PDA

Bekijk Volledige Versie : De nieuwe AEL Leider bij BvD



Puk
11-03-03, 23:46
Die Mohamed Benzakour heeft er ook nog een goeie kop voor!
Ik zag onze Geliefde Aanstaande Leider daarnet bij BvD in zijn eerste televisie-optreden.

De AEL heeft inderdaad een goede keuze gemaakt.

Hulde!

sil
12-03-03, 00:20
Als je alleen op uiterlijk afgaat,dan is hij misschien wel geschikt

Puk
12-03-03, 00:28
Geplaatst door sil
Als je alleen op uiterlijk afgaat,dan is hij misschien wel geschikt

Goed in het pak. Niet te oud. Het is de broer van Abou Jahjah. Hij heeft alleen geen Kuifje. Maar het is dan ook de Néderlandse Abou Jahjah. Modern... op het eerste gezicht. Alleen nog een beetje verlegen. Maar dat komt vanzelf goed.

En hij verschijnt nu niet voor niets met zijn hoofd op de tv.

Kunnen we alvast wennen aan de nieuwe AEL Leider.

NIS1
12-03-03, 07:45
Nou zeg.. zo bijzonder vond ik hem nu ook weer niet... Heb zelfs de moeite niet genomen om zijn interview te kijken.. Hij is de oorzaak waarom ik niet achter AEL Nederland sta.. Met zo'n persoon is AEL gedoemt te mislukken hieroo. Nog nooit zo'n grote lozer gezien. Hij kwam niet uit zijn woorden. Kon zich helemaal niet verdedigen.. Slechte uitstraling. Waar zijn de zogenaamde AEL leden, die het wel kunnen???

Volgens mij is hij ook homo.. :melig2:

Mark
12-03-03, 07:48
Geplaatst door NIS1

Volgens mij is hij ook homo.. :melig2:

ook?

Is Jahjah dan homosexueel?

Simon
12-03-03, 07:50
Maar hij zei toch zelf uitdrukkelijk dat hij geen leider van de AEL wil worden ?

Simon

NIS1
12-03-03, 08:03
Geplaatst door Mark
ook?

Is Jahjah dan homosexueel?

Jahjah is geen homo, maar er zijn toch meer homo's op deze aardol.. vandaar dat 'ook'.. Wilde even iedereen op het verkeerde been zetten. Jammer, dat jij daar ook intrapte.. had het niet verwacht.. ;)

NIS1
12-03-03, 08:08
Geplaatst door Simon
Maar hij zei toch zelf uitdrukkelijk dat hij geen leider van de AEL wil worden ?

Simon

Wat doet hij dan op mijn scherm? Zo iemand is marketingtechnisch niet echt slim bezig.. Je gaat het publiek laten wennen aan iets wat, gelukkig, helemaal niet gaat komen.. Alle debielen zonder een officiele titel van het scherm!! :boos:

Mark
12-03-03, 08:24
Geplaatst door NIS1
Jammer, dat jij daar ook intrapte.. had het niet verwacht.. ;)

Wist je niet dat ik een blondje ben? :auw2:

De Rode Roos
12-03-03, 08:28
Hij legde uit hoe hij zijn columns schreef....Ik vond zijn hele excuus voor al zijn jatwerk ongeloofwaardig.

1. als je weet hoe lang je stuk moet zijn, dan houd je daar van te voren rekening mee, en ga je niet achteraf 900 woorden schrappen! En terwijl je bezig bent kun je zelf zien dat het te lang is! En als hij het op zijn PC doet, dan kun je het aantal woorden gewoon laten tellen. Maar de meeste ervaren schrijvers kunnen dat gewoon inschatten.

2. je baseert je column niet op werk van anderen. Hij mixt het werk van andere columnisten en voeg het bij elkaar en probeert een nieuw verhaal te maken. Dat is een methode voor basisschoolkinderen die bezig zijn met hun project, maar voor iemand die academisch is geschool (en ik ga ervan uit dat Benzakour een afgestudeerde socioloog is), is zo'n methode uit den boze. Dat is namelijk deductieve manier van redeneren (wat hij trouwens ook gewoon toegeeft; hij is geen ideoloog en kan niet iets origineels verzinnen, maar interpreteert alles wat al door anderen is gedaan). Bovendien moet je dan altijd gebruik maken van voetnoten, of in het geval van een column met citaten. Het is trouwens een algemeen bekend regel dat je in columns zo weinig mogelijk citaten moet gebruiken, evenmin als in een gewone opiniestuk. Youp van 't Hek is meester in schrijven van columns en hij gebruikt nooit citaten! Alles wat hij schrijft komt uit zijn hart en is direct uit zijn brein ontspoten.

