PDA

Bekijk Volledige Versie : The Hall of Shame



Wizdom
04-03-03, 12:55
Het valt me op dat sommige mensen hier op het prikbord op de meest duidelijke zaken van alles en nog glashard ontkennen. Soms door gewoonweg als een KOE te blaten en eigenlijk niets te zeggen hun gelijk willen krijgen. In een ander geval door gewoon feiten te ontkennen.

Bijv. in het geval van de terreur staat Israel. Men verwijst altijd dan naar de verzetssacties van de Palestijnen terwijl Israel een bezettingsoorlog/terreur en dood en verderf uitoefent.

In het geval van wat Maatschappelijk of Sociaal aanvaardbaar is zoals Homofilie. Dan heb je hier altijd een aantal mensen die bijvoorbeeld verwijzen naar een aantal vermeende homofiele mongole ratten die het ook wel eens na jaren isolatie samen gedaan zouden hebben.

In het geval van natuurwetenschappelijke bewijzen in de Koran, heb je mensen die op toeval verwijzen. Al zijn het soms tientallen toevaligheden blijven deze mensen bij het toevalsprincipe.

In andere gevallen ontkent men bijvoorbeeld de hetze op Moslims. Terwijl elke leek op zijn klompen kan aanvoelen dat de hetze wel degelijk en dagelijks hevig gevoerd word.

Ok, ik kan het lijstje wel verder aanvullen, maar jullie hebben allemaal wel iemand in gedachte die deze "benijdenswaardige" positie in de Hall of Shame verdiend.


Sorry, jongens jullie passen er niet allemaal op, kon er maar 10 nomineren

Mark
04-03-03, 13:01
Ik mis inderdaad wat namen....


En je bescheidenheid om jezelf niet vooraan te plaatsen siert je....

Simon
04-03-03, 13:16
Ja wel komisch dat je jezelf niet als antwoordmogelijkheid opvoert. Dat valt niet te ontkennen.

manc
04-03-03, 13:18
1. je bent jezelf vergeten.
2. bman mag hier niet meer posten, die is geschorst voor het leven.

En om je 'voorbeelden' even te ontkrachten: Isreal voert zowel een bezettings als een verdedigings oorlog. Van het verdedigen van eigen land en burgers ben ik een groot voorstander, van het bezetten van Palestijnse gebieden niet. Mensen die het bestaansrecht van de staat Israel ontkennen ontkennen natuurlijk deze staat ook haar recht op zelfverdediging.

Homofilie is natuurlijk, het komt voor, het is geen ziekte, deal with it, maar ontken het niet.

De Koran is geen wetenschappelijk werk, nog staan er in de Koran wetenschappelijke doorbraken voorspeld, de inhoud van de Koran is niet wetenschappelijk noch wordt de inhoud van de Koran (als het woord van God) door de wetenschap ondersteund. Sterker nog: veel wetenschappers twijfelen aan de authenciteit van de huidige Koran. Al wordt dit natuurlijk weigerachtig ontkend.

Er is geen hetze jegens moslims aan de gang. Er wordt ook geen oorlog tegen de Islam gevoerd. Dat er rake klappen vallen in de discussie met en over moslims is een eerste teken dat de Islam een volwassen en geaccepteerde godsdienst aan het worden is. Tussen protestant en katholiek, ja zelfs tussen protestanten onderling zijn dingen gezegd waarbij de uitspraken van bijvoorbeeld AHA verbleken. Alleen mensen die geen enkel benul hebben van de vaderlandse geschiedenis ontkennen dit.

manc
04-03-03, 13:19
Geplaatst door Simon
Ja wel komisch dat je jezelf niet als antwoordmogelijkheid opvoert. Dat valt niet te ontkennen.

Hij verkeert nog in de ontkenningsfase.

ZwYgStErr
04-03-03, 13:29
J.M.T. :D

-Zs-

lennart
04-03-03, 16:22
:huil: Ik sta er niet tussen :huil:

Al Sawt
04-03-03, 17:10
Waiting heeft mijn stem!

