PDA

Bekijk Volledige Versie : Misdaad in België



sadeeQ
03-03-03, 21:16
Het gerecht en de politie maakten een overzicht van de zware misdaad
in ons land in het jaar 2000. Ze telden samen 223 bendes. Daarbij
waren 26 echte familie-bendes. Een bende heeft gemiddeld 7 leden. De
bendes werken vooral in Antwerpen, Brussel en Luik. Samen maakten ze
op een jaar 1,1 miljard euro buit. Dat gebeurde vooral door het
verkopen van drugs en het stelen en verkopen van auto's. Ook het
sjoemelen met rekeningen en belastingen bracht veel op. De meeste
misdadigers zijn mannen. Bijna de helft van de misdadigers zijn
Belgen. Dan volgen Nederlanders en Italianen. Op 100 misdadigers zijn
er 4 Turken en 3 Marokkanen. Vooral de misdadigers uit Albanië vallen
op. Ze waren in 2000 al met 3 op 100.


http://www.bop.vgc.be/tijdschriften/wablieft/wab413/Wa13bik3.txt



:hardlach: :hardlach:

barfly
03-03-03, 21:18
Hahah, Dat vind Marsipulami niet leuk denk ik :p

ZwYgStErr
03-03-03, 21:32
Ey man!!! Wat is dat nou? Voor het eerst dat Marokkanen niet als eerste de bus uit komen. Ja hoor, dit moet gewoon genept zyn!

En Belgen? Goh, dat die 'slim' genoeg zyn om miljarden buit te maken, nooit ged8 :hihi:.

-Zs-

Simon
03-03-03, 22:31
Het gaat om zware misdaad. Daar zijn Marokkanen nog niet best in inderdaad. Hoe schrijf je eigenlijk in het Marokkaans: "In deze auto is echt geen autoradio te vinden !".

Simon

Marsipulami
03-03-03, 23:31
Geplaatst door sadeeQ
Het gerecht en de politie maakten een overzicht van de zware misdaad
in ons land in het jaar 2000. Ze telden samen 223 bendes. Daarbij
waren 26 echte familie-bendes. Een bende heeft gemiddeld 7 leden. De
bendes werken vooral in Antwerpen, Brussel en Luik. Samen maakten ze
op een jaar 1,1 miljard euro buit. Dat gebeurde vooral door het
verkopen van drugs en het stelen en verkopen van auto's. Ook het
sjoemelen met rekeningen en belastingen bracht veel op. De meeste
misdadigers zijn mannen. Bijna de helft van de misdadigers zijn
Belgen. Dan volgen Nederlanders en Italianen. Op 100 misdadigers zijn
er 4 Turken en 3 Marokkanen. Vooral de misdadigers uit Albanië vallen
op. Ze waren in 2000 al met 3 op 100.


http://www.bop.vgc.be/tijdschriften/wablieft/wab413/Wa13bik3.txt




:hardlach: :hardlach:

Wat de georganiseerde zware misdaad betreft staan de Nederlanders in België met afstand op nummer één, als je de criminele feiten gepleegd door Nederlanders relateert aan het aantal Nederlanders dat in België woont. Ik heb die bevindingen eerder al eens op dit forum gepost.

Dit zijn de preciese cijfers

- Nederlanders (7,7%);

- Italianen (7,5%);

- Turken (4,5%)

- Marokkanen (3,7%);

- Albanezen (3,6%);

- Fransen (2,7%);

- Joegoslaven (2,6%);

- Britten (2,1%);

- Duitsers (1,5%).

http://www.just.fgov.be/nl_htm/politique/html_pol_toespraken/toespraken-21-02-2001.htm

Deze percentages zeggen nog niet zoveel. Als je deze criminaliteit relateert aan het aantal Nederlanders op het totaal van de inwoners in België dan kan je concluderen dat de kans dat een Nederlander betrokken is bij genoemde criminaliteit ongeveer 20 keer groter is dan dat een Belg zich aan dit soort criminele feiten zou bezondigen.

sadeeQ
03-03-03, 23:43
Een onweerlegbare bewijs van de nederlandse zionistische complot om de veiligheid in belgie te destabiliseren . zeker uit haat en jaloezie tegen de belgen:zweep:


:giechel: :giechel: :giechel: :giechel:

sadeeQ
03-03-03, 23:45
Geplaatst door Simon
Het gaat om zware misdaad. Daar zijn Marokkanen nog niet best in inderdaad. Hoe schrijf je eigenlijk in het Marokkaans: "In deze auto is echt geen autoradio te vinden !".

Simon :auw: marokkaanse kun je niet schrijven :lol: en arabische kunnen die etterbakken die met de nederlandse normen en waarden zijn opgegroeid niet lezen

barfly
04-03-03, 07:56
Geplaatst door Marsipulami

- Nederlanders (7,7%);

- Italianen (7,5%);

- Turken (4,5%)

- Marokkanen (3,7%);

- Albanezen (3,6%);

- Fransen (2,7%);

- Joegoslaven (2,6%);

- Britten (2,1%);

- Duitsers (1,5%).


Zo te zien is het dringend tijd voor een LPF in België want de Nederlanders worden daar gestigmatiseerd en gedemoniseerd! :boos:

Simon
04-03-03, 07:59
Geplaatst door sadeeQ
:auw: marokkaanse kun je niet schrijven :lol: en arabische kunnen die etterbakken die met de nederlandse normen en waarden zijn opgegroeid niet lezen

Toch waar ik oorspronkelijk vandaan kom worden echt wat minder auto's opengebroken dan hier in amsterdam-west waar dat afgelopen maand mij al 2 keer is overkomen door ongetwijfeld draaideurcriminelen.
http://www.parool.nl/1046326387768.html

Simon

Mark
04-03-03, 08:23
Mijn advies is dan ook om niet in een waardeloze stad als Amsterdam te wonen :)

Simon
04-03-03, 08:41
Geplaatst door Mark
Mijn advies is dan ook om niet in een waardeloze stad als Amsterdam te wonen :)

Ja dat is dus onzin. Amsterdam is een geweldige stad en wordt verziekt door draaideurcriminelen. Ik zag laatst een bejaarde man op lokale TV die na 30 jaar wonen in amsterdam-west nu vertrekt. Met tranen in zijn ogen vertelde hij hoe hij regelmatig bedreigd wordt voor zijn eigen woning. En de westelijke tuinsteden waren de trots van de gewone arbeiders mensen die eindelijk een behoorlijke woning kregen in een nieuwe wijk vol groen en ruimte. Als je dan ziet wat daar 30 jaar later van terecht is gekomen en dat zo iemand zijn eigen wijk uit wordt gejaagd dan vind ik dat een grof schandaal. Ik kan er echt woest om worden.

Simon

Mark
04-03-03, 09:06
Ik zou nooit in een grote stad in Nederland willen wonen, zitten teveel mongolen daar :)

Ik heb het prima naar mijn zin in mijn beschermde groene wijkje in Delft, lekker rustig, geen jongeren, geen zwervers, geen cafe's, geen school :wohaa:

rnaj
04-03-03, 10:47
Toch waar ik oorspronkelijk vandaan kom worden echt wat minder auto's opengebroken dan hier in amsterdam-west waar dat afgelopen maand mij al 2 keer is overkomen door ongetwijfeld draaideurcriminelen.


Kom dan ook naar Amsterdam oost, ik heb daar geen last.
Mijn auto is al twee jaar (daarvoor had ik geen auto) onbeschadigd.
Mocht je toevallig NRC-Magazine (zaterdag j.l.) hebben gelezen dan heb je waarschijnlijk een anderbeeld van oost, maar ik herkende de buurt niet in dat uit het engels vertaalde artikel

Simon
04-03-03, 10:54
Geplaatst door rnaj
Kom dan ook naar Amsterdam oost, ik heb daar geen last.

De statistieken spreken andere taal. Maar mijn buren hebben al 12 jaar de auto voor de deur zonder inbraak. Zelfde merk auto, ik denk even makkelijk open te breken. Zij leggen hun frontje van de radio/cd speler onder de stoel, ik neem het mee naar binnen. Maar ik heb nu mijn radio/cd speler zelf maar uit mijn auto gesloopt. Misschien dat dat helpt.

Simon

rnaj
04-03-03, 11:43
De statistieken spreken andere taal.

Simon,

Kan ik deze ergens opzoeken, niet dat ik je niet geloof maar ik hoor heel vaak over de onveiligheid van Amsterdam oost, ik voel het niet, dus ik zou graag de cijfers willen laten spreken.