PDA

Bekijk Volledige Versie : Aantal Britse alcoholdoden fors gestegen



Dx_
02-03-03, 10:27
Aantal Britse alcoholdoden fors gestegen

Uitgegeven: 28 februari 2003 15:01

LONDEN - Het aantal mensen dat in Groot-Brittannië overlijdt aan de gevolgen van overmatig alcoholgebruik is de afgelopen twintig jaar verdubbeld. Dat heeft de Britse krant The Independent vrijdag gemeld op basis van een rapport van het Britse bureau voor nationale statistieken (ONS).

Volgens het ONS bezweken in 1979 in Groot-Brittannië 2506 mensen aan ziekten die verband hielden met alcoholmisbruik. In 2000 waren dat er 5543. Het statistisch bureau vindt het vooral alarmerend dat de slachtoffers steeds jonger zijn. Het aantal doden tussen de 25 en 44 jaar is in twintig jaar verdrievoudigd.

Tien jaar geleden waren de meeste mensen die omkwamen door overmatig alcoholgebruik begin zeventig. In 2000 bezweken vooral eind vijftigers.

Waterval
02-03-03, 10:42
Geplaatst door J.M.T.
dx

Wat wil je hiermee zeggen? Dat moslims zo veel beter, netjes, niet-crimineel zijn? Of wat? Wat wij doen in onze maatschappij/samenleving is onze zaak - als het je niet aanstaat moet je maar in SA gaan wonen (waar ook stiekem gedronken wordt).

Hou toch op met dat 'wij zijn beter dan jullie' gedoe of wees consequent en verdwijn uit dat verderfelijke Westen!


Rustig aaaaaaan JMT, over woorden in de mond leggen gesproken.....Take it easy, het is maar een persbericht wat ie plaatst. Ik zie nergens zijn mening daarover. Of vertrouw je de gasten zoals de waard is????

Waterval
02-03-03, 10:49
Geplaatst door J.M.T.
Sorry hoor! Ik wordt het zat dat men mijn land/mijn cultuur keer op keer aanvalt!

Liefje, dat zou je alleen maar moeten sterken!! Jouw berichten lezende, kan ik me er eerlijk gezegd ook niet aan onttrekken dat jij hetzelfde spelletje speelt..


ps. ben je Brits?

Dx_
02-03-03, 19:59
J.M.T.

Wat is er meid ? Heb je weer een van die bloederige, ongestelde dagen ?

Joesoef
02-03-03, 20:06
Aantal Britse alcoholdoden fors gestegen



Geplaatst door J.M.T.
Sorry hoor! Ik wordt het zat dat men mijn land/mijn cultuur keer op keer aanvalt!

:lol: :lol: :lol:

mulan
02-03-03, 20:10
Geplaatst door Joesoef
Aantal Britse alcoholdoden fors gestegen




:lol: :lol: :lol:


Foei...foei........:hihi:

J.M.T.....die 'foei foei' waren niet bedoeld tegen de Nederlandse culturele,historische waarden en normen die eeuwenlang voor gastvrijheid gestaan hebben en die Nederland nu gemaakt hebben tot dit koninkrijk dat open staat voor anderen zodat zij in vrijheid en blijheid kunnen leven,leve de koningin....HOERA HOERA HOERA

:wat?!:

manc
02-03-03, 20:18
Geplaatst door mulan
Foei...foei........:hihi:

J.M.T.....die 'foei foei' waren niet bedoeld tegen de Nederlandse culturele,historische waarden en normen die eeuwenlang voor gastvrijheid gestaan hebben en die Nederland nu gemaakt hebben tot dit koninkrijk dat open staat voor anderen zodat zij in vrijheid en blijheid kunnen leven,leve de koningin....HOERA HOERA HOERA

:wat?!: Hear hear! :fplet:

J.M.T., volgens mij moet je niet op elke slak zout willen leggen.

mulan
02-03-03, 20:20
Geplaatst door manb
Hear hear! :fplet:




:lekpuh:

Couscousje
02-03-03, 20:35
Geplaatst door Joesoef
Aantal Britse alcoholdoden fors gestegen




:lol: :lol: :lol:

:haha:

Cc