PDA

Bekijk Volledige Versie : Don Johnson aangehouden met 7.24 miljard euro in zijn auto!!



Mark
13-03-03, 15:21
Don Johnson onderzocht voor witwaspraktijken

Uitgegeven: 11 maart 2003 19:58

KEULEN - De Duitse douane onderzoekt of de Amerikaanse acteur Don Johnson, bekend van de tv-serie Miami Vice, zich aan witwaspraktijken schuldig heeft gemaakt. De televisie- en filmster had samen met twee andere personen financiële documenten over 7,24 miljard euro naar Zwitserland willen brengen.

De Duitse douane trof de papieren in november vorig jaar tijdens een routinecontrole aan in de auto van Johnson, aldus een woordvoerder dinsdag. Er is nog geen sprake van een gerechtelijk onderzoek tegen de 53-jarige acteur.

Bart
13-03-03, 15:26
Geplaatst door Mark
Don Johnson onderzocht voor witwaspraktijken

Uitgegeven: 11 maart 2003 19:58

KEULEN - De Duitse douane onderzoekt of de Amerikaanse acteur Don Johnson, bekend van de tv-serie Miami Vice, zich aan witwaspraktijken schuldig heeft gemaakt. De televisie- en filmster had samen met twee andere personen financiële documenten over 7,24 miljard euro naar Zwitserland willen brengen.

De Duitse douane trof de papieren in november vorig jaar tijdens een routinecontrole aan in de auto van Johnson, aldus een woordvoerder dinsdag. Er is nog geen sprake van een gerechtelijk onderzoek tegen de 53-jarige acteur.

Ik wist dat Miami Vice succesvol was, maar ZO lucratief....?

lennart
13-03-03, 15:38
Tis danwel een zionistisch complot, danwel al die jaren dat Don ondercover was bij de columbiaanse maffia hebben hem goede contacten opgeleverd.

NIS1
13-03-03, 15:47
Don Johnson?? 7.24 miljard?? Kwam hem in Quote 500 niet tegen :geld:

Donna
13-03-03, 16:23
Geplaatst door Mark
De televisie- en filmster had samen met twee andere personen financiële documenten over 7,24 miljard euro naar Zwitserland willen brengen.

Heeft iemand Donny's telefoonnummer voor me? Bij voorbaat dank.....

Donna.

mulan
13-03-03, 17:41
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Een simpele geest als ik zat te denken aan de grootte van de kofferbak, toen ik de titel las.

CYA.........

Hoe simpel moet mijn geest dan wel niet zijn..........ik ben er nog steeds over aan het denken :gniffel:

Oh en Donna don't get your hopes up....ik heb zijn nummer al
maar dat is echt alleen omdat we even bij moeten kletsen........:wohaa:

Tomas
13-03-03, 18:30
Nu zie ik het eindelijk ook. Die Don ziet er inderdaad niet onaantrekkelijk uit. Paas me het nummer ff door Mulan als je uitgekletst bent.

rja
13-03-03, 20:29
Geplaatst door NIS1
Don Johnson?? 7.24 miljard?? Kwam hem in Quote 500 niet tegen :geld:
Nou om zo auto te stelen, waar 7.2 euro inligt wordt wel zeer verleidelijk, ik denk dat weinig derde wereldladen deze verleiding zouden kunnen weerstaan, we zouden het ook collectief deze auto kunnen stelen en met dit dit geld de Derde Wereld te eten geven.

Maar ja, de Duitsers hebben het geld al ingepikt, maar ze hebben hele eerlijke doauniers in Duitsland, die lieten zich niet omkopen, kan me niet voor stellen, dat ze het niet geprobeerd hebben, hier een paar miljoen dollar en dan laat je deze auto door.

nouwra
13-03-03, 20:49
Geplaatst door Tomas
Nu zie ik het eindelijk ook. Die Don ziet er inderdaad niet onaantrekkelijk uit. Paas me het nummer ff door Mulan als je uitgekletst bent.

Ik wil ook

Je zou er spontaan atheiste van worden

Mark
13-03-03, 21:02
Ik zie dat bijna iedereen hier zou bezwijken voor het grote geld... nou ik niet hoor!

Ook al vind ik miami vice een van de beste series aller tijden.

Voor degene die het zich afvroegen.... let op het woord waardepapieren dat verklaart dat het in de auto past... dat kan hard gaan natuurlijk.

Donna
13-03-03, 21:15
Geplaatst door mulan
Hoe simpel moet mijn geest dan wel niet zijn..........ik ben er nog steeds over aan het denken :gniffel:

Oh en Donna don't get your hopes up....ik heb zijn nummer al
maar dat is echt alleen omdat we even bij moeten kletsen........:wohaa:



Trilateraaltje doen.......??? :melig2:




Jaja. Alle gekkigheid is weer op een stokjuh.......

Simon
14-03-03, 08:20
Misschien heeft Don Johnson zich iets te veel ingeleefd in zijn rol ? