PDA

Bekijk Volledige Versie : aan mijn geliefde

keob nepo
08-03-03, 17:02
Voor de ontmoeting:

Geef mij ooit, o God, of geesten, of lotbepalende onzichtbaarheden, de geliefde die mijn geliefde is, zoals ik haar heb gedroomd. "Ik ben ergens en opeens komt zij naar me toe." De gedachte leeft al nu ik aan haar denk, hier of daar op de wereld is zij er al, en ze ademt, haar ogen spiegelen mijn ziel. Iedere dag dat zij leeft en dat ik leef komen wij dichter bij het tijdstip en het ergens dat wij elkaar zullen ontmoeten.
Wat zou zij, mijn gedroomde geliefde, nu aan het doen zijn?

Tijdens de ontmoeting:

Als ik mij nu omdraai, zie ik haar die ik nooit tevoren heb gezien en toch onmiddelijk herken als de geliefde die sinds begin der tijden mijn geliefde is. Ik heb lang op haar gewacht en zij heeft lang naar mij gezocht. Zij staat tussen de bomen, in golvend licht, er vliegen vlinders om haar heen en er is getintel van een of ander instrument. Zij is fris en geurt alsof zij zo uit het water komt waarin ze heeft gebaad. Het water zit nog als een diadeem van kleine druppels in haar haar en daarin spiegelt zich het gouden licht van de zon.

Nu:

God, of geesten, of lotbepalende onzichtbaarheden, dank U voor uw geschenk uit den Goddelijke hemelen. Dank U voor de tastbare engel die sinds begin der tijden mijn geliefde is. Als een trekvogel bracht zij de warmte, het licht, het gouden zonlicht, de kleuren en geuren van het warme, zomerse leven, van aan de andere kant van het leven dat ik tot nu toe heb geprobeerd te leven. Haar lange zoektocht en mijn eeuwige wachten is ten einde gekomen en heeft daarmee het eeuwige leven in mij gewekt. Ik noem haar, het eeuwige leven, Naza.

Voor altijd, tot in de eindeloze, tijdloze eeuwigheden blijf ik bestaan als de jouwe...

ynnad pad
08-03-03, 17:10
Supersterk verhaal, you the man!

ynnad pad
10-03-03, 21:05
Geplaatst door ynnad pad
Supersterk verhaal, you the man!

Thanx man! you the man too.

Zeynab
14-03-03, 19:38
Geplaatst door keob nepo
Voor de ontmoeting:

Geef mij ooit, o God, of geesten, of lotbepalende onzichtbaarheden, de geliefde die mijn geliefde is, zoals ik haar heb gedroomd. "Ik ben ergens en opeens komt zij naar me toe." De gedachte leeft al nu ik aan haar denk, hier of daar op de wereld is zij er al, en ze ademt, haar ogen spiegelen mijn ziel. Iedere dag dat zij leeft en dat ik leef komen wij dichter bij het tijdstip en het ergens dat wij elkaar zullen ontmoeten.
Wat zou zij, mijn gedroomde geliefde, nu aan het doen zijn?

Tijdens de ontmoeting:

Als ik mij nu omdraai, zie ik haar die ik nooit tevoren heb gezien en toch onmiddelijk herken als de geliefde die sinds begin der tijden mijn geliefde is. Ik heb lang op haar gewacht en zij heeft lang naar mij gezocht. Zij staat tussen de bomen, in golvend licht, er vliegen vlinders om haar heen en er is getintel van een of ander instrument. Zij is fris en geurt alsof zij zo uit het water komt waarin ze heeft gebaad. Het water zit nog als een diadeem van kleine druppels in haar haar en daarin spiegelt zich het gouden licht van de zon.

Nu:

God, of geesten, of lotbepalende onzichtbaarheden, dank U voor uw geschenk uit den Goddelijke hemelen. Dank U voor de tastbare engel die sinds begin der tijden mijn geliefde is. Als een trekvogel bracht zij de warmte, het licht, het gouden zonlicht, de kleuren en geuren van het warme, zomerse leven, van aan de andere kant van het leven dat ik tot nu toe heb geprobeerd te leven. Haar lange zoektocht en mijn eeuwige wachten is ten einde gekomen en heeft daarmee het eeuwige leven in mij gewekt. Ik noem haar, het eeuwige leven, Naza.

