PDA

Bekijk Volledige Versie : Extreemrechts demonstreert in Apeldoorn



Mark
28-02-03, 12:17
Extreemrechts demonstreert in Apeldoorn

Uitgegeven: 28 februari 2003 13:03

APELDOORN - De extreemrechtse Nederlandse Volksunie mag zaterdag 8 maart demonstreren in Apeldoorn. De gemeente heeft toestemming gegeven voor een protestmars in de omgeving van het station, zo is vrijdag bekendgemaakt.

De tocht voert op verzoek van burgemeester G. de Graaf niet door het winkelgedeelte van het Apeldoornse centrum. De demonstratie mag duren van 14.00 tot 16.00 uur en begint bij het Stationsplein. Volgens een woordvoerder van de gemeente Apeldoorn zijn demonstraties wettelijk toegestaan en is er geen middel het plan van de NVU tegen te houden.

Voorman C. Kusters verwacht zeker honderd mensen bij de demonstratie, die het motto 'Asielzoekersstop nu' heeft meegekregen. De politie in Apeldoorn zal extra mensen inzetten. "De exacte inzet hangt af van de informatie die we nog krijgen.", aldus een woordvoerder. De NVU regelt zelf een ordedienst. Volgens Kusters komen er ook Duitsers op de demonstratie af. "Onze bijeenkomsten worden altijd goed bezocht door onze Duitse kameraden."

Kusters kondigt een vreedzame demonstratie aan. De activiteit is volgens hem mede georganiseerd met het oog op de provinciale verkiezingen van 11 maart. De Nederlandse Volksunie doet in Gelderland mee. Kusters is lijsttrekker.

Waterval
28-02-03, 12:30
Geplaatst door Mark
Extreemrechts demonstreert in Apeldoorn

Uitgegeven: 28 februari 2003 13:03

APELDOORN - De extreemrechtse Nederlandse Volksunie mag zaterdag 8 maart demonstreren in Apeldoorn. De gemeente heeft toestemming gegeven voor een protestmars in de omgeving van het station, zo is vrijdag bekendgemaakt.

De tocht voert op verzoek van burgemeester G. de Graaf niet door het winkelgedeelte van het Apeldoornse centrum. De demonstratie mag duren van 14.00 tot 16.00 uur en begint bij het Stationsplein. Volgens een woordvoerder van de gemeente Apeldoorn zijn demonstraties wettelijk toegestaan en is er geen middel het plan van de NVU tegen te houden.

Voorman C. Kusters verwacht zeker honderd mensen bij de demonstratie, die het motto 'Asielzoekersstop nu' heeft meegekregen. De politie in Apeldoorn zal extra mensen inzetten. "De exacte inzet hangt af van de informatie die we nog krijgen.", aldus een woordvoerder. De NVU regelt zelf een ordedienst. Volgens Kusters komen er ook Duitsers op de demonstratie af. "Onze bijeenkomsten worden altijd goed bezocht door onze Duitse kameraden."

Kusters kondigt een vreedzame demonstratie aan. De activiteit is volgens hem mede georganiseerd met het oog op de provinciale verkiezingen van 11 maart. De Nederlandse Volksunie doet in Gelderland mee. Kusters is lijsttrekker.

Even Apeldoorn bellen.......

manc
28-02-03, 13:11
Als ik dat soort 'uebermenschen' zie wandelen doen ze me meer denken aan een clubje werkelozen met een drankprobleem, incest-babies en hormonenzeugen met chromosoomoverschot dan dat ze me angst oid inboezemen. Hoe meer dit soort mensen met hun kisten, vlaggen en geschreeuw op de buis komen hoe dommer, achterlijker en ongeloofwaardiger het extreeemrechtse gedachtengoed op de mensen overkomt. Ik heb er ooit op tv een soort nep-hitlertje tussen gezien...hij leek meer op een soort bleke, magere 'Herr Flick of zee Gestapo'...

Hamza-T
28-02-03, 17:04
Ik heb er ooit op tv een soort nep-hitlertje tussen gezien...hij leek meer op een soort bleke, magere 'Herr Flick of zee Gestapo'...

Constant Kusters

manc
28-02-03, 17:49
Geplaatst door Hamza-T
Constant Kusters

Wat een clown...haha.

Hamza-T
28-02-03, 19:19
Even in Apeldoorn rellen

Mark
28-02-03, 19:50
Ik weet wie je bedoelt... die hitler-lookalike... maar dat is niet Constant Kusters maar een of andere vent uit Limburg volgens mij.

manc
28-02-03, 22:19
Geplaatst door Mark
Ik weet wie je bedoelt... die hitler-lookalike... maar dat is niet Constant Kusters maar een of andere vent uit Limburg volgens mij.

Dat dacht ik ook eigenlijk, dat hij uit Limboland kwam.

sil
28-02-03, 22:37
Dat zijn van die jochie's die stoer zijn in een groep,als ze alleen zijn durven ze niemand aan te kijken