grapjes beantwoordde... Van een voor mij boeiende discussie met Waiting maakte ik zelfs een nieuw topic....!

Zonder illusies te hebben dat je het met ze eens wordt... Maar die illusie heb ik ook nooit met JMT gehad... Wel probeerde ik haar standpunt soms met forse methoden te veranderen, waarbij het een handicap is dat zij geen gevoel voor humor heeft en dus alles letterlijk opvat wat niet mijn bedoeling is... Maar het zij zo, toch kom je dan tenslotte met haar, net als met Kidon en Waiting op den duur tot een bepaalde redelijke verstandhouding waarbij je elkaar niet negeert en niet beledigt...


Ook ditmaal schreef ik n.a.v. de discussie op bovenstaand topic van Sadeeq een persiflage op Kidon's topic, zonder dat ik Kidon ergens persoonlijk mee of van beledigde. Ik stelde het ook niet voor dat ik hem als jood varkensvlees liet eten, verre van dat...! Dat is beledigend... Dat zou ik niet met Marokkanen doen en dus evenzo niet met joden...

Het ging dus om een exemplaar van zeldzaam wild in de bergen in het noorden van Israël dat regelmatig de Libanese grens overschreed en daarbij slachtoffers maakte...

Kortom, een onschuldig in scene gezette persiflage met Gretta, Wina Born - waar Kidon één van de illustere gastheren was die de gasten bediende met koosjere gerechten en koosjere wijn... Naar het hoofdgerecht liet ik de lezers natuurlijk raden..!


Maar wat gebeurt er nu...?

Bestaat de democratie nog wanneer dit niet meer kan..! Wanneer men geeneens meer een grap mag maken. Ook niet als het verborgen niet bij naam genoemde voorwerp daarvan Sharon is....???

Wat mag je dan nog wel...? Dwingt Beheer ons dus het over kakkerlakken te hebben als we over joden willen praten...? Wat anders...? Ik snap die lui niet...!

Maak je een grap die Kidon volgens mij heus wel kan waarderen en die hij zelf weer kan beantwoorden met een vergelijkbare grap over OBL...

En dan mag dat om politieke censuur redenen niet...? Heet dit vrijheid en democratie...?

mrz
26-02-03, 07:45
Ben niet echt jurist maar volgens mij moet je een specifiek persoon mogen haten als ie jou iets aandoet maar om dan hele volksstammen te verguizen daar ga je de fout in. Als die paar zieke (joodse?) onruststokers hier mensen uitschelden doen ze dat puur om te jennen. Omdat ze weten dat er racistische uitspraken komen.

Pas op met dat carnavalsabsurdisme. Je maakt je daarmee schuldig aan kapotrelativeren en dat is iets waar Bush en Sharon en de hunnen alleen maar hun vingers bij aflikken. Onverschilligheid is ook zo iets :schrik:

Mark
26-02-03, 08:10
Beste Ron,

Er worden wel vaker topics verwijderd op maroc.nl. Denk je dat deze actie tegen jou gericht is? Ik zie in ieder geval geen topics van Kidon/david2 meer... dus ik vermoed dat zijn topics gewoon zijn verwijderd en dat daarbij ook jouw reacties ten onder zijn gegaan.

manc
26-02-03, 08:53
Geplaatst door mrz
Ben niet echt jurist maar volgens mij moet je een specifiek persoon mogen haten als ie jou iets aandoet maar om dan hele volksstammen te verguizen daar ga je de fout in.

Klopt, en of je het nu yahoedis, jidden, kakkerlakken of gewoon Joden noemt: het principe blijft hetzelfde. Gek dat generalisaties over Joden hier als zoete koek geslikt worden.


Als die paar zieke (joodse?) onruststokers hier mensen uitschelden doen ze dat puur om te jennen. Omdat ze weten dat er racistische uitspraken komen.

Ik heb hier helaas al heel lang geen Jood meer gezien.

manc
26-02-03, 08:56
Geplaatst door Mark
Beste Ron,

Er worden wel vaker topics verwijderd op maroc.nl. Denk je dat deze actie tegen jou gericht is? Ik zie in ieder geval geen topics van Kidon/david2 meer... dus ik vermoed dat zijn topics gewoon zijn verwijderd en dat daarbij ook jouw reacties ten onder zijn gegaan.

Beste Mark, de wereld van Ron draait om Ron en zijn beste vriend Rafiq. Soms om Maarten. Kidon is weer eens de prullenbak in gegooid en dat met het badwater het kind het raam uitgaat is dan de consequentie.

Ron Haleber
26-02-03, 09:25
Geplaatst door mrz
Ben niet echt jurist maar volgens mij moet je een specifiek persoon mogen haten als ie jou iets aandoet maar om dan hele volksstammen te verguizen daar ga je de fout in. Als die paar zieke (joodse?) onruststokers hier mensen uitschelden doen ze dat puur om te jennen. Omdat ze weten dat er racistische uitspraken komen.

Pas op met dat carnavalsabsurdisme. Je maakt je daarmee schuldig aan kapotrelativeren en dat is iets waar Bush en Sharon en de hunnen alleen maar hun vingers bij aflikken. Onverschilligheid is ook zo iets :schrik:

Beste mrz,

Juist omdat ik het zo met je woorden eens ben, volgde ik een andere strategie dan het "verguizen van hele volksstammen"...!

Je weet dat het op dit pb vaak de gewoonte is om joden voor "kakkerlakken etc." uit te maken. Beheer laat dit meestal staan...

Met zo'n gedoogbeleid dat ook jij afwijst, ben ik het oneens...

Om zionisten aan te pakken die de smerige politiek van Sharon verdedigen of hier komen provoceren, heeft een intelligent mens andere methoden ter beschikking dan ze uit te schelden voor ongedierte...

Ik noem hierboven als voorbeeld mijn verstandhouding met Kidon en Waiting.

Daarom heb ik als het zo wel eens te pas kwam er dan ook altijd op aangedrongen om dat gedoogbeleid van Beheer te veranderen... Niet uit angst voor een proces van de kant van het MDI, maar omdat je als moslim, christen of humanist met mensen als mensen moet omgaan...

Ook in de Koran wordt niet over joden als kakkerlakken gesproken... Dat veel Israëlische premiers dit wel deden als ze het over de Arabieren hadden, is hun zaak en toont hun morele verwerpelijkheid aan...!

Ik kan de behoefte aan aggressie van veel Marokkanen op dit pb goed begrijpen en ook de bewondering van personen onder hen van OBL... Ik heb daar uitgebreide rationele verklaringen van gegeven...

Maar zonder goed te praten dat men mensen - ook degenen die je als je vijanden ziet - voor ongedierte uitmaakt...

Voorbeeld: Met Yehi heb ik samen met Maarten op basis van argumenten heel goed gediscussieerd... Maar als Yehi bij voorbeeld n.a.v. de candidaatstelling van Job Cohen als premier Cohen voor een smerig zionistische kakkerlak gaat uitmaken, dan protesteer ik. Die joodse man heeft geen Marokkaan kwaad gedaan, integendeel...

Op Fok.nl drongen de prikkers en ook de Administrator zelf daar er heel sterk op aan dat Maroc.nl van het net af moest omdat de Marokkanen hier zonder tegenspraak - noch van Beheer, noch van de prikkers - zomaar alles wat beledigend is hun medemensen in het gezicht kunnen slingeren...

Ik heb toen mijn discussie met Yehi over Job Cohen op hun site gezet om te laten zien dat ze ongelijk hebben en dat ook ons Beheer uiteindelijk na dagen tegen Yehi was opgetreden - zelfs met een ban... Yehi noemde mij toen natuurlijk een smerige rat die spionneerde voor het MDI, een vuile verrader... Het zij zo.

Ron Haleber
26-02-03, 09:31
VERVOLG REACTIE VAN RON:

Het bovenstaande doorgetrokken naar de prikkers zelf:

Beste mrz, Ik vind trouwens ook dat bovenstaande mores - die lijkt me ook in jouw lijn liggen - voor alle prikkers - inclusief mijzelf - op dit pb behoren te gelden en dat Beheer óók op dat punt zijn beleid zou moeten wijzigen...!!!

Elke lezer en prikker die aan dit Marokkaanse prikbord passief of actief deelneemt moet zich happy voelen, het plezierig vinden om aan discussies deel te nemen of om ze te lezen...

Ik hoorde gisteren (tijdens de herdenking van de opstand tegen de Duitsers in 1941) van verantwoordelijke politici en bestuurders dat ze ook wel eens op ons pb komen. Dan moeten ze toch niet de indruk krijgen dat ze in een hoop stront trappen die zichzelf nog islamitisch noemt ook...!

We slaan elkaar hier dus met argumenten - ook met onplezierige argumenten als het moet - om de oren... Maar dus niet met persoonlijke beledigingen en we gaan zeker niet schelden om de lol van het schelden...!

Dat moeten we met elkaar afspreken en Beheer moet ingrijpen als het merkt of als er gemeld wordt dat we ons daar niet aan houden.

Maar zelfs dat heeft natuurlijk zijn grenzen. Voorbeeld: Sil en zelfs Mark beledigden Bahmed met hun reacties op een persoonlijk verhaal over de migratie van zijn familie diep in zijn hart. Er was duidelijk sprake van onbegrip. Misschien hebben Sil en Mark niet begrepen hoe een gevoelige snaar je bij ieder van onze Marokkanen hier raakt als je het over de pijnlijke migratie van hun familie hebt. Bahmed reageerde m.i. terecht heel boos, zette een plaatje gras neer en zei tegen Sil: hier koe, vreet gras.

