PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijn Dromen!

souraya23
09-03-03, 14:14
sorry heb er geen..whahahahhahahhahahah :handbang: ik slaap niet meer........ben door mijn nichtje in elkaar geklapt!!!!!ze zit me nu te beuken!!!!

sharina
19-03-03, 12:10
ewa souraya je zal denken wie is dit maar door je e-mail adres herken ik je ik wil je naam niet zeggen maar toen ik dit las schrok ik omdat ik iemand ben die je dagelijks ziet.IK WIL HET NIET TEGEN JE MOEDER ZEGGEN maar nu weet ik dat jij niet eerlijk bent.
volgens mij weet je wie ik ben iemand die veel op internet zit.maar wat me pijn doet is dat je zegt dat het aan jou ouders ligt we hebben het al verdomme moeilijk.
die turk liegt gewoon tegen je en die 2.5 jaar heeft ie je gebruikt
latersssssss ik help je een beetje me naam begint met een k!!!!
en onze neef?tfoeeeee

fatiha85
25-03-03, 16:06
Oeps Souraya, ik denk dat je erbij bent!

En sharina, omdat je zei ''onze neef'' maak ik daar uit dat je familie bent van souraya. Je hebt ook gezegd van dat je NOG niks hebt gezegd tegen haar moeder. Ik heb een vraagje voor je: zou je souraya echt veraden??? Ik bedoel ze is familie van je en familie veraad je niet.

Maar goed, ik hoor het graag!!!

keob nepo
25-03-03, 23:11
Ik heb de oplossing voor je probleem. Je houdt van je vriend maar bent stiekem een beetje verliefd op die neef van je. Hier komt het woord wat jou tot de oplossing zal leiden: trio

We out.

fatiha85
26-03-03, 15:57
Geplaatst door keob nepo
Ik heb de oplossing voor je probleem. Je houdt van je vriend maar bent stiekem een beetje verliefd op die neef van je. Hier komt het woord wat jou tot de oplossing zal leiden: trio

We out.

HAHAHHAHHAHAHAHHAHHAHAHHAH!! :giechel: :giechel: :giechel:

AteiraM
26-03-03, 17:52
Geplaatst door sharina
ewa souraya je zal denken wie is dit maar door je e-mail adres herken ik je ik wil je naam niet zeggen maar toen ik dit las schrok ik omdat ik iemand ben die je dagelijks ziet.IK WIL HET NIET TEGEN JE MOEDER ZEGGEN maar nu weet ik dat jij niet eerlijk bent.
volgens mij weet je wie ik ben iemand die veel op internet zit.maar wat me pijn doet is dat je zegt dat het aan jou ouders ligt we hebben het al verdomme moeilijk.
die turk liegt gewoon tegen je en die 2.5 jaar heeft ie je gebruikt
latersssssss ik help je een beetje me naam begint met een k!!!!
en onze neef?tfoeeeee

sorry dit vind ik toch wel errug lullig, maar goed wie ben ik?