PDA

Bekijk Volledige Versie : Hind Eruit...



Zet Ass
01-03-03, 23:53
Waarom nou?

:traan1:

-Zs-

lennart
01-03-03, 23:57
:huil: :huil: :huil: :huil:

Hind :Iluvu:

manc
02-03-03, 00:21
:(

rja
02-03-03, 00:26
Geplaatst door Zet Ass
[B]Waarom nou?

Het is een zionistische complot

:student:

De Rode Roos
02-03-03, 00:54
ik vind het klote, ik had veel liever die Jim eruit zien gaan. Nu ga ik dus geen Idols meer kijken.

ZwYgStErr
02-03-03, 01:14
Geplaatst door rja
Het is een zionistische complot

:student:

Het is Zionistisch zonder E.

:student:

-Zs-

CyberIman
02-03-03, 02:12
Geplaatst door rja
Het is een zionistische complot

:student:

Sja nu je het zegt........
Mustapha was ook heel ineens uit het BB huis verdwenen........

hmmmmmmmmmmmmmmmmm


Hey maar mensen niet getreurd. Veel beter voor Hind dat ze eruit ligt. Misschien dat er nu nog een kans is dat het met haar goedkomt.

De Rode Roos
02-03-03, 02:44
CyberIman, laat ieder toch in z'n waarde. Ik denk dat jij het niet prettig zou vinden als andere mensen je gaan vertellen hoe je moet leven om in de hemel terecht te kunnen. Vele wegen leiden naar Rome...

Idols bezorgt Henny een onprettig gevoel
Door Sjak Jansen

Volgende week weten we wie Idols wint. De verliezer staat nu al vast: Henny Huisman (51), die het einde van zijn onvolprezen Soundmixshow op RTL 4 vreest.

http://www.ad.nl/images/hennie,0.jpg
Hennie Huisman
Foto ANP

De tweevoudig winnaar van Nederlands belangrijkste televisieprijs, de Televizierring, ontkent het niet: het zou allemaal een stuk beter te verteren zijn geweest als Yorin of SBS 6 Idols had uitgezonden en niet zijn eigen omroep RTL 4.

Niet dat Henny Huisman zijn zender het succes misgunt. Zo zit hij niet in elkaar. ,,Een klapper als Idols is goed voor het station'', zegt hij. ,,Maar als een andere zender het op het scherm had gebracht, had ik nu mijn Soundmixshow gemaakt. En dat was, weet ik zeker, ook een klapper geweest. Vorig jaar piekten we in de finale met 4 miljoen kijkers. Het is best een heavy gevoel hoor, dat ik voor het eerst in mijn 20-jarige tv-loopbaan in het voorjaar niets om handen heb.''

Financieel lijdt Huisman geen pijn, hij krijgt gewoon doorbetaald. ,,Maar ik werk graag voor mijn geld'', zegt het Zaanse kijkcijferkanon, dat met Joop van den Ende, André van Duin en Ron Brandsteder RTL 4 groot maakte. Zijn Surprise Show en de Mini Playbackshow stonden borg voor prachtige marktaandelen. Dat deed ook die andere gouden formule, in de woorden van Huisman: de Soundmixshow, een tv-hit in 16 landen. ,,Ik had alles verwacht toen RTL 4 met veel tamtam Idols aankondigde, maar niet dat de Soundmix-finale van vorig jaar voorlopig mijn laatste zou zijn.''

Zijn bange voorgevoel dat Idols in dezelfde vijver van talenten zou vissen als zijn Soundmixshow, is uitgekomen. ,,Dat wordt wel steeds ontkend, maar de feiten liggen er. Hind zat vorig jaar als Vanessa Williams al in de finale van de Soundmixshow. Het enige verschil is dat ze toen een pruik op had en nu met haar eigen kapsel zingt. Waar hebben we het dan over?''

Presentatrice Tooske maakte ook haar televisiedebuut in de Soundmixshow. Henny Huisman wil niet verongelijkt doen, maar zijn talentenshow is de bakermat geweest van zovéél thans gearriveerde artiesten. ,,Gerard Joling, Marco Borsato, Jochem van Gelder, Tony Neef, Helmut Lotti. Edsilia Rombley, zesde geworden op het Eurovisie Songfestival, begon bij mij. Rudolph van Veen, de kok uit Life en Cooking, maakte zijn debuut in de Soundmixshow als punkzanger Johnny Rotten. Hij zong zo vals als een kraai en wist dat drommels goed, maar hij dacht: als ik maar bij Henny ben, dan kan ik vertellen dat ik tv-kok wil worden. Wanneer ik naar musicals ga kijken, zie ik zoveel mensen die in mijn programma zijn begonnen, dat wil je niet geloven.''

Ilse De Lange maakte als ukkie haar debuut in de Mini Playbackshow: jarenlang een van RTL 4's kroonjuwelen, maar in 1998 stopgezet. Omdat RTL 4 de tering naar de nering moest zetten, verdween ook de Surprise Show van het scherm. Henny Huisman vreest dat zijn Soundmixshow als volgende wordt geofferd, al was het maar omdat de RTL-bazen bang zijn voor verzadiging bij de kijkers, die komend voorjaar weer massaal op Idols moeten inschakelen. Volgend jaar loopt Huismans contract met RTL af. ,,Ik ben gelukkig in de omstandigheid dat ik bij tal van omroepen terecht kan. Maar daar waar je bent, hoor je. En dat is RTL 4'', zegt de showmaster met 20 jaar hit-televisie op zijn palmares.

Die staat van dienst komt niet altijd tot uitdrukking in de manier waarop RTL 4 de populaire Zaankanter tegemoet treedt. De Mini Playbackshow wordt 's zondags op Yorin herhaald, maar Huisman, maker en bedenker van het programma, is daar niet over verwittigd. C'est le ton qui fait la musique. Over Idols is evenmin met hem overlegd. ,,Want dan had ik gezegd: doe het bij Yorin, zodat het mijn programma niet bijt. De Soundmixshow is net zo goed een knaller van jewelste. In 1990 zaten de ziekenhuizen zonder stroom, doordat Nederland massaal zijn stem doorbelde voor de Soundmixfinale. Joop van den Ende sprak in de camera: 'Het is heel erg, beste kijkers'. Maar in mijn oor jubelde hij: 'Henny, we schrijven geschiedenis'.''

Dat het programma waarmee ze historie schreven dit voorjaar opeens niet meer op televisie is te zien, vervult Henny Huisman met een 'onprettig gevoel'. ,,Het is leuk als van een oud-directeur een schilderij in de hal hangt. Maar het is alsof de lijst daarvan nu is weggehaald. Zo voel ik me'', zegt de presentator, die wegens de krimpende budgetten dit seizoen voor RTL 4 alleen het programma De Babysitter mocht maken, dat niet veel kost.

Ron Brandsteder en André van Duin hebben er vrede mee dat ze weg zijn bij RTL 4. ,,Ik ben 51'', zegt Huisman, ,,ik peins er niet over te stoppen. Ik moet nu opeens gaan zoeken naar een nieuw programma. Daar ben ik niet te beroerd voor, maar het is een raar gevoel. Ik ben iemand die kracht put uit tegenslagen, dus het komt heus wel goed. Vergis je niet in mij: ik heb heel veel moeite gedaan om er te komen, het zal ook heel veel moeite kosten om mij weg te krijgen.''

Bron: AD

dinatanger
02-03-03, 04:22
ZO WAS MIJN REACTIE TOEN IK HOORDE DAT HIND ERUIT WAS:schok: :wat?!: :schok: :wat?!: :schok: DAT WAS ECHT HET LAAAAAAATSTE WAT IK HAD VERWACHT OF GEHOOPT!! ECHT ZOOOOOOOOOOOO JAMMER GEWOON! EN NOU MAAR HOPEN DAT DIE JIM NIET WINT:boos: MAAAAAAAAR NIET GETREURD ,VOOR HIND HOUDT HET ECHT NIET OP HOOR! NEEEEEEE DIT IS PAS HET BEGIN VAN EEN MOOIE CARRIERE VOOR ONZE HIND!(inshaallah) :zwaai: :zwaai:

Simon
02-03-03, 10:14
Jim zal de finale wel winnen maar Hind en Jamai zingen zeker veel beter !!! Overigens zou ik wel eens een statistiek willen zien van de Idols formule in verschillende landen en willen weten in hoeveel gevallen deze door een vrouw gewonnen is. Zijn het niet vooral meisjes die aan het SMS'en gaan om op hun idool te stemmen ? Die kunnen nu een Toyota Yaris winnen waar ze niet eens in mogen rijden ....