Waiting
04-03-03, 17:37
Geplaatst door Al Sawt
Waiting heeft mijn stem!

Bedankt, ook al had ik die van jou niet verwacht.

mulan
04-03-03, 20:04
Een gelijkstand........ik kan ervoor zorgen dat er een winnaar komt :tik:
Vraag me wel af waarom Kaassietoch zoveel stemmen heeft.......er staan toch echt mensen tussen die mij echt irriteren.Alhoewel Kaassietoch ook zwaar irritant kan zijn met zijn eigenwijsheid..........(funky girl.............kaaskop............. :zweep: )

ZwYgStErr
04-03-03, 20:13
Geplaatst door mulan
Een gelijkstand........ik kan ervoor zorgen dat er een winnaar komt :tik:
Vraag me wel af waarom Kaassietoch zoveel stemmen heeft.......er staan toch echt mensen tussen die mij echt irriteren.Alhoewel Kaassietoch ook zwaar irritant kan zijn met zijn eigenwijsheid..........(funky girl.............kaaskop............. :zweep: )

Enquete gaat niet over wie het irritantst is. Anders zou J.M.T er zeker in staan, en zou ze winnen ook :D.

-Zs-

Abdul Karim
04-03-03, 20:51
Vriend met tien stemmen :vreemd:

Al Sawt
04-03-03, 21:27
Geplaatst door Waiting
Bedankt, ook al had ik die van jou niet verwacht.
Geen dank zie het als een gebaar voor al die discussies de we voeren!

Joesoef
04-03-03, 21:47
Deze hele enquete is een grrot zionistisch complot. Wizdom is een zionist...........

Mark
04-03-03, 21:50
Wat een waardeloze enquete zonder Marsipulami, Zwarte Schaap, Ron Haleber en mijzelf :cool:

Abdul Karim
04-03-03, 21:53
Geplaatst door Mark
Wat een waardeloze enquete zonder Marsipulami, Zwarte Schaap, Ron Haleber en mijzelf :cool:

Inderdaad, zelfs JMT heeft niet opgenomen in zijn lijst :(

En wie is Lizardking nou weer?

Mark
04-03-03, 21:57
Geplaatst door Abdul Karim

En wie is Lizardking nou weer?

Dacht al dat ik de enige was die hem niet kent :hihi:

Abdul Karim
04-03-03, 22:15
Geplaatst door kaassietoch
Wizdom heeft nog snel wat namen bij elkaar gescharreld om het nog wat te laten lijken, maar het was hem vooral te doen om via een achterdeurtje toch zijn gelijk te krijgen en mij en Bman een hak te zetten.

helaas voor jouw lijkt het tot nu toe erop dat mensen Bman (nu) al zijn vergeten :wink:

barfly
04-03-03, 22:24
Ik zal toch even op deze topic moeten reageren, Yehi is voor mij de meest aan te rekenen persoon :D

barfly
04-03-03, 22:25
Geplaatst door kaassietoch
Waarom is dat helaas? Ik lig nog steeds aan kop! :lole:

Ik verdenk jou d'r een beetje van dat je de boel beinvloed! :p

Mark
04-03-03, 22:28
Ik vind dat mijn goede vriend mrz ook op de lijst mag :)

Orakel
04-03-03, 22:56
Geplaatst door J.M.T.
Rafiq,

Wat jij lijkt te vergeten is dat je in Nederland zit. Dat ook Nederlanders het Palestina/Israel vreselijk vinden maar dat Nederlanders ALLE conflicten vreselijk vinden ook die van Hutsies en Tutsies, ook die van mensen in Congo of in Birma! Waarom? Omdat er mensen bij betrokken zijn. Jij redeneert 'als moslim', jij spreekt vanuit die enge 'moslim broederschap' Brueder mussen Wir sein!!!! Dat hoort niet thuis in EEN democratische samenleving met EEN democratisch gekozen regering die de politiek bepaalt.



