PDA

Bekijk Volledige Versie : yehiyaayyash niet meer welkom



beheer
08-03-03, 11:19
De maat is vol !

Yehiyaayyash is nu over alle denkbare en voorstelbare grenzen gegaan.

Al zijn posts zijn removed en hij is niet meer welkom op de forums van www.maroc.nl

Yehiyaayyash: als je nog een beetje zelfrespect hebt dan blijf je hier definitief weg.

Dringend verzoek aan iedereen: als je ziet dat hij onder een andere nick weer opnieuw opduikt: meldt zijn berichten bij beheer, zodat hij alsnog weer verwijderd kan worden.

De moelijkheid is nl dat zijn IP niet te bannen is. Hij post vanuit verschillende IP's in openbare gelegenheden waar vandaan behoorlijk veel andere mensen ook hun berichten sturen, die bij een IP ban ook gedupeerd zouden worden.

Het is droevig dat het zover heeft moeten komen.

Beheer.

barfly
08-03-03, 11:21
Het heeft even geduurt, maar ik vind het een goed besluit!

mulan
08-03-03, 11:29
That's the way life goes..... :melig2:

Hoe dan ook,wel jammer dat er een tegenhanger van J.M.T en consorten weg is...........blijven zij hier straks alleen over....leuk........ :rolleyes:

Waterval
08-03-03, 11:32
Waren hij en J.M.T geen twee-eenheid? M.a.w. wanneer wordt zij eruit geflikkerd?










ps. Toch vind ik het zwak hem te bannen..

mulan
08-03-03, 11:40
Geplaatst door Waterval
Waren hij en J.M.T geen twee-eenheid? M.a.w. wanneer wordt zij eruit geflikkerd?


ps. Toch vind ik het zwak hem te bannen..

Ik zie dat niet gauw gebeuren.........ik vraag me wel af of beheer hem geband zou hebben als er niet zo'n ophef over gemaakt was......


ik ben net wakker en irriteer me gigantisch aan die energieke gevallen die bij jouw ondertekening staan........ :rolleyes:

Waterval
08-03-03, 11:46
ik ben net wakker en irriteer me gigantisch aan die energieke gevallen die bij jouw ondertekening staan........


Maak er ophef over, beheer schijnt daarop te reageren.....

Cihad
08-03-03, 11:47
Geplaatst door beheer
De maat is vol !

Yehiyaayyash is nu over alle denkbare en voorstelbare grenzen gegaan.

Al zijn posts zijn removed en hij is niet meer welkom op de forums van www.maroc.nl


HEY! Niet alleen zijn posts, maar hele discussies zijn weg. Worden wij de dupe van zijn opgestarte discussies??? Haal aub zijn posts weg, niet de discussie.

mulan
08-03-03, 11:49
Geplaatst door Waterval
Maak er ophef over, beheer schijnt daarop te reageren.....

Is goed....ik ga een topic starten met als titel :VERZOEK AAN IEDEREEN: Negeer prikkers met dansende ondertekening..............jij bent dan wel de eerste die geband wordt..


:verward:

Bakslita
08-03-03, 11:50
Ik vind J.M.T en NobelPriceZionist veel extremer dan Yehiya :verward:
Hoe zit het dan met hun?

-Y-

Waterval
08-03-03, 11:52
Geplaatst door mulan
Is goed....ik ga een topic starten met als titel :VERZOEK AAN IEDEREEN: Negeer prikkers met dansende ondertekening..............jij bent dan wel de eerste die geband wordt..


:verward:

Mulan, beginnen we een negeer J.M.T. topic?

mulan
08-03-03, 12:01
Geplaatst door Waterval
Mulan, beginnen we een negeer J.M.T. topic?

Moeten we het dan gaan beargumenteren...........????????

Waterval
08-03-03, 12:05
Geplaatst door mulan
Moeten we het dan gaan beargumenteren...........????????


Oh ja, dan krijgen we dat gezeik weer he....

Mark
08-03-03, 12:48
Die danseressen bij waterval zijn juist lachen!

:wohaa:

woohoo :)


En over Yehi, tja hij ging erg ver... persoonlijk ben ik voor totale vrijheid van meningsuiting tenzij je mensen persoonlijk bedreigt of voor geweld tegen ze oproept...

Hij hoorde toch wel een beetje bij maroc.nl!

:loens:

Waterval
08-03-03, 12:54
Inderdaad, hij kwam met een these J.M.T met een antithese en wij met de synthese ! ( Overschat ik ons nu, of vind je het hele "ons" niet kloppen?)

Mark
08-03-03, 13:21
PS dat wordt wel afkicken voor yehi als je hier normaal zo veel zit....

mulan
08-03-03, 13:46
Geplaatst door Waterval
Oh ja, dan krijgen we dat gezeik weer he....

Ja precies en het laatste waar ik zin in heb op dit forum is te gaan beargumenteren,stel je voor............... :D

Cihad
08-03-03, 14:30
Geplaatst door Mark
PS dat wordt wel afkicken voor yehi als je hier normaal zo veel zit....

Dit is zeer serieus. Hij plaatste elke dag wel nieuwe topics, waar hij veel tijd aan besteedde. Soms wel 5 per dag. Maroc.nl maakte deel uit zijn leven en nou verliest hij dat deel. Hij zal psychologische problemen hebben deze dagen.