Maar ik geef Benzoukour wel wat credit: hij is retorisch okay, helaas is hij geen originele denker of schrijver; zo doet hij veelvuldig aan plagiaat.

rnaj
12-03-03, 08:30
Volgens mij is hij ook homo..

Dan wil ik ook lid worden van AEL, hou me op de hoogte

BiL@L
12-03-03, 08:32
De leider van de AEL zal op een democratische wijze verkozen worden hoor...

e r t a n
12-03-03, 08:40
Geplaatst door NIS1
Jahjah is geen homo, ..
Hoe weet je dat?

Wat doet hij dan op mijn scherm?
Praten over zijn columns en zich verantwoorden voor de plagiaat die hij heeft gepleegd.

Mark
12-03-03, 08:41
Geplaatst door BiL@L
De leider van de AEL zal op een democratische wijze verkozen worden hoor...

:hihi:

Democratisch gekozen door de groep mensen die als lid worden toegelaten op basis van ras en geloof.

Simon
12-03-03, 08:44
Geplaatst door NIS1
Alle debielen zonder een officiele titel van het scherm!! :boos:

Maar wat doe jij hier dan op mijn scherm? Hij was uitgenodigd naar aanleiding van de publicatie van een aantal artikelen.

Simon

NIS1
12-03-03, 08:46
Geplaatst door De Rode Roos
Hij legde uit hoe hij zijn columns schreef....Ik vond zijn hele excuus voor al zijn jatwerk ongeloofwaardig.

1. als je weet hoe lang je stuk moet zijn, dan houd je daar van te voren rekening mee, en ga je niet achteraf 900 woorden schrappen! En terwijl je bezig bent kun je zelf zien dat het te lang is! En als hij het op zijn PC doet, dan kun je het aantal woorden gewoon laten tellen. Maar de meeste ervaren schrijvers kunnen dat gewoon inschatten.

2. je baseert je column niet op werk van anderen. Hij mixt het werk van andere columnisten en voeg het bij elkaar en probeert een nieuw verhaal te maken. Dat is een methode voor basisschoolkinderen die bezig zijn met hun project, maar voor iemand die academisch is geschool (en ik ga ervan uit dat Benzakour een afgestudeerde socioloog is), is zo'n methode uit den boze. Dat is namelijk deductieve manier van redeneren (wat hij trouwens ook gewoon toegeeft; hij is geen ideoloog en kan niet iets origineels verzinnen, maar interpreteert alles wat al door anderen is gedaan). Bovendien moet je dan altijd gebruik maken van voetnoten, of in het geval van een column met citaten. Het is trouwens een algemeen bekend regel dat je in columns zo weinig mogelijk citaten moet gebruiken, evenmin als in een gewone opiniestuk. Youp van 't Hek is meester in schrijven van columns en hij gebruikt nooit citaten! Alles wat hij schrijft komt uit zijn hart en is direct uit zijn brein ontspoten.

Maar ik geef Benzoukour wel wat credit: hij is retorisch okay, helaas is hij geen originele denker of schrijver; zo doet hij veelvuldig aan plagiaat.

Gelukkig, dat ik hem sinds gisteren pas ken.. Nu is het de taak om hem zo snel mogelijk uit mijn gedachten te deleten.. :cola: (Courvoisier)

MokroMike II
12-03-03, 09:15
PUK...you are full of shit.

NIS1.....AEL is een volksbeweging en kan alleen mislukken als er teveel van die types zoals jou zijn.

NIS1
12-03-03, 09:26
Geplaatst door MokroMike II
PUK...you are full of shit.

NIS1.....AEL is een volksbeweging en kan alleen mislukken als er teveel van die types zoals jou zijn.

"Ben een grote Abu Jahjah aanhanger, maar ben kritisch op mijn beweging.. Alleen zo kunnen we slagen in onze missie!", sprak hij idealistisch tot zijn volgelingen.

MokroMike II
12-03-03, 09:38
Geplaatst door NIS1
"Ben een grote Abu Jahjah aanhanger, maar ben kritisch op mijn beweging.. Alleen zo kunnen we slagen in onze missie!", sprak hij idealistisch tot zijn volgelingen.

