PDA

Bekijk Volledige Versie : Nominaties.........!!



nouwra
06-03-03, 22:41
Om het beheer wat makkelijker te maken morgen vraag ik mijn mede prikkers een lijst op te stellen van de te bannen prikkers. Als Beheer morgen al de vier topics moet lezen, ben ik bang dat zij dit hele forum zal opheffen....

Daarom gaarne uw bijdrage.

Ik nomineer Mark voor het starten van deze hele heisa :lekpuh:

manc
06-03-03, 22:45
Geplaatst door nouwra
Om het beheer wat makkelijker te maken morgen vraag ik mijn mede prikkers een lijst op te stellen van de te bannen prikkers. Als Beheer morgen al de vier topics moet lezen, ben ik bang dat zij dit hele forum zal opheffen....

Daarom gaarne uw bijdrage.

Ik nomineer Mark voor het starten van deze hele heisa :lekpuh:

Ik nomineer iedereen behalve Yehi, Sadeeq, Samas en Bahmed. En Mars, die moet ook blijven. Aangezien hij het altijd struktureel oneens is met het standpunt van de meerderheid mag hij dan een beetje betweterig tegengas geven.

Tegelijkertijd moet het forum gesloten woorden voor iedereen behalve deze 4 heren....

Mark
07-03-03, 07:00
Geplaatst door nouwra
Ik nomineer Mark voor het starten van deze hele heisa :lekpuh:

Maar Nouwra, ik heb alleen maar replies gegeven die bestaan uit een punt! :)

Enneh.. bedankt he!

:wow:

nouwra
07-03-03, 09:26
je weet toch dat ik allerlei paradoxale manieren mijn liefde voor jou kenbaar wil maken :strik:

Mark
07-03-03, 09:30
Geplaatst door nouwra
je weet toch dat ik allerlei paradoxale manieren mijn liefde voor jou kenbaar wil maken :strik:

Nu Sadeeq een weekje op "vakantie" is durf je eindelijk onze geheime verboden liefde tussen twee werelden opbenbaar te maken :duim:

Waterval
07-03-03, 09:35
Waterval nomineert beheer....... wat kwam er ook alweer na anarchie?


:chinees:

kaassietoch
07-03-03, 09:49
Geplaatst door Waterval
Waterval nomineert beheer....... wat kwam er ook alweer na anarchie?


:chinees:

kaassie is he tin deze volledig eens met waterval (surprise surprise OK, OK )

mulan
07-03-03, 09:53
Wat heb ik nu weer gemist................... :confused:

plexus
07-03-03, 10:00
..zo te lezen heb ik ook het 1 en ander gemist..gelukkig maar! :D

nouwra
07-03-03, 10:46
Nu Sadeeq een weekje op "vakantie" is durf je eindelijk onze geheime verboden liefde tussen twee werelden opbenbaar te maken

Aan niemand doorvertellen :)

manc
07-03-03, 10:51
Geplaatst door mulan
Wat heb ik nu weer gemist................... :confused:

Yehi, Sadeeq, Samas en Bahmed hebben gisteren het forum verast met een paar leuke foto's van concetnratiekampen en stapels lijken met onderschriften als 'ILI en haar vervloekte kinderen' + nog wat prikkers, Joden die in een kuil lagen en een man die door het hoofd werd geschoten door een Nazi met het bijschift dat dit wel met de Joden zou moeten worden gedaan. Grappen over gaskamers, 'douches', verbrandingsovens etc. Oh, en nog wat foto's van mensen die in doosnood van de twintowers springen en een opengereten lijk op de grond, met de hoop dat dit een aantal prikkers zou overkomen ofzo.

De reden? Er werden naar aanleiding van het woord 'abacadabra' en de vraag 'is dit een snack ofzo' suggesties gemaakt voor namen van nieuwe islamitische snacks...zoals Volkoran-Brood, Mecca-Donald en Toraboraburger (zoiets als Zamzam en Mecca-Cola)...

De gestoorde gastjes die dit op hun geweten hebben hebben een ban van een HELE WEEK(!) terwijl tegelijkertijd door dat slechte excuus voor een bezoprg beheerder 'angkor' 'per ongeluk' alle berichten van Kaas en Puk zijn gewist. Ondertussen is Bahmed alweer terug om te verkondigen dat alles een 'joods' complot is geweest.

Een zorgelijke ontwikkeling, en wees blij dat je er gisteren niet was. De naam van Maroc.nl, de Marokkanen en de Islam werden op een gruwelijke manier door Bahmed, Yehi en Sadeeq (Samas) door het slijkt gehaald...nee door de stront gehaald.

vr.gr.

Bman

InspectorBadged
07-03-03, 13:22
:jammer: Het begon allemaal met Allaahu Snackbar.(patatje oorlog)

Mijn reply: Hamaz Hamaz alle joden aan het gaz.(barbecue)

kaassietoch
07-03-03, 13:31
Geplaatst door InspectorBadged
:jammer: Het begon allemaal met Allaahu Snackbar.(patatje oorlog)

Mijn reply: Hamaz Hamaz alle joden aan het gaz.(barbecue)

En blijkbaar snap je nog steeds niet dat de eerste grap slechts wat met de Islam en vooral met yehi spot (zijn Allahu Akbar voor een aanslag in Israel) en dat de tweede opmerking het leed van 6 miljoen doden exploiteert zonder ook maar in de buurt te komen van iets grappigs. :moe:

Mark
07-03-03, 16:36
Ik vond allebei de opmerkingen niet kunnen............ Zwijgster had het gisteren nog over een stilte voor de storm en een paar uur later ging men helemaal los hier.

Is inspectorbadget bahmed? Kan het me nauwelijks voorstellen dat die andere thread vanochtend gestart is door dezelfde persoon die dat verhaal over zijn vader onlangs hier schreef.

De Rode Roos
07-03-03, 17:03
Als yehi verdwijnt dan komt het vanzelf goed met dit forum. MO_NL zei tijdens het radiointerview met NMO dat je op dit forum pas achteraf kunt beheren, maar dat is niet waar. Soms moet je iemand gewoon van dit forum verwijderen na heel veel bans en waarschuwingen te hebben gehad.

Ik nomineer dus yehi om in de toekomst ellende van gisteren te vermijden. Van de geschiedenis kun je leren!

Tomas
07-03-03, 18:13
Je kunt niemand bannen op het interent. Leer daar nou maar mee leven.

Yehi is cool.

Ik wou dat ik zoveel aandacht kreeg.

Mark
07-03-03, 18:44
Geplaatst door Tomas

Yehi is cool.

Ik wou dat ik zoveel aandacht kreeg.

Je bent nu eenmaal niet zo interessant Tomas :)

Vriend
07-03-03, 20:29
ALS PIM FORTUYN IN DE NATIONALE EN INTERNATIONALE MEDIA MAG ROEPEN DAT DE ISLAM EEN ACHTERLIJK GELOOF IS EN ALS AHA MAG ROEPEN DAT MOHAMMED EEN PERVERS ZIEK MANNETJE WAS DAN MOET MEN OOK ANDERE EXTREMEN TOLEREREN.....LATEN WE ELKAAR GEEN MIETJE NOEMEN EN VAN MAROC.NL EEN POLITIEK CORRECT DISCUSSIE FORUM MAKEN WANT DAN BEN IK DE EERSTE DIE HIER WEG IS......

MANB MOET GEWOON BLIJVEN JMT OOK YEHIAASH OOK SADEEQ OOK...ETC ETC.

Vriend
07-03-03, 20:31
En dit even nog ter aanvulling van rode roosjes reactie: Rode roosje jij bent een van de grootste pragmaten die ik ooit heb gezien.Je waait met alle winden mee en geeft nooit je mening je kiest altijd een tussenweg.Dan heb ik toch liever iemand als JMT of yehiaash die tenminste zeggen waar het op staat. :zweep:


(p.s. dit is niet persoonlijk bedoeld)

Waiting
07-03-03, 20:34
Geplaatst door Vriend
En dit even nog ter aanvulling van rode roosjes reactie: Rode roosje jij bent een van de grootste pragmaten die ik ooit heb gezien.Je waait met alle winden mee en geeft nooit je mening je kiest altijd een tussenweg.Dan heb ik toch liever iemand als JMT of yehiaash die tenminste zeggen waar het op staat. :zweep:


(p.s. dit is niet persoonlijk bedoeld)



Tja, PVDA :rolleyes:



P.S sorry, was een zuivere pass die moest ik inkoppen.

De Rode Roos
08-03-03, 02:21
Geplaatst door Vriend
En dit even nog ter aanvulling van rode roosjes reactie: Rode roosje jij bent een van de grootste pragmaten die ik ooit heb gezien.Je waait met alle winden mee en geeft nooit je mening je kiest altijd een tussenweg.Dan heb ik toch liever iemand als JMT of yehiaash die tenminste zeggen waar het op staat. :zweep:


(p.s. dit is niet persoonlijk bedoeld)


Klopt. Ik ben zeer pragmatisch, maar ik ben ook een Wouter Bos volgeling. :D

Trouwens, een tussenweg is ook een mening.

manc
08-03-03, 13:49
Geplaatst door Vriend
En dit even nog ter aanvulling van rode roosjes reactie: Rode roosje jij bent een van de grootste pragmaten die ik ooit heb gezien.Je waait met alle winden mee en geeft nooit je mening je kiest altijd een tussenweg.Dan heb ik toch liever iemand als JMT of yehiaash die tenminste zeggen waar het op staat. :zweep:


(p.s. dit is niet persoonlijk bedoeld)

Joden afknallen in kuilen, in gaskamers duwen, in verbrandingsovens proppen? Dat is 'zeggen waar het op staat'....heb jij iets meegekregen van wat er zich hier heeft afgespeeld? Flikker toch op. Dat je JMT of mij op een lijn zet met dat soort onmenselijke uitspraken is een grove belediging.

Sorry, maar je slaat de plank finaal mis.

Maarten
09-03-03, 04:21
Jammer dat ik het gemist heb. Ik wil nog steeds weten hoeveel echt antisemitisme er precies is, en wil dat zelf kunnen zien. Het is moeilijk duidelijk te krijgen. manb's beschrijving gaat wel die kant op ja.
Zelfs als reactie op israelische misdaden vind ik dat echt niet toelaatbaar.

hoorde gisteren dat de oude moskovitsz in de oorlog 50 familieleden kwijt raakte. Dat maakt zijn actie tegen Gretta Duisenberg wel wat begrijpelijker.

errug leuk was A. snackbar (patatje oorlog) hoewel die vent daarna wél onder de koude kraan moet.
Maar dat hamasgas geroep is echt niks..