Simon

i love israel
02-03-03, 11:39
het is in 1 woord belachelijk dat hind een meid met een dijk van een stem eruit is. maar ik denk wel dat ik weet waarom.

kijk idols is toch een programma meer op de jonge pubers van nederland gericht. die gaan meer voor uiterlijk dan voor kwaliteit. en jim, ach dat is een kijkcijfer trekker en die moest er tot het laatst toe inblijven.

iedere keer als jim weer eens valszong, en wanneer deed hij dat eigenlijk niet? werd hem de hand van de jury boven het hoofd gehouden. hind had nu voor het eerst een onhandige keuze gemaakt met bad girls en inderdaad zong ze dat mooi maar niet perfect. maar dat was wel de eerste keer en al die keren daarvoor, al die rondes heeft ze meer dan perfect gezongen. maar hind werd ongenadig door de jury afgestraft. buiten iedere proportie.

maar ik ben ervan overtuigd dat het met hind wel goedkomt.

iemand met zo een uitstraling en zo een dijk van een stem, die staat een hele grote carriere te wachten. en 1 ding weet ik zeker, alle cd's die zij zal uitbrengen zullen bij mij in het cd rek staan. ik koop ze allemaal.

Tomas
02-03-03, 11:55
Dat scheelde me mooi 70 eurocent extra voor d'r bedankje.

Simon heeft denk ik wel gelijk met de doelgroep, dat dit nog net niet rijbewijsrijpe meisjes zijn. Maar ik verdenk de jury er ook van dat ze dit een leuk spelletje vinden. De jurering die ze afgeven slaat namelijk ook nergens op. De maat waarmee ze Jim meten is in geen verhouding waarmee ze Hind en Jamai meten. Hier kan volgens mij alleen maar een spel achter zitten dat die lui spelen: Kijk, waartoe wij in staat zijn, wij bepalen alleen door onze mening te geven hoe er gestemd wordt.

Arrogante rotzakken.

Simon
02-03-03, 14:23
Geplaatst door Tomas
De maat waarmee ze Jim meten is in geen verhouding waarmee ze Hind en Jamai meten. Hier kan volgens mij alleen maar een spel achter zitten dat die lui spelen: Kijk, waartoe wij in staat zijn, wij bepalen alleen door onze mening te geven hoe er gestemd wordt.

Arrogante rotzakken.

Nou ik weet niet. Ze zeggen zelf dat ze iemand zoeken die een idool is of kan worden. Dus niet iemand die goed kan zingen. Overigens dat gegil als Jim opkomt komt echt niet tot stand door de invloed van de jury en ik denk dat het ook niet zoveel invloed heeft op het SMS gedrag. Jim zal waarschijnlijk altijd matig blijven als zanger maar kan wellicht een idool worden. Hind en Jamai kunnen een grote carrière tegemoet zien als zanger(es). Ik geloof overigens dat de nr2 in engeland het nu beter doet in de charts dan de nummer 1 die gewonnen heeft.

