PDA

Bekijk Volledige Versie : Columnist Benzakour pleegt plagiaat



Couscousje
27-02-03, 17:36
Columnist Benzakour pleegt plagiaat

De Volkskrant heeft de samenwerking met columnist M. Benzakour beëindigd nadat hij is betrapt op plagiaat. Onlangs schreef hij een stuk waarin passages stonden die waren overgeschreven uit een artikel in De Groene Amsterdammer. Volgens de Volkskrant belde de hoofdredacteur van De Groene Amsterdammer om op de overeenkomsten te wijzen. In de krant werd kort meegedeeld waarom Benzakour vertrok: "wegens persoonlijke omstandigheden" zou hij zelf hebben verzocht te stoppen met de columns. "Wij vonden het onaanvaardbaar en zijn na overleg tot deze beslissing gekomen" aldus adjunct-hoofdredacteur Elshout.

Bron: at5.nl

Cc

De Rode Roos
27-02-03, 17:48
Jammer voor hem, iemand had hier laatst een column van hem hier geplaatst en het was zo slecht geschreven (qua structuur, grammatica en stijl), dus hij moet het hebben van het werk van andere mensen.

Joesoef
27-02-03, 17:53
Geplaatst door Couscousje

Bron: at5.nl

Cc

Een zuiderling die op een Amsterdamse site rondneust?

Waterval
27-02-03, 17:56
Geplaatst door De Rode Roos
Jammer voor hem, iemand had hier laatst een column van hem hier geplaatst en het was zo slecht geschreven (qua structuur, grammatica en stijl), dus hij moet het hebben van het werk van andere mensen.

Misschien was dat wel het stuk dat hij heeft overgenomen....


Geplaatst door Joesoef Een zuiderling die op een Amsterdamse site rondneust?

Er staat toch dat dr hart in Amsterdam ligt....

De Rode Roos
27-02-03, 18:00
Geplaatst door Waterval
Misschien was dat wel het stuk dat hij heeft overgenomen....


Ik denk dat hij bij zijn goede columns stukken van andere mensen heeft overgenomen, maar dat slechte column 100% made by Benzakour is.

Couscousje
27-02-03, 18:01
Geplaatst door Joesoef
Een zuiderling die op een Amsterdamse site rondneust?

Mr. Couscousje is daar woonaGtig.

Cc

Joesoef
27-02-03, 18:07
Geplaatst door Couscousje
Mr. Couscousje is daar woonaGtig.

Cc

Mr. Couscousje ? :wat?!:

barfly
27-02-03, 18:42
Geplaatst door Joesoef
Mr. Couscousje ? :wat?!:

Ik gok het vriendje/man van ;)

Ik begrijp niet waarom mensen plagiaat plegen het is zoo beschamend als het uitkomt!

Arvid
27-02-03, 18:53
Geplaatst door Joesoef
Mr. Couscousje ? :wat?!:

haar pooier

Orakel
27-02-03, 20:28
Geplaatst door De Rode Roos
Jammer voor hem, iemand had hier laatst een column van hem hier geplaatst en het was zo slecht geschreven (qua structuur, grammatica en stijl), dus hij moet het hebben van het werk van andere mensen.

Dat viel redelijk mee met dat stuk, maar heb je desondanks nog niet in de gaten dat Yehi dat stuk over heeft getiept? :boer:

Die collumns staan namelijk niet op de sites van de kranten.

Zo vond JMT het stuk van die kneus van een Ephimenco zo indrukwekkend dat ze en week bezig is geweest om het over te typen. :wink:

Maarten
27-02-03, 21:14
Orakel, je kunt een krant scannen en dan OCR-ren. Dan herkent ie tekst van een plaatje. Ik heb het wel een paar keer gedaan, maar je bent er toch veel tijd mee kwijt. Kranten zijn kolommen, en daar wil ie nog wel eens moeilijkheden mee hebben. Verder gaat de tekstherkenning niet altijd even goed.

Maar Benzakour beviel me niet. Hij leek me meer eruditie te etaleren, dan dat hij nou inhoudelijk veel te melden had. Ik kwam er maar slecht doorheen, en voelde me dan achteraf bedrogen….

Maarten
27-02-03, 21:24
Geplaatst door Arvid
haar pooier

Ik voel 'm alweer aankomen. Dit wordt weer zo'n Cc topic met 3 woorden plus smilies per inzending, met een inhoud waar Bridget de Heilige Maagd Maria bij vergeleken is..... Was juffrouw "celebrate diversity" al uitgenodigd? Ik ga de chips vast pakken...

mulan
27-02-03, 21:28
Hij schrijft zelf ook stukken voor de Groene Amsterdammer.....misschien heeft hij gewoon een stuk van zichzelf overgenomen dat hij nog een keer wilde gebruiken,kan toch :rolleyes:

Orakel
27-02-03, 21:50
Geplaatst door Maarten
Orakel, je kunt een krant scannen en dan OCR-ren. Dan herkent ie tekst van een plaatje. Ik heb het wel een paar keer gedaan, maar je bent er toch veel tijd mee kwijt. Kranten zijn kolommen, en daar wil ie nog wel eens moeilijkheden mee hebben. Verder gaat de tekstherkenning niet altijd even goed.

Thnx Maarten. Dat wist ik niet. Dat moeizame tekstherkennen verklaart dan de taal- en spelfouten in de hier geplaatste stukken.
Ik ben een leek op dit gebied en ik denk dat ik dat graag zo wil houden.



Maar Benzakour beviel me niet. Hij leek me meer eruditie te etaleren, dan dat hij nou inhoudelijk veel te melden had. Ik kwam er maar slecht doorheen, en voelde me dan achteraf bedrogen….

:melig2:

Is vaak niet alleen een gevoel.

Couscousje
27-02-03, 22:35
Geplaatst door Arvid
haar pooier

Ik heb geen pooier, Arvid.

Tenzij ik natuurlijk in moet vallen voor je moeder. Dan is je vader mijn pooier.

:D

Daa-haag.

Cc

Couscousje
27-02-03, 22:38
Geplaatst door Maarten
Ik voel 'm alweer aankomen. Dit wordt weer zo'n Cc topic met 3 woorden plus smilies per inzending, met een inhoud waar Bridget de Heilige Maagd Maria bij vergeleken is..... Was juffrouw "celebrate diversity" al uitgenodigd? Ik ga de chips vast pakken...

Zeg Maarten?

Dan reageer je toG niet op mijn topics.

Simpel hoor. Mijn naam wordt duidelijk vermeld wanneer ik een beriGt post.

Gewoon niet op klikken.

Cc

P.S.: Je bent nog walgelijker dan Arvid met je bedekte beledigingen.

Hamza-T
27-02-03, 23:16
Arvid

haar pooier

Dat had je nou niet moeten zeggen, plus hoe haal je het in je hoofd om meteen zoiets te zeggen.

Cous Cousje

Ik heb geen pooier, Arvid.

Tenzij ik natuurlijk in moet vallen voor je moeder. Dan is je vader mijn pooier.



Daa-haag.

Cc

En dit is weer een typische reactie van de kromuniekrakie Disskundige Kroes Kroesje, altijd de lieve moeders weer beledigen, kun je niet eens proberen op de man af te reageren bijvoorbeeld:

Arvid, arbeiten Travestid!

Wees eens creatief je bent toch deskundig ik had meer van je verwacht, komaan! :duim:

Kus je geliefde Hamza-T
hahahahahahahahahahaha

Couscousje
27-02-03, 23:19
Geplaatst door Hamza-T
Arvid


Dat had je nou niet moeten zeggen, plus hoe haal je het in je hoofd om meteen zoiets te zeggen.

