PDA

Bekijk Volledige Versie : Bruidsjurk gezocht

Sari
04-03-03, 10:37
Hoi allemaal,

Ik ga eind juni trouwen, alleen heb ik mijn droomjurk nog niet gevonden. Ik ben een beetje kieskeurig maar goed het is wel een belangerijke dag in je leven. En je wil er natuurlijk op je mooist uitzien.
Heeft iemand voor mij adressen waar je een bruidsjurk kan huren.
Andere adressen en telefoonnummers die gemoeid zijn met trouwen en zo zijn ook van harte welkom.

Alvast bedankt.

Groetjes Moi

Najatt
31-03-03, 13:59
Als je heeeeeeeeeel erg kieskeurig bent moet je toch echt kopen. Als je een mooie betaalbare jurk wil kun je m natuurlijk huren.
Ik ken een meisje dat jurken verhuurt.

Ze is te bereiken op 0627414328

Verder ken ik een jongen die zalen schitterend opmaakt. Ik heb wel een foto als je wil.

Je kunt mij mailen op [email protected] Of je kunt hem direct bellen op 0612186364 Het is echt de moeite waard

nawhaf el-hamzi
11-04-03, 19:12
erg leuk voor je dat je gaat trouwen,ik ga ongewenst scheiden.ik kan je dus niet helpen aan een trouwjurk maar wel aan een scheidingsjurk,het is maar een grapje maar ik wens je veel geluk en liefde.

Secilya
04-05-03, 17:02
:love2: he hallo

gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk
als je niet kan slagen kan ik je misschien wel helpen
ik maak zelf kleding en wie weet kan ik je wel helpen
laat het me maar weten dan groetjes en hoor ik niks een hele fijne dag toegewenst en veel geluk ook

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :duim:

Sari
05-05-03, 07:29
hoi hoi,

Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels een bruidsjurk gevonden, ik heb er wel lang over moeten doen. Maar wat voor kleding maak jij dan allemaal?
Jij ook een hele fijne dag toegewenst.
Liefs Sari

Najatt
06-05-03, 20:53
[email protected]

zij hebben verschillende soorten jurken te huur.

Probeer t daar eens. Oh ja ze doen ook aan zaaldecoratie als je ze mailt sturen ze je een foto. De decoratie is overigens echt een aaaaaaaaaaaaaaanrader!

Secilya
06-05-03, 22:32
:love2: hallo again

ik ben blij dat je een jurk heb gevonden en wens ik je van mijn kant een hele fijne en goede dag toe.
Ik maak marokaanse kleding,dames en kinderkleding en verder maak ik alles als ik er maar een goed patroon van heb

Groejes en tot horens

Je kan me ook altijd mailen

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Cecilia