In dit geval heb ik Sil en Mark proberen uit te leggen waarom Bahmed dat deed... Bahmed die heus geen lieverdje is, accepteerde deze interventie, ging er op in en bedankte mij er voor. Ik heb nog nooit gezien dat hij iemand anders bedankte... Daarbij zit ik hier heus niet om complimentjes van Marokkanen te krijgen, maar dergelijk wezenlijk onbegrip stoort me...



Tenslotte het "carnavalsabsurdisme", iets waar met name Maarten vaak hele rake voorbeelden van geeft... Ikzelf rol dan tenminste onder tafel van het lachen...! Dat vind ik nu juist wél een gepaste manier van reageren in plaats van mensen uit te gaan schelden uit intellectueel onvermogen.

Daarom juist werkte ik mee aan de persiflage van Kidon, Waiting en de zijnen toen zij er eerst mee begonnen waren om ons in de maling te nemen en besteedde ik daar uren lang aan om het effectief - maar toch correct - te doen zijn.

Want humor is een heel scherp wapen. Veel scherper en effectiever dan schelden. Het bewijs: Op de één of andere manier deed Beheer het plotseling in zijn broek... WAAROM IS MIJ EN MAARTEN NOG ALTIJD EEN RAADSEL..! HANGT DEMOCRATIE HIER VAN DE WINDRICHTING AF, vragen wij ons af...???!!!

Dat is voor mij iets centraals: ik ben hier in Amsterdam - mokum op zijn jiddisch genoemd - opgegroeid te midden van joden die bekend stonden voor hun gevoel om humor...

Die jiddische gein is nauwelijks meer terug te vinden Lees de joodse columnisten in onze dagbladen - of het nu Volkskrant of de NRC is - : één en al verzuring, op de tenen getrapt zijn door de minste positieve opmerking betreffende Arabieren en het ten toon spreiden van een orgie van rancune tegen hen....!

Het oude jodendom met al zijn humor is verleden geworden en morsdood... Een verzuurd ranzig soort verpolitiekt zionisme heeft het vervangen...

Maarten beschrijft en analyseert dit verschijnsel ook in alle mogelijke details op zijn topic over antisemitisme...! Ik noemde daar De Groene's Milo Anstadt als gunstige uitzondering...!

Maar als het Beheer van maroc.nl daar dan voor 100% in meegaat, op zo'n moment vraag je je af, loont dit wel allemaal de moeite om er hier daar nog tegenin te gaan...?

Vind ik het dus nog wel leuk genoeg om hier te zijn en berichten te plaatsen...? Of kijkt er bij elke grap die je hier maakt over de schouders van Beheer een FBI of CIA-agent met hen mee om je op anti-amerikanisme of antisemitisme te kunnen betrappen...?

Ik ontvang daarvoor op mijn privé-email al genoeg virusboodschappen dan dat ik er behoefte aan heb dat Beheer er nog een schepje bovenop doet...!


Ron Haleber.

Ron Haleber
26-02-03, 10:26
Geplaatst door Brie
Kidon is permanent geband en ook niet meer welkom onder andere nicknames. Zo raar is het dus niet dat zijn topics verwijderd worden. Je had je energie wel beter kunnen besteden dan aan deze heisa.

Beste Brie,

Gezien je onderschrift schijn je echt in de leiding te zitten. Als ik wat jij mij schrijft wist - ik heb geen reden om eraan te twijfelen -, dan had ik me natuurlijk niet zo kwaad gemaakt op Beheer....!

Maar het ging voor mij om een heel principiële kwestie die met het bestaan of niet bestaan van heel deze site samenhangt... En waarover ik echt een felle ruzie zou willen maken bij voorbeeld met Mellouki Cadat die ik toevallig vanuit Groen Links goed ken...


Wel blijft mijn vraag: Beste Brie, waarom hebben noch jij noch de jongens van Beheer me dan niet eventjes gewaarschuwd...! Jullie kennen mijn telefoonnummer en mijn persoonlijke email en huisadres...

Ik zat die hele dag op deze site, één telefoontje van een minuut - of zoals bij jullie gebruikelijk een kort rood onderschrift - was dan een voldoende signaal geweest om dat later eens rustig uit te praten. Ik vindt die harde woorden tegen beheer ook erg vervelend, dat doe ik echt niet voor mijn lol...!

Ron


P.S. Ik reageer toch niet hysterisch: als onze Simon in paniek raakt omdat zijn Gretta verdwenen is, breng ik Gretta met een grap weer netjes bij hem terug - basta met de heisa...

Maar in mijn geval betrof het heel duidelijk een principiële kwestie dus was het juist dat ik daar een groot probleem van maakte en eigenlijk nog van maak.... Dat moet worden uitgepraat.

rafiq
26-02-03, 10:35
Beste Ron en Beheer,


Dat Marokanen net als Jaap de Hoop Scheffer aan FRONT STAGE ACTING doen is me nu wel duidelijk als er op los wordt gecensureerd. U vraagt wij draaien.

De enige keer dat ik Beheer terecht iets zag verwijderen was de topic over de 2 veronderstelde 17 jarige denkbeeldige moejahedeen die in plaats van Tjetenie in Delfzijl waren terecht gekomen .

Een of andere jihadi had het plan om via dit forum met veel bombarie de 2 alvast te feliciteren voor de komende martelaars dood.
Toen was beheer van Maroc.nl er als de kippen bij. Het zou natuurlijk koren op de molen zijn van het MDI,CIDI,VVD en andere enge instanties om Maroc.nl uit de lucht te halen.

Natuurlijk denkt beheer dat de kou uit de lucht is met de komst van de D66 taart .

Heel vervelend is het als Maroc.nl zich in de kont laat kijken als er wel degelijk "gecontroleerd wordt of niet".

als er geen kritiek meer wordt geduld, en Maroc.nl zxich gaat profileren als een Hebreeuwse Site, waar de partij politiek van Sharon als zoete koek wordt ingeslikt dan is er iets mis. Dan is etnische zuivering, geen lelijk Balkanachtig iets, maar is het door vele Hebreeuwse jongeren een logisch gevolg en volledig geacepteerd. Dan kunnen we vele misdaden met de mantel der liefde bedekken.

Maar er is hoop. Er is in Marokko geen partij politiek, dus de menige mening komt uit de gaarbak van CNN, maar dan omgedraaid. Enigste wat ik hier zie is dat meningen uit de media koker worden omgedraaid in "ons" voordeel.

Dat er internetdeliquenten zijn die regelrecht woorden overnemen uit VAK F, Vak Oost en andere hooligan catacombes is hun verantwoordelijkheid. Ik neem ze niet serieus.

Als Ronny Nafthaniel denkt dat de Marokanen hakkenklakkend voor het CIDI gaan staan dan denk ik dat hij zich lelijk vergist.

Ook overigens Broeder Haci Karacear die gisteren "zich zorgen"maakt over de tendensen bij de Marokaanse jeugd.

Ik zal dit meteen ontzenuwen. De meeste Marokanen praten Tamazigt, het Derya wordt wel gesproken maar in zeer mindere mate.

Kortom de Arabische media heeft totaal geen invloed op de Marokaanse jeugd. Het fusaa Arabia wordt door een minimum verstaan. Laat staan dat ze kunnen lezen of schrijven.
De Marokaanse media laat in al zijn angst nog geen toespraken zien van OBL. En de Marokaanse media idem de Turkse zijn zowiezo huiverend wat maar riekt naar moslimoppositie of moslimbewust z ijn. Dat hoef ik broeder Haci toch niet te vertellen. Of hoe komt het anders dat MG in duitsland is verboden?

De video banden van Tawheed, cassetebandjes van "radicale"imaams ten spijt hebben geen verzwarend effect op de jeugd. Dit tenspijt van de AIVD. De meeste marokanen willen gewoon zaalvoetballen, dan een enkeltje Kashmir, Tjetenie of zelfs mogelijk Iraq!

Het is juist dat de Nederlandse en westerse media de jongeren laat radicaliseren. De T.V. reportage met Haci Karaecer en opvolgend een reportage over <Turkse> moslims in ons leger was gewoon goedkope sensatiezucht.

De vraagstelling als <Turkse> moslims onze <Westerse> beschaving zouden beschermen wwrdt angstvallig met een "Ja" beantwoord.

De vraagstelling is al verkeerd, men gaat er al vanuit dat deze broeders een denkbeeldige tweespalt hebben, en de media vraagt hun om kleur te bekennen. Dan is er juist toch iets verkeerd?

Nederlandse Joodse jongeren hoeven geen kleur te bekennen, en soldiariteit met Nederland is slechts variabel. Die dubble moraal moet echt nou eens afgelopen zijn.

Zeker als het MDI een verlengstuk is van het CIDI .

Wat mij ook steeds meer begint te ergeren is dat Milli Gurus in plaats van een disciplinerings apparaat toch wel een moslim organisatie is.

Laten ze zich dan op de eerste plaats zich bij het Islamitische houden .

MG heeft genoeg interne problemen en kan zich later met ons bezig houden. En dan hoop ik dat MG ook onze solidariteit kan krijgen..

