PDA

Bekijk Volledige Versie : Workshop Midden-Oosten 20 maart



wahiba81
10-03-03, 09:51
Essalaamou 3aleikoum,
Beste studenten, leden, toekomstige leden en alle anderen.

Een van de grootste conflicten die de wereld op dit moment kent, is het conflict dat zich afspeelt in het Midden-Oosten. Om specifiek te zijn in Israel en de bezette gebieden. Het conflict dat al ruim 50 jaar bestaat heeft zijn invloed over de hele wereld. Zelfs in het verre Nederland.

Om een dialoog tussen verschillende mede- en tegenstanders van beide partijen mogelijk te maken, organiseert Cameleon op donderdag 20 maart aanstaande een workshop over het conflict.

Voorafgaande aan de workshop biedt Cameleon de mogelijkheid om al eerder te discussieren over stellingen soortgelijk aan die op de workshop behandeld zullen worden. Dit zal plaatsvinden op het zogenaamde Midden-Oosten Forum van Cameleon. Dit forum is te bezoeken via de Cameleon-website: www.iscameleon.nl/webboard. Dus heb je iets mede te delen over het conflict, extra informatie die in jouw ogen anderen ook zouden moeten zien, meld je dan aan op het forum.

Op 20 maart zal er vanaf 16.00 gediscussieerd worden met behulp van een aantal gastsprekers. Deze zijn:

Gretta Duisenberg - Stop de Bezetting
Wim Lankamp - Palestina Komitee
Ies Monas - Een Ander Joods geluid
Eli Eddaoudi - Schrijver, geestelijk verzorger
Prof. Dr. P. De Waart - Hoogleraar Internationaal Recht
Centrum Informatie en Documentatie Israel

De activiteit vind plaats op complex Rachelsmolen van Fontys Hogescholen Eindhoven. gebouw R5. Voor een routebeschrijving en plattegrond, ga naar http://www.iscameleon.nl/contact.html

De entree voor deze dag bedraagt € 2,- per persoon. Cameleonleden hebben gratis toegang.

Voor meer informatie kun je mailen naar [email protected] of bellen naar 0877-878466.

Cameleon hoopt iedereen op 20 maart te kunnen begroeten en al eerder op ons forum.

Met vriendelijke groet,


I.S. Cameleon
__________________________________________________ _______

Even kort op een rijtje

Datum: Donderdag 20-03-2003
Locatie: Fontys Hogeschool, RachelsmolenComplex, gebouw R5 ( 5min loopafstand vanaf CS)
Tijd: 16:00 - 21:00uur
Niet-leden: € 2,-
Leden: Gratis

Voor een routebeschrijving kun je op http://www.iscameleon.nl/contact.html terecht...

We zouden het zeer op prijs stellen wanneer jullie deze mail zoveel mogelijk doorsturen naar andere geïnteresseerden. Neem ook iedereen mee die deze avond niet wil missen.

Bij voorbaat dank!

http://www.iscameleon.nl/imgs/workshopmiddenoosten.jpg

NIS1
10-03-03, 10:03
Eli Eddaoudi, wie is dat?

Wat hebben wij Marokkanen met het Midden Oosten te maken? Dat CIDI daar is, is hun goed recht. Wij Marokkanen hebben daar niks te zoeken. Laat de Palestijnen zelf iets ondernemen.. overal lezingen geven etc...

Hou ons er buiten, ok? Wij moeten ons even concentreren over het feit, hoe we onze naam kunnen zuiveren. Daar zijn we nu heel druk mee..

Fillastiene
10-03-03, 10:33
Geplaatst door NIS1
Eli Eddaoudi, wie is dat?

Wat hebben wij Marokkanen met het Midden Oosten te maken? Dat CIDI daar is, is hun goed recht. Wij Marokkanen hebben daar niks te zoeken. Laat de Palestijnen zelf iets ondernemen.. overal lezingen geven etc...

Hou ons er buiten, ok? Wij moeten ons even concentreren over het feit, hoe we onze naam kunnen zuiveren. Daar zijn we nu heel druk mee..

Wat wij als Marokkanen in het Midden-Oosten te hebben zoeken is duidelijk. Maar wat jij als Marokkaan, met je domme hoofd te zoeken hebt op deze wereld is wat mij betreft onduidelijk. Schaam je..

Egoisme. Daar houd ik niet van. Dus ik houd niet van jou.

Lima.

NIS1
10-03-03, 10:38
Geplaatst door Fillastiene
Wat wij als Marokkanen in het Midden-Oosten te hebben zoeken is duidelijk. Maar wat jij als Marokkaan, met je domme hoofd te zoeken hebt op deze wereld is wat mij betreft onduidelijk. Schaam je..

Egoisme. Daar houd ik niet van. Dus ik houd niet van jou.

Lima.

Domme hoofd? Egoist? Ikk? :confused:

Mark
10-03-03, 10:46
Geplaatst door NIS1
Domme hoofd? Egoist? Ikk? :confused:

Hahaha Nis toch, denk maar niet dat je je buiten het MO conflict kan houden hier :)

Dat voorrecht is alleen weggelegd voor neutrale arrogante atheisten zoals ik :fplayer:

Jij moet je moslimbroeders ondersteunen no matter what! :duivels:

Fillastiene
10-03-03, 12:22
Geplaatst door Mark
Hahaha Nis toch, denk maar niet dat je je buiten het MO conflict kan houden hier :)

Dat voorrecht is alleen weggelegd voor neutrale arrogante atheisten zoals ik :fplayer:

Jij moet je moslimbroeders ondersteunen no matter what! :duivels:

:D..

Inderdaad. Niemand kan zijn kop hier in het zand steken. Geen struisvogelpolitiek.

Lima

(neutrale arrogante atheisten :melig: )

isv_cameleon
12-03-03, 10:42
Mensen.....het wordt een zeer boeiende dag!! Dus komen!!! Laat je mening horen!!