PDA

Bekijk Volledige Versie : Berberrrr 4 Everrr

Radja
05-03-03, 10:48
jaaaaaa man tfoeee dat haat ik ook we zijn allemaal marokanen en ik zeg alvast 1 ding IK BEN EEN TROTSEEEE BERBER 4 EVERRRRRRRRR HamdoelillaHHHHHHHHHHH AFZ Radia ......... :moeilijk:

omaima
07-03-03, 08:37
oke dan jij bent niet de enige want ik ben ook trots op mezelf omdat ik ook berbers ben. :regie: :regie:

TheWarrior
08-03-03, 20:43
:fplayer: Boff ik effe ik berbers ben . :jeweetog: http://www.meteo-net.it/Graphics/Melilla.jpg -----MeLiLLia----

MizzLeila
17-03-03, 11:36
SAY IT OUT LOUD, I AM A MAROCCAIN AND I AM PROUD

THALLA, MizzLeila was here

:hardlach: :hardlach: :hardlach:

fatiha85
21-03-03, 16:06
Ik ben een berber, en het intereseert mij niet wat andere daarvan zeggen, maar ik ben er trots op, want ik blijf nog altijd een moslim!!!!

duo penottia
22-03-03, 17:26
En ik ben ook een trotse BERBER!!!!! :wohaa:
:zwaai:

bourim
09-05-03, 12:47
men zegt altijd dat hij of zij trots is om moslim te zijn wat wil je hier mee bereiken dat de berbers beter zijn dan de andere leg mijn dan uit wat jullie hebben bereikt in deze wereld staat een uitvinding op jullie naam
of hebben jullie een nobel prijs gewonnen vertel weet je al dat jullie de
uitgekozen volk zijn van allah vertel.....vertel....vertel ik wacht...............

misslove
09-05-03, 22:13
Ik heb ook groot nieuws..............
IK BEN OOK EEN BERBER EN DAAAAAAAAAAR BEN IK HEEEEEEEEEEEEL ERG TROTS OP.

Rwina Cousina
10-05-03, 21:20
Nou ik ben geen trotse BERBER :vreemd: maar wel een trotse ARABIER ik wou gewoon zeggen of je nu arabier bent of berber maar je bent en blijft en moslim (alle niet bij alle gevallen, wijze van spreken) of ik nu en berber ben of en arabier ik ben en blijf trots te zijn op mijn cultuur !!!!!!! :wohaa:

XxXxXxikramXxXxX LATERSSSS

marocchik
23-05-03, 12:33
hey ik zeg het LUID :regie: en duidelijk en met trots ik ben een BERBER

dutchyman
23-05-03, 20:05
ik ben ook berber

berber rules :boogie:

pietjebell
27-05-03, 18:48
ben ik effe blij dat ik geen berber ben.ik ben een echte arabier.geen bergbewoner

2_imazighen
05-06-03, 14:46
14

oke pietje bell ik vind dat nou niet leuk wat je schrijft.
Je schrijft dat je een trotse arabier bent en geen bergbewoner. nou leuk voor jou maar ik weet niet of je het weet hoor, maar DE OORSPRONKELIJKE BEWONERS IN MAROKKO ZIJN BERBERS ,MAAR DE ARABIEREN HEBBEN HET VEROVERD. HELAAS.

dus elke zomer als je naar marokko gaat naar die prachtige stad of dorp (weet ik veel waar je woont) sta je EIGENLIJK OP ONS GRONDGEBIED.
(misschien heb je ook wel berbers bloed door je aderen stromen zonder dat je het weet)

Duzzzz ff dimme graag!!!!!!
En een beetje repect voor de medemens graag want dit is gewoon discriminatie. En dat moeten we niet hebben he :boos:

2_imazighen
05-06-03, 14:49
:lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole:

