PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse jongens 14-19???

HaLaLiCiOuS
03-03-03, 19:35
Ik ben een meisje van 15, ik heb jammergenoeg nog geen foto van mezelf :(, ik zoek Marokkaanse jongens tussen 14 en 19, zelf ben ik niet Marokkaans, ik hoop dat dat niet erg is. Iemand interesse om te mailen? Ik zal even vertellen hoe ik eruit zie: 1.60, groene ogen, slank postuur en verder bedenk je het zelf maar... Liefs ---HaLaLiCiOuS--- :wijs:

magrabie
08-04-03, 01:37
he ik ben bilal een wil je zeggen wanneer je zestien wordt een zie je er volwassen uit dan is dat geen probleem

teckzenejt
26-08-03, 10:14
salam oe eleikoem zuster

ik zou zeggen dat je nog te jong bent en als je via hier naar een relatie met een jongen op zoek bent dan weet ik haast zeker dat je je nog ongeukkiger zult gaan voelen als je een relatie hebt dan hoe je je nu oelt.. een relatie is immers ook haram en niet voor niks.

je moet je niet aangevallen voelen maar ik geef je advies..

wahaleikoem salam

Bouchra

Badr Maghrani
26-08-03, 11:37
Een Marokkan he? ga naar Amsterdam-West of Kanaaleiland. Leiden-Noord is ook wel prettig voor jou

Zomaariemand001
25-09-03, 18:53
:lol: :lol: whauahhaahhahahahahahahahhahahahahahahhaa :lol:
whuahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahahahhahaha ha

oke genoeg gelachen :hihi: :hihi:
Nu even serieus.....

Hey jongens niet zo gemeen tegen dat meisje....leeftyd is maar een getal het feit dat ze 15 is betekend niet gelijk dat ze nog een klein meisje is........ze kan al lichaamlijk er volwassen uitzien zijn, en of persoonlijk kwa innerlijk volwassen zijn............... maare leeftyd is echt maar een getal .............................

Groetjes,
Zomaar iemand :lekpuh:

ma3rebia
08-10-03, 16:47
ja 3la mensen wallah jullie zijn echt grappig maar jaaaa...

hahahahaha :lachu:

ouarda-ward
21-11-03, 12:25
ik denk niet dat je hier iemand vind die iets sirieus met je wilt je moet niet op internet zoeken dat kan verkeerd uitlopen wollah :loens: