PDA

Bekijk Volledige Versie : Een leuk idee voor de charmante moslima's van maroc.nl



Mark
06-03-03, 14:35
Penvriendinnen gezocht voor Amerikaanse soldaten

Uitgegeven: 6 maart 2003 14:35

AMSTERDAM - Een Amerikaanse vrouw genaamd Pamela Bates is op zoek naar mannen en vrouwen die Amerikaanse soldaten in Koeweit willen schrijven. Via de website 'Hugs to Kuwait' kunnen belangstellenden zich aanmelden.

Pamela is dit iniatief begonnen om het verblijf van haar man en andere soldaten in Koeweit aangenamer te maken. Zij begon de website op 4 januari en al snel bleek dit een groot succes te zijn. Ongeveer 9000 soldaten ontvangen elke week een brief via haar website. Dat is nog niet genoeg, want er zijn ruim 180.000 Amerikaanse soldaten aanwezig in Koeweit.

Klik hier (http://groups.msn.com/hugstokuwaitadoptasoldier) voor de website 'Hugs to Kuwait'.

nouwra
06-03-03, 14:55
Mark je bent een schat.

......bestaat er ook zoiets als antrax-mail....?

Mark
06-03-03, 14:59
Wel interessant dat deze vrouw andere vrouwen oproept om met haar man te corresponderen! Kijken of mijn vriendin dit ook een leuk idee vind :haha:

ZwYgStErr
06-03-03, 16:32
Zag de titel en voelde me gelyk aangesproken :zozo:.

Heb myn tygerprintstringetje al in de was gedaan...( of had ik dat beter niet kunnen doen? :hihi: )

-Zs-

Mark
06-03-03, 17:28
Hoe krijg je een tijgerprint op zo'n mini-dingetje?

:fpiraat:

nouwra
06-03-03, 17:45
simpel

je laat de ene tijger de andere verscheuren in een dodelijk gevecht, en vis een reepje van zijn overgebeleven vacht op.

And the string was born :D

Mark
06-03-03, 18:13
Geplaatst door nouwra
simpel

je laat de ene tijger de andere verscheuren in een dodelijk gevecht, en vis een reepje van zijn overgebeleven vacht op.

And the string was born :D

Aha! dat is duidelijk.

Nu moet ik er nog achter komen hoe je zo'n ding opvouwt want meestal wordt het gewoon een propje ;)

nouwra
06-03-03, 18:24
Ik denk dat jij meer ervaring met strings hebt dan ik, so

you tell me :boogjes:

Mark
06-03-03, 18:33
Geplaatst door nouwra
Ik denk dat jij meer ervaring met strings hebt dan ik, so

you tell me :boogjes:

Tja, ik ben geemancipeerd... ik doe de was...

:)

Ik verklap je dan alvast dat het lastig is ze op te vouwen omdat ze zo klein zijn!

Weer wat geleerd Nouwra! :duim:

manc
06-03-03, 19:02
Geplaatst door Mark
Tja, ik ben geemancipeerd... ik doe de was...

:)

Ik verklap je dan alvast dat het lastig is ze op te vouwen omdat ze zo klein zijn!

Weer wat geleerd Nouwra! :duim:

Je moet ze niet opvouwen, maar gewoon bij de Ikea zo'n 'rekje' (waar je ook sokken enzo in kan doen) halen...daar kan je ze gewoon in gooien.

Mark
06-03-03, 20:13
Geplaatst door manb
Je moet ze niet opvouwen, maar gewoon bij de Ikea zo'n 'rekje' (waar je ook sokken enzo in kan doen) halen...daar kan je ze gewoon in gooien.

Ik ken dat soort nieuwerwetse dingen niet!

Ik gebruik gewoon stenen in de rivier om te wassen en daarna een pers :)

manc
06-03-03, 20:51
Geplaatst door Mark
Ik ken dat soort nieuwerwetse dingen niet!

Ik gebruik gewoon stenen in de rivier om te wassen en daarna een pers :)

Hebben jullie thuis ook een mandi-bak? Bak je zelf ook je eigen brood, of is het alleen nasi wat de pot schaft?

