PDA

Bekijk Volledige Versie : Even kennismaken!!!!

ikhebwattezegge
10-03-03, 14:47
Hallo luitjes,

Ik heb mezelf eens aangemeld bij deze site. Waarom? Joost mag het weten. Kan iemand me uitleggen wat de bedoeling is. Ik wil ook graag aan een discussie meedoen. Ik ben niet zo'n computer genie, maar ik heb zeker wat te zeggen. Dus graag een reactie dan kan ik starten met mijn relaas over hoe het eigenijk zou moeten zijn in deze wereld.

Groetjes

fatiha85
25-03-03, 16:48
Geplaatst door ikhebwattezegge
Hallo luitjes,

Ik heb mezelf eens aangemeld bij deze site. Waarom? Joost mag het weten. Kan iemand me uitleggen wat de bedoeling is. Ik wil ook graag aan een discussie meedoen. Ik ben niet zo'n computer genie, maar ik heb zeker wat te zeggen. Dus graag een reactie dan kan ik starten met mijn relaas over hoe het eigenijk zou moeten zijn in deze wereld.

Groetjes

Hallo, ten eerste van harte welkom.

Wat je hier moet doen is heel simpel. Je leest eerst de titel van een discussie en als het je aantrekt dan lees je het hele verhaal en als je dan nog tijd hebt of als je gewoon je mening wilt geven dan moet je dat gewoon doen.

Het is soms wel lachen hier hoor, want dan komen sommige mensen in actie, je wilt niet weten ,ze komen dan met zulke dooie onderwerpen, echt niet te geloven!!

Maar goed ik denk dat je het hier wel naar je zin gaat krijgen en anders moet je het proberen op www.yasmina.nl dat is ook zo een te gekke site.

Nou dat was het dan!

Beslama!!