PDA

Bekijk Volledige Versie : Tienduizenden dode vrouwen in Afrika mede door de Sharia



Joesoef
05-03-03, 15:40
Afrika telt tienduizenden doden door illegale abortus

Uitgegeven: 5 maart 2003 16:16
Laatst gewijzigd: 5 maart 2003 16:17

ADDIS ABEBA - Ieder jaar vinden ongeveer 30.000 Afrikaanse vrouwen de dood doordat zij een abortus ondergaan die niet in een medisch centrum plaatsvindt. Dat zei de Ghanese oud-minister van Volksgezondheid, Eunice Brookman Amissah woensdag op een door de VN ondersteunde conferentie over abortus in de Ethiopische hoofdstad Addis Abbeba. Hieraan nemen rond de honderd vertegenwoordigers uit dertien Afrikaanse landen deel.

Oorzaak van de grote sterfte is dat abortus in de meeste Afrikaanse landen verboden is. Dat betekent dat veel vrouwen hun toevlucht zoeken tot illegale abortussen. Dat betekent dat zij vaak onder onhygiënische omstandigheden en door niet goed opgeleide personen worden behandeld. De deelnemers van de conferentie willen daarom dat abortus gelegaliseerd wordt.

Mark
05-03-03, 15:53
Dit is dus duidelijk een straf van de Heer omdat ze tegen zijn wil in abortus plegen.

De paus zal intens genieten van dit bericht!

Dx_
05-03-03, 16:54
Youssef,

volgens mij zit er een steekje los bij jou,
ten eerste hoor je de titel niet naar eigen inzicht te veranderen.
Maar wat belangerijker is is dat dit geen ene moer met de shariha te maken heeft.


Oorzaak van de grote sterfte is dat abortus in de meeste Afrikaanse landen verboden is.

Net zoals het in zoveel andere landen overal op de wereld verboden is.

Vriend
05-03-03, 16:56
Geplaatst door Mark
Dit is dus duidelijk een straf van de Heer omdat ze tegen zijn wil in abortus plegen.

De paus zal intens genieten van dit bericht!


Mark, zo nu en dan verbaas je me....(in positieve zin :zozo: )

Joesoef
05-03-03, 17:01
Geplaatst door Dx_
Youssef,

volgens mij zit er een steekje los bij jou,
ten eerste hoor je de titel niet naar eigen inzicht te veranderen.
Maar wat belangerijker is is dat dit geen ene moer met de shariha te maken heeft.

Net zoals het in zoveel andere landen overal op de wereld verboden is.

1+1=2 behalve voor fundi's die het licht niet hebben gezien.

A- Ik maak zelf wel uit of ik een kop verander.
B- Een ongetrouwde vrouw met een baby betekend stenigen.

En dan heb ik het nog niet eens over verkrachte vrouwen die geen kind willen van hun aanrander.



Dus dx krijg de klere :kalasniko

Mark
05-03-03, 17:21
Geplaatst door Vriend
Mark, zo nu en dan verbaas je me....(in positieve zin :zozo: )

Ik ben erg complex :eek:

ps: Bert = evil

Dx_
05-03-03, 18:37
1+1=2 behalve voor fundi's die het licht niet hebben gezien.

A- Ik maak zelf wel uit of ik een kop verander.
B- Een ongetrouwde vrouw met een baby betekend stenigen.

En dan heb ik het nog niet eens over verkrachte vrouwen die geen kind willen van hun aanrander.



Dus dx krijg de klere

Voor koeien die niet bevoegd zijn om te rekenen:

De sharia geldt bij mijn weten alleen in bepaalde delen van Nigeria en in Soedan. Dit persbericht gaat over geheel Afrika.
Zijn alle europeanen homosexueel omdat er een verachtelijke gayparade in Amsterdam wordt gehouden ?

Nogmaals, volgens mij is er een steekje bij jou los.

Het overgrote deel van de vrouwen in Afrika wil gewoon abortus plegen om dezelfde redenen die vrouwen elders over de hele wereld hebben.


Dus dx krijg de klere

Screw u Viswijf.

P.S. betekend schrijf je met een t................... koe