Mark
06-03-03, 20:53
Ehm mijn vriendin kookt niet Indonesisch :(

Orakel
06-03-03, 21:46
Geplaatst door Mark
Ehm mijn vriendin kookt niet Indonesisch :(

Koken? De afhaal- en wegwerpChinees zul je bedoelen.

Ik zit eigenlijk nog te wachten op de afhaal-Marokkaan voor een goede Marmita. Mjam, mjam...

:) Hoe komen jullie trouwens in Godesnaam van correspondentie uit op het vouwen van een string met tijgerprint? :wijs:

manc
06-03-03, 21:49
Geplaatst door Orakel
[B]Koken? De afhaal- en wegwerpChinees zul je bedoelen.

Ik zit eigenlijk nog te wachten op de afhaal-Marokkaan voor een goede Marmita. Mjam, mjam...

He! Ideetje misschien? Mac-Marakesh? Je hebt wel al redelijk wat goede Marokkaanse restaurants toch?


:) Hoe komen jullie trouwens in Godesnaam van correspondentie uit op het vouwen van een string met tijgerprint? :wijs:

Waar het hart van vol is loopt de mond van over... ;)

ZwYgStErr
06-03-03, 21:50
Geplaatst door Orakel
Koken? De afhaal- en wegwerpChinees zul je bedoelen.

Ik zit eigenlijk nog te wachten op de afhaal-Marokkaan voor een goede Marmita. Mjam, mjam...

:) Hoe komen jullie trouwens in Godesnaam van correspondentie uit op het vouwen van een string met tijgerprint? :wijs:

Oe! Dat heb je aan my te danken...ZwYgStErr; TopicRaper :wijs:.

-Zs-

sil
06-03-03, 21:59
Geplaatst door manb
Je moet ze niet opvouwen, maar gewoon bij de Ikea zo'n 'rekje' (waar je ook sokken enzo in kan doen) halen...daar kan je ze gewoon in gooien.

Dank je voor de tip.

heb je er nog meer

Orakel
06-03-03, 22:01
Geplaatst door ZwYgStErr
Oe! Dat heb je aan my te danken...ZwYgStErr; TopicRaper :wijs:.

-Zs-

:D K'hadutkunnewetuh. Verder doe ik er het zwijgen toe....

Orakel
06-03-03, 22:05
Geplaatst door manb
He! Ideetje misschien? Mac-Marakesh? Je hebt wel al redelijk wat goede Marokkaanse restaurants toch?

Yep, maar geen afhaal volgens mij. Zeker niet in dat a8terlijke dorp (ondanks de 110 dznd inwoners) van mij. In Utrecht, A'dam en R'dam heb je inderdaad goede restaurants.



Waar het hart van vol is loopt de mond van over... ;)

Hier moet ik ff over nadenken, vanwege de associaties die het oproept in relatie tot die string met tijgerprint. :engel:

Mark
07-03-03, 08:43
Geplaatst door ZwYgStErr
Oe! Dat heb je aan my te danken...ZwYgStErr; TopicRaper :wijs:.

-Zs-

Het is de slechte invloed van WSDB.... die proberen de maagdelijke NVDD prikkers te bedoezelen met hun duivelse westerse invloeden :)

Zijn strings haram?

nouwra
07-03-03, 08:47
alleen als een man ze aandoet

Mark
07-03-03, 08:49
Geplaatst door nouwra
alleen als een man ze aandoet

Nou dan zijn we het daar over eens Nouwra, een man met een string gaat tegen al mijn normen en waarden in. :wat?!:

ZwYgStErr
07-03-03, 17:51
Geplaatst door Mark
Het is de slechte invloed van WSDB.... die proberen de maagdelijke NVDD prikkers te bedoezelen met hun duivelse westerse invloeden :)

Zijn strings haram?

WSdB Rocks! :handbang:.

En strings haram? Hmmm...ligt eraan, wat draag jy er boven dan?

-Zs-

Mark
07-03-03, 17:59
ik draag geen strings :hardlach:

ZwYgStErr
07-03-03, 18:28
Geplaatst door Mark
ik draag geen strings :hardlach:

En dat noemt zichzelf geëmancipeerd :ego:

-Zs-