AL-HOCEIMA WARRIOR 4 LIFE

:lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole:

boeffie
07-06-03, 18:12
:lol:

himi
07-06-03, 23:57
Wat hebben jullie berbersen. jullie hebben het telkens over trots en trots en nog eens trots. En wat anderen er van denken "schijt aan!". Etc. etc. etc. Nou is mijn vraag WAAROM!?!?!?!? Het lijkt erop alsof jullie je telkens willen verdedigen voor iets wat een zeer slechte eigenschap heeft. Waarom hoor je de arabieren dat nooit zeggen dat trots met trots en nog eens trots. Dat gedoe bijv. met Aboe Jaja. Fleiers pamfletten uitdelen met wij zijn berbers geen arabieren etc. WAAROM!?! Leef gewoon zoals elk ander mens. WIE KENT JULLIE NOU OP DE WERELD!?!?
Behalve de marokanen zelf. En als je vraagt wat de bebers ooit hebben bereikt, dan hoor je alleen dit. "Wij zijn het eerste volk van Marokko" en buiten dat om niet te vergeten,........ hou je vast....... "ABDELKRIM LGETABI" verdomme, hij en jullie komen mijn strot uit!!!!!! Bnekkas ga3 met deze Lgatabi. Alahomo die Fransen en Spanjaarden dan jullie eeuwige gezeik!!!!! Leef gewoon.......3iesch ja bnadem. Ga3 tmoet!!!

IK HOOP DAT DIT JULLIE AAN HET DENKEN ZET!!!!

Sima
11-06-03, 14:34
Nou ik ben half berbers en half arabisch,enne als we je zooooo uit je strot komen moet je schijt hebben en ons negeren!!! want jij bent degene die zei heb er schijt aan!! En leef je eigen leven laat ze doen wat ze willen
Ik ben ook arabisch dus aan de ene kant begrijp ik je wel hoor !!

himi
13-06-03, 02:58
Nou, behalve het feit dat ik mensen die mij iriteren moeilijk zomaar kan negeren heb je wel gelijk dat het best te hard uitgedrukt is om zomaar schijt te zeggen. Je moet natuurlijk ook niet iedereen over 1 kam heen scheren. Ik ben eigenlijk om duidelijk te zijn puur tegen de berberse mensen die hier continu om zaniken! Ik ben zelf wat je mischien niet uit mijn bericht hebt herleiden berbers. Maar wat ik dus hier mee nadrukkelijk probeer te zeggen is dat als mensen hier telkens maar weer over beginnen er zo te zien nooit een einde aan komt. Zoals ik zei, het lijkt alsof deze mensen toch telkens wat te verdedigen hebben over hun normen waarden, toch? Ik bedoel, kijk, we zijn allemaal Marokkaans he? Laat wij nou eens eerlijk zijn betreft de Marokkaanse criminaliteit.
We kunnen nog zo goed onzelf proberen te verdedigen tegenover de media, maar het is eenmaal een feit. Er zijn gewoon teveel Marokkaanse
criminelen. Zijn het de tasjesrovers en de kruimeldieven niet dan zijn het wel de witte boorden criminelen. We willen het maar niet onder ogen zien. Ik ben zelf geen crimineel, ook van Marokkaanse afkomst! Maar als ik zie wat er allemaal in potdorie Rotterdam, Amsterdam, Den Haag (matjesmarokanen) Gouda en niet te vergeten Utrecht wel niet allemaal gebeurt. En dan te bedenken dat 90% van de Marokanen hier BERBERS is. DAN VRAAG IK MIJ AF WAAR JE DAN NOG TROTS OP MOET ZIJN!!!!!!
De opvoeding klopt hier dus al voor geen meter!!!

(Sorry moest er even uit)

saidaatje
13-06-03, 16:41
Geplaatst door pietjebell
ben ik effe blij dat ik geen berber ben.ik ben een echte arabier.geen bergbewoner

hahahahaha ik ben lekker ook arabisch :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: ::wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa:wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: : :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :woh:wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wo:wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: haa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: aa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: ::wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa:

TunisiaGirl
19-06-03, 18:37
ik woon in tunese dus ik spreek arabies :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel:

Latina
19-06-03, 18:43
wahahahaha!!!!!!!!!!!!!!