Natuurlijk moet dan uitgemaakt worden tussen marokanen onderling wie ons wel niet is .

Als de Yehi's onder ons het referentie kader word, dan wil ik als moskeega nger wel eens weten waar je DIE kennis opdoet. Ik dacht ook laats dat ik Yehi op de minbar zag staan in Baghdad.Die onwetende met dat gekke zwaard. Toevallig is dat koren op de molen van Amerika en Israel! Maar Yehi zal wel 15 jaar zijn ofzoiets. Ik was toen ook in voor geintjes!

Yrehi heeft bij mij bijna alle krediet verloren met zijn stompzinnige topic over Job Cohen. De brutaliteit. Adep daar heeft Yehi niks maar ook niks van gehoord. hoe kun je anders mensen uitnodigen tot de Islam?



Zo zie je uiteindelijk komt alles op zijn pootjes terecht, maar soms duurt het wel eens erg lang. je kunt ook zeggen. Ik ben helaas mijn tijd ver voor.

Bahmed
26-02-03, 10:45
Censuur voor de joden was hier al heel lang de normaalste gang van zaken.
Zelfs een discussie voeren over een normaal boek als de protocollen van zion is hier niet toegestaan en is een ban waard. Het is een schande.

Canaris
26-02-03, 10:53
over een normaal boek als de protocollen van zion

EINDE QUOTE
Het is geen boek
Het is zeker niet normaal
Het isvan a tot z gefabriceerd


Waar wil je het nu weer over hebben?

Mein Kampf?
Dat is een Boek
Met zekerheid authentisch

rafiq
26-02-03, 10:59
zo zie je maar Admiraal Canaris dat de pen machtiger is dan het zwaard.

We hoeven helemaal niet bang te zijn van Kidon2, David3,Yehi en andere internet deliquenten.

Hef alstublieft die ban op beheer, anders vertonen we dadelijk hetzelfde gedrag als Joods.nl en polinco.net.

Bij Polinco kon ik me nog niet eens aanmelden. Immers de vijand is overal!
Zal daar wel een saaie boel zijn als iedereen de tong spreekwoordelijk in elkaar achterste steekt.

Provocateurs graven altijd hun eigen graf of worden linksgelaten. Alleen senielen reageren daarop.

Mark
26-02-03, 11:04
Geplaatst door Ron Haleber
Maar zelfs dat heeft natuurlijk zijn grenzen. Voorbeeld: Sil en zelfs Mark beledigden Bahmed met hun reacties op een persoonlijk verhaal over de migratie van zijn familie diep in zijn hart. Er was duidelijk sprake van onbegrip. Misschien hebben Sil en Mark niet begrepen hoe een gevoelige snaar je bij ieder van onze Marokkanen hier raakt als je het over de pijnlijke migratie van hun familie hebt. Bahmed reageerde m.i. terecht heel boos, zette een plaatje gras neer en zei tegen Sil: hier koe, vreet gras.

In dit geval heb ik Sil en Mark proberen uit te leggen waarom Bahmed dat deed... Bahmed die heus geen lieverdje is, accepteerde deze interventie, ging er op in en bedankte mij er voor. Ik heb nog nooit gezien dat hij iemand anders bedankte... Daarbij zit ik hier heus niet om complimentjes van Marokkanen te krijgen, maar dergelijk wezenlijk onbegrip stoort me...


Je hebt een interessante wijze van het interpreteren van het verloop van die discussie Ron. Zoals jouw visie op de meeste gebeurtenissen op maroc.nl erg bijzonder is. Ik deel hem alleen niet. Maar je bent vrij om te geloven wat je wilt. Als Bahmed (wiens oude naam op wonderlijke wijze uit die discussie is gehaald) een probleem met me heeft dan hoor ik het wel.

De discussies die jij en Rafiq voeren zijn erg interessant maar laten bij mij een smaak van verheven zjin boven de massa achter.

Canaris
26-02-03, 11:18
Verheven?

Ik weet het niet , maar telkens als ik iets cvan de Larifarichoog lees, krijg ik het gevoel alsof iemand van de EO een spruitjes-hutspot aan het koken is.

"toen ik hem als provocateur aan de kaak stelde"
Een soort pastorale neiging om zichzelf als humanistisch middelpunt te zien, zonder dat ik in al die Postings ook maar 1 keer iets heb gelezen wat te maken had met
mening
onderbouwen
conclusie trekken
alternatief voorslaan.

de Mient Jan Faber van het Maroc.nl

Bahmed
26-02-03, 11:27
Geplaatst door Canaris
over een normaal boek als de protocollen van zion

EINDE QUOTE
Het is geen boek
Het is zeker niet normaal
Het isvan a tot z gefabriceerd

Het heeft een kaft en er staan lettertjes in dus het is een boek.
Normaal is ook maar een relatief begrip.
Het is inderdaad gefabriceerd door de Russische geheime dienst maar de informatie die er in staat komt wonderwel behoorlijk overeen met de echte wereld zoals die nu is en gaat worden.

ps. en ik heb niks tegen Mark. :zwaai:

Mark
26-02-03, 11:51
Geplaatst door Bahmed
ps. en ik heb niks tegen Mark. :zwaai:

:lole:

Tomas
26-02-03, 11:53
Geplaatst door Mark
:lole:

Bahmed is zoals je weet een minderheid.

Mark
26-02-03, 11:57
Ik weet dat jij, Marsipulami en Zwarte Schaap mij eigenlijk onwijs cool vinden :lole:

Tomas
26-02-03, 12:13
Geplaatst door Mark
Ik weet dat jij, Marsipulami en Zwarte Schaap mij eigenlijk onwijs cool vinden :lole:

Van Mars wist ik dat wel, ja. Schaap is nieuw voor me.

En in mij vergis je je.

Ron Haleber
26-02-03, 12:26
Geplaatst door Mark
Je hebt een interessante wijze van het interpreteren van het verloop van die discussie Ron. Zoals jouw visie op de meeste gebeurtenissen op maroc.nl erg bijzonder is. Ik deel hem alleen niet. Maar je bent vrij om te geloven wat je wilt. Als Bahmed (wiens oude naam op wonderlijke wijze uit die discussie is gehaald) een probleem met me heeft dan hoor ik het wel.

De discussies die jij en Rafiq voeren zijn erg interessant maar laten bij mij een smaak van verheven zjin boven de massa achter.

Ik ga niet uit gelijkhebberigheid die discussie herhalen en eruit citeren, dat zou heel melig en arrogant worden...

Gelukkig dat jijzelf constateert dat je het meestal niet met mij eens bent... Want ik begon daar al aan te twijfelen...!

Het zou een verdomd saaie boel worden hier als de mensen het voortdurend met elkaar eens waren. Dan zou om die reden maroc.nl maar opgeheven moeten worden. Wat ons betreft hoeft dat dus gelukkig in elk geval niet...!

De smaak van "verhevenheid" lijkt me voor jou heel goed te passen bij het lezen van de topics en de discussies van een serieuze moslimbroeder...

Overigens heb je toch wel uit zijn vele taalfouten opgemaakt dat het om een heel normale Marokkaan gaat die weinig "verhevens" uitstraalt, maar bij tijd en wijle even uit zijn moskee wegloopt...?

Mark
26-02-03, 12:32
Ron,

Soms ben ik het met je eens, soms niet. Mijn vorige stukje kwam misschien verkeerd over, ik wilde niet beweren dat Rafiq zich verheven zou voelen o.i.d. maar de discussies hebben vaak een erg idealistisch karakter.... ben erg benieuwd of de praktijk nou eigenlijk te beinvloeden is. Ik vind zijn standpunten juist vaak wel interessant om te lezen.

rafiq
26-02-03, 12:34
Ik zal voortaan al mijn stukken voorleggen aan Beheer, en zij zullen hem wel met een spellingscontrole <hopelijk> plaatsen.

Komen die stukjes zo over datze verheven zijn? Ik gebruik nauwelijks een Hadith of Sura bij mijn stukjes. Ron evenmin, Maarten evenmin,Simon evenmin,Nouwra en Sheredaze2 evenmin.

Bij anderen zijn die stukjes uitmuntend en Verheven met al dat knip en plak werk.

Maar ja als de spoeling dunner wordt en er topics geplaats worden over Big Brother Mustapha, Idols, en nog meer van die ruis...Dan is elke tekst toch verheven?

Mark
26-02-03, 12:40
Hehehe die copy paste stukjes vol propoganda lees ik niet eens. En wat spelfouten betreft, als ik ze in mijn eigen stukjes zie ben ik zelfs te lui om ze aan te passen....

Het is misschien gewoon dat ik zelf nooit zoveel vertrouwen heb in maatschappelijke organisaties die allerlei idealen proberen na te streven... ik heb vaak het idee dat intellectelen met elkaar over " de achterban" praten zonder dat het die achterban veel doet....

Mark
26-02-03, 12:50
Geplaatst door Tomas
En in mij vergis je je.

:(

Ron Haleber
26-02-03, 13:06
Geplaatst door rafiq
zo zie je maar Admiraal Canaris dat de pen machtiger is dan het zwaard.

We hoeven helemaal niet bang te zijn van Kidon2, David3,Yehi en andere internet deliquenten.

Hef alstublieft die ban op beheer, anders vertonen we dadelijk hetzelfde gedrag als Joods.nl en polinco.net.