Mark
08-03-03, 15:06
Ik zie dat ik ook op een gemiddelde van 10 zit...

ik hou beheer maar te vriend want wat moet ik anders doen overdag???

plexus
08-03-03, 15:11
..wie moet yehiyaayyash nu opvoeden dat was toch een beetje "onze" taak... hef die ban op!

De Rode Roos
08-03-03, 15:41
Mooi zo!!

yehi had enkele onsmakelijke schokkende plaatjes geplaatst met een man die uit het WTC is gesprongen en uitelkaar is gespat en verder behoorlijk antisemitische opmerkingen met plaatjes zoals joden vergassen en in brandovens doen etc. Een zwaktepunt van yehi is dat hij provocerende en walgelijke plaatjes nodig heeft en niet in staat is met woorden zijn mening te uiten, iets wat JMT of anderen die genoemd zijn wel kunnen. Yehi is ook een behoorlijk labiele jongen, hij moet geholpen worden door een psychiater.

Waterval
08-03-03, 15:48
Dit is niet helemaal waar RR. Yehi voelde zich geprovoceerd tot die acties. Voorheen plaatste hij alleen maar (naar mijn mening) te lange teksten, met zeer bedenkelijke inhoud....

gaypride
08-03-03, 16:02
Geplaatst door De Rode Roos
Yehi is ook een behoorlijk labiele jongen, hij moet geholpen worden door een psychiater.

RR geeft weer eens een oordeel
:maf:

Ik begrijp deze actie van Beheer heel goed. Dit ging inderdaad veel te ver.
Toch jammer dat hij zo te ver ging en nu weg is.
Yehi sterkte met afkicken!

:love2: :D
Gp

nouwra
08-03-03, 17:29
Yehi een ban?! :mad: :eek: :boos: :boos: :kwaad:

Ondanks dat ik me behoorlijk heb opgewonden een paar dagen geleden, vind ik een ban te veel van het goede. Er zijn hier op maroc.nl verschillende groepen gepresenteerd, de links extremen, de gematigden, de rechts extremen en deze weer verdeelt in bevolkingsgroepen.
Yehi hoort bij de rechtsextremisten van de Marokkaanse bevolkingsgroep. Waarom deze uitsluiten??!! Zijn mening mag dan wel anders, maar het is toch een mening. Een straf zou genoeg geweest zijn. Ban voor een maand ofzo.

Neem June 5 1967, een rechtsextreemist van de Nl bevolkingsgroep. Die ga je toch ook geen ban geven?!@#! Zou saai worden. Ondanks dat ik me ook aan hem erger, wil niet zeggen dat ie maar gekickt moet worden. zulke mensen draaien wel bij na een stevige dialoog (al geven ze dat niet toe).

By the way zulke mensen als June moeten soms ook op gelijke hoogte worden aangepakt. Daarrrrr hadden we yehi onder andere voor.

I WANT YEHI @!#! :duivel:

sil
08-03-03, 17:52
Hij ging vaak veel te ver,die plaatjes deze week heb ik niet gezien omdat ik ergens iets aangeklikt heb dat ik ze niet te zien krijg,maar dat heb ik met meerdere hier,vandaar dat ik die foto's niet meer zie.
en missen zal ik hem ook niet want ik las nooit meer iets wat hij schreef

Tomas
08-03-03, 18:30
Damn... Ik was bijna bekeerd...

indygirl_roosje
08-03-03, 20:02
Ik kan maar 1 ding zeggen op het besluit van het beheer, namelijk: Alhamdoelillah!!!! Alleen snap ik 1 ding niet: Waarom is JMT nog niet geband? Lijkt me hoog tijd worden. Of haal Yehi terug en richt een aparte chatbox voor hen in, kunnen ze elkaar naar hartelust uitschelden........ Hahaha


Ma'asalama,

Rosalinda.

Hamza-T
08-03-03, 23:11
En wie moet er nu kritisch zijn tegen de kruisvaarders en zionistische ridders buiten Yehiyaayyash?

manc
09-03-03, 01:33
Geplaatst door Hamza-T
En wie moet er nu kritisch zijn tegen de kruisvaarders en zionistische ridders buiten Yehiyaayyash?

Dat mogen jij, Malcolm X, Nabil, ZS, Bilal en vele vele anderen doen.

Waiting
09-03-03, 01:59
Ehm is angkor ook niet meer welkom?

Marsipulami
09-03-03, 02:05
Ik vind het wel jammer dat Yehiya gebanned is. Dat wil niet zeggen dat ik wil ontkennen dat hij met zijn gruwelijke posts alle fatsoensgrenzen heeft overschreden.

Anderzijds heb ik toch het gevoel dat het soms bizarre extremisme dat Yehiya tentoon spreidt (misschien onbewust) een manier is om te reageren op de ervaring van allerlei subtiele maatschappelijke uitsluitingmechanismen waarvan moslimjongeren (en -ouderen) slachtoffer zijn in het kader van de huidige (islamofobe) tijdsgeest.

De religieuze taal van christendom, islam, hindoeïsme leent zich erg goed om een aantal persoonlijke problemen -of stoornissen- te verwoorden.