Wat een suffe discussie is dit!
Wees gewoon trots op jezelf, maakt niet uit wie of wat je bent!!!!!!!!!!!!

aichaatje
20-06-03, 11:07
hahaha ben 100000000% riffia en daar ben ik erg trost op :blij:

want NADOR is mijn stad

peta R.deSNITCH
20-06-03, 11:45
Geplaatst door himi
Nou, behalve het feit dat ik mensen die mij iriteren moeilijk zomaar kan negeren heb je wel gelijk dat het best te hard uitgedrukt is om zomaar schijt te zeggen. Je moet natuurlijk ook niet iedereen over 1 kam heen scheren. Ik ben eigenlijk om duidelijk te zijn puur tegen de berberse mensen die hier continu om zaniken! Ik ben zelf wat je mischien niet uit mijn bericht hebt herleiden berbers. Maar wat ik dus hier mee nadrukkelijk probeer te zeggen is dat als mensen hier telkens maar weer over beginnen er zo te zien nooit een einde aan komt. Zoals ik zei, het lijkt alsof deze mensen toch telkens wat te verdedigen hebben over hun normen waarden, toch? Ik bedoel, kijk, we zijn allemaal Marokkaans he? Laat wij nou eens eerlijk zijn betreft de Marokkaanse criminaliteit.
We kunnen nog zo goed onzelf proberen te verdedigen tegenover de media, maar het is eenmaal een feit. Er zijn gewoon teveel Marokkaanse
criminelen. Zijn het de tasjesrovers en de kruimeldieven niet dan zijn het wel de witte boorden criminelen. We willen het maar niet onder ogen zien. Ik ben zelf geen crimineel, ook van Marokkaanse afkomst! Maar als ik zie wat er allemaal in potdorie Rotterdam, Amsterdam, Den Haag (matjesmarokanen) Gouda en niet te vergeten Utrecht wel niet allemaal gebeurt. En dan te bedenken dat 90% van de Marokanen hier BERBERS is. DAN VRAAG IK MIJ AF WAAR JE DAN NOG TROTS OP MOET ZIJN!!!!!!
De opvoeding klopt hier dus al voor geen meter!!!

(Sorry moest er even uit)

hoho...ik had een heel mooi matje ( bijnaam de fockingMAT) ,maar die is al een tijdje weg.. dus niet alle hagenesu..he

ik ben zelf 100000% arabier,,en heb uiteraard veel berberse vrienden hier in den haag..
maar die hooor ik noooit zo kneuzig doen over berbers dit berbers dat.....tazz haleikoem...echt waaar a a kiddies :aftel:

er zitten zelfs een aantal van m'n berberse vrienden bij de AEL..

we zijn allemaal marokkanen/moslims

als je wat te klagen hebt dat berbers benadeeld worden ofso..of als je effe wil melde dat je erg trots bent om berber te zijn,, moet je dat bij onze koning doen in marokko

ennnou

opsjoutu :boos:

TunisiaGirl
21-06-03, 13:25
ey kan dit didisscusie op houden :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student: :student:

aichia
23-06-03, 13:53
IK SLUIT ME BIJ JULLIE AAN

IK BEN OOK EEN SUPER TROTSE BERBER

LANG LEVE DE MOCRO"S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!

JOEJOEJOEJOEJOEJOEJOEEEEEEEEJOEJOOOOOOOOOOOOOOEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHH

TunisiaGirl
23-06-03, 19:14
ik ben trots dat ik uit tunesie kom een arbies spreek ik ben trot erop dat ik uit tunesie ben :corcky:

Nido
23-06-03, 19:27
Geplaatst door fatiha85
Ik ben een berber, en het intereseert mij niet wat andere daarvan zeggen, maar ik ben er trots op, want ik blijf nog altijd een moslim!!!!

ME TOOOOOOOOOO