Daar ging nou juist mijn lange betoog om. Ik beschreef uitvoerig hoe ikzelf een eigen verstandhouding en omgaan met die joodse vogels had opgebouwd...

Maar net als eertijds mijn - dacht ik zo - interessante discussie met Waiting als topic werd nu weer mijn humoristisch antwoord aan Kidon/David zonder toelichting bruut van het web gehaald... Ja zeg verdomme, wat moet dat...?

Ik ben al sinds mijn jeugd erg allergisch voor censuur... Als kerkelijke autoriteiten en andere hotemetoten bij "mijn vijanden" zoals de christenfundamentalist Rogier Schravendeel hun website liquideren omwille van de heftige discussies die wij beiden daarop voeren... Dan wordt ik razend, ook al stemt het slachtoffer daar tot mijn verbazing zelf in toe...!


Misschien hangt het er mee samen dat ik dat zelfs in Marokko niet accepteerde en dat Manouzi mij daarom eervol onderscheidde...

Ron Haleber
26-02-03, 13:58
Geplaatst door Mark
De discussies die jij en Rafiq voeren zijn erg interessant maar laten bij mij een smaak van verheven zjin boven de massa achter.



Beste Mark, Ik hoop toch echt dat je n.a.v. de discussies van mij als eenvoudige leek met Rafiq als zeer godsvruchtig heerschap niet "de smaak van verheven zijn boven de massa" van deze personen bedoeld...?


Dat lag tenminste niet in onze bedoeling...! Ook zijne excellentie admiraal Canaris doelt - denk ik - ook op dit misverstand...



vertaling:...................."beste Dalai Lama."................../ "God bewaar me, die kerel is geschift"


http://members.lycos.nl/haroun/prop/paus.jpg




.

Zwarte Schaap
26-02-03, 14:52
Geplaatst door rafiq
Ik zal voortaan al mijn stukken voorleggen aan Beheer, en zij zullen hem wel met een spellingscontrole <hopelijk> plaatsen.

Komen die stukjes zo over datze verheven zijn? Ik gebruik nauwelijks een Hadith of Sura bij mijn stukjes. Ron evenmin, Maarten evenmin,Simon evenmin,Nouwra en Sheredaze2 evenmin.

Bij anderen zijn die stukjes uitmuntend en Verheven met al dat knip en plak werk.

Maar ja als de spoeling dunner wordt en er topics geplaats worden over Big Brother Mustapha, Idols, en nog meer van die ruis...Dan is elke tekst toch verheven?

In het ivoren torentje is niet zoveel ruimte om iedereen te huisvesten.

Ron Haleber
27-02-03, 08:33
Geplaatst door Sayanim (Ron: dat blijkt dus weer eens Kidon te zijn...!)

Het "beheer" heeft nooit enige blijk van humorgevoelens gegeven Ron.

Beste Kidon , ja dat heb ook ik weer eens gemerkt, daar gaat mijn topic hier over ...


Je kan me alles noemen..maar een racist ben ik zeker niet, slip of the tongue ??

Kidon, ik noem je niet zomaar "racist" in alles, daar kan ik geen mening over hebben omdat ik het met jou daar nooit over heb gehad, je weigerde dat.

Mijn uitgebreid gedocumenteerde uitdaging aan jou om het eens over de multiculturele dimensie van de Joodse Cultuur te hebben wimpelde je namelijk zonder meer af...!!!

Jammer genoeg heb ik dus duidelijk moeten constateren dat alles wat jij op dit pb zette ééndimensionaal was, zo plat als een dubbeltje - namelijk steeds weer propaganda voor en provocatie ten bate van de racistische apartheidspolitiek en het terrorisme van in feite Sharon...

Daarom meen ik het volste recht te hebben om jou - net als de Marokkaanse prikkers hier - een "Sharon-racist" te mogen noemen, je kunt toch moeilijk ontkennen dat Sharon een racist is...? Dat is echt geen vooroordeel van me. Haak anders maar eens serieus in op de topic van Maarten over het antisemitisme...!



Jij wist niet dat ik gebanned was ?? Cmon !
Je krabbelt trouwens n.a.v. bovenstaand wel erg snel terug Ron !
Ik wil wel opmerken dat jij meer verstand hebt in het laatste kootje van je linkerpink dan het beheer in z`n hele hoofd ! ook al vind ik je een ***

Kidon.

Ps: Ik was nog iemand vergeten in mijn vorige, reeds verwijderde posting namelijk: Beheer (http://www.anycities.com/user/skygod/loser.swf)

Ik dacht dat je onder de naam David2 weer terug was, je ondertekende toen ook weer je posting met Kidon. Net als deze allereerste posting van een zekere saya...

Ik krabbel helemaal niet terug meneer ***. Dat bewijs ik hier. Net als moslimbroeder Rafiq ben ik van mening dat het weinig zin zal hebben jou en Waiting te bannen. Als jullie met een cluppie optreden zal Beheer - technisch gezien - dagwerk krijgen met bannen, lijkt me... Ik schreef Beheer in een brief, het is net als met de Hydra uit de Griekse mythologie, als je er één kop van afhakt, krijg je er drie van terug...

Verder - schreef ik al - is het prettiger met mensen als Waiting en jij van doen te hebben, dus met mensen die je kent, dan met onbekenden...

Het bericht van beheer-medewerker Brie hierboven blijkt in elk geval volstrekt onjuist...! Ik weet ook niet meer wat de prikkers van Beheer moeten geloven...???

Ze moeten niet alleen mij maar ook de anderen op dit pb nu wel eens uitleggen wat hun beleid feitelijk concreet is, ten aanzien van beledigen, "ongediertes", racisme bij voorbeeld Sharon-racisten als jij Kidon, etc....


Ron Haleber


Beheer stelt zich blijkbaar op als Sinterklaas. Enerzijds weliswaar een goede fee die ijverig en hardwerkend over de daken galoppeert en zich door het roet van schoorstenen wringt...! En voor al zijn moeite nog wel eens een D66-taart incasseert... Geen moeite is deze onzichtbare kabouters dus te veel om van Maroc.nl een succes te maken...

Maar anderzijds het blijft Sinterklaas. Óf hij echt bestaat en optreedt als de kinderen hier naar elkaar met hun drollen gaan gooien, het blijft de vraag...

Je zet je schoen maar neer en wacht maar af of beheer al weer niet met de stoomboot naar Spanje is vertrokken om daar in de zon te liggen bruinen.

De zak van Zwarte Piet blijkt trouwens lek, want Kidon klimt daar steeds weer uit...!

Ron Haleber
27-02-03, 12:21
Jij wist niet dat ik gebanned was ?? Cmon !
Je krabbelt trouwens n.a.v. bovenstaand wel erg snel terug Ron !
Ik wil wel opmerken dat jij meer verstand hebt in het laatste kootje van je linkerpink dan het beheer in z`n hele hoofd ! ook al vind ik je een ***

Kidon.

Ps: Ik was nog iemand vergeten in mijn vorige, reeds verwijderde posting namelijk: Beheer (http://www.anycities.com/user/skygod/loser.swf)


Ondertussen is Kidon blijkbaar weer van dit pb "gebannen" - zijn bericht is na een uurtje weer verdwenen... Nu maar wachten op de volgende verschijning van Kidon...!

Mijn voorspelling hierboven komt dus uit:

"Als jullie met een cluppie optreden zal Beheer - technisch gezien - dagwerk krijgen met bannen, lijkt me...

Ik schreef Beheer in een brief, het is net als met de Hydra uit de Griekse mythologie, als je er één kop van afhakt, krijg je er drie van terug..."




Verder over het censorship van beheer gesproken: Ander voorbeeld:

Om JMT als vrouw met zo'n smerige 3 keer herhaalde foto op haar topic over kruitvatjes te beledigen, vind ik zeker voor een site die zich Marokkaans (en moslim?) wil noemen alle perken te buiten gaan...!

Noem mij dan maar een EO-moralist zoals Canaris hierboven deed... Maar dit heeft absoluut niets met de EO van doen...! Maar ja Beheer zit er blijkbaar om te gniffelen en te lachen...! Misselijk...! Ik begrijp niets van die pubers van Beheer...

Iets ander is om JMT hard, maar toch correct aan te pakken - ook met normale grappen - zoals ik haar dat doe op hetzelfde topic. Ook al heeft ze geen gevoel voor humor, ze blijkt dat daar toch te waarderen...

Over dat soort vragen schreef ik hierboven als onderwerp van dit topic al veel lappen tekst en nog een brief aan ze...! Maar het antwoord blijft uit...!???

Ron.

Ron Haleber
27-02-03, 12:38
Het blijft natuurlijk een slag in de lucht op deze topic als ik niet de beledigende poster jegens JMT plaats waar het mij om gaat - namens Beheer speciaal ten vermake van onze vrome moslima's...!


Lieve ultra-orthodoxen onder onze dames van maroc.nl, wel even uw Niqaab oplichten...! Maar is onderstaande foto aan prikster JMT gericht nou door jullie als islamitisch 'grapje' te beschouwen...?

Sadeeq plaatste dit voor prikster JMT... En wij dienen toch allemaal achter Sadeeq's vrome pleidooi voor de niqaab te staan, anders zijn wij - met name de ongelovigen onder ons - toch tot het hellevuur verdoemd...?

