PDA

Bekijk Volledige Versie : Voortvluchtige tbs-patiënt verdacht van moord



Mark
26-02-03, 14:47
Voortvluchtige tbs-patiënt verdacht van moord

Uitgegeven: 26 februari 2003 15:24

DEN HAAG - De man die op 16 januari een 80-jarige Hagenaar zou hebben doodgeschoten, was een maand eerder gevlucht tijdens een paar uur verlof van een tbs-kliniek. Dat zei een woordvoerster van de Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) woensdag. De politie hield vorige week de verdachte 30-jarige Hagenaar aan. Hij heeft de moord bekend.

De verdachte had op 15 december om 17.00 uur terug moeten zijn in de kliniek, waarvan DJI de naam niet bekendmaakt. Welk misdrijf de verdachte heeft gepleegd voordat hij in de kliniek kwam, zei de woordvoerster ook niet. Ze zei wel dat de politie direct naar de Hagenaar op zoek is gegaan toen hij niet op tijd terugkwam.

De bejaarde man werd in zijn woning doodgeschoten, waarschijnlijk op klaarlichte dag. Justitie gaat er vooralsnog van uit dat de dader hem wilde beroven, maar is nog niet helemaal zeker van het motief. De politie is nog bezig met het onderzoek naar de moord en sluit niet uit dat er meer verdachten bij betrokken zijn.





deze mensen kunnen niet genezen worden!!!

Tomas
26-02-03, 15:08
Geplaatst door Mark
De bejaarde man werd in zijn woning doodgeschoten...

deze mensen kunnen niet genezen worden!!!

Ja. Zo is dat.

Mark
26-02-03, 15:13
Tomas, moet je nou weer grapjes maken over mijn rechts reactionaire uitspraken over criminelen? ;)

Tomas
26-02-03, 15:22
Geplaatst door Mark
Tomas, moet je nou weer grapjes maken over mijn rechts reactionaire uitspraken over criminelen? ;)

Verveling.

Mark
26-02-03, 15:31
Geplaatst door Tomas
Verveling.

Ga dan eens verder met je werk, dan doe ik dat ook.

Tomas
26-02-03, 15:42
Geplaatst door Mark
Ga dan eens verder met je werk, dan doe ik dat ook.

Zullen we ruilen?

Mark
26-02-03, 16:06
Zoals ik al eerder zei in een topic over parenclubs: "Van ruilen komt huilen Tomas".