Daar (in religie) ligt volgens mij niet de oorzaak maar wel het aanknopingspunt om mensen die dreigen af te glijden naar een verbitterd extremisme te bereiken. Ik ben daarom wel wat onder de indruk van de opmerking en het medeverantwoordelijkheidsgevoel van Plexus hierboven m.b.t. Yehiya.

Communicatie met andersdenkenden is ontzettend belangrijk. Ik geloof wel in de onvervangbare waarde van maroc.nl op dit vlak voor mensen als Yehiya. Communicatie is een goed middel om (ideologisch) fanatisme tegen te gaan. Op voorwaarde natuurlijk dat men een minimum van begrip en sympathie kan opbrengen voor de uitgangspunten en de ideologische positie van de opponent in het gesprek.

De grootste fanatici zijn meestal maatschappelijk geïsoleerde mensen waarvan de manier van denken door niemand gecorrigeerd of bijgestuurd wordt. Daarom vind ik het wel jammer dat Yehiya door de prikkers (en het beheer) van maroc.nl aan zijn lot overgelaten wordt.

Persoonlijk vind ik wel dat de moslims op dit forum wat beter hun best hadden mogen doen om hun geloofsbroeder te overtuigen dat het geloof van de moslims geen zaak is van haat of fanatisme maar in de eerste plaats een gematigde boodschap van vrede rechtvaardigheid en barmhartigheid bevat.

Donna
09-03-03, 15:06
Geplaatst door Marsipulami
Ik vind het wel jammer dat Yehiya gebanned is. Dat wil niet zeggen dat ik wil ontkennen dat hij met zijn gruwelijke posts alle fatsoensgrenzen heeft overschreden.

Anderzijds heb ik toch het gevoel dat het soms bizarre extremisme dat Yehiya tentoon spreidt (misschien onbewust) een manier is om te reageren op de ervaring van allerlei subtiele maatschappelijke uitsluitingmechanismen waarvan moslimjongeren (en -ouderen) slachtoffer zijn in het kader van de huidige (islamofobe) tijdsgeest.

Dat kan ik me ook goed indenken. Echter, hoe begrijpelijk of
beredeneerbaar sommige dingen ook zijn, dat mag nog geen aanleiding zijn niet tot gepaste actie over te gaan.

Een pedofiel die kinderen verkracht omdat hij zelf in zijn jeugd ook is misbruikt, wordt er ook niet minder pedofiel door, hoe aangrijpend en naar de dingen ook zijn die hij zelf heeft meegemaakt.

Hoe ernstig de ervaringen die Yehi wellicht heeft opgedaan ook zijn, het kannooit een excuus zijn om te blijven tolereren wat hij doet.



Geplaatst door Marsipulami
Daar (in religie) ligt volgens mij niet de oorzaak maar wel het aanknopingspunt om mensen die dreigen af te glijden naar een verbitterd extremisme te bereiken. Ik ben daarom wel wat onder de indruk van de opmerking en het medeverantwoordelijkheidsgevoel van Plexus hierboven m.b.t. Yehiya.

Communicatie met andersdenkenden is ontzettend belangrijk. Ik geloof wel in de onvervangbare waarde van maroc.nl op dit vlak voor mensen als Yehiya. Communicatie is een goed middel om (ideologisch) fanatisme tegen te gaan. Op voorwaarde natuurlijk dat men een minimum van begrip en sympathie kan opbrengen voor de uitgangspunten en de ideologische positie van de opponent in het gesprek.

De grootste fanatici zijn meestal maatschappelijk geïsoleerde mensen waarvan de manier van denken door niemand gecorrigeerd of bijgestuurd wordt. Daarom vind ik het wel jammer dat Yehiya door de prikkers (en het beheer) van maroc.nl aan zijn lot overgelaten wordt.



Klopt ook allemaal, maar als iemand afzakt naar het niveau dat je moet kiezen tussen de geestelijke gezondheid van Yehyayash of de geestelijke gezondheid van zijn 'slachtoffers', dan valt mijn keuze in ieder geval niet op yehiaayash.

Maroc.nl is zo verantwoordelijk voor prikkers als ze zich voelt. Ook wij normale prikkers hebben een verantwoordelijkheid ten opzichte van elkaar. Maar yehi is echt een jongen met grote problemen. Die moet niet prikken, die moet zich vrijwillig laten opnemen in een inrichting om basale menselijke emoties als empathie aan te leren.

Maarten
09-03-03, 16:39
Heel begrijpelijk van Beheer.
Heel vervelend voor Yeh.
Maar hij was net als iedereen te gast hier.
En als je niet snapt, dat je je gastheer voortdurend in moeilijkheden brengt, dan houdt het op.
Islam heeft gewoon regels voor gasten, en die gelden hier op een bepaalde manier ook.

Heel dom van Yeh. Niet alles wat hij deed was slecht.. met name die palestina-berichten..
Maar als hij het verknalt, krijgen zijn soort geluiden ook geen kans meer.
Jammer, hij hoorde er wel bij. Maar als je niet snapt hoe gezichtsbepalend die erge dingen voor de site zijn, dan verdien je ook niet beter.

Jammer dat zijn posts weg zijn.
Daar kon je een heleboel aan zien, ook de mankementen in zijn stijl van denken, en de meningen van andere marocs.. Hopen oude discussies zullen nu ook totaal onbegrijpelijk zijn. Dat ervaar ik toch echt als inbreuk op wat ik zelf schreef.. Kunnen die posts nog terug?

Maar Beheer is goed te begrijpen. Die willen van het gekrakeel af, en willen het liefst zinnige discussies over onderwerpen die de moeite waard zijn. De kwaliteit moet omhoog. En dan valt het gedonder gewoon af.

Van de gebande Nabil verdwenen zo ook al zijn Islam-postings, en daar zaten werkelijk ontzettende zinnige dingen bij. Hoop moslims, die daar nog wat van konden opsteken. Een hele zinnige manier van omgang met de godsdienst, vooral met veel verstand. Helaas kunnen die posts niet terug.
(hij had trouwens ook érrug knap scheldwerk.. echt het neusje van de zalm voor de liefhebber :hihi: Ik was er wel fan van..)

Snake
09-03-03, 17:24
Waarom wordt ie uitgeknikkerd? Hier gaan de zionisten veel verder, maar die mogen wel blijven. Dit noem ik toppunt van discriminatie! Maar ja, we mogen niet kritisch tegen over de Joden! :auw: Die slow!!!

Couscousje
09-03-03, 21:22
Good riddens.

Cc

De Rode Roos
10-03-03, 01:54
Geplaatst door Snake
Waarom wordt ie uitgeknikkerd? Hier gaan de zionisten veel verder, maar die mogen wel blijven. Dit noem ik toppunt van discriminatie! Maar ja, we mogen niet kritisch tegen over de Joden! :auw: Die slow!!!

Nou, die zionisten gaan niet verder. Zij komen niet bij elke aanval van het Israelisch leger aanzetten met plaatjes van gedode Palestijnen en daarbij juichen/jubelen, iets wat Yehi omgekeerd wel doet. Namelijk plaatjes van allerlei ledenmaten van omgekomen joden plaatsen. Yehi doet dat heel vaak, maar angkor gedoogde dat. Jij hebt niet gezien waarom yehi geband is, maar iedereen die het gezien had, kreeg spontaan kotsneigingen van zijn laatste postings. Hij ging veel verder dan hij normaal ging. Wat mij zo verbaasde is dat Yehi absoluut geen respect had voor het menselijk leven, ook God's creatie lijkt mij (voor de mensen die in God geloven). Sterker nog, ik denk dat hij geniet van dode mensen die uit het WTC zijn gesprongen en uit elkaar zijn gespat...

Puk
10-03-03, 02:02
Geplaatst door beheer
De maat is vol !

Yehiyaayyash is nu over alle denkbare en voorstelbare grenzen gegaan.

Al zijn posts zijn removed en hij is niet meer welkom op de forums van www.maroc.nl

Yehiyaayyash: als je nog een beetje zelfrespect hebt dan blijf je hier definitief weg.

Dringend verzoek aan iedereen: als je ziet dat hij onder een andere nick weer opnieuw opduikt: meldt zijn berichten bij beheer, zodat hij alsnog weer verwijderd kan worden.

De moelijkheid is nl dat zijn IP niet te bannen is. Hij post vanuit verschillende IP's in openbare gelegenheden waar vandaan behoorlijk veel andere mensen ook hun berichten sturen, die bij een IP ban ook gedupeerd zouden worden.

Het is droevig dat het zover heeft moeten komen.

Beheer.

Ik laat geen traan om de eeuwige ban van Yehiyaayyash.

June 5, 1967
10-03-03, 07:52
Eind goed al goed, ruikt hier meteen een stuk frisser.

:lekpuh:

Canaris
10-03-03, 13:50
Ik heb Yehi vaak alle mogenlijke namen gegeven. Laatst nog genetisch zonderafval. En toch ben ook ik tegen deze ban. Ik ben tegen alle Bans.

Juist de extremisten als Yehi , zijn jongens in een nog vroeg ontwikelings stadium. Dit forum kan als één van de mogenlijkheden worden gezien , om een nuaceerins proces in gang te zetten.

Laten eerlijk zijn. de pics welke yehi plaatste waren zo afschuwelijk, dat deze enkelt als provoceering kunnen zijn bedoeld.
Wie neme de handschoen aan?

Ik heb weinig goeds over voor yehi, maar Maroc.nl dient er goed aan de radikale elemeneten in haar omgeving hier hun gal te laten spuien, want als ze het niet hier kunnen doen, waar gaan ze het dan doen?

Ik begrijp de reactie van Maroc wel, welke in het licht van de publieke kritiek tegen Maroc.nl moet worden gezien, maar ik weet niet of het de opdracht van Maroc.nl is, om bij elke scheet welke door deze groepering wordt gelaten , een ban uit te spreken.

Dienna
10-03-03, 14:12
Geplaatst door Hamza-T
En wie moet er nu kritisch zijn tegen de kruisvaarders en zionistische ridders buiten Yehiyaayyash?

Zal ik dan maar weer terugkomen? :jammer:

Mark
10-03-03, 14:14
Dienna, ik vind je een waardig opvolgster...

Maar in de categorie bekeerde autochtonen hebben we nu Hamza-T al...

Opgestaan plaatsje vergaan ;)

Dienna
10-03-03, 14:25
Geplaatst door Mark
Dienna, ik vind je een waardig opvolgster...

Maar in de categorie bekeerde autochtonen hebben we nu Hamza-T al...

Opgestaan plaatsje vergaan ;)

sinds wanneer ben ik een bekeerde autochtoon? :verward:

plexus
10-03-03, 14:37
...zonder yehiyaayyash is het ook veeeeeeeeeel beter..dat jong was 1 en al slechtheid.. maar goed dat beheer de knoop heeft doorgehakt.
Want BEHEER weet beter!

:rood:

Mark
10-03-03, 15:02
Geplaatst door Dienna
sinds wanneer ben ik een bekeerde autochtoon? :verward:

ehhhh ben ik nou seniel aan het worden? Jij bent toch een Nederlands meisje die zich tot de islam heeft bekeerd?????????

Dienna
10-03-03, 15:28
Geplaatst door Mark
ehhhh ben ik nou seniel aan het worden? Jij bent toch een Nederlands meisje die zich tot de islam heeft bekeerd?????????

bekeerd? Seniel? :hihi:

Mark
10-03-03, 15:37
Hoe zal ik het dan noemen? gebrainwashed? :wink:

Maarten
10-03-03, 16:36
Dat onrecht rond israel, dat is iets om hárd tegen te knokken,
en níet om er controversieel over te gaan kutten, omdat je nou eenmaal zelf wilt afreageren!
Wat is nou belangrijker?? Die zaak, of dat áfreageren??
Als die jongens nou een snapten, dat ze die hele strijd daarmee verzieken..

De voorzitter van maroc.nl was op de radio..
Met wat??...
Met goede standpunten over israel??...
Nee, met uitleggen dat er hier goed tegen de interne bende opgetreden wordt, omdat dat nódig is!
Dat móet ie!..

Jongens, Thanx ! (not)

Een kleine groep lezers, wil misschien wel welwillend zijn, omdat ze de frustratie bij het onrecht snappen, maar de meerderheid ziet gewoon opruiiende junk! Als je dat niet snapt, dan kun je je maar beter niet met die zaak bemoeien.

nouwra
11-03-03, 00:00
Geplaatst door Dr.Kidon
Nou he ! die aanslag op onschuldige burgers in die bus van de week in Haifa...Tis zwaar bizar, i`m with you Maarten !!!

Aan het hele proces van oorzaak en gevolg gaan een oorzaak vooraf.

Smiecht

nouwra
11-03-03, 00:18
Wel typisch.... Dit was waarschijnlijk 1 van die vergeldingsacties die niet in verhouding staan........ typisch dus

zoek het woordenboek eens op wat de definitie van smiecht is. Ik had ook 'gemeen' kunnen zeggen, maar je aankomst was niet bepaald vriendelijk :jammer:

zoals ik al zei, aan het hele proces van oorzaak en gevolg gaat een oorzaak vooraf....

Maarten
11-03-03, 02:17
Geplaatst door nouwra
Kidon over Haifa.. nouwra:Aan het hele proces van oorzaak en gevolg gaan een oorzaak vooraf.

Smiecht

Je vraagt je af hoeveel bibliotheken vol schendingen van mensenrechten sommige jongens nodig hebben, voordat daar een lampje gaat branden!

Tis misschien een idee om na aanslagen pamfletten uit te strooien boven israel, met daarop de vraag: "Kapiert?" in alle wereldtalen. Ook op alle blikjes, bussen, kledinglabels, T-shirts, zelfs op bankbiljetten enz... Gewoon bij wijze van nieuw soort VN maatregel..

KomMaar
11-03-03, 11:34
Heel jammer :jammer: De zionisten zullen dit zien als een overwinning.

HNKL
11-03-03, 11:37
Kom op zeg,hij was mijn lijn naar Osama.Yehi weer terug,weg met al die duffe regeltjes op forums door mods.

taouanza
11-03-03, 12:07
kan yehi niet terugkomen op voorwaarde dat hij die verschrikkelijke foto's acherwege laat?

die waren echt afschuwelijk en ik heb niet eens alles gezien.en dan nog zo'n smilie eronder.
ik vraag me af of hij echt stilstond bij wat hij deed.

Canaris
11-03-03, 12:24
Heel jammer De zionisten zullen dit zien als een overwinning.

einde quote
Dummes Zeug kann man viel reden,
Kann es auch schreiben,
Wird weder Leib noch Seele töten,
Es wird alles beim Alten bleiben.
Dummes aber, vors Auge gestellt,
Hat ein magisches Recht:
Weil es die Sinne gefesselt hält,
Bleibt der Geist ein Knecht.
Goethe

jaja
11-03-03, 17:49
Geplaatst door KomMaar
Heel jammer :jammer: De zionisten zullen dit zien als een overwinning. wat een onzin. Hij wist dat hij dingen deed die het beheer niet wilde accepteren. Hij kreeg een ban van een week, maar was de volgende dag onder een nieuwe nick op het forum een publiceerde opnieuw een paar van dezelfde foto's ... Het was hem duidelijk verteld dat dat niet mocht ... en deed het toch.
Het is hier geen wedstrijdje hoeveel mensen van een bepaalde mening van het forum gekegeld kunnen worden ... hoop ik tenminste.
Het is voor alles de bedoeling dat "we" elkaars mening horen en dat daarbij fatsoensregels in acht genomen worden. Wie dat niet doet, kan vertrekken ... zionist, fundi, SGP-er of atheist.
Om maar eens een heerlijk oud spreekwoord uit de kast te halen "wie z'n billen brandt, moet op de blaren zitten." Yehi heeft zichzelf uitgeschakeld ...

Bart
11-03-03, 17:54
Geplaatst door jaja
wat een onzin. Hij wist dat hij dingen deed die het beheer niet wilde accepteren. Hij kreeg een ban van een week, maar was de volgende dag onder een nieuwe nick op het forum een publiceerde opnieuw een paar van dezelfde foto's ... Het was hem duidelijk verteld dat dat niet mocht ... en deed het toch.
Het is hier geen wedstrijdje hoeveel mensen van een bepaalde mening van het forum gekegeld kunnen worden ... hoop ik tenminste.
Het is voor alles de bedoeling dat "we" elkaars mening horen en dat daarbij fatsoensregels in acht genomen worden. Wie dat niet doet, kan vertrekken ... zionist, fundi, SGP-er of atheist.
Om maar eens een heerlijk oud spreekwoord uit de kast te halen "wie z'n billen brandt, moet op de blaren zitten." Yehi heeft zichzelf uitgeschakeld ...

Juist. Toch mis ik zijn bijdragen (de woorden, niet de plaatjes) wel eens, ze waren altijd heerlijk provocerend en vaak oliedom. Zoiets lezen blijft humor.

manc
11-03-03, 18:08
Geplaatst door Canaris
Heel jammer De zionisten zullen dit zien als een overwinning.

einde quote
Dummes Zeug kann man viel reden,
Kann es auch schreiben,
Wird weder Leib noch Seele töten,
Es wird alles beim Alten bleiben.
Dummes aber, vors Auge gestellt,
Hat ein magisches Recht:
Weil es die Sinne gefesselt hält,
Bleibt der Geist ein Knecht.
Goethe

Zo waar en zo treffend. Als ik een beetje in een melancholische Weltschmertzbui ben dan gaat een stukje Goethe er wel in. Jammer dat mijn 'Leiden' in van die lastige gothische lettertjes is gedrukt.


Juist. Toch mis ik zijn bijdragen (de woorden, niet de plaatjes) wel eens, ze waren altijd heerlijk provocerend en vaak oliedom. Zoiets lezen blijft humor.

Ach, misschien dat sommige andere fanaten wat meer zullen gaan prikken. Vaak waren zijn bijdragen om te bescheuren zo maf: vooral als er weer een belachelijk claim aan vast hing dat er 'minaretten op Cuba stonden voor Columbus de Amerikas ondekte' of meer van die onzin.

Tomas
11-03-03, 19:49
Ja, dit wil ik toch nog wel even kwijt:

Ik begrijp de motivatie van beheer wel om te censureren en ook dat het nodig is, maar juist de chaos is de inspiratie bron voor velen om orgineel te reageren.

Zelfs het schelden is hier op dit PB van een hoog niveau. Of het innemen van onmogelijke of extreme stellingen is hier, op dit PB, tot kunst verheven. De verbetenheid is helemaal fascinerend... De emoties soms voelbaar... Tastbaar...

Maar goed. Ik begrijp het wel.

Chaos en anarchie leidt gewoon tot pareltjes. Je moet ze wel zoeken, en alleen daar waar de chaos heerst kan je ze vinden.

NIS1
11-03-03, 20:22
Geplaatst door manb

Vaak waren zijn bijdragen om te bescheuren zo maf: vooral als er weer een belachelijk claim aan vast hing dat er 'minaretten op Cuba stonden voor Columbus de Amerikas ondekte' of meer van die onzin.

Hoezo? Beweer jij dat Columbus Amerika heeft ontdenkt?

Donna
11-03-03, 21:47
Geplaatst door Tomas
Zelfs het schelden is hier op dit PB van een hoog niveau. Of het innemen van onmogelijke of extreme stellingen is hier, op dit PB, tot kunst verheven. De verbetenheid is helemaal fascinerend... De emoties soms voelbaar... Tastbaar...

Mooi gesproken Tomas!


Geplaatst door Tomas
Chaos en anarchie leidt gewoon tot pareltjes. Je moet ze wel zoeken, en alleen daar waar de chaos heerst kan je ze vinden.

Zeg, met wie heb jij de laatste tijd gepraat..??? :D

KomMaar
11-03-03, 23:33
Ik heb de post van Yehi waaruit blijkt dat hij foto's heeft gepubliceerd die niet door de beugel kunnen NIET gezien. Maar ik kan het wel begrijpen dat hij foto's heeft geplaatst met een opmerking die bij leden in de verkeerde keelgat is geschoten vanuit woede is gedaan. "Een kat in het nauw maakt rare sprongen"

btw; De volgende leden hebben dit forum vandaag al een bezoek gebracht: yehiyaayyash :jeweetog:

Puk
11-03-03, 23:36
Geplaatst door KomMaar
Ik heb de post van Yehi waaruit blijkt dat hij foto's heeft gepubliceerd die niet door de beugel kunnen NIET gezien. Maar ik kan het wel begrijpen dat hij foto's heeft geplaatst met een opmerking die bij leden in de verkeerde keelgat is geschoten vanuit woede is gedaan. "Een kat in het nauw maakt rare sprongen"

btw; De volgende leden hebben dit forum vandaag al een bezoek gebracht: yehiyaayyash :jeweetog:

Klopt. Hij waart nu weer rond als Mohamed Atta.

KomMaar
11-03-03, 23:46
Geplaatst door Puk
Klopt. Hij waart nu weer rond als Mohamed Atta.

Ach lul niet

Puk
11-03-03, 23:52
Geplaatst door KomMaar
Ach lul niet

2u2

:fpuh:

manc
11-03-03, 23:57
Geplaatst door KomMaar
Ach lul niet

Pffff..hij maakt ander precies dezelfde typefouten als Yehi... De manier waarop iemand typt is een soort handtekening (kijk maar naar Rafig en Ron of alle delen van het veelkoppige monster)

Ik wil wel een wedje leggen dat het Yehi is.

Tomas
12-03-03, 00:06
Geplaatst door Donna
Mooi gesproken Tomas!

Zeg, met wie heb jij de laatste tijd gepraat..??? :D

Ik hou mijn bronnen geheim..

Maar heren technici, bman, kaasie, mark...

Kunnen jullie de essentie van chaostheorie kort weer geven?

Marsipulami
12-03-03, 00:15
Geplaatst door Tomas
Ik hou mijn bronnen geheim..

Maar heren technici, bman, kaasie, mark...

Kunnen jullie de essentie van chaostheorie kort weer geven?

Ik mis kaassietoch wel de laatste dagen. Hij brengt wel wat animo op dit prikbord in tegenstelling tot karakterloze humorvolle relativistische nietsnutten zoals jij en Mark.

Puk
12-03-03, 00:19
Geplaatst door Marsipulami
Ik mis kaassietoch wel de laatste dagen. Hij brengt wel wat animo op dit prikbord in tegenstelling tot karakterloze humorvolle relativistische nietsnutten zoals jij en Mark.

Ja. Waar is kaassie eigenlijk? Hij is toch niet geband hoop ik?!

Maarten
12-03-03, 01:51
Geplaatst door Tomas

Kunnen jullie de essentie van chaostheorie kort weer geven?

CHAOS ??..

Tegenovergestelde van orde en veiligheid. Maar die geven áltijd beperkingen door normen, regels, afbakeningen en weet ik veel. Bij chaos verdwijnen al die beperkingen, en dat levert alle vrijheid op! Vandaar ook dat kunstenaars ook altijd “alle vrijheid” moeten hebben. Meestal gaan ze dan neuken, maar produceren doen ze óok wel.. Nou, schrijven is óok kunst!

Haal de controle en de betutteling uit het schrijven, en dan krijg je een struggle for life, en survival of the fittest van zielsinhouden! Het meest overtuigende wint! In deze wereld vindt je grote vrijheid, maar ben je tegen niets beschermd..
Controle, limitering en betutteling vooraf is niet alleen ongewenst, omdat het bij voorbaat zaken uitsluit, maar heeft het recht niet eens, omdat die houding mee doet in de strijd, en zichzelf óok eerst maar eens moet bewijzen!

In den Beginne was het Woord, en niet Balkenende!.. :hihi:
Kortom, laat dat woord maar flink zijn gang gaan…

(commentaar van Beheer is waarschijnlijk: Allah is Groot! Internet ook.. Daar zijn zeeën van ruimte en vrijheid.. Ga daar gerust je gang, maar hier zijn we nét even wat minder onmetelijk..
DaDa = Doe het Daar!
DoDo = Doei, Doordrammer!)

(ging dit over een Chaos-theorie, of zit ik weer eens uit mijn nek te lullen?..)

sil
12-03-03, 02:44
(ging dit over een Chaos-theorie, of zit ik weer eens uit mijn nek te lullen?..)

Als je mij vraagt(maar dat zal niet) het laatste

Maarten
12-03-03, 04:11
Sil! Aardig meisje! Doe ons allen een plezier! Graag vraag ik je ons te leiden naar de rechte weg inzake de chaos-theorie!..

De Rode Roos
12-03-03, 09:32
Maarten er bestaat al een naam voor "chaos-theorie", gewone mensen noemen dat het "liberalisme". :D

Mark
12-03-03, 09:38
Geplaatst door Tomas


Kunnen jullie de essentie van chaostheorie kort weer geven?

nee

heb je geen vragen over dijken en wegen?

Mark
12-03-03, 09:39
Geplaatst door Marsipulami
Hij brengt wel wat animo op dit prikbord in tegenstelling tot karakterloze humorvolle relativistische nietsnutten zoals jij en Mark.

Dat is jouw mening :haha:

kaassietoch
12-03-03, 09:53
Geplaatst door KomMaar
Maar ik kan het wel begrijpen dat hij foto's heeft geplaatst met een opmerking die bij leden in de verkeerde keelgat is geschoten vanuit woede is gedaan. "Een kat in het nauw maakt rare sprongen"



Ach gut, de standaardsmoes op dit PB voor smerige acties, de dader kon natuurlijk niet anders. KomMaar, ik en velen anderen hebben hier op het PB wel honderden beledigingen op hun bord gekregen. Toch is er dan maar eentje die daar op reageert met het plaatsen van een combinatie van foto's en commentaar die een zieke geest verraadt. Ik snap best dat je vriendjes wil zijn met Yehi maar om op deze manier zo opzichtig in zijn hol te kruipen zonder ook maar weer het minste beetje kritiek zegt over jou ook weer heeeeeeel veel. Wordt nou toch wakker sukkel en laat je niet voor het karretje van een ras-provocateur spannen.

Jongens geen zorgen, kaassie is nog steeds in staat op het PB te prikken.

Chaos, tja twee persoonlijke overwegingen:

Ten eerste: Chaos is de beste omschrijving voor wat er in het met een uitprobeersnorretje beplakte hoofd van onze vriend yehi rondgaat.

Ten tweede: Chaos is een oneindig kleine ordening op een oneindig grote schaal. Maar da's persoonlijk natuurlijk.

jaja
12-03-03, 10:53
Geplaatst door KomMaar
Ik heb de post van Yehi waaruit blijkt dat hij foto's heeft gepubliceerd die niet door de beugel kunnen NIET gezien. Maar ik kan het wel begrijpen dat hij foto's heeft geplaatst met een opmerking die bij leden in de verkeerde keelgat is geschoten vanuit woede is gedaan. "Een kat in het nauw maakt rare sprongen"

btw; De volgende leden hebben dit forum vandaag al een bezoek gebracht: yehiyaayyash :jeweetog: ik heb even in de "ledenlijst" gekeken ... en je hebt gelijk. Yehi is niet geband, wel zijn tweede nick, Yahi. Ben beieuwd wat beheer hierover te zeggen heeft. Hebben of niet goed opgelet, of er is een zwijgende overeenkonst dat Yehi zich een poosje stilhoudt en dan weer terug mag ... wat mij wel verbaast aangezien andere "life bans" met een enthousiasme worden afgedwongen, daar kan een gemiddelde FC-utrecht-fan nog wat van leren ...

Overigens, de "woede" als oorzaak van zijn "over de streep gaan" .... hij moet dan maar eens een cursuszelfbeheersing gaan doen. Maar belangrijker, dat argument wordt een beetje een farce als Yehi, na een nachtje slapen en indringend gesprek met beheer en een ban van een week toch als Yahi opnieuw foto's uit die sessie op het foruum zet. Als dat dan nog steeds die "blinde woede" is, dan is ie voorgoed blind ...

manc
12-03-03, 11:23
Geplaatst door De Rode Roos
Maarten er bestaat al een naam voor "chaos-theorie", gewone mensen noemen dat het "liberalisme". :D

:zozo:

Tomas
12-03-03, 12:46
Geplaatst door kaassietoch

Ten tweede: Chaos is een oneindig kleine ordening op een oneindig grote schaal. Maar da's persoonlijk natuurlijk.

Deze vind ik wel mooi.

Maar ik begrijp dat jullie wel IR zijn, maar dat voor elkaar hebben gekregen zonder de chaostheorie te kennen? Wel dijken mogen ontwerpen, maar geen chaostheorie doorgronden...

Waar gaat dat heen met NL?

Ach wat. Het broeikaseffect als factor is nu opeens van ondergeschikt belang. Elk nadeel heb ze voordeel.

Maarten
12-03-03, 14:07
Geplaatst door De Rode Roos
Maarten er bestaat al een naam voor "chaos-theorie", gewone mensen noemen dat het "liberalisme". :D

Zou je denken.. Maar liberalisme is vooral op economie en ondernemerschap gericht, ook al bestaan er uitgebreide ideeën over vrijheid. En er bestaan veel normen binnen liberalisme, dus een chaostheorie kun je het niet noemen, ook al ligt het accent op vrijheid.

Anarchisme is meer een chaos-theorie. (betekent: “zonder hoofd”, ofwel leiding of meta-gezag.) Daar ben ik inzake meningsvorming erg voor. Alleen daarom al, is er ook niks mis met bijvoorbeeld wat Hirsi Ali doet..

Punt van vrijheid is, dat het gelegenheid geeft voor goed en kwaad. Alle leren en visies gaan er van uit dat zoiets bestaat. Dat geldt ook voor waarheid.
Wat mensen doen is meestal een combinatie van goed en slecht, en van halve waarheid..
Je moet het dus minstens een beetje eens kunnen worden over duidelijke gevallen van goed of slecht, en (on) eerlijkheid.

Bij yeh vind je duidelijk een combinatie. Hij laat zien wat er aan goede dingen vertrapt wordt, en is dus eerlijk in wat hij aandraagt. Maar zijn verhalen er omheen vertonen veel leugenachtigheid, kritiekloosheid, provocatiegerichtheid en afhoudendheid.
Die dingen zijn in bijna álle leren slecht! Zeker in Islam ook. Als “moslim” is ie daarom flink fout bezig. Als vertegenwoordiger van “Islam” deugt ie echt voor geen meter. En dat snapt ie niet.

Donna
12-03-03, 14:11
Geplaatst door Tomas
Deze vind ik wel mooi.

Maar ik begrijp dat jullie wel IR zijn, maar dat voor elkaar hebben gekregen zonder de chaostheorie te kennen? Wel dijken mogen ontwerpen, maar geen chaostheorie doorgronden...

Waar gaat dat heen met NL?

Ach wat. Het broeikaseffect als factor is nu opeens van ondergeschikt belang. Elk nadeel heb ze voordeel.


Ik vind 'm ook mooi.

Kaas, zou je voor mijn begrip nog iets dieper op e.e.a. in willen gaan?

Mijn dank is groot..........