Als jullie dit echt - zoals nouwra doet (?) - heel normaal vinden, dan begin ik aan jullie verstand te twijfelen...

Dan geldt voor mij: schijnheilige fundo-moslima's jullie gekwezel over je niqaab slaat op niets want jullie (broers) kunnen nog niet eens het aller basaalste respect voor een vrouw als JMT opbrengen...!

Waarom moeten wij dan jullie uiterst primitieve opvattingen over "Islam" respecteren...???? Laat me niet lachen....!!! Voedt eerst die kerels van jullie eens op...!

Zet hier maar een paar treffende hadith bij...! Dat zal de Profeet s.w.t jullie rijkelijk belonen...! Anders weet Sadeeq zelf, Yehi of Bil@l c.s. er nog wel een paar voor jullie te vinden, zij zijn daarin hoog opgeleid...!


[QUOTE]Geplaatst door sadeeQ
[B]:ego: :ego: ik kom terug op mijn woorden
ik vind slechts een schilderij heel mooi

Een prachtige kunstwerk

nouwra
27-02-03, 13:00
http://www.coolgifs.de/smileys/smily042.gif

Voor mij nog net geen niqaab, des te meer respect voor degenen die daar voor kiezen. Be who you wanna be

Een niqaab lijkt mij voor deze mama daarentegen niet verhullend genoeg.

(mocht je in het vervolg nog meer van deze beelden willen tonen Ron, graag een duidelijke waarschuwing van te voren. Stelt mij in de gelegenheid om mijn zedige oogjes alsnog te met een lapje te bedekken)

Mark
27-02-03, 13:14
Harde taal Ron! :hihi:


Erg treurig dat juist een moslim hier naakte vrouwen plaatjes post :ego:

Ron Haleber
27-02-03, 13:19
Geplaatst door nouwra
http://www.coolgifs.de/smileys/smily042.gif

Voor mij nog net geen niqaab, des te meer respect voor degenen die daar voor kiezen. Be who you wanna be

Een niqaab lijkt mij voor deze mama daarentegen niet verhullend genoeg.

(mocht je in het vervolg nog meer van deze beelden willen tonen Ron, graag een duidelijke waarschuwing van te voren. Stelt mij in de gelegenheid om mijn zedige oogjes alsnog te met een lapje te bedekken)

Lieve Nouwra,

Deze poster is niet door mij maar door je vrome moslimbroeder Sadeeq geplaatst , diegene die de Islam altijd zo verdedigt en zich als vrome moslim voordoet...

Prikster JMT had een topic geopend over "kruidvatjes" in Nederland. Moslim SadeeQ vond het hoog nodig haar zo te beledigen:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=56611&pagenumber=3

Van je vrome moslimbroeders ben je dit ondertussen toch wel gewend geraakt...!

En de jongens van Beheer Maroc.NL genieten er blijkbaar ook erg van...!

Natuurlijk bedoel ik jou niet te beledigen... Dat is toch wel duidelijk, hoop ik - ik verafschuw die poster. Zeker jou wil ik niet beledigen, lieve schat, jij die altijd met uiterst verstandige en zeer lezenswaardige bijdragen op dit pb komt...!

Het diepste respect heb ik voor jou evenzo voor de meesten van je verstandige zusters die een zegen en voorbeeld voor ons allen zijn op dit forum...!

Maar ik hoop wel dat jullie eens eindelijk die boerenpummels van je die zich moslim durven noemen gaan opvoeden tot een minimum aan respect voor vrouwen, voor dames als JMT....!

Ron Haleber
27-02-03, 13:48
Geplaatst door Brie
Beste dr. Haleber,

Het behoort niet tot mijn taken om het prikbord te beheren, ik wou je enkel duidelijk maken waarom de berichten van Kidon steeds verdwijnen. Ik kan me overigens wel iets voorstellen bij de radiostilte van beheer, ik denk dat ze het spoor bijster zijn geraakt door die mega lange lappen tekst.

Beste Brie,

Mijn grote dank dat je die radiostilte tenminste even doorbreekt...!

Gezien het uitbreken van de oorlog waarbij instanties als de AIVD extra alert zullen zijn, leek het me goed van hetgeen volgens jouw latere inside-informatie enkel maar een incident was, toch een topic te maken.

Bij de ontvangst van jouw eerste bericht, kon ik - al had ik het gewild - niet meer terug, er waren al te veel reacties binnen...

Wij als stuurlui aan de wal - zeker tijdens de oorlog -, hopen nu maar dat verstandige mensen als jij ons schip Maroc.Nl niet op de klippen zullen laten lopen...! Alle hens aan dek...!

Mega-lange lappen tekst zijn echter meestal afkomstig van Jaja, Hanskamp, jullie uitzendkracht Lennart en met name van Maarten natuurlijk...!

Maarten is de mega-hoofdschuldige, hij heeft het gedaan, dat weet je toch wel...? Ik heb die lange adem en dat uithoudingsvermogen niet. Hij is in Limburg kampioen op de duizend meter...! Die is chronisch verslaafd aan Maroc.NL - tot 4 uur 's nachts klimt hij nog in de mast om ons prikkers te waarschuwen of Bush en Sharon er al aan komen.

Ik verklap je een staatsgeheim: Maarten heeft zijn observatiepost bij Kijkduin. Hij houdt vandaar ook ons Scheveningse strand in de gaten of de Amerikanen daar al landen om het Internationale Strafhof op te blazen...!

Om ze door de mand te laten vallen toets hij ze - net als in 1940 gebeurde - door ze te vragen Scheveningen uit te spreken... Dat lukt geen één Amerikaan...! Maarten met zijn zachte g kan het ook niet echt, maar hij weet wel hoe het klinkt!


Ron

Ron Haleber
27-02-03, 13:58
Geplaatst door Mark
Harde taal Ron! :hihi:


Erg treurig dat juist een moslim hier naakte vrouwen plaatjes post :ego:

Cultuurvriend Mark, je hebt als prikker bekend van je coolheid, gelijk, ja, harde taal...!

Maar oorlog breekt wetten. Dan moeten we onze minderheden toch even aan onze dominante normen en waarden herinneren...

Wat anders als al die Amerikaanse vrouwen straks in die strakke verleidelijke GI-uniformen in korte rokjes bij Scheveningen landen...?

We kunnen toch niet riskeren dat onze Marokkanen zich gaan misdragen en dat we hier schandalen net als in Soedi Arabië krijgen...!

Voorkomen is beter dan genezen...! Harde taal is beter dan, zoals jij al voorstelde, Yehi met zijn botte bijl in te zetten, nietwaar?

nouwra
27-02-03, 14:39
Heugelijk kijk ook ik uit naar jouw inbrengen waar menig sarcasme liefhebber van dubbel gaat liggen om de druppels op te vangen......
Begeef ik mij op dun ijs als ik jou nu beticht van excessief sarcasme? Jij die altijd het juiste evenwicht wist te behouden....?

Ron, diepe teleurstelling maakt zich van mij meester. Jij die bekend staat om zijn nuance ........ :jammer:

of...!

was het niet nood, of de belichaming daarvan, die wet breekt.......?

Ron Haleber
27-02-03, 15:14
Geplaatst door nouwra
Heugelijk kijk ook ik uit naar jouw inbrengen waar menig sarcasme liefhebber van dubbel gaat liggen om de druppels op te vangen......
Begeef ik mij op dun ijs als ik jou nu beticht van excessief sarcasme? Jij die altijd het juiste evenwicht wist te behouden....?

Ron, diepe teleurstelling maakt zich van mij meester. Jij die bekend staat om zijn nuance ........ :jammer: of...! was het niet nood, of de belichaming daarvan, die wet breekt.......?


Lieve moslima Nouwra,

Jammer genoeg heb je me helemaal verkeerd begrepen...!!!

Ik verafschuw dergelijke aan vrouwen als belediging gerichte posters nog veel erger dan jij dat doet...! En ik zou willen dat Beheer dat niet toestaat. Er zijn genoeg andere manieren om aan elkaar ongenoegen te uiten...

Mijn topic hier gaat er nu juist om dat we zo niet met elkaar moeten omgaan...!

Een minimum aan beschaving zeker tegenover vrouwen mogen we toch wel eisen van die Marokkaanse boerenpummels die zich hier bovendien nog valselijk voor orthodox moslim uitgeven...?


Wat mij betreft hoeven Marokkanen zich helemaal niet te integreren, als ze zich dan maar een heel klein beetje wat van de islamitische normen en waarden aantrekken... En dat doen die zogenaamd orthodoxe pummels als SadeeQ toch helemaal niet...!

Of is hij toevallig jouw broer en ben je dat allang van hem gewend...? Is het wegens de eer van je familie dat je hem dus beschermt...? ik weet dat dat wel vaker voorkomt hoor...

Maar vraag dan wel even aan je vader of het nou zo raar is dat die Ron daar over valt...?

Waarschijnlijk was het voor jou onvoorstelbaar...? Hopelijk begrijp je het nu...?

Groetjes, lieve meid...! Ron.

P.S.
Er blijkt zo'n wereld van verschil te liggen tussen de meeste van onze moslima's en de mannelijke moslims hier dat het volkomen onbegrijpelijk voor ze is dat bovenstaande belediging van een moslimjongen afkomstig is...! Nouwra denkt nog steeds dat ik, Ron, die onsmakelijke grap jegens JMT verzon...

Ik schreef haar een tweede mail met ook:

Nouwra bedankt voor je aardige complimenten die aan je verwijt zijn toegevoegd.

Maar als ik dat uit "sarcasme" zou hebben gedaan, als grap, dat is toch helemaal niet mogelijk...! Zo gedraag ik me toch nooit...! Ik eis juist het omgekeerde: dat Beheer dat soort dingen nooit toestaat!

------------------------------------------------------
Dit is echt: Voer voor antropologen...! Ik zal JMT maar vragen om te reageren: een vrouw moet het toch aan vrouwen uit kunnen leggen, ook al zijn dat moslims...?

Ron Haleber
27-02-03, 18:09
Maroc.NL Donderdag 16.50

NOGMAALS EEN TOPIC PLOTSELING VERDWENEN OM 16.45 UUR EN WEL HET TOPPER-TOPIC VAN VAN MO_NL OVER SLUIERS OP SCHOLEN

Om reden dat ik Nouwra niet kon overtuigen van de auteur van de pornoplaat, deed ik een beroep op JMT. Ik zag haar naam bij bovenstaand topic staan en dacht dat dit een goede gelegenheid was om contact met haar te leggen.

ik vroeg tevens op hetzelfde topic onze hoog gewaardeerde moslimgeleerden Yehi, Bil@l en Hamza om enige toepasselijke hadith bij de gore naaktfoto te leveren... Jammer genoeg moest ik hen storen bij een druk bezocht moskee-overleg over de niqaab van deze oelema's...!

Toen wendde ik mij tot Dr. Puk om Nouwra die zich daar bevindt te kunnen troosten.


Ik had geeneens tijd om er een kopie van te maken, want toen ik dat wou doen:

ZIE HET TOPIC VAN MO_NL WAS ALS BIJ TOVERSLAG UIT DE TOPPERS VERDWENEN..


Adjunct-administrator Brie was al zo vriendelijk ons hierboven mede te delen dat men in de hogere regionen van Maroc.Nl bezig is de kluts kwijt te raken...!

Maar ik wordt daarbij door hem aanspakelijk gesteld voor het zoekraken van de KLUTS...!

Het zal allemaal wel aan de oorlog-atmosfeer liggen..!


OPROEP AAN ALLE PRIKKERS: OPSPORING VERZOCHT:

Maroc.NL is de kluts kwijtgeraakt...!

Wie heeft de KLUTS van Maroc.NL gevonden...???

Gelieve hem via mijn prikbord-email op te zenden. Ik zal de kluts onmiddellijk aan de rechtmatige eigenaar retourneren...!

Tomas
27-02-03, 18:16
Doe Rafiq maar weer s. Het concept Ron raakt een beetje uitgewerkt.

Ron Haleber
27-02-03, 18:33
Geplaatst door Tomas
Doe Rafiq maar weer s. Het concept Ron raakt een beetje uitgewerkt.

Beste Tomas, ja, jij doet net of je neus bloedt en gelooft me niet.

Maar het is wel degelijk waar, als ik een posting plaats verdwijnt tegelijk het hele topic...! Óf de vorige posting waar ik antwoord op gaf, verdampt. Ook met de zoekmachine bleek het topic niet meer terug te vinden...! En dat terwijl ik daar specialist in ben: voor Simon vond ik eergisteren nog zijn topic over Gretta weer als ware het een maagd terug...!

Niet het concept 'Ron', maar dat van Maroc.NL raakt blijkbaar uitgewerkt. Jij als physicus moet daar nodig iets aan doen... Heb je niet een paar nuke batterijen om beheer wat aan te blazen?


Nu een uur later blijkt het topper-topic teruggezet, maar nu als één van de gewone topics. Nadat ik ergens op een topic kom, daalt het niveau natuurlijk meteen in de ogen van MO_NL...! Dan neemt hij de benen.... Mijn postings zijn er wel op blijven staan.

sadeeQ
27-02-03, 18:47
Geplaatst door Ron Haleber
[B]Het blijft natuurlijk een slag in de lucht op deze topic als ik niet de beledigende poster jegens JMT plaats waar het mij om gaat - [B]namens Beheer speciaal ten vermake van onze vrome moslima's...!duidelijk merkbaar dat de hoge leeftijd zijn tol begint te eisen ronnie,voor alle duidelijkheid heb ik die poster ten vermak van oversexte maniaken die een blotevrouw op een stukje doek een kunstwerk vinden :lachu:




Lieve ultra-orthodoxen onder onze dames van maroc.nl, wel even uw Niqaab oplichten...! Maar is onderstaande foto aan prikster JMT gericht nou door jullie als islamitisch 'grapje' te beschouwen...?
hoe haal je het in je zieke hoofd om weer de islam erbij te halen?
heb ik ergens gezegd dat dit uit naam van de islam komt??of ben je weer met je anti islam hetze bezig?




Sadeeq plaatste dit voor prikster JMT... En wij dienen toch allemaal achter Sadeeq's vrome pleidooi voor de niqaab te staan, anders zijn wij - met name de ongelovigen onder ons - toch tot het hellevuur verdoemd...?
je maakt jezelf belachlijk mannetje,heb ik ergens gepleit voor niqaab?of zit je weer alles uit je duim te zuigen,iets waar je heel goed in bent trouwens :fpiraat:



Dan geldt voor mij: schijnheilige fundo-moslima's jullie gekwezel over je niqaab slaat op niets want jullie (broers) kunnen nog niet eens het aller basaalste respect voor een vrouw als JMT opbrengen...!

respect krijg je niet zomaar,als je denkt dat ik enige respect voor jou of voor die smerige racistische geit heb dan ben je totaal bij het verkeerde adres,duvel een paar deurtje verderop zou ik zeggen.



Waarom moeten wij dan jullie uiterst primitieve opvattingen over "Islam" respecteren...???? Laat me niet lachen....!!! Voedt eerst die kerels van jullie eens op...!

:lachu: islam heeft jou respect noch die van JMT nodig .dus laat me niet lachen,en voed eerst jullie gore smerige racisten op :handbang:



Zet hier maar een paar treffende hadith bij...! Dat zal de Profeet s.w.t jullie rijkelijk belonen...! Anders weet Sadeeq zelf, Yehi of Bil@l c.s. er nog wel een paar voor jullie te vinden, zij zijn daarin hoog opgeleid...!

:lachu: je kent me niet eens,loop dan niet te zeiken over mijn kennis van de islam,je hebt geen flauw idee

sadeeQ
27-02-03, 18:49
Geplaatst door Ron Haleber
Beste Tomas, ja, jij doet net of je neus bloedt en gelooft me niet.

Maar het is wel degelijk waar, als ik een posting plaats verdwijnt tegelijk het hele topic...! Óf de vorige posting waar ik antwoord op gaf, verdampt.

Niet het concept Ron, maar dat van Maroc.NL raakt blijkbaar uitgewerkt.

Ook met de zoekmachine is het topic niet meer terug te vinden...!

En dat terwijl ik daar specialist in ben: voor Simon vond ik eergisteren nog zijn topic over Gretta weer terug...!

Nu een uur later is het topic blijkbaar teruggezet, maar nu als één van de gewone topics. Mijn postings zijn erop blijven staan.


Je ziet ze vliegen ouwe.blijf van de drank af zou ik zeggen :giechel:

Couscousje
27-02-03, 19:00
Geplaatst door Tomas
Doe Rafiq maar weer s. Het concept Ron raakt een beetje uitgewerkt.

:haha:

Cc

Joesoef
27-02-03, 19:19
Beste Ron,

Ik denk dat Magica de laatste keer iets te stevig heeft gezogen en dat je nu het een en ander mist daarboven. :maf2:

maar het was lekker!

Ron Haleber
27-02-03, 20:24
Geplaatst door Joesoef
Beste Ron,

Ik denk dat Magica de laatste keer iets te stevig heeft gezogen en dat je nu het een en ander mist daarboven. :maf2:

maar het was lekker!

Beste Joesoef,

Ondanks je leeftijd van 90 jaar - mensen als jij liegen nooit - kom je nog aardig mee, zo te horen...

Ja je weet het, Rafiq uit Eindhoven is een goede vriend van me... En als ik daar bij hem op bezoek kom, doen we altijd eerst even een rondje bij de Turkse Theehuizen... Voor jou ook echts iets om aan te bevelen...!

De provincie is weliswaar minder dan Amsterdam, maar heeft zo zijn eigen bekoringen in het licht van jouw onderschrift: "islamitische bewustwording op hoog niveau"... Maar ik moet als starter in die business van jou nu eenmaal eerst helemaal van onderaf beginnen te oefenen...

Ik ben wel niet meer zo vitaal als Rafiq, maar je zult het als negentig jarige wel met me eens zijn, ook een oude bok lust nog wel een groen blaadje...!

Ron Haleber
27-02-03, 21:06
Geplaatst door sadeeQ
duidelijk merkbaar dat de hoge leeftijd zijn tol begint te eisen ronnie,voor alle duidelijkheid heb ik die poster ten vermak van oversexte maniaken die een blotevrouw op een stukje doek een kunstwerk vinden :lachu:

hoe haal je het in je zieke hoofd om weer de islam erbij te halen?
heb ik ergens gezegd dat dit uit naam van de islam komt??of ben je weer met je anti islam hetze bezig?

je maakt jezelf belachlijk mannetje,heb ik ergens gepleit voor niqaab?of zit je weer alles uit je duim te zuigen,iets waar je heel goed in bent trouwens :fpiraat:

respect krijg je niet zomaar,als je denkt dat ik enige respect voor jou of voor die smerige racistische geit heb dan ben je totaal bij het verkeerde adres,duvel een paar deurtje verderop zou ik zeggen.

:lachu: islam heeft jou respect noch die van JMT nodig .dus laat me niet lachen,en voed eerst jullie gore smerige racisten op :handbang:

:lachu: je kent me niet eens,loop dan niet te zeiken over mijn kennis van de islam,je hebt geen flauw idee

Sadeeq het was ons samen al heel aardig gelukt om JMT in de maling te nemen en de kast op te jagen...! Ik heb haar toch ook heel stevig op haar kop gezeten...JMT moest zich in alle bochten wringen om er een mouw aan te passen...

Maar jij overdrijft echt...!

Ik begrijp heus wel dat jij die poster niet als moslim namens de islam of zoiets neerzet... Maar je zit hier op een Marokkaanse site die dus voor moslims bedoeld is...

Kijk nou eens naar de reactie van zo'n lieve serieuze meid als nouwra... Die begrijpt er helemaal niets meer van... Ik kan wel tegen haar zeggen dat ik die grap maakte en dat jij als geile bok daar niets mee te maken had...

Maar dan vertellen haar vriendinnen later toch weer aan haar door dat jij het was... Je kent die Marokkaanse meiden beter dan ik...!

En JMT is heus wel vrouws genoeg om op het web een plaatje van een blote Marokkaanse viezerik te vinden en daar bij te zetten: Schilderij van sadeeq... Maar dan wordt Maroc.nl een echte porno-site en dat kan toch niet...

Daarbij uit het feit dat ze dat niet doet - ik had het je wel geflikt - bewijst ze toch een echte dame te zijn net als de meeste moslima's hier... Tegen die ga je trouwens toch ook niet zo te keer...?

Het heeft er niets mee te maken dat ze vooralsnog onverbeterlijk anti-islamitisch is... Ik pak haar daarom ook steeds stevig aan... Op die topic van MO_NL over sluiers komt ze trouwens al met een heel persoonlijk verhaal - niet meer dat gedump van voorgekookte anti-islam. Mij lijkt het al een hele verbetring als ze zich daar aan houdt...

Dat van die niqaab vond ik trouwens wel erg passen in dit verband... Ook nouwra geeft daar commentaar op...

Ik weet zeker dat je intelligent genoeg bent om haar op een veel grappiger manier te pesten... Haar met haar persoon treiteren, is een zwaktebod...!

Hou toch tenminste een beetje rekening met onze moslima's... tot ziens, Ron.

Ron Haleber
27-02-03, 21:18
Geplaatst door muchaberat
What`s up doc ?

width=1 height=1

Beheer :) (http://www.anycities.com/user/skygod/loser.swf)

Zo daar hebben we onze geheime agent van Joods.nl weer...! Dacht ik het niet, onze vertrouwde muchabarat krijgen we weer op ons dak...!

Welkom thuis Kidon, nou moet je wel Waiting meenemen. Want ik vond jullie altijd een aardig koppel...

Wanneer breng je Waiting weer terug...? Ik mis hem want ik kon altijd zo gezellig met hem babbelen..!

Ben benieuwd hoe lang je het hier uithoudt...?

Couscousje
27-02-03, 21:30
God, ik ga maar weer eens lobbyen voor een ban.

Cc

Couscousje
27-02-03, 21:40
Geplaatst door muchaberat
Doe geen moeite, gaat vanzelf.. :p

Oh, niet voor jou, hoor... Je leeft je maar lekker uit.

:D

Ik had het over die seniele ouwe zak met MPS.

Cc

nouwra
27-02-03, 23:14
Sadeeq plaatste dit voor prikster JMT... En wij dienen toch allemaal achter Sadeeq's vrome pleidooi voor de niqaab te staan, anders zijn wij - met name de ongelovigen onder ons - toch tot het hellevuur verdoemd...?
Als jullie dit echt - zoals nouwra doet (?) - heel normaal vinden, dan begin ik aan jullie verstand te twijfelen...

Beste Ron

Met alle redelijkheid die ik bezit ben ik in de door jou aangeboden tread gedoken. En wederom werd ik pijnlijk geconfronteerd met het ontbreken van een eigen niqaab, ondanks een duidelijke aankondiging. Mark is op de hoogte van mijn afkeer jegens zulk amusement.

Alle redelijkheid ten spijt beticht je mij van het goedkeuren van deze specifieke bijdrage van Sadeeq.
Mijn liefde voor Maroc.nl bevindt zich nog in een lente-achtige gemoedstoestand. De vlindertjes fladderen er vrij op los, wat mij de gelegenheid biedt te genieten van frisse geluiden en beelden. De wolkjes verschenen echter toen ik een vagelijke jmt wind rook. Naarmate ik de geur dieper in snoof sloeg ook nog eens de donder en bliksem in! Ondanks mijn Rifijnse temperament ben ik een lente-mens, niet iemand van buitensporig hoge temperaturen.
Is het erg schijnheilig als ik in eerste instantie vreselijk moest lachen bij het zien van Sadeeq's (zoals ik nu weet) inbreng. Als een soort vergelding voor het door jmt schrik aan jagen van mijn vlindertjes...?
Na geproeft te hebben van deze zoete wraak verdween de waas voor mijn ogen en sloeg voor de tweede keer de schrik in....! Zag ik dat goed...?! Ik ben nog aan het bekomen.......


Of is hij toevallig jouw broer en ben je dat allang van hem gewend...? Is het wegens de eer van je familie dat je hem dus beschermt...? ik weet dat dat wel vaker voorkomt hoor...
Maar vraag dan wel even aan je vader of het nou zo raar is dat die Ron daar over valt...?
Waarschijnlijk was het voor jou onvoorstelbaar...? Hopelijk begrijp je het nu...?
Groetjes, lieve meid...! Ron.

Aangezien hier al snel iets voor waarheid wordt aangenomen haast ik mij te zeggen dat SadeeQ weliswaar een broeder is, maar geen familie!
Het zou toch wat worden, SadeeQ heeft mij (en enkele anderen :( ... ) notabene twee dagen geleden ten huwelijk gevraagd. Wij zitten nog in een onderhandelingsfase... knuppel-allochtoon N.Bezzaz zou ware hij mijn bloedbroeder hier meteen aangifte van doen bij Nova....! Daar komen immers gehandicapte afstammelingen van......

Rest mij te zeggen dat ik je zuiver van alle blaam....., en het executiepeloton de opdracht te geven richting huis te keren. Ook SadeeQ is vergeven aangezien jij hem al halfdood geknuppeld hebt...

:) goede nacht

Ron Haleber
28-02-03, 00:38
Geplaatst door nouwra
Beste Ron (...)

Alle redelijkheid ten spijt beticht je mij van het goedkeuren van deze specifieke bijdrage van Sadeeq. (...)
goede nacht

...........http://members.lycos.nl/haroun/cyburg_bestanden/oliklein.gif
Beste Nouwra, Ik legde dat je absoluut niet in de mond...! Ik zei slechts:"Dat van die niqaab vond ik trouwens wel erg passen in dit verband... Ook nouwra geeft daar commentaar op..."

Ik dacht dat dat commentaar van jou juist negatief was want ik hoop namelijk dat we voortaan van dat soort onsmakelijke zaken verschoond blijven...! Daarom maak ik er zo'n stennis van en doe ook steeds een beroep op beheer om dat niet te accepteren...! Daarom heb ik dit topic geplaatst...

Ik was al wat heftig over die poster geweest en wou Sadeeq nou ook niet nog een keer al te hard vallen... Tenslotte reageert die op andere Nederlandse prikkers bij tijd en wijle nog veel feller... Dus ik vond het zo wel mooi...
http://members.lycos.nl/haroun/cyburg_bestanden/oog.gif

JMT geef ik altijd flink op haar kop. Maar laat zij voor jou zeker niet de oorzaak zijn dat alle lentevlindertjes bij je vandaan vliegen...!
http://members.lycos.nl/haroun/cyburg_bestanden/duivel.gif
Dat is zij toch helemaal niet waard dat je je over haar zo druk maakt...! Als je de kranten doorneemt vind je vrouwen die nog veel meer anti-islam zijn... Anet Bleich uit de Volkskrant bij voorbeeld.

Ik hoop haar duidelijk gemaakt te hebben dat zij het wat rustiger aan moet doen en zeker niet meer met die hele lappen anti-islam propaganda komt aanzetten...!

Maar ik heb haar niet aan een touwtje, ik kan het alleen beleefd aan haar vragen...

Nouwra, leila saida...!

http://members.lycos.nl/haroun/cyburg_bestanden/camel.gif

rafiq
28-02-03, 10:23
Beste Ron,

Wat jammer nou dat mijn geliefde stad Eindhoven bakermat van Al Qaeda . Sinds kort zelfs een vrijhaven van zedeloosheid in turkse Theehuizen en dat allemaal in een adem!. Dit natuurlijk bedekt door de Grijze vacht van een of andere Wolven organisatie.