Dat is voor vele Nederlanders (niet allen) aanvaardbaar omdat het iets te maken heeft met het zelf-beschiksrecht van de mens betreffende zijn of haar sexualiteit. Hoe een ander zich sexueel gedraagd (mits anderen daar geen slachtoffer van worden) heeft NIEMAND ANDERS een moer mee te maken!

Als jij geen respect kunt opbrengen voor een ander en hen niet met rust kunt laten, en hen geen wrede straffen toewensen, dan zit je in het verkeerde land!!!

"Natuurwetenschappelijk bewijs" uit de Koran! So what? Beetje oude koek na zo'n duizend jaar van wetenschappelijke ontwikkelingen?



Vreemd he! Waarom op moslims? Waarom niet op Hindoes of Buddhisten en Voodoe-gelovigen? Heb jij een verklaring?



Ja, El Mouni en Abuh Jajah, zij die in de wrede straffen van de sharia geloven, zij die ons vertellen hoe wij moeten handelen in dit land ........

:lol:
JMT, schat kom es hier, dan krijg je een dikke knuffel. Ik ben echt een beetje van je te houden.
Ik heb in weken niet zo gelachen, echt waar. Hahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahah ahahhahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahaha hahahhahahahahahh.

In 1 woord: echt ontzettend fantastisch. :schrik:

Hoe krijg je't voor elkaar.
Alleen de aanhef al :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Ik kom niet meer bij, echt waar.

kameniesgele wie er wint, jij bent mijn topper! :duim:

manc
05-03-03, 08:59
Geplaatst door Abdul Karim
helaas voor jouw lijkt het tot nu toe erop dat mensen Bman (nu) al zijn vergeten :wink:

Ja, maar ik weet uit betrouwbare bron dat hij dat niet erg vind. Opvallend dat er opeens massaal op KT wordt gestemd, zijn oproep heeft toch zin! Ik denk dat de scherpste en intelligentste discussieerder uit dat rijtje wel blij is met deze eclatante overwinning.

mulan
05-03-03, 09:07
Geplaatst door ZwYgStErr
Enquete gaat niet over wie het irritantst is. Anders zou J.M.T er zeker in staan, en zou ze winnen ook :D.

-Zs-

Dat verklaart veel... :engel:

Tomas
05-03-03, 14:28
OK!

Wie heeft er op mij gestemd?!

Wie is hier de grootste ontkenner?!

:stomp:

manc
05-03-03, 14:54
Nou, ik zou maar uitkijken want Yehi loopt langzaam weer in! Gauw lieve mensen, allemaal op KT stemmen! (dat kost 70 cent voor het bevestigen, 70 cent voor een persoonlijk bedankt essemmesje en dan natuurlijk de kosten van je eigen telecom-aanbieder!)

Wizdom
06-03-03, 10:13
Van harte Gefeliciteerd Kaassie. Je bent toppie 'Hall of Shame' finalist. Iedereen vind je top ontkenner nummer 1, of ga je dat nu ook ontkennen (hahaha....leuk...)?

Ik kan niet anders zeggen, ga zo door. Niet in de trant, van ik weet het niet, zou kunnen etc., maar altijd er rechtstreeks tegen in. Maakt je heel geloofwaardig en wijs.

Om het kort te houden, wat mij betreft een welverdiende schaamteloze ontkennings prijs. Bravo ga zo door!

Weet iemand misschien hoe de trofee er uit moeten zien. Misschien een leuke picture ergens op het internet?

Mark
06-03-03, 10:29
Gewoon een medailleuitreiking op de maroc.nl meeting :)

manc
06-03-03, 13:31
Zou de sjekkel al gevallen zijn bij Wizdom? ;)

Ik ontken dat de werkelijke winnaar van de titel in dit rijtje stond. Ik ontken ook dat dit door valse bescheidenheid het geval is. Ik ontken dat de werkelijke winnaar slim genoeg is dit door te hebben.