PDA

Bekijk Volledige Versie : MOKROMIKE berucht op FOK.nl



MokroMike II
12-03-03, 13:09
Michiel Smit denkt een "ontdekking" gedaan te hebben....

http://forum.fok.nl/showtopic.php/283311/1/25

rnaj
12-03-03, 13:17
Is dit iets voor de maroc.nl persdienst?

Ik zou toch niet graag met dergelijke uitspraken associeerd willen worden.

Puk
12-03-03, 13:24
Geplaatst door rnaj
Is dit iets voor de maroc.nl persdienst?

Ik zou toch niet graag met dergelijke uitspraken associeerd willen worden.

Punt is natuurlijk dat Mokromike dergelijke uitspraken wel gedaan heeft.

rnaj
12-03-03, 13:27
Maar als de link volgt dan blijft er toch een raar beeld voor maroc.nl over. Ik zou me kunnen voorstellen dat niet Mokromike (die lijkt er wel een beetje trots op) maar Maroc.nl reageerd.

Puk
12-03-03, 13:42
Geplaatst door rnaj
Maar als de link volgt dan blijft er toch een raar beeld voor maroc.nl over. Ik zou me kunnen voorstellen dat niet Mokromike (die lijkt er wel een beetje trots op) maar Maroc.nl reageerd.

Hoe dan? Door te ontkennen dat Mokromike die uitspraken gedaan heeft? Beheer heeft zelf toen niet ingegrepen... wordt lastig.

rnaj
12-03-03, 13:48
HEt feit dat ze niet hebben ingegrepen hoeft niet te betekenen dat ze het eens zijn met de uitspraken. ze zouden zich kunnen distanceren

Puk
12-03-03, 13:59
Geplaatst door rnaj
HEt feit dat ze niet hebben ingegrepen hoeft niet te betekenen dat ze het eens zijn met de uitspraken. ze zouden zich kunnen distanceren

Dat is een mogelijkheid.

Maar dan moet Beheer toch echt eens een keer kiezen:

Of alles vrij laten op maroc.nl en verklaren dat maroc.nl voor geen enkele uitspraak van individuele prikkers verantwoordelijk is.
Of een zeer stringent censuurbeleid voeren.

In het eerste geval hoef je je nergens van te distantiëren.
In het tweede geval moet je toegeven dat je beleid gefaald heeft.

rnaj
12-03-03, 14:05
In het eerste geval hoef je je nergens van te distantiëren.

Het een sluit het andere niet uit, in enstige gevallen zou je het beleid kunnen uitleggen. waarmee je teglijk jezelf distantiëerd van de uitspraken.


In het tweede geval moet je toegeven dat je beleid gefaald heeft.

klopt, moeten ze zo-ie-zo wat aan doen als ze een persburo willen oprichten

Puk
12-03-03, 14:09
Geplaatst door rnaj
Het een sluit het andere niet uit, in enstige gevallen zou je het beleid kunnen uitleggen. waarmee je teglijk jezelf distantiëerd van de uitspraken.



klopt, moeten toch wat aan doen, tenminste als ze een persburo willen oprichten

Daarom ben ik ook altijd tegen het idee van een persbureau geweest.

Maroc.nl is een forum. Geen politieke instelling.

rnaj
12-03-03, 14:40
Het feit dat het een prikbord kan niet betekenen dat alles mag en kan
Dus denk ik dat je als forum.nl OOK een consistent beleid en gedrag regels (in) voeren.
Als je dat niet doet dan krijg sitatie's zoals afgelopen periode met de ban van Bman(b) en yehiyaayyash, dus dat probleem heb je al.

Ik ben voorstander van het maroc-persburo.
Dit persburo kan natuurlijk nooit de de gemeenschappelijke mening van alle prikkers weergeven, maar wel een mening die consistent is met het gevoerde beleidt.

En wat ook een pluspunt is dat de menig van maroc.nl verder kan worden uitgespit door alle prikkers van dit forum.
(maroc.nl is net als de individuele prikker een entiteit op dit prikbord, om het maar even kort en bondig samen te vatten).

Puk
12-03-03, 14:56
Geplaatst door rnaj
Het feit dat het een prikbord kan niet betekenen dat alles mag en kan
Dus denk ik dat je als forum.nl OOK een consistent beleid en gedrag regels (in) voeren.
Als je dat niet doet dan krijg sitatie's zoals afgelopen periode met de ban van Bman(b) en yehiyaayyash, dus dat probleem heb je al.

Ik ben voorstander van het maroc-persburo.
Dit persburo kan natuurlijk nooit de de gemeenschappelijke mening van alle prikkers weergeven, maar wel een mening die consistent is met het gevoerde beleidt.

En wat ook een pluspunt is dat de menig van maroc.nl verder kan worden uitgespit door alle prikkers van dit forum.
(maroc.nl is net als de individuele prikker een entiteit op dit prikbord, om het maar even kort en bondig samen te vatten).

Naja... twee verschillende dingen dus.

Etiquette en Politiek.

Niet alles kan en mag. Dat vind ik ook. En als Beheer een keer de mist in gaat, zoals bij Mokromike, dan moet ze dat gewoon toegeven en zich van zijn uitspraken distantiëren. Dat is iets voor het Beheer en uiteindelijk het Bestuur.

Niet iets voor het Persbureau. Dat moet een orgaan zijn waar maroc.nl louter zijn eigen standpunten ventileert.

rnaj
12-03-03, 15:04
Natuurlijk zijn er nog een paar practische probleempjes maar die kun je met onderstaande formule wel wegwerken denk ik :)

(((bestuur + beheer) = Maroc.nl) = Maroc-persburo)

Puk
12-03-03, 15:05
Geplaatst door rnaj
Natuurlijk zijn er nog een paar practische probleempjes maar die kun je met onderstaande formule wel wegwerken denk ik :)

(((bestuur + beheer) = Maroc.nl) = Maroc-persburo)

:hihi:

rnaj
12-03-03, 15:40
Nu nog even een reactie van ((bestuur + beheer) = MO_NL)
of van het persburo (Maarten toch).

Tomas
12-03-03, 19:38
Geplaatst door Matt_ttie

Ik hoop dat deze lap tekst een bescheiden bijdrage aan deze discussie heeft geleverd.

CYA..............

Tjezus wat een lap... Er zou een limiet per gebruiker gesteld moeten worden.

Ik kom hier voor m'n lol, vrdmm.

Maar goed. Het bevestigd wel weer een aantal vooroordelen. O.a. die dat je wel grappig kan schrijven.

rnaj
13-03-03, 09:23
Ik hoop dat deze lap tekst een bescheiden bijdrage aan deze discussie heeft geleverd.

Denk het wel. Als het niet aan deze discussie is, dan wel aan de discussie over het gedrag/standpunten van beheer in het algemeen.