Voor altijd, tot in de eindeloze, tijdloze eeuwigheden blijf ik bestaan als de jouwe...

hey
sorry hoor maar heb je dat verhaal uit een boek ofzo??????????? :confused: :confused:
nou tot nooit :gek: :gek: :aanwal:

keob nepo
14-03-03, 21:03
Geplaatst door Zeynab
hey
sorry hoor maar heb je dat verhaal uit een boek ofzo??????????? :confused: :confused:
nou tot nooit :gek: :gek: :aanwal:

Nee, deze vraag wordt doorgaans veel aan mij gesteld. Mijn antwoord is altijd hetzelfde. Als er een ding is wat ik niet uit kan staan is het plagiaat. Dus mijn antwoord is nee. Dit heb ik zelf geschreven. Het is een van mijn vele brieven die ik heb geschreven aan mijn vriendin.

We out.

EDEL&WIJS
22-03-03, 16:12
Mijn complimenten voor zijne verwoordingen der liefde!

keob nepo
22-03-03, 16:28
Geplaatst door EDEL&WIJS
Mijn complimenten voor zijne verwoordingen der liefde!

Dank u voor deze edele en wijze woorden.

duo penottia
22-03-03, 17:01
hey je hebt talent!!
maarre is het eigenlijk echt gebeurd??
en is zij echt de ware?
zo,ja hoe weet je dat?
:zwaai:

keob nepo
22-03-03, 19:26
Geplaatst door duo penottia
hey je hebt talent!!
maarre is het eigenlijk echt gebeurd??
en is zij echt de ware?
zo,ja hoe weet je dat?
:zwaai:

Dit stuk staat symbolisch voor iets wat inderdaad echt is gebeurd, ik heb het een beetje mooi verwoord, het is namelijk een brief geweest aan mijn vriendin.
Zij is inderdaad de ware voor mij, dat weet ik omdat ik nog steeds met haar samen ben.

Ik dank je overigens voor je compliment.

We out.

Hasnatjuh
31-03-03, 10:20
Geplaatst door keob nepo
Nee, deze vraag wordt doorgaans veel aan mij gesteld. Mijn antwoord is altijd hetzelfde. Als er een ding is wat ik niet uit kan staan is het plagiaat. Dus mijn antwoord is nee. Dit heb ik zelf geschreven. Het is een van mijn vele brieven die ik heb geschreven aan mijn vriendin.

We out.

wow ma 3andi mane salek!!!

saidaatje
31-03-03, 11:33
super als jij zulke brieven aan je vriendin schrijft.

Vind je niet vaak zulke mocro boyzzzzzz
Ik wil ook zo'n mannetje die me zulke brieven schrijft echt supppper romantisch :love:

:romance:

keob nepo
31-03-03, 20:53
Geplaatst door saidaatje
super als jij zulke brieven aan je vriendin schrijft.

Vind je niet vaak zulke mocro boyzzzzzz
Ik wil ook zo'n mannetje die me zulke brieven schrijft echt supppper romantisch :love:

:romance:

Ik wil je bedanken voor je compliment, maar ben alleen geen mocro.
Heb overigens niets tegen ze, sommige mocro chicks zijn namelijk echt geil.

saidaatje
01-04-03, 18:36
ja soooooooh wat dat ze geil zijn
je hebt een vriendin dus jij mag daar helemaal niet aan denken enz..

berbersoogje
02-04-03, 08:39
Hey keob nepo, je hebt echt talent jongen! Mijn complimenten! Heb je er nooit over nagedacht er om werk van te maken? Je mooiste gedichten samenstellen in een gedichtenbundel en dan ook daadwerkelijk publiceren? Je vriendin kan trots op je zijn!
Ik wou dat mijn vriend mij zulke gedichten schreef… maar ja, het geluk is met de domen, en aangezien ik één van de slimste mensen op aarde ben moet ik het maar zonder speciaal voor mij geschreven en toegezonden berichten doen.

keob nepo
02-04-03, 18:06
Geplaatst door berbersoogje
Hey keob nepo, je hebt echt talent jongen! Mijn complimenten! Heb je er nooit over nagedacht er om werk van te maken? Je mooiste gedichten samenstellen in een gedichtenbundel en dan ook daadwerkelijk publiceren? Je vriendin kan trots op je zijn!
Ik wou dat mijn vriend mij zulke gedichten schreef… maar ja, het geluk is met de domen, en aangezien ik één van de slimste mensen op aarde ben moet ik het maar zonder speciaal voor mij geschreven en toegezonden berichten doen.

Dank je wel voor je compliment. Ik hoor meestal geen positieve dingen, omdat er blijkbaar maar weinig mensen met een voldoende iq-gehalte zijn om mijn gedichtjes en verhaaltjes echt te begrijpen.

Als je een lekker ding bent wil ik je hierbij een voorstel doen:
Wat dacht je ervan om een keer een beschuitje met me te eten??

saidaatje
02-04-03, 21:42
nee waarschijnlijk wil niemand jou begrijpen....

Dat zou ik althans niet doen als iemand zo´n gigantische eigen dunk heeft van zichzelf. :aanwal:

keob nepo
02-04-03, 21:47
Geplaatst door saidaatje
ja soooooooh wat dat ze geil zijn
je hebt een vriendin dus jij mag daar helemaal niet aan denken enz..

Dat ik een vriendin heb betekent niet dat ik homo moet worden. Ik blijf een gezonde hetero man die af en toe zijn natuur kan laten gaan. Als ik een geile meid zie en er niet op reageer is er echt iets niet meer goed.

Ik ben een man en hou van vrouwen ( = meervoud ), vooral van geile.

keob nepo
02-04-03, 21:49
Geplaatst door saidaatje
nee waarschijnlijk wil niemand jou begrijpen....

Dat zou ik althans niet doen als iemand zo´n gigantische eigen dunk heeft van zichzelf. :aanwal:

Dit is dus typisch een geval van een onzeker iemand die gelijk in de aanval gaat omdat ze zo onzeker is van haarzelf...

saidaatje
02-04-03, 21:56
onzeker ben ik niet dat weet ik zelf, iemand hoeft mij dat niet te vertellen.

En ten tweede als je een echte vent was die echt van zijn vriendin hield, dan zou je het niet eens proberen om naar andere vrouwen te kijken.

ook al zou er een topmodel helemaal topless lopen dan kijkt een echte man de andere kant op.

Waarschijnlijk denk jij niet met je hersens........

en als je je niet in kunt houden en zo nodig een vrouw moet bespringen daar heb je je vriendin voor en ga daar geen andere meisjes voor lastig vallen.....

any questions?????????

keob nepo
03-04-03, 00:53
Geplaatst door saidaatje
onzeker ben ik niet dat weet ik zelf, iemand hoeft mij dat niet te vertellen.

En ten tweede als je een echte vent was die echt van zijn vriendin hield, dan zou je het niet eens proberen om naar andere vrouwen te kijken.

ook al zou er een topmodel helemaal topless lopen dan kijkt een echte man de andere kant op.

Waarschijnlijk denk jij niet met je hersens........

en als je je niet in kunt houden en zo nodig een vrouw moet bespringen daar heb je je vriendin voor en ga daar geen andere meisjes voor lastig vallen.....

any questions?????????

Een typisch geval van direct in verdediging gaan door iemand die onzeker is van haarzelf.
Ik hou heel veel van mijn vriendin, ik kijk ook niet zomaar naar vrouwen, ik kijk terug naar ze als ze naar mij kijken, mits ze geil zijn natuurlijk.
Zeg tegen die echte man van je die de andere kant opkijkt met die topless topmodel dat hij zich maar eens moet afvragen wat zijn seksuele voorkeur is. In geval hij het iq-capaciteit niet bezit om die vraag zinnig te beantwoorden doe ik dat graag hierbij voor hem : vertel hem maar dat hij een homo is.
Ik denk ook niet met mijn hersens als ik met een geile meid ben, dan heb ik wel andere dingen te doen dan de wortel trekken uit het getal 156998, of een argumentieverloop weergeven van een arrest, nee, dan geniet ik van datgene wat God heeft geschapen en de mensheid heeft geschonken om er van te genieten.
Daarnaast heb ik geen behoefte om meisjes te bespringen, maar ik zal niet klagen als ik door hen wordt besprongen. Ik ben namelijk trots op wat God mij heeft gegeven: mijn lul. En ik zal hem dan ook gebruiken. Daarnaast gun ik de vrouwtjes natuurlijk ook een pleziertje ( als ik dat zo zachtjes uit mag drukken ) en van dat lastigvallen, haha, die geile vrouwtjes vallen mij lastig!
Boven dat alles houd ik erg veel van mijn vriendin, met haar bedrijf ik de liefde, de rest neuk ik alleen maar, dus zij heeft ook niets te klagen.
Any more stupid questions, or comments?

berbersoogje
03-04-03, 07:30
Elk compliment die je krijgt, van wie dan ook, betreft je gedichten en verhalen heb je dubbel en dwars verdient! Meen ik echt! Om commentaar te geven op je mening dat er maar weinig mensen zijn met een hoge iq-gehalte, kan ik maar één ding op zeggen; mensen met een hoog IQ zitten niet dagelijks op Maroc.nl! Die hebben wel wat beters te doen, zoals het uitvinden van een medicijn tegen de nieuwe ziekte Sars. Begrijp me niet verkeerd. Ik probeer je niet af te katten en al helemaal niet te beledigen! Voordat ik me hier inschreef, ben ik akkoord moeten gaan voor het respecteren van andere Maroc.nl leden, en daar houdt ik me aan!

Dus alleen als ik een lekker ding ben wil je wel een beschuitje met mij eten? Stel dat ik geen lekker ding ben, wat wordt het dan? Gewoon een glaasje water? Of juist helemaal niets? Trouwens, dacht dat jij de ware al gevonden hebt? Tenminste, dat heb ik uitgemaakt uit de door jouw geschreven gedichten. Ik vind het heel lief van je, maar sla je aanbod toch af… Het gaat erom dat ik je gedichten en verhalen erg mooi vind! Dus rest mij niets anders meer te zeggen dan; ga vooral zo door! Weet zeker dat je mij in ieder geval zal blijven verrassen en verbazen met je teksten!

saidaatje
03-04-03, 18:46
eerste woorden die me te binnen schieten als ik jou stuk lees is:

Wat een waardeloze vent. Heb medelijden met de vrouw die je zal trouwen.

Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.

Sakina84
04-04-03, 10:12
[COLOR=blue][GLOW=orangered] :verliefd: WOOEEHHOOEE!!! I'm melting!!! Wat een mooi/lieve liefdesbrief!! I wish I could find a boy like that!! Zie je maar weer dat het geen marokkaan is!! :mad: Dat vind ik zooo jammer!! :tranen:
HIERBIJ WIL IK ALLE MAROKKAANSE JONGENS/MANNEN AANSPOREN/ADVISEREN OM EENS IETS ROMANTISCH :D
Het zou hartstikke leuk zijn om eens iets liefs van een mocroboy te lezen in plaats van die
"1x-is-leuk-maar-je-kan-ook-overdrijven-Bnetminirok verhalen"!!!!!

KOESIES!! :bril:

berbersoogje
04-04-03, 14:47
Ik moet eerlijk toegeven; heb gelachen!! Tjonge jonge… moet eerlijk toegeven Keob Nepo, ik blijf lachen om jouw geinige antwoorden!! Ik vraag me af of je in levende lijve ook zo goed gebekt bent…????

saidaatje
04-04-03, 18:13
ben je dan zo wanhopig toe aan een vent berbersoogje

Esmee
06-04-03, 13:27
keob,

Heb je een zakdoeje voor me, ik moet HUILEN!!!!!!
Ik vind het zoooooooo MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI

PRACHTIG, mijn complimenten jongeman, je hebt mij aan het huieln gemaakt, BEATUTIFFUL

Esmee
06-04-03, 13:32
NOG EEN KLEIN KANTEKENINGETJE,

Vervang dat woord van god, geestem bla bla voor ALLAH ne dan is het helemaal een toppertje ;)

berbersoogje
07-04-03, 08:07
Dus als ik je goed begrijp, ben ik wanhopig en dat alleen omdat ik mijn mening geef betreft de goeie antwoorden die Keob Nepo geeft?? Moet ik daar echt serieus antwoord op geven?? Wat ben jij dom zeg. Dommer dan dat jij je nu voordoet kan haast niet. Maar ja, aan het feit dat jij een IQ tekort hebt, kan je helemaal niets aan doen. Om toch antwoord te geven op jouw achterlijke vraag; nee Saidaatje, ben niet wanhopig op zoek naar een vent. Sterker nog, de leukste, liefste, mooiste, humorvolle en meest romantische man mag zich al ‘het vriendje van berbersoogje’ noemen. Jij wel dan?? Ben jij wel zo wanhopig op zoek naar een vriend??

saidaatje
07-04-03, 10:12
nee hoor berbersoogje heb al 2 jaar lang een hele lieve vriend. Ik ga niet meer wanhopig op zoek naar een vriend.

maar als er hier iemand wanhopig is dan zal jij het wel zijn. Als ik jou berichten lees die je op het forum gooit.

En als er iemand achterlijk is dan zal jij het wel zijn.

Want ga maar eerst eens proberen om je stukken beter te formuleren zodat andere ze ook snappen als ze ze lezen.

Dan ga ik wel weer verder reageren.

berbersoogje
07-04-03, 11:21
Je gaat niet meer wanhopig op zoek naar een vriend zeg je?? Dus je was in het verleden wel wanhopig op zoek?? Wat ben jij zielig zeg! Heb je geen zelfrespect?? Zal wel niet. Grote bek… kleine hart!

Moeilijk hè, normaal reageren? Maar ja, zoals ik al eerder zei; mensen met jouw IQ kunnen het alleen gemakkelijk voor zichzelf maken. Trouwens, dat jij mijn berichten niet begrijpt wel niet zeggen dat niemand ze begrijpt. Sterker nog, heb tot nu toe nog van niemand te horen gekregen dat ze mijn berichten niet hebben begrepen. Conclusie; het ligt aan jou!!
Als ik jou was (en thank god ben ik dat niet) zou ik een IQ test gaan doen (als het nog zin heeft, want dat betwijfel ik zeer) Het komt trouwens wel vaker voor dat jij de boodschappen van Maroc.nl leden niet begrijpt…(zie jouw commentaar jegens het gedichtje van Keob Nepo). Het gaat steeds opvallen… meisje meisje toch!

Dan pas ga je verder??? Met het geven van onzin commentaar op Maroc.nl leden?? Doe geen moeite meid, je zet alleen jezelf ten schande.

saidaatje
07-04-03, 16:29
oooooooooh men je hebt me hartje gekrenkt. Ik ben helemaal gekwetst mamaaaa.......

tsss om wijven zoals jou moet ik alleen maar lachen. Met je lage IQ.
Als je me kent dan moet je me pas over mij gaan oordelen wil je me echt dissen.

Maar zoals ik al tegen die andere onnozele zei ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken.

Je hebt van die rare meisjes die vallen voor de mooie praatjes van mannen die geen stuiver waard zijn.

that´s it.... :stout:

berbersoogje
08-04-03, 14:18
Je hart gekrenkt?? Heb je die dan??? Zo meid, dat gaat de goede kant op… nog even en je hebt i.p.v. zaagsel, hersens in je hoofd!! Je kan trots op jezelf zijn hoor.
Ik hoef je niet te kennen om te weten dat jij een van de domste en achterlijkste mensen op aarde bent. Eigelijk is het een schande dat jij leeft, puur een grove fout van moeder natuur geweest.

Als je A zegt moet je ook B zeggen, dus kom op niet stoppen nu! Begin het net leuk te vinden…

Dus jij bent van die rare meisjes die vallen op mooie praatjes?? Ben blij dat je het zelf bekent. Zieleger dan dat jij nu overkomt kan haast niet.
:aftel:

keob nepo
11-04-03, 13:08
jongens jongens,

kom op, het draait hier om de schrijfkunst, jullie moeten niet gaan shitten. Ik plaats van dat kan je ook gewoon genieten van wat ik heb neergezet. Doe dat.

keob nepo
11-04-03, 13:18
Geplaatst door Esmee
NOG EEN KLEIN KANTEKENINGETJE,

Vervang dat woord van god, geestem bla bla voor ALLAH ne dan is het helemaal een toppertje ;)

Er is maar een God, sommigen noemen Hem God, anderen noemen hem Allah en als ik me niet vergis zijn er nog tig woorden die worden gebruikt. Voor mij is God Allah en Allah is God. Aangezien mijn stukje in het Nederlands is geschreven gebruik ik niet het Arabische maar Nederlandse benaming.

Als afsluiting wil ik je bedanken voor je compliment. Thanks!

Noumidia22
11-04-03, 18:48
In 1 woord PRACHTIG...!!!!!!!!!! :verliefd:

Ma3asallama... :zwaai: