PDA

Bekijk Volledige Versie : De kleerkasten van de AEL



rafiq
12-03-03, 14:13
Beste mensen,

In alle tumult van de afgelopen weken van de "Tour de Force" van Abu Jah Jah moet ik even het volgende kwijt.

Bij mijn weten heeft niemand zich nog afgevraagd waarom de heer Abu Jah Jah bij zijn optreden geflankeerd wordt door wanna be jerommekes.

Natuurlijk waren er doodsbedreigingen en aanslagen "uit betrouwbare bron" ophanden zo als men dat graag uitlegt.
Maar zien wij bijvoorbeeld Wouter Bos, of Jan Marijnissen schouder aanschouder met de stokpaardjes van de plaatselijke sportschool?

Waar is de heer Abu Jah Jah nu bang voor? Dat hij in een overvolle zaal volgeladen met moslims zal worden geliquideerd?

En denkt hij nou werkelijk een toegewijde terrorist te kunnen weerhouden van zijn daad door aan zijn zijde 2 halve gorilla's te posteren die vervaarlijk de zaal inkijken? Ik vrees dan dat Abu Jah Jah beloont wordt met het Martelaarschap.

Deze gang van zaken, het zogenaamde knokploegen imago wat dit oproept is zeer schadelijk voor de ontwikkeling van de AEL en of een adequate politieke partij voor moslims.

Een foto in het Eindhovens dagblad van 11 maart jl. illustreerd dit zeer helder daarop zien we de heer Abu Jah Jah maar op de voorgrond zien we een vanzijn lijfwachten.
Voor Abu Jah Jah staat er een niet afgetrainde fatsige heerschap gekleed in zwart leder, zijn haren glanzend van het cocoswax en zijn rechterhand schielijk onder zijn jas alsof hij zijn "blaffer" te voorschijn kan halen. Voor de gemiddelde Nederlander was deze foto een bevestiging van alle vooroordelen geserveerd van de nationale media.

Ook ondergetekende was aanwezig in Tilburg en ondervond hoogst persoonlijk de grillen van deze "lijfwachten".
Door het lachwekkend overkomen van de entourage van de heer Abu Jah Jah mistte ik een groot deel van wat broeder Abu Jah Jah inhoudelijk te melden had.

Deze "lijfwachten" waren nog erger dan de Marokaanse Douane. Alleen een ding was hetzelfde. Ons kent ons. Sommige mensen mochten wel binnen anderen weer niet. Dit met het nodige gedreig en verwensingen van deze "professionele lijfwachten" naar de sympathisanten van de AEL.

Wil de AEL op gelijke hoogten komen met elke andere gerespecteerde Nederlandse politieke partij met uitzondering van de companen van de heer Constant Kusters. Moet hij zich afdoen van het gefrusteerde Taxi en Buschauffeur gehalte wat de AEL nu etaleerd.

Het is raadzaam om het issue van "persoonlijke beveiliging" iets meer met raffinement te benaderen.

MokroMike II
12-03-03, 14:18
Geplaatst door rafiq


Ook ondergetekende was aanwezig in Tilburg en ondervond hoogst persoonlijk de grillen van deze "lijfwachten".
Door het lachwekkend overkomen van de entourage van de heer Abu Jah Jah mistte ik een groot deel van wat broeder Abu Jah Jah inhoudelijk te melden had.

Deze "lijfwachten" waren nog erger dan de Marokaanse Douane. Alleen een ding was hetzelfde. Ons kent ons. Sommige mensen mochten wel binnen anderen weer niet. Dit met het nodige gedreig en verwensingen van deze "professionele lijfwachten" naar de sympathisanten van de AEL.
[/B]

Wederom een flike hoop BULLSHIT die via jou toetsenbord wordt geproduceert.

In Tilburg is namelijk iedereen naar binnen gekomen die voor de deur stond.....NIEMAND HEEFT BUITEN HOEVEN BLIJVEN !!!

Wat betreft de beveiliging.......sinds waneer ben jij expert op dit gebied, en wat weet jij nover de situatie om te kunnen ordelen wat wel en niet nodig is ?

Donna
12-03-03, 14:29
De politie Amsterdam zag in het bezoek van Jahjah voldoende aanleiding om hem te laten beveiligen met pantserauto's en helicopters.

Want hij wordt bedreigd, en dat is inmiddels door de politie bevestigd. Als ik Jahjah was, zou ik nog maar een batterij Jerommekes inhuren dus, want het is blijkbaar nodig.

Couscousje
12-03-03, 14:30
Geplaatst door MokroMike II
Wederom een flike hoop BULLSHIT die via jou toetsenbord wordt geproduceert.

In Tilburg is namelijk iedereen naar binnen gekomen die voor de deur stond.....NIEMAND HEEFT BUITEN HOEVEN BLIJVEN !!!

Wat betreft de beveiliging.......sinds waneer ben jij expert op dit gebied, en wat weet jij nover de situatie om te kunnen ordelen wat wel en niet nodig is ?

Wederom moet ik MokroMike gelijk geven.

In Tilburg heeft men te kampen gehad met een tekort aan plaatsen, door het onverwaGte animo voor de lezing. Men heeft uiteindelijk besloten toG iedereen toe te laten, ongeaGt het feit dat het propvol was.

Wederom heeft rafiq de plank volkomen misgeslagen... Het doet mij betwijfelen of rafiq ook daadwerkelijk aanwezig is geweest bij desbetreffende lezing.

Cc

rnaj
12-03-03, 14:48
Bij mijn weten heeft niemand zich nog afgevraagd waarom de heer Abu Jah Jah bij zijn optreden geflankeerd wordt door wanna be jerommekes.

Ik wet niet of wel of niet terecht is of hij persoonlijke bewaking heeft. Het is mischien inderdaad beter dat ze wat verder op de achtergrond blijven. Zeker voor de beeld vorming. Mijn eerste reactie was (sorry jongens/meisjes) 'wat zijn dat voor nazies'.

rafiq
12-03-03, 15:14
Beste Macromike,

Ik ben aanwezig geweest bij de lezingen in Tilburg en Den Haag. Inderdaad iedereen is in Tilburg binnen gekomen.

Ik pretendeer niet expert te zijn op het gebied van persoonsbeveiliging, maar de rommelachtige beveiliging was zelfs voor de grootse leek te zien.

Het is al winst dat jij precies aangeeft dat jij niet weet wat public relations inhoud.

Het gaat om het plaatje beste broeder. Jij kan toch ook niet ontkennen dat de sfeer die "de beveiliging" oproept doet denken aan eerdere geziene manifestaties van extreem rechts <vervang de bomberjacks door leren jassen> en kale koppen door glimmende coiffures.

Boven het eerdere geschrevene moet niet worden opgevat als een aanval op de AEL. Daar heb ik alleen maar het beste mee voor. Ik heb het beste met moslims voor. Als het Marokanen zijn of niet. Dat is een variable.

Ik streef naar een nette vertegenwoordiging van mogelijke politieke aspiraties van broedersen zusters al dan niet in de banier van de AEL. Buitenkijf staat echter dat er geen plek is voor quasi Schwarzeneggers met een beveiligingsdiploma die je met 3 x afdansen en een gouden ster afmaakt.

Begrijp je mijn punt Macro Mike?

ksis
12-03-03, 17:14
Rafiq heeft goed uitgepakt. Wie is hier de MOL?

Simon
12-03-03, 21:05
Nou een beetje meer low-profile kunnen ze wel opereren die body guards want ik lees veel in de media over die mensen en ze moeten eigenlijk onopvallend opereren: dat lijkt mij ook ten goede komen aan de beveiliging. Maar ik vind het goed dat hij beveiligd wordt en heb geen twijfel dat dat nodig is.

Simon

Filosoof11
12-03-03, 22:33
Hoi Rafiq,

Los van de inhoud van de EAL is hun beeld naar buiten toe met die onderwereldfiguren in zwart als zog. bodyguards PUUR FASCISTISCH.

Lees de geschiedenis er op na: al die fascisten waren agressieve, provocerende klootzakken annex hufters (en loosers). Die Nazies waren geen sympatieke vriendelijke mensen. Zelfde sfeertje als Jaja c.s.

Donna
12-03-03, 22:49
Geplaatst door rafiq
waarom de heer Abu Jah Jah bij zijn optreden geflankeerd wordt door wanna be jerommekes.





Tsja. Zie de foto's op http://www.ronhaleber.nl en je begrijpt waarom 837628 (of een andere willekeurige cijferreeks) zo jaloers is.

Simon
13-03-03, 08:24
Geplaatst door Hizbollah
Hoorde trouwens uit betrouwbare bron dat JallaJalla niet alleen in de 'here' is maar ook into de heren. Zouden die Jerommekes daarvoor aangetrokken zijn, om de doortastende leider der Arabische volkeren te plezieren?


Welke betrouwbare bron?

Simon

rafiq
13-03-03, 09:02
Beste Donna,

Voor Ron Haleber, daar mag je best meer respect voor opbrengen.

Dat jij hem dingen toebedeeld zegt meer over jezelf. De staat dienst van Ron daar kunnen veel mensen van leren en zelfs als voorbeeld dienen.

Graag meer respect voor Ron

rafiq
13-03-03, 10:05
Beste filosoof,

Weer worden velen uit de middengroepen zoveel mogelijk spreekwoordelijk te worden kaal geschoren om te diciplineren. Kaal is immers synoniem aan facistische trekjes.

De verdelingen van meningen en mensen in goed en fout en zeker op de entourage die als facistisch wordt bestempeld is typisch politiek bedenksel om mensen te wringen in enkele voorgeschreven leefpatronen volgens welke christendemocraten vinden dat geleefd moet worden.

De marokkanen zouden eigenlijk beter moeten weten, omzich te scharen achter "beroepsoproerkraaier" Dyab Abu Jah Jah en via de bestaande zuil van de moslims hun problemen moeten ventileren.

Geen middel is geschuwd in de aanwakkering van haat tegen de AEL partij, ondermeer door valse verwijzingen die kant noch wal raakten. Door bijv. de entourage van Dyab Facistisch te noemen.

De ordedienst van Dyab dient te houden aan de wetten en maatregelen tot behoud van de openbare orde . Dat moet zo onopvallend mogelijk. Of anders moeten ze maar meer op hun kleding letten en ontspannen doch waakzaam hun voorkomen beteren.

In andere woorden heet dat FRONT STAGE ACTING.

En dat zou koren op de molen zijn dat de gangbare mening een feit wordt in de hoofden van vele Nederlanders en Marokkanen dat de AEL "paranoia en fascistoide denkwijzens heeft". Dat willen we toch niet?

Tomas
13-03-03, 10:11
Geplaatst door rafiq
Graag meer respect voor Ron

Een tip:

Scheld jezelf eens flink uit, dat komt echt veel geloofwaardiger over.

Niemand heeft tot nu toe door, dat je ook Donna speelt.

Groeten,

Cc

rafiq
13-03-03, 10:23
Jajaja Tomas!

Hier spreekt de schizofrene Rafon :fpuh: . Denk U goeddunkt of denk gewoon niet.

U zult nogmaals moeten inschikken en opschikken dat het ‘een lieve lust is’, om zo nu en anders van id te wisselen.

Bij misbruik wordt je gecorrigeerd en gedisciplineerd door de Alwetende Wijsheid thans verkankerd in Donna< stiekem ook mijn pseudo> .

Zelfspot isvoor mij schering en inslag. Jammer dat er onder Marokkanen zo weinig zelfspot is. Dat zou de sfeer zeer goed doen. Anders krijg je zo'n slaafse inborst.

Een goedemiddag!

Couscousje
13-03-03, 11:02
Geplaatst door Tomas
Een tip:

Scheld jezelf eens flink uit, dat komt echt veel geloofwaardiger over.

Niemand heeft tot nu toe door, dat je ook Donna speelt.

Groeten,

Cc

:haha:

Tomas

Muslimaah
13-03-03, 11:10
Rafiq=Ron?



Soap.

manc
13-03-03, 11:32
Geplaatst door Muslimaah
Rafiq=Ron?



Soap.

Erg he? Het wordt nog erger ook: rafiq=ron=8745251234

Ik dacht dat we na Yonathan/Yousrah het wel gehad zouden hebben met schizofrenen op dit forum. Maar Ron Halaber denkt daar blijkbaar anders over...misschien dat hij Rafiq dingen kan laten zeggen die hij zelf anders niet zou durven zeggen ofzo.

BiL@L
13-03-03, 11:37
Hehe, dat krijg je ervan Rafiq. De gulden midden weg geldt niet voor de waarheid...
:vierkant: :)

rafiq
13-03-03, 11:50
Beste Bilal,

De waarheid zal mij vrij pleitten zoals Fidel Castro dat ooit eens gezegd heeft. Wij hebben toch eenscontact gehad Bilal inzake BJBVM? Denk je dat ik je voor de gek houd? Of is dit leedvermaak?

Een vooroordeel is een mening zonder oordeel. Als jullie denken dat ik Ron ben dan zie ik dat als een groot compliment.

Liegen heb ik in mijn opvoeding ervaren als een ondeugd. Mijn bedoelingen zijn zuiver, en ik post alleen onder de naam Rafiq.

Anders laat beheer tussen beide komen..Het lijkt een beetje op de Benzakour affaire. Echt geen plagiaat. Ron =ron , Rafiq=rafiq.
Big Rat=Big Rat. Klaar

Mark
13-03-03, 11:55
Misschien dat beheer hier uitsluitsel over kan geven, net zoals bij de affaire met Marsipulami?

groeten

Mark a.k.a. Nouwra a.k.a. JMT

BiL@L
13-03-03, 12:02
Beste Rafiq, je moet dieper lezen. Ik beschuldig je eigenlijk niet van een leugen. Ron daarentegen... Alhoewel, wellicht dat zijn belevingswereld dat ook als waarheid ziet. Ik weet heel goed dat jij Ron niet bent, ik probeerde alleen de contrasten tussen onze 'meningen' op een gepaste manier over te brengen, daar de situatie er een ironisch geheel van doet maken...
:tik:

Ps. Ik mis Sallah a Din wel een beetje ;)

nouwra
13-03-03, 12:29
Geplaatst door Mark

groeten

Mark a.k.a. Nouwra a.k.a. JMT

:maf2: En ik had al een identiteitscrisis

Mark
13-03-03, 13:02
Geplaatst door nouwra
:maf2: En ik had al een identiteitscrisis

Vertel meid!

Er is immers niets lievers dat wij blanke mannen doen dan arme moslima's helpen om zo onze eigen ego te boosten! :student:

rafiq
14-03-03, 11:29
Al weer lang geleden zat ik een week in een Hotel in Brussel waar ook henry Kissinger drie etage gehuurd had in verband met zijn besprekingen aldaar (het ging toen ook over oorlog en vrede meen ik, maar ik was met andere zaken beschäfticht.

Hij had drie etage -waar de gewone liften niet stopte, benden bij de lift een soort douanepost , zodoende was het voor de overige bewoners onbekend waar hij precies verbleef.

Buiten patrouilleerde militaire, met M16 en auto's zonder nummerplaat. Verder was hij steeds omringd door een haag van lijfwachten.
Hij hield zich ook aan de amerikaanse tijd.

Mij was al snel duidelijk dat die hele bewaking louter cosmetica was.

Als bewoner van het hotel wist ik ook enigszins de weg (bovendien hebben alle hotels een vaste structuur) en het bleek al gauw dat de keukeningang onbeveiligd was, maar dat ik vanuit de zaal, en met name vanuit de vensterbank boven de ingang ongestraft???? een steen op zijn hoofd zou kunnen laten vallen.

Kissinger is een heel klein eng mannetje.

Mijn conclusie was dat de enige mogelijkheid voor dat soort types om op te vallen tussen de menigte is zich te omringen met al dit soort "veiligheidsmaatregelen "

Wil je dus scoren dan is een dergelijke hofhouding al snel nodig.

Het type (of de vorm) levert dan een bijdrage aan het imago .

Met echte beveiliging heeft het echter weinig te maken.

moenna
14-03-03, 13:52
Geplaatst door Muslimaah
Rafiq=Ron?


Ik zie dat hier heel wat speculaties over Ron, Rafiq en 826... de revue passeren. Maar Meuslie:), Ik ken Rafiq en Rafiq is geen Ron, laat dat duidelijk zijn...


Ok, back to topic...