Helaas en dat zie je meer als het politieke ideaal is vervaagd men zich toelegt op criminele activiteiten.



Wat vreemd dat ik 2 weken geleden in de gevangenis was met de gevangenis Imaam, en hij vertelde me dat de norm qua seks en sekszaken( misbruik, pooierschap) vooral in de turkse gemeenschap op een totaal isolement komt te staan. Milli Gurus heeft in Eindhoven veel werk voor de boeg. Bij veel turken is er schijnbaar een gebrek aan kennis en een laag moreel.

Die Marokaanse loverboys houden zich alleen maar bezig met kruimelwerk.
Dat er zeker tussen de regels geleest dient te worden was voor mij zelfs een schok. En zeker ik in Eindhoven een paar Turkse caffee eigenaren ken!

Wat wordt de Khutba deze keer in de Turkse Fatih moskee in Eindhoven? En wie ontbreken er?

mulan
28-02-03, 10:30
Geplaatst door Tomas
Doe Rafiq maar weer s. Het concept Ron raakt een beetje uitgewerkt.

Even een domme opmerking tussendoor..........ze zijn toch niet dezelfde persoon???? :boeps: ...............

Mark
28-02-03, 10:36
Geplaatst door mulan
Even een domme opmerking tussendoor..........ze zijn toch niet dezelfde persoon???? :boeps: ...............

Dat wist je toch wel? :confused:

mulan
28-02-03, 10:38
Geplaatst door Mark
Dat wist je toch wel? :confused:


I am confused.....en je maakt het er niet begrijpelijker op :fpuh:

Mark
28-02-03, 10:56
Geplaatst door mulan
I am confused.....en je maakt het er niet begrijpelijker op :fpuh:

Het leven is complex Mulan :wink:

Daarom maak ik het altijd makkelijke door logisch na te denken :watte?:

sadeeQ
28-02-03, 18:14
Geplaatst door Ron Haleber
[B]Sadeeq het was ons samen al heel aardig gelukt om JMT in de maling te nemen en de kast op te jagen...! Ik heb haar toch ook heel stevig op haar kop gezeten...JMT moest zich in alle bochten wringen om er een mouw aan te passen...

Maar jij overdrijft echt...!
ik maak me niet druk om wat zo een geit erg vindt of niet.voor haar ben ik een smerige achterlijke geweldadige extrimistische moslim :lole:


Ik begrijp heus wel dat jij die poster niet als moslim namens de islam of zoiets neerzet... Maar je zit hier op een Marokkaanse site die dus voor moslims bedoeld is...
:wijs: hmmm.ik durf te zweren dat er meer niet moslims dan moslims op deze site zitten :loog:
En eeuh wie zegt of heeft gezegd dat ik een moslim of een goede moslim ben?? heb je mij dat horen zeggen?



Kijk nou eens naar de reactie van zo'n lieve serieuze meid als nouwra... Die begrijpt er helemaal niets meer van... Ik kan wel tegen haar zeggen dat ik die grap maakte en dat jij als geile bok daar niets mee te maken had...
geil ben ik niet en zeer zeker geen bok,wel een stier :hihi:



Maar dan vertellen haar vriendinnen later toch weer aan haar door dat jij het was... Je kent die Marokkaanse meiden beter dan ik...!

nee,ik heb alleen maar blondjes gehad.



En JMT is heus wel vrouws genoeg om op het web een plaatje van een blote Marokkaanse viezerik te vinden en daar bij te zetten: Schilderij van sadeeq... Maar dan wordt Maroc.nl een echte porno-site en dat kan toch niet...
het is al een wonder dat zo een debiele ouwe taart een pc kan aanzetten.


Daarbij uit het feit dat ze dat niet doet - ik had het je wel geflikt - bewijst ze toch een echte dame te zijn net als de meeste moslima's hier... smaken verschillen,zo een geit gun ik niet eens een blik met mijn mooie groene oogjes
Tegen die ga je trouwens toch ook niet zo te keer...? daar is ook geen reden voor,iedereen die me respecteert zal meer respect van mijn kant ontvangen, :auw:



Hou toch tenminste een beetje rekening met onze moslima's... tot ziens, Ron. doe ik ook.ik had ook een andere poster kunnen plaatsen van die vettige koe waar alle viezigheid te zien was en waar je meteen over je nek van zou gaan . :auw2:

Mark
28-02-03, 20:06
Geplaatst door sadeeQ
nee,ik heb alleen maar blondjes gehad.


:p

Ron Haleber
01-03-03, 10:29
Geplaatst door Couscousje
Oh, niet voor jou, hoor... Je leeft je maar lekker uit.

:D Ik had het over die seniele ouwe zak met MPS.

Cc


Ik moet nu nodig een slotwoordje spreken op dit topic want ik vertrek naar Sharq el Awsat...

Het ging mij hier om drie zaken:

1. het onaangekondigd laten verdwijnen door Beheer van hele topics
en van berichten... Terwijl een pb-mailtje volstaat om ons te waarschuwen - bijv. als we al een bericht als laatste hebben staan en het wellicht nog verder uitwerken - uren tijd kost mij dat. Zo'n mailtje springt meteen op je scherm...

2. De onmogelijkheid om mensen van de soort van Kidon weg te krijgen. Ook het citaat is een antwoord aan Kidon... Beheer moet - ook volgens Maarten en Rafiq een ruimhartiger beleid voeren t.a.v. kritiek op het Zionisme...Maar "kakkerlakken" gedoogbeleid kan natuurlijk niet.

3. Het weren door Beheer van het schelden enkel om het schelden, waarvan bovenstaand aan mij gericht bericht van CC een duidelijk voorbeeld is. Ook Sadeeq kwam op dit topic al uitgebreid ter sprake. Dan kan ik - als enige mogelijkheid die overblijft omdat het totaal nergens op slaat - wel terug gaan schelden en Met Arvind, Maarten en Hamza T wel grappig op gaan variëren dat ze werkt in een bordeel en blijkbaar problemen heeft met haar loverboys... Maar ze vernielt serieuze topics... Ik ben haar nanna niet...


Mijn opvatting van een pb als dit is dat het een vriendenclub moet zijn - en onder vrienden kan je wel streken uithalen, elkaar in de maling nemen, en er kan wel eens een verkeerd (scheld)woord vallen, maar het moet gezellig blijven, je moet je er thuis voelen - veilig net als bij jezelf thuis - dus eigenlijk zie ik het als een soort huiskamer waar de meest vreemde en interessante vogels langskomen...

Maar echt elkaar pesten en uitschelden zoals hier toch vaak gebeurt, dat verpest de sfeer. Ik begrijp niet waarom mensen daar behoefte aan hebben dan wordt het een psychiatrische of strafinrichting waar beheer als bewaarders zijn aangesteld om wat pubers of soms lui tegen het criminele aan, in toom te houden...

Ik vind dat vreselijk onvolwassen en dat we dat dus zelf moeten kunnen doen met "hee keep ik cool baby"...! Maar hier schijnt er een stelletje kinderjuffrouwen voor nodig te zijn... Dan ga ik liever bij mijn Marokkaanse of Turkse vrienden op bezoek, die hebben leukere kinderen...

Daarbij moet ik natuurlijk wel erkennen dat ikzelf in een echte strafinrichting ingeschreven sta als geestelijk verzorger en nog wel met name voor een paar Marokkanen... Dus ik weet tenminste waar ik het over heb, dat moet je me wel nageven...

Maar juist daarom wil ik hier even met mijn benen lekker languit op de bank liggen en ontspannen fel over interessante dingen praten plus wat grappen erbij met leuke mensen - zonder nog weer een keer al dat gescheld aan mijn kop...!


Dan denk ik, Jezus Christus waarom zit ik hier eigenlijk, nee asjeblieft niet de hele godganselijke dag in een bajessfeer met ook nog die fouillerende cipiers van beheer die op het vreemdste moment ineens de celdeur van een topic voor je neus dichtsmijten. Dan ga ik liever naar Paradiso, de Melkweg of een leuk bruin café met wat vrienden en vermaak me daar...!


Ik schreef daarover gisteren aan Nouwra :

Het doel van het rare topic was eigenlijk om na een drie maanden op Maroc.Nl vanuit bepaalde irritaties te proberen iets van een gedragscode te kunnen formuleren...

Maar wat blijkt - dan moet je eigenlijk met iedere prikker individueel gaan praten. Maar Maarten die net 2 uur aan de lijn hing, vindt dat onbegonnen werk en zelfs erg contraproductief voor mijzelf... Je gaat de prikkers daarmee de keel uithangen, waarschuwde hij mij... Dat kan nu eenmaal niet op een website... En vroeger was het veel erger dat schelden...! Maar dat van verdwijnen van topics en zo: Mocromike schijnt zo al duizenden berichten zijn kwijtgeraakt... dus ala dat is toch wel een realiteit....!


Maar nu ga ik gauw mijn koffers pakken voor Sharq el-Awsat om eens te kijken wat onze kameraden daar van die oorlog vinden...!

Nouwra, tot ziens dus... Groetjes, tot dan, lieve meid en geniet van de vele vlinders van het nieuwe voorjaar...!



De voor dit topic eens even flink uit zijn slof geschoten Moraalridder, jullie

Ron Haleber.




http://members.lycos.nl/haroun/prop/aapkop.gif