PDA

Bekijk Volledige Versie : Circa 20.000 vrouwen zwanger door seksueel geweld



BiL@L
13-03-03, 08:42
gewist

manc
13-03-03, 08:45
Gruwelijk. Vooral dat vluchtelingen weer eens de zwakste groep blijken te vormen.

manc
13-03-03, 09:26
Geplaatst door BiL@L
1 op 750 is slachtoffer...

Ik denk dat dat percentage wel een stukje hoger ligt hoor Bilal..

taouanza
13-03-03, 09:48
ja en typisch dat de hulpverlening weer het grootste slachtoffer is want die arme schatten kunnen het niet aan en ze hadden wel allemaal zulke goede bedoelingen maar he het salaris aan het einde maand is wel lekker. de clienten komen vanzelf dus aan werk geen gebrek.
met dit soort berichten vraag ik me toch af of het wel een moer uitmaakt waar je woont op deze aardkloot. :mad:

nou mischien is het wachten tot iemand opstaat en de islam de schuld geeft daarmee los het probleem niet op maar je bent wel held.

Mark
13-03-03, 09:53
Geplaatst door BiL@L
1 op 750 is slachtoffer...

Die worden zwanger, niet alle slachtoffers worden zwanger.

Het is gewoon een gebrek aan gevoel en respect voor de medemens (lees vrouw).... Mensen die anderen als wegwerpartikel gebruiken voor hun plezier en daarmee de levens van deze jonge vrouwen vernietigen mogen ze van mij levenslang geven... dat hebben deze vrouwen ook gekregen.

taouanza
13-03-03, 10:04
Geplaatst door Mark
Die worden zwanger, niet alle slachtoffers worden zwanger.

Het is gewoon een gebrek aan gevoel en respect voor de medemens (lees vrouw).... Mensen die anderen als wegwerpartikel gebruiken voor hun plezier en daarmee de levens van deze jonge vrouwen vernietigen mogen ze van mij levenslang geven... dat hebben deze vrouwen ook gekregen.


deze vrouwen hebben inderdaad levenslang gekregen maar wat krijgen de daders?
daar hoor ik nooit wat over.

Mark
13-03-03, 13:45
Geplaatst door taouanza
deze vrouwen hebben inderdaad levenslang gekregen maar wat krijgen de daders?
daar hoor ik nooit wat over.


De daders huilen uit over al die duivelse westerse vrouwen bij hun troostende moeder.

Donna
13-03-03, 16:20
Geplaatst door BiL@L
1 op 750 is slachtoffer...


Helaas veel meer, als ik je berekening tenminste goed interpreteer... Je gaat uit van de hele bevolking van NL? Die bestaat voor de helft uit mannen... dus kun je zeggen dat 1 op de 375 vrouwen slachtoffer is.

En dat zijn alleen nog maar de zwangerschappen. Schattingen lopen uiteen, maar gangbare statistieken stellen dat 1 op de 5 vrouwen ooit slachtoffer wordt van verkrachting.

Die cijfers zijn al sinds jaar en dag even hoog.

1 op de 3 vrouwen krijgt minstens een keer in haar leven te maken met sexueel geweld in een of andere vorm. Dan heb je het dus over 33,3 % van alle vrouwen.

Ik vrees dat dat ook altijd zo zal blijven. Kennelijk is dat een genetische afwijking ofzo, die ervoor zorgt dat sommige mannen er een pervers genoegen in scheppen om macht te laten gelden. Want met sex heeft het niks te maken, daar ben ik van overtuigd.