PDA

Bekijk Volledige Versie : Bin Laden Opgepakt (??)



louise_louise
12-03-03, 14:13
Koersen omhoog na gerucht van arrestatie Bin Laden
12/3/2003 14:06


AMSTERDAM (De Financieele Nieuwsdienst/afx) – De aandelenindices zijn omhoog geschoten op het bericht dat Osama Bin Laden zou zijn opgepakt. Volgens persbureau AFX heeft de Iraanse radio gemeld dat de leider van het terroristische netwerk Al-Qaida is opgepakt in Pakistan.

Het verlies van de AEX-index kromp met anderhalve procentpunt tot een min van 1% tot 224,8 punten.



Copyright (c) 2003 Het Financieele Dagblad

WEET IEMAND HIER MEER VAN???????????????

jaja
12-03-03, 14:17
Geplaatst door louise_louise
Koersen omhoog na gerucht van arrestatie Bin Laden
12/3/2003 14:06


AMSTERDAM (De Financieele Nieuwsdienst/afx) – De aandelenindices zijn omhoog geschoten op het bericht dat Osama Bin Laden zou zijn opgepakt. Volgens persbureau AFX heeft de Iraanse radio gemeld dat de leider van het terroristische netwerk Al-Qaida is opgepakt in Pakistan.

Het verlies van de AEX-index kromp met anderhalve procentpunt tot een min van 1% tot 224,8 punten.



Copyright (c) 2003 Het Financieele Dagblad

WEET IEMAND HIER MEER VAN??????????????? De BBC heeft op z'n laatste nieuws rol staan dat Pakistan ontkent dat OBL gearresteerd is.

lennart
12-03-03, 14:29
Het gerucht is de wereld in geholpen door de IRNA. De BBC nam daarna het nieuws over en heeft het gemeldt.

Donna
12-03-03, 14:34
Louise2x!!

Long time no see grrl, hoe is het? :)

Ik weet van niks, ben door niemand gebeld, en heb net voor de zekerheid even gekeken, maar hij ligt nog lekker te slapen..............


:wohaa:

louise_louise
12-03-03, 14:41
‘CIA ontkent arrestatie van Osama Bin Laden’
12/3/2003 14:26


AMSTERDAM (De Financieele Nieuwsdienst) – De Amerikaanse inlichtingendienst CIA ontkent dat Osama Bin Laden is gearresteerd. Dit melden verschillende media woensdagmiddag.

--
nou kweet niet hoor maar ik heb zo'n voorgevoel dat de CIA iets achterhoudt...

hoi donna,
alles gaat wel oke, erg druk. leuk om nog een oude prikker tegen te komen hiero :-)

Donna
12-03-03, 14:48
Geplaatst door louise_louise
nou kweet niet hoor maar ik heb zo'n voorgevoel dat de CIA iets achterhoudt...

hoi donna,
alles gaat wel oke, erg druk. leuk om nog een oude prikker tegen te komen hiero :-)


Dat idee heb ik ook, over die zoon deden ze ook al zo geheimzinnig vorige week.

lennart
12-03-03, 14:49
louise: Ik denk ook dat ze em hebben. Maargoed hij is een Amerikaans CIA agent, dus zo moeilijk zal dat ook niet zijn geweest.

Simon
12-03-03, 21:18
Als ze hem hebben zullen ze het pas bekend maken als hij het land uit is naar een "very safe location".

Simon

manc
12-03-03, 21:21
Geplaatst door Simon
Als ze hem hebben zullen ze het pas bekend maken als hij het land uit is naar een "very safe location".

Simon

Grappig, daar had ik het laatst over...Ik denk dat ze hem eerst een maandje of 3 met elektroden aan zijn ballen ondervragen en alle cellen die ze op die manier te pakken kunnen krijgen uitmoorden voor ze ruchtbaarheid geven aan een dergelijke arrestatie. Misschien dat ze het over 10 jaar pas vertellen: dan is de martelaarsfunctie alweer wat overgewaaid.

Simon
12-03-03, 21:24
Geplaatst door manb
Grappig, daar had ik het laatst over...Ik denk dat ze hem eerst een maandje of 3 met elektroden aan zijn ballen ondervragen en alle cellen die ze op die manier te pakken kunnen krijgen uitmoorden voor ze ruchtbaarheid geven aan een dergelijke arrestatie. Misschien dat ze het over 10 jaar pas vertellen: dan is de martelaarsfunctie alweer wat overgewaaid.

Welnee , als we het toch over gelachtsdelen hebben: Bush zou het zo snel mogelijk bekend willen maken omdat hij daar een enorm gevulde broek van krijgt. Zo'n beetje als Weisglas als hij weer kamervoorzitter mag zijn.

Simon

manc
12-03-03, 21:26
Geplaatst door Simon
Welnee , als we het toch over gelachtsdelen hebben: Bush zou het zo snel mogelijk bekend willen maken omdat hij daar een enorm gevulde broek van krijgt. Zo'n beetje als Weisglas als hij weer kamervoorzitter mag zijn.

Simon

Denk je? Dat zou natuurlijk een hoop informatie van de beste man compleet nutteloos maken. Ik weet zeker dat ze hem eerst leegmelken qua info voor ze al zijn cellen alarmeren cq. aciveren.

Simon
13-03-03, 16:41
Dit vind ik een vreemd bericht:

Uitgegeven: 13 maart 2003 16:18
Laatst gewijzigd: 13 maart 2003 17:21

WASHINGTON - In de laptop van het gevangengenomen al-Qaeda-kopstuk Khalid Sjeik Mohammed is een lijst met schuilplaatsen gevonden van terroristenleider Osama Bin Laden.

Dat meldde de Amerikaanse krant USA Today donderdag op gezag van Amerikaanse en Pakistaanse veiligheidsfunctionarissen.

In de laptop staan zeker zes schuilplaatsen van Bin Laden vermeld, die liggen in het grensgebied tussen Afghanistan en Pakistan. Eerder waren er al brieven en andere correspondentie ontdekt die erop wijzen dat de leider van het terreurnetwerk nog leeft en zich in de regio schuilhoudt. Speciale eenheden van het Amerikaanse leger kammen het gebied momenteel uit.

Sjeik Mohammed werd anderhalve week geleden in Pakistan opgepakt. Hij wordt beschouwd als de derde man van het al-Qaeda-netwerk en hij geldt als het brein achter de aanslagen van 11 september 2001.

Als het waar is waarom maken ze het dan nu bekend?

Donna
13-03-03, 16:45
Geplaatst door Simon
Welnee , als we het toch over gelachtsdelen hebben: Bush zou het zo snel mogelijk bekend willen maken omdat hij daar een enorm gevulde broek van krijgt. Zo'n beetje als Weisglas als hij weer kamervoorzitter mag zijn.

Simon

Bush heeft een Osama op vrije voeten nodig. Anders komt zijn verhaal over 'banden met Al Qaida' ivm oorlog Irak in gevaar.

De Rode Roos
13-03-03, 17:12
Ik kan me niet voorstellen dat Bin Laden zich levend zou laten oppakken...(k kijk teveel naar spionagefilms waarbij een gepakte spion zichzelf met cyaankali vergiftigd zodat die niks kan loslaten :D)

jaja
13-03-03, 17:29
Geplaatst door Simon
Dit vind ik een vreemd bericht:

Uitgegeven: 13 maart 2003 16:18
Laatst gewijzigd: 13 maart 2003 17:21

WASHINGTON - In de laptop van het gevangengenomen al-Qaeda-kopstuk Khalid Sjeik Mohammed is een lijst met schuilplaatsen gevonden van terroristenleider Osama Bin Laden.

Dat meldde de Amerikaanse krant USA Today donderdag op gezag van Amerikaanse en Pakistaanse veiligheidsfunctionarissen.

In de laptop staan zeker zes schuilplaatsen van Bin Laden vermeld, die liggen in het grensgebied tussen Afghanistan en Pakistan. Eerder waren er al brieven en andere correspondentie ontdekt die erop wijzen dat de leider van het terreurnetwerk nog leeft en zich in de regio schuilhoudt. Speciale eenheden van het Amerikaanse leger kammen het gebied momenteel uit.

Sjeik Mohammed werd anderhalve week geleden in Pakistan opgepakt. Hij wordt beschouwd als de derde man van het al-Qaeda-netwerk en hij geldt als het brein achter de aanslagen van 11 september 2001.

Als het waar is waarom maken ze het dan nu bekend? hoe dom denk je dat OBL is? Die hoort dat Sheik EN laptop zijn opgepakt. Dat alles wat sheik EN laptop weten, is binnen 48 uur aan de VS bekend. OBL gaat dus als een haas uit de "bekende" schuilplaatsen weg - anders is het wel een ongelooflijk domme sukkel. Kortom, dat kan nu gepubliceerd worden want als OBL ergens is, dan is het niet daar. (Bovendien hebben de VS voor de zekerheid vast even gekeken ...)

SilverSurfer
13-03-03, 17:34
Geplaatst door De Rode Roos
Ik kan me niet voorstellen dat Bin Laden zich levend zou laten oppakken...(k kijk teveel naar spionagefilms waarbij een gepakte spion zichzelf met cyaankali vergiftigd zodat die niks kan loslaten :D)


Zelfmoord is voor een echte moslim geen optie. Zelfmoord bij een aanslag wordt door moslims anders geinterpreteerd....helaas. :rolleyes:

De Rode Roos
13-03-03, 17:42
Geplaatst door SilverSurfer
Zelfmoord is voor een echte moslim geen optie. Zelfmoord bij een aanslag wordt door moslims anders geinterpreteerd....helaas. :rolleyes:

Is Bin Laden dan een "echte" Moslim?

SilverSurfer
13-03-03, 17:49
Geplaatst door De Rode Roos
Ik kan me niet voorstellen dat Bin Laden zich levend zou laten oppakken...(k kijk teveel naar spionagefilms waarbij een gepakte spion zichzelf met cyaankali vergiftigd zodat die niks kan loslaten :D)


Zelfmoord is voor een echte moslim geen optie. Zelfmoord bij een aanslag echter wordt door fundamentele en radeloze moslims anders geinterpreteerd....helaas.
:rolleyes: