PDA

Bekijk Volledige Versie : Moordaanslag met spuugcobra in post



Mark
26-02-03, 12:49
Moordaanslag met spuugcobra in post

Uitgegeven: 26 februari 2003 13:46

LOS ANGELES - De 30-jarige Joseff Calhoun uit Los Angeles is ternauwernood aan een moordaanslag ontkomen. Hij slaagde daarin door snel de doos dicht te doen die hij bij de post had ontvangen. In de doos had de onbekende afzender een zware spuugcobra gestopt, een zeer giftige slang.

Calhoun deed het postpakket open, zag de zeventig centimeter lange slang en slaagde er nog net in de doos dicht te doen voor het dier hem kon bijten. Calhoun vertelde aan de plaatselijke media dat hij geen idee heeft wie hem iets zou willen aandoen.

De politie behandelt de zaak als een poging tot moord. Mogelijk wordt de zaak niet opgelost omdat er geen enkele aanwijzing is wie het pakket heeft verzonden. De cobra heeft het avontuur niet overleefd. Een deskundige constateerde dat het dier ziek was en liet het afmaken. De dode slang wordt voorlopig bewaard als bewijsmateriaal.

mrz
26-02-03, 13:12
You're noone till some1 hates you.

nouwra
26-02-03, 20:31
Moordaanslag met spuugcobra in post

Uitgegeven: 26 februari 2003 13:46

LOS ANGELES - De 30-jarige Joseff Calhoun uit Los Angeles is ternauwernood aan een moordaanslag ontkomen. Hij slaagde daarin door snel de doos dicht te doen die hij bij de post had ontvangen. In de doos had de onbekende afzender een zware spuugcobra gestopt, een zeer giftige slang.

Calhoun deed het postpakket open, zag de zeventig centimeter lange slang en slaagde er nog net in de doos dicht te doen voor het dier hem kon bijten. Calhoun vertelde aan de plaatselijke media dat hij geen idee heeft wie hem iets zou willen aandoen.

De politie behandelt de zaak als een poging tot moord. Mogelijk wordt de zaak niet opgelost omdat er geen enkele aanwijzing is wie het pakket heeft verzonden. De cobra heeft het avontuur niet overleefd. Een deskundige constateerde dat het dier ziek was en liet het afmaken. De dode slang wordt voorlopig bewaard als bewijsmateriaal.

:student: Dischcriminatsjie!

barfly
26-02-03, 20:57
Wat raar :loog: Ik had echt [email protected] ingevuld!

nouwra
26-02-03, 21:27
Wat raar Ik had echt [email protected] ingevuld!

aha was jij dat.. sjors heeft gewoon doorgestuurd, maar is wel gebeten (daarom was arme slang ziek)

zou zijn krampachtige gedrag van de laatste dagen verklaren

barfly
26-02-03, 21:31
arm beest :jammer:

Al Sawt
26-02-03, 22:21
Het getuigt wel van vindingrijkheid. Is wel iets anders dan de hysterie met poederbrieven.

Angel of God
27-02-03, 11:55
Ik vind dit allemaal wel erg, maar ik moet wel eerlijk zeggen.

Stijl!!! :maf2:

Maarten
27-02-03, 21:10
was een gewone cobra, maar na het bijten van sjors is ie zwart en kotsmisselijk geworden

Hamza-T
27-02-03, 22:25
Ik stuur Sharon een bijziende anaconda, want zeg nou welk schepsel wil zo'n lelijkerd nou aanraken? :huil2:

nouwra
28-02-03, 08:58
Ik stuur Sharon een bijziende anaconda, want zeg nou welk schepsel wil zo'n lelijkerd nou aanraken?

:denk:

Shaheed

Angel of God
28-02-03, 10:02
O jee mensen beginnen hier ideen te krijgen. :D

Ik moet er nog even nadenken hoe ik het zou doen. :vreemd:

Het moet natuurlijk wel wat indruk achterlaten

Mark
28-02-03, 12:32
Verdachte nr 1 is natuurlijk Steve Irwin (die onlangs trouwens gebeten is door een varaan!).

Mark
28-02-03, 12:51
Een varaan is een reptiel (Komodo varaan, draak).

Kan botten van een mens breken met zijn kaak, giftig speeksel en kan je doden met zijn klauwen.

Steve is er goed van afgekomen hoor :)

Canaris
28-02-03, 14:23
echt waar? Door een Comodo Varaan gebeten ?

Wat , heeft hij ereen in zijn tuintje , of was hij op comodo op vakantie?

Normaal gesproken overleef je dat niet.
Het speeksel is zo bacterieel vergiftigd, dat je bijna spontaan een streptococken vergiftiging krijgt.

Mark
28-02-03, 15:14
Hmmm ik had dat bericht bijna geplaatst maar was bang dat iedereen het onzin zou vinden...

Het was naar mijn weten geen komodo varaan maar een ander type. Het gebeurde tijdens een show van Steve in noord Australie. Wat ik ervan heb begrepen was alleen zijn trots beschadigd.

manc
28-02-03, 18:12
Geplaatst door Mark
Een varaan is een reptiel (Komodo varaan, draak).

Kan botten van een mens breken met zijn kaak, giftig speeksel en kan je doden met zijn klauwen.

Steve is er goed van afgekomen hoor :)


Komodo Varanen zijn koele beesten hoor! Zo is er een vrouw in Makkasar (Ujung Pandan, zuiden van Celebes) die denkt dat ze de moeder is van een tweeling: haar mensenzoon en de Komodo-Varaan die ze 'kreeg' toen ze zich na de geboorte van haar zoon in een beekje waste...

I kid you not! De buren en de bijgelovigen uit de omgeving komen dagelijks offers brengen aan dit toverbeest...die met zijn broertje gewoon een bed deelt!

manc
28-02-03, 18:15
Geplaatst door Mark
Hmmm ik had dat bericht bijna geplaatst maar was bang dat iedereen het onzin zou vinden...

Het was naar mijn weten geen komodo varaan maar een ander type. Het gebeurde tijdens een show van Steve in noord Australie. Wat ik ervan heb begrepen was alleen zijn trots beschadigd.

Hij heeft wel een keer een klap gekregen van een Komodo Varaan (in indonesie)....daar was hij zelfs erg BLIJ mee!!! Hij riep iets van 'oi, mate, this had gat to be the best soooovaniah I could evah wish for!' In Australie en op Papua wonen geloof ik wel 'neefjes' van de grote varanen van Komodo.http://www.kidszoo.com/animals/images/komodo.jpg