Abou Jahjah groupies.....hehehehe...die hebben er inderdaad niets van begrepen.

BiL@L
12-03-03, 10:40
Geplaatst door Mark
:hihi:

Democratisch gekozen door de groep mensen die als lid worden toegelaten op basis van ras en geloof.

Niet op ras, wel op geloof...
:)

rafiq
12-03-03, 10:50
Die Benzakour liet zich echt makkelijk onder de tafel kletsen zeg.

Ik vond hem zeer matig, en te makkelijk toegeven. Hij had voor de aanval moeten kiezen.

Dat gesoebat ook bij RTL 4. Ik hoop dat de a.s. leider van de AEL geen intervieuws geeft en de t.v. laat voor wat het is.

Dus geen intervieuws.

Donna
12-03-03, 10:56
Ik heb het gemist. Maar is Mohammed Benzakour nou de AEL leider of niet?

Waar ging het interview over dan? Over de AEL, zijn columns, of beide?

Temsemenia
12-03-03, 11:02
Ben Zakour is geen homo, hij is vrijgezel en woont in zwijndrecht, verder is hij top, hij had een goeie toespraak aan het begin van de lezing van abou jahjah in den haag

Simon
12-03-03, 11:05
Geplaatst door Donna
Waar ging het interview over dan? Over de AEL, zijn columns, of beide?

Beide. Ze zijn ook zijn plagiaat gaan behandelen. Maar aanvankelijk ging het vooral over de AEL. Barend en van Dorp hadden het erover dat de AEL een beetje een confronterend sfeertje schept hetgeen juist niet goed is voor de multi-culturele samenleving. Benzakour begon over Pim Fortuyn. El Moumni kwam ook nog even aan de orde. Ach je kent die discussies wel. Ed van Thijn zei nog even fel tegen de bezetting te zijn maar grote moeite te hebben met het AEL standpunt over de ontmanteling van Israel. Dat vond ook Benzakour ongelukkig uitgedrukt door iemand van de AEL en hij gaf aan dat het om een éénstatenoplossing gaat waarbij Israeliers en Palestijnen dezelfde burgerrechten hebben.

Simon

rnaj
12-03-03, 11:11
Barend en van Dorp hadden het erover dat de AEL een beetje een confronterend sfeertje schept hetgeen juist niet goed is voor de multi-culturele samenleving.

Ik heb een hekel aan de niets ontziende pro israel houding van Barend.
Daardoor wordt er altijd een agrasief sfeertje gekweekt zodra het over joden gaat

Donna
12-03-03, 11:18
Geplaatst door Simon
Beide. Ze zijn ook zijn plagiaat gaan behandelen. Maar aanvankelijk ging het vooral over de AEL. Barend en van Dorp hadden het erover dat de AEL een beetje een confronterend sfeertje schept hetgeen juist niet goed is voor de multi-culturele samenleving. Benzakour begon over Pim Fortuyn. El Moumni kwam ook nog even aan de orde. Ach je kent die discussies wel. Ed van Thijn zei nog even fel tegen de bezetting te zijn maar grote moeite te hebben met het AEL standpunt over de ontmanteling van Israel. Dat vond ook Benzakour ongelukkig uitgedrukt door iemand van de AEL en hij gaf aan dat het om een éénstatenoplossing gaat waarbij Israeliers en Palestijnen dezelfde burgerrechten hebben.

Simon

Okee, helder. Maar is hij kandidaat voor het leiderschap?

Filosoof11
12-03-03, 11:44
Ben Zakour lijkt me een goede voorman voor de EAL. Net zo'n type als Janmaat van de CD. Met zo'n figuur aan top zal het nooit wat worden.

Puk
12-03-03, 14:16
Geplaatst door MokroMike II
PUK...you are full of shit.

NIS1.....AEL is een volksbeweging en kan alleen mislukken als er teveel van die types zoals jou zijn.

Pardon?

Natuurlijk kan Mohamed Benzakour niet nu al zeggen dat hij de nieuwe Leider van AEL-NL wordt. Er moet immers nog een volkscongres aan gewijd worden.

Maar mijn bronnen zijn ok.

Dan weet ik dus meer dan een echte AEL-fan.

Elamira
19-03-03, 18:42
Geplaatst door MokroMike II
Abou Jahjah groupies.....hehehehe...die hebben er inderdaad niets van begrepen.

Abou who??? Ik heb liever jou hoor. :wink: