PDA

Bekijk Volledige Versie : AEL-NL: Speurtocht naar goede kandidaten - Dec. 2002: Briefwisseling Ron met AEL-cie



Ron Haleber
01-03-03, 21:31
AEL-NL: HET ZOEKEN NAAR KANDIDATEN: BRIEFWISSELING RON MET AEL-CIE (DEC. 2002) AEL-Primeur voor Maroc.NL...!


http://www.ael.nl/aelniws.gif


[B]Al Hamdullilah...! De AEL-NL is een feit... Mijn felicitaties gaan in de eerste plaats uit naar de meest zeer jonge, moderne en frisse oprichters van de AEL afdeling Nederland en hun gewaagd, maar voor moslims gematigd partijprogramma...! Fantastisch..! Veel succes toegewenst...! Steunt allen deze partij...!

Wordt er net als ikzelf dus lid van...! Waarom...?



Een paar punten van mijn persoonlijke motivatie:


De afgelopen 40 jaar hebben hoe langer hoe meer bewezen dat het op geduldig papier beleden ideaal van "multiculturalisme" op een failliet is uitgelopen (zie mijn artikel In "Binnenlands Bestuur"" ).

Er werd via subsidies een multiculturele facade opgebouwd van schijn en feestjes en goedbedoelde maar oppervlakkige gevoelens, waarachter de multiculturele werkelijkheid meer en meer verpulverde tot op zichzelf teruggetrokken groepen die tot ghetto's dreigen uit te groeien.

Daarbij werd het onderwijs, maatschappelijk werk, etc. wel voorzien door speciale instellingen die andere culturen (mede) zeiden te bedienen, maar die vaak slechts werkverschaffing boden voor autochtonen die navenant handelden.

Ook wetenschappelijk multicultureel onderzoek geschiedde louter in opdracht van Nederlandse overheid-instellingen die vroegen naar 'integratie' hetgeen in werkelijkheid aanpassing in de vorm van assimilatie aan de status quo betekende...

Hoewel de eraan bestede geldelijke bedragen gunstig afstaken bij België en andere landen, was het resultaat eerder slechter dan beter...

Hierin kan enkel verandering komen wanneer zoals in dit geval de Marokkanen zelf het heft in hand nemen en op basis van hun eigen culturele en religieuze identiteit als deze tenminste open staat naar de moderne samenleving en gebruik maakt van de gelijke kansen, het groeiend isolement van autochtonen en allochtonen doorbreken.

Daarbij zal voor allochtonen die hun eigenheid voor een groot deel ontlenen aan mondiale verbanden met als ideaal anti-globalistische eisen van rechtvaardigheid en gelijke distributie van rijkdom, met name het kader van de traditioneel buitenlands politieke oriëntatie grondig moeten veranderen en solidariteit voorop moeten stellen.

Omdat Marokkanen zich onderdeel voelen van de wereld van het Midden Oosten zoals de door autochtonen met verrassing maar ook met angst bekeken demonstratie van vorig jaar april weer bewees, zal deze politiek op de helling moeten.

Zij zal moeten worden herzien ook naar verhouding van de werkelijke opvattingen van de autochtone bevolking en ook van de bevolking in geheel Europa. Deze politiek zal dus niet meer op traditionele door regeringsleiders in het leven geroepen mythen verder kunnen vegeteren.

AEL-lid Ron Haleber.

Ron Haleber
01-03-03, 21:34

Ron Haleber
01-03-03, 21:37
Beste prikkers, ik kan jullie reacties niet meer beantwoorden, want ik bevind mij in Sharq al-Awsat...! Ben zeer spoedig weer terug.

Joesoef
01-03-03, 21:44
Die Ron,

Die loopt nog steeds te lobbyen voor een leuk baantje bij de AEL en het redacteurschap mij persbureau.maroc.nl.


Dag Ron :zwaai:

Donna
17-03-03, 20:56
Shit, ben je er een paar dagen niet (begin maart ofzo) mis je gelijk alle actie!





:D :D :D






Dit verzin je toch niet.......?

Tomas
17-03-03, 21:25
Samenvatting?!

ReTiCeNtt
17-03-03, 21:36
Geplaatst door Donna
Shit, ben je er een paar dagen niet (begin maart ofzo) mis je gelijk alle actie!





:D :D :D

Is het daarom waarom hij in 1 x zoveel text dropt? :verward:




Geplaatst door Donna
Dit verzin je toch niet.......?

Kdenk het wel :hihi:

ReT

Puk
17-03-03, 21:37
Geplaatst door Donna
Shit, ben je er een paar dagen niet (begin maart ofzo) mis je gelijk alle actie!


:D :D :D


Dit verzin je toch niet.......?

Ik had dit ook gemist.

Een interessant kijkje in bepaalde keukens.

Meteen al ruzie in de tent. Haha.

Wat een neuroten daar bij de AEL.

Maar Ron wordt het in elk geval niet.

Couscousje
17-03-03, 21:42
Geplaatst door Tomas
Samenvatting?!

Prima, komt ie:

*bullshit,dikdoenerij,gelul*

CC

Tomas
17-03-03, 21:44
Geplaatst door Couscousje
Prima, komt ie:

*bullshit,dikdoenerij,gelul,quatshenonzin*

CC

Dus het is toch Ron? Ik dacht even Rafiq.

Bedankt.

Mark
17-03-03, 23:05
Ik mis Ron :tranen:

nouwra
18-03-03, 00:22
te oordelen naar de aanvallende, zelfingenomen ondertoon, (de bittere toon van een gedesilusioneerd persoon) van de brieven kan ik alleen maar concluderen dat deze ael'er iedere dag Malcom X lectuur krijgt opgeschoteld. Deze ael'er heeft X'es gedrag gekopieerd, zonder in ogenschouw te nemen dat de ael een vereniging is een andere tijd, in een andere situatie...
Malcom X is voor velen een voorbeeld, maar het lijkt mij niet geen ode aan deze groot man dat zijn visie, zijn stijl op deze manier misbruikt wordt.

Puk
18-03-03, 00:56
Geplaatst door nouwra
te oordelen naar de aanvallende, zelfingenomen ondertoon, (de bittere toon van een gedesilusioneerd persoon) van de brieven kan ik alleen maar concluderen dat deze ael'er iedere dag Malcom X lectuur krijgt opgeschoteld. Deze ael'er heeft X'es gedrag gekopieerd, zonder in ogenschouw te nemen dat de ael een vereniging is een andere tijd, in een andere situatie...
Malcom X is voor velen een voorbeeld, maar het lijkt mij niet geen ode aan deze groot man dat zijn visie, zijn stijl op deze manier misbruikt wordt.

:duim:

Simon
18-03-03, 10:00
Aardige onthullende brieven die een kijkje geven in de achterkamertjes politiek van de AEL. Je krijgt er een aardig beeld door wat voor kandidaten men zoekt. Overigens vraag ik mij af of je de publicatie van deze emails onder "openbaarheid van bestuur" kan vatten. Er bestaat ook nog zoiets als het briefgeheim.

Simon

Donna
18-03-03, 14:27
Geplaatst door Simon
Overigens vraag ik mij af of je de publicatie van deze emails onder "openbaarheid van bestuur" kan vatten. Er bestaat ook nog zoiets als het briefgeheim.

Simon


Dit is absoluut een schoolvoorbeeld van schending van privacy en dwangmatig exhibitionistisch gedrag. Een ieder die vertrouwelijk zou willen corresponderen met Ron, om welke bizarre reden dan ook, is dus gewaarschuwd.