Simon

De Rode Roos
02-03-03, 14:58
Geplaatst door i love israel
het is in 1 woord belachelijk dat hind een meid met een dijk van een stem eruit is. maar ik denk wel dat ik weet waarom.

kijk idols is toch een programma meer op de jonge pubers van nederland gericht. die gaan meer voor uiterlijk dan voor kwaliteit. en jim, ach dat is een kijkcijfer trekker en die moest er tot het laatst toe inblijven.

iedere keer als jim weer eens valszong, en wanneer deed hij dat eigenlijk niet? werd hem de hand van de jury boven het hoofd gehouden. hind had nu voor het eerst een onhandige keuze gemaakt met bad girls en inderdaad zong ze dat mooi maar niet perfect. maar dat was wel de eerste keer en al die keren daarvoor, al die rondes heeft ze meer dan perfect gezongen. maar hind werd ongenadig door de jury afgestraft. buiten iedere proportie.

maar ik ben ervan overtuigd dat het met hind wel goedkomt.

iemand met zo een uitstraling en zo een dijk van een stem, die staat een hele grote carriere te wachten. en 1 ding weet ik zeker, alle cd's die zij zal uitbrengen zullen bij mij in het cd rek staan. ik koop ze allemaal.

Ik ben het met je eens. Wat ik niet wist is dat Hind vorig jaar al in de finale van de Soundmixshow zat...

jigsawpuzzle
02-03-03, 15:15
Het lijkt me dat iedereen (uitgezonderd een vrij omvangrijke kudde 12-jarige meisjes) het er wel over eens is dat Jim niet kan zingen. Maar daar gaat het nou helaas niet om. Uitstraling is het toverwoord en tegen zo veel verliefde pubers kon Hind niet op.
Dat de strijd met met Jamai ook in haar nadeel uitviel heeft ook niets met vocale capaciteiten te maken (beiden hebben een dijk van een stem), het is weer de uitstraling die scherprechter is. Jamai heeft een clowneske en excentrieke air over zich die blijkbaar goed ligt bij het publiek (bij mij ook, maar dat terzijde). Hind daarentegen heeft helaas het nadeel dat ze een nogal dommige indruk maakt. Misschien is ze niet eens zo onnozel als ze lijkt maar een relatief zware, wat overslaande praatstem wekt nou eenmaal die indruk. En steeds met je mond open staan staat ook niet zo snugger en daar wordt je op afgerekend.
Jammer voor Hind, want zingen kan ze zeker en ze zal ook ongetwijfeld een platencontract in de wacht slepen, maar om echt een ster te worden moet ze toch echt een mediatrainer inhuren. Want met een goede stem alleen kom je er niet.
Overigens denk ik wel dat 90% van degenen die op Hind hebben gestemd (waarom zien we trouwens nooit hoeveel mensen er op wie hebben gestemd??) in de finale voor Jamai zullen stemmen. Want ik moet er toch niet aan denken dat Jim zou gaan winnen.

mulan
02-03-03, 15:48
....Even voor de mensen die niet door hebben wat voor soort programma het is......het heet IDOLS....wat dus wilt zeggen dat talent er niet veel toe doet,een idool is iemand die aanbidt wordt,niet iemand die kwalitatief een staaltje goede muziek neerzet.
Wat weten we van deze mensen behalve dan dat ze goed kunnen zingen,NIETS.....precies en dat is wat een idool hoort te zijn,liedjes schrijven hoeft niet dat wordt voor ze gedaan.....it is just a game..

Wie kan zich overigens nog Starmaker herinneren...wat een lachertje. :jeweetog:

lennart
02-03-03, 16:45
Geplaatst door mulan
....
Wie kan zich overigens nog Starmaker herinneren...wat een lachertje. :jeweetog:

Sita 0wnz Ya

Tomas
02-03-03, 17:36
Geplaatst door Simon
Nou ik weet niet. Ze zeggen zelf dat ze iemand zoeken die een idool is of kan worden. Dus niet iemand die goed kan zingen. Overigens dat gegil als Jim opkomt komt echt niet tot stand door de invloed van de jury en ik denk dat het ook niet zoveel invloed heeft op het SMS gedrag. Jim zal waarschijnlijk altijd matig blijven als zanger maar kan wellicht een idool worden. Hind en Jamai kunnen een grote carrière tegemoet zien als zanger(es). Ik geloof overigens dat de nr2 in engeland het nu beter doet in de charts dan de nummer 1 die gewonnen heeft.

Simon

Als de jury Jim een keer met dezelfde maat als ze Jamai en Hind meten had gemeten, was hij weggestemd. Of zelf huilend naar huis gegaan.

Dat is hun spel.