Cous Cousje


En dit is weer een typische reactie van de kromuniekrakie Disskundige Kroes Kroesje, altijd de lieve moeders weer beledigen, kun je niet eens proberen op de man af te reageren bijvoorbeeld:

Arvid, arbeiten Travestid!

Wees eens creatief je bent toch deskundig ik had meer van je verwacht, komaan! :duim:

Kus je geliefde Hamza-T
hahahahahahahahahahaha

:rolleyes:

Cc

Hamza-T
27-02-03, 23:22
Arvid, arbeiten Travestid!

Shit cous cousje zouden ze me nu aanklagen wegens anti-sameshitisme?
:huil:

barfly
27-02-03, 23:30
Geplaatst door Hamza-T
Kus je geliefde Hamza-T
hahahahahahahahahahaha

Heb je al eens prozac overwogen? Je komt op mij nogal raar over :p

Hamza-T
27-02-03, 23:34
Nee joh ik ben niet zo'n medicijnman ik plaatste die opmerking omdat mevr.Cous Cousje en ik al enkele aanvaringen hebben gehad, ik bedoelde het als een soort knipoog.

barfly
27-02-03, 23:41
Geplaatst door Hamza-T
Nee joh ik ben niet zo'n medicijnman ik plaatste die opmerking omdat mevr.Cous Cousje en ik al enkele aanvaringen hebben gehad, ik bedoelde het als een soort knipoog.

O dat verklaart t, het is persoonlijk?

Couscousje
27-02-03, 23:44
Geplaatst door barfly
O dat verklaart t, het is persoonlijk?

Neej, het wil gewoon aandaGt.

Geef het nou maar gewoon aandaGt, want het krijgt het niet van mij.

Cc

P.S.: barfly, het heeft zelf niet in de gaten hoe belaGelijk het ziGzelf maakt.

barfly
27-02-03, 23:46
Geplaatst door Couscousje
Neej, het wil gewoon aandaGt.

Geef het nou maar gewoon aandaGt, want het krijgt het niet van mij.

Cc

P.S.: barfly, het heeft zelf niet in de gaten hoe belaGelijk het ziGzelf maakt.

Sssssst, ik had t nog even willen uitbaten.... ;)

Maarten
28-02-03, 00:16
Geplaatst door Couscousje

P.S.: Je bent nog walgelijker dan Arvid met je bedekte beledigingen.

Ja maar eh... ik vind ze net wel leuk die topics! Zeg ook helemaal niet dat jij het alleen doet.. Maar je sleept er mooi meteen weer een moeder bij, noemt mij walgelijk.. Ik hou daar allemaal wel van.. Gaat goed met dit topic.. Ik hoor die "bloemen der schepping" graag eens een keer uitpakken... Zit pantera nog ergens?..

Couscousje
28-02-03, 00:32
Geplaatst door Maarten
Ja maar eh... ik vind ze net wel leuk die topics! Zeg ook helemaal niet dat jij het alleen doet.. Maar je sleept er mooi meteen weer een moeder bij, noemt mij walgelijk.. Ik hou daar allemaal wel van.. Gaat goed met dit topic.. Ik hoor die "bloemen der schepping" graag eens een keer uitpakken... Zit pantera nog ergens?..

Dat maakt je zo hypocriet.

Ga effe je dagelijkse shot kwijl en slijm bij Ron halen.

You ain't getting it from me.

Cc

Simon
28-02-03, 00:45
Geplaatst door Orakel
Thnx Maarten. Dat wist ik niet. Dat moeizame tekstherkennen verklaart dan de taal- en spelfouten in de hier geplaatste stukken.
Ik ben een leek op dit gebied en ik denk dat ik dat graag zo wil houden.


ABBY finereader is wel een erg goed OCR programma.

Simon

Joesoef
28-02-03, 07:09
Geplaatst door Simon
ABBY finereader is wel een erg goed OCR programma.

Simon

Kazaa, nieuwsgroepen en daar omnipage. Kan ook met colommen overweg.