PDA

Bekijk Volledige Versie : Is liefde belangrijker dan alles?

appeltje
28-02-03, 23:36
Bonsoir allemaal,

Een vraagje voor de meer ervaren mensen onder ons.
Wanneer zou je alles opgeven voor iemand?Ik dacht dat ik van iemand hield maar het werd steeds minder en op den duur zag ik hem meer als een broer.
Nu is er een liefde op mijn pad gekomen,veel heftiger al hebben we elkaar nooit aangeraakt (bij die andere ook niet by the way :turkije:
Het is zo veel mooier maar is het waard een stabiele toekomst op te geven?Ik ben helemaaal door de war.Wie moet ik kiezen?
Wat dit tot een dilemma maakt is dat persoon nr 1 hartstikke braaf is,opleiding en de hele mikmak en persoon nr.2 nou euh je raadt het al alles behalve braaf...
Wie kan me advies geven????????

tnx..........

kersje

farahsweety
05-03-03, 10:38
sallam
ik heb je bericht gelzen en ik moet je zeggen je moet doen wat je hartje wil. en wat je gelukkig zal maken... als je persoon nr 1 als een broer ziet en niet iemand waarmee je je leven wil delen dan moet je niet met hem verder gaan, het klinkt wel hard en teleurstellend maar als het niet anders kan dan moet het wel zo...toch? en persoon nr 2 je houd van hem maar het is geen braaf iemand... nou wil je dan wel met hem leven en zal je van hem blijven houden...die vragen moet je jezelf stellen en ze ook eerlijk antwoorden dan zul je weten wat JIJ (je hart) wil... ik wens je veel geluk in je leven (insja allah) en hoop dat je de juiste beslissing zult nemen waar jij geen spijt van zult krijgen en natuurlijk waarmee je niemand mee zult teleurstellen... hou je taai en denk goed na.... :maf2:

knuffel

mazdouline
07-03-03, 13:24
Hoi

Ik heb je bericht gelezen. Ik heb hetzelfde meegemaakt als jou. Ik had een leuke jongen die gewoon perfect was. Maar mijn liefde was niet sterk genoeg, ik zag hem ook als mijn broer. Ik ging verloven met een andere jongen die juist een tegenoverstelde was van nummer 1. Het was een grote ramp dat ik had gekozen voor nummer 2. Hij bleek heel anders te zijn dat ik dacht. Het was een grote klootzak, en hij maakte van mijn leven een hel. Ik had echt spijt waarom ik ooit die jongen had gedumpt (nummer 1). Dus mijn advies is blijf bij nummer 1, je weet niet wat allah voor jou in de toekomst heeft. Dus dank god met wat je nu hebt. Zo jongen als nummer 1 vindt je tegenwoordig niet meer zo snel hoor! Dus wees verstandig meisje laat je niet door je eigen gevoelens misleiden!

Groetjes en kusjes

ilham19j
15-03-03, 20:44
Dag meid,

Ik heb precies hetzelfde probleem als jij.
Ik ga al 2,5 jaar met een jongen en ik hou zielsveel van m.
Hij werkt netjes studeert,sport en is over het algemeen heel braaf. :engel:
Ik juist weer niet begrijp me niet verkeerd ik weet wel heel goed waar ik mee bezig ben maar we verschillen wel van elkaar.
Nou ken ik ook een jongen die gewoon stapel op me is en geloof me hij meent het echt dat heeft hij wel bewezen alleen is hij absoluut niet braaf nee juist het tegenovergestelde van mijn vriend. :handbang:
Nou vind ik deze jongen heel leuk en heb ik ook het gevoel dat hij me veel gelukkiger kan maken dus had ik een probleem.
En weet je wat ik heb gedaan ik heb het uitgemaakt met mn vriend want wat heeft het voor zin als je aan iemand twijfelt en ik hou te veel van m om m dat aan te doen en die andere jongen heb ik afstand van genomen want ook al heb ik een goed gevoel over m ik weet dat de toekomst problemen zal brengen en ik vind dat je met iemand moet gaan die jou hogerop kan brengen en niet mee naar beneden sleurt.
Een advies liefde alleen is niet genoeg het moet een combinatie van verschillende dingen zijn

nou ik hoop dat je er wat aan hebt gehad of misschien heb ik je alleen meer in de war gebracht,in iedergeval als je moet moet kiezen kies voor nummer 1 :wohaa: succes

Bent l'bled
20-03-03, 13:30
Seleme a ghti!!

Ik kan me voorstellen dat je het nu erg moeilijk hebt, omdat ik paar jaartjes geleden in de zelfde situatie zat..Vreselijk!!!
Het leven zit vol met het maken van keuzes...Te vol zelfs als je het mij vraagt!! Liefde is daar een uitzondering van...Het gaat er niet om of je juist Mister Perfect moet nemen of juist Mister Passion....Probeer een combinatie te vinden...Als je van nummer 1 houdt probeer de liefde boeiender te maken, gezelliger...en tja nummer 2 Ik weet niet wat hij allemaal uit spookt maar probeer er achter te komen of er een beetje perfectie (wat jij belangrijk vindt) in hem zit...
Is het beide niets en zijn ze beide of extreem links of recht (om ff een metafoor te gebruiken) dan zit je niet goed..
Onthou dan voor de toekomst dat je die balans moet vinden....Want daar gaat het leven uit eindelijk om....DE JUISTE BALANS!!

Ewa, hoop dat het geholpen heeft...Let Us know..
Beslema a zina,
=xxxx= Bent l'bled