PDA

Bekijk Volledige Versie : can-can dans mag wel in marokko



antiapartheid
10-03-03, 12:57
hark rock mag niet de omgekeerde wereld de gekte slaat toe.

nouwra
10-03-03, 13:05
wat is een can-can dans :wat?!: ?

Mark
10-03-03, 13:12
Die Franse dans waarbij de dames hun benen omhoog schoppen en je onder hun jurk kan kijken (waar niks te zien is).

Je weet wel van die film Moulin Rouge... oh nee weet je natuurlijk niet ;)

sil
10-03-03, 14:35
can-can dans mag wel in marokko

???????????????????

nouwra
10-03-03, 15:04
Geplaatst door Mark
Die Franse dans waarbij de dames hun benen omhoog schoppen en je onder hun jurk kan kijken (waar niks te zien is).

:haha: Ik heb de slappe lag hiero.. Waar niets te zien is. Nu hoef ik geen specifieke details, maar lijkt me toch sterk... :)



Je weet wel van die film Moulin Rouge... oh nee weet je natuurlijk niet ;)


je hebt gelijk, ik heb de film moulin rouge stiekem gezien.
Normaliter loop ik in het openbaar gebogen en bestudeer ik de straatstenen..... Ik kijk niet op of om omdat de verleiding overal lonkt..... tv hebben we de deur uitgegooid en als ik praat is het religie wat de klok slaat....

Mark
10-03-03, 15:08
Geplaatst door nouwra
:haha: Ik heb de slappe lag hiero.. Waar niets te zien is. Nu hoef ik geen specifieke details, maar lijkt me toch sterk... :)


Je ziet de volgende onderrok.



Geplaatst door nouwra
je hebt gelijk, ik heb de film moulin rouge stiekem gezien.
[/B]


Ik heb hem half gekeken... mijn vriendin wilde hem zien maar ik haat musicals dus ik ben lekker naar maroc.nl gekropen :)


Geplaatst door nouwra
Normaliter loop ik in het openbaar gebogen en bestudeer ik de straatstenen..... Ik kijk niet op of om omdat de verleiding overal lonkt..... tv hebben we de deur uitgegooid en als ik praat is het religie wat de klok slaat.... [/B]

Ik denk dat jij wel in het paradijs gaat komen Nouwra :duim:

nouwra
10-03-03, 15:36
Geplaatst door Mark
Je ziet de volgende onderrok.Ik heb hem half gekeken... mijn vriendin wilde hem zien maar ik haat musicals dus ik ben lekker naar maroc.nl gekropen :)

Had je toch de film moeten afkijken. Ik zag namelijk meer dan de volgende rok....:nerveus: Ik snelde onmiddelijk naar de wasbak waar ik zeep in mijn ogen smeerde, maar ik kan de beelden nog niet van mijn netvlies krijgen. Hm... :denk: volgende keer gloor proberen.. 'In een oogwenk gereinigd'


Ik denk dat jij wel in het paradijs gaat komen Nouwra :duim:

Is er nog hoop voor mij na het zien van deze onzedelijke film :(

Mark
10-03-03, 15:50
Zo onzedelijk zal ie toch niet zijn geweest? Nicole Kidman is een net meisje.

Chloor in de ogen is inderdaad een goede methode :) Dat passen ze toch ook toe in landen waar ze denken de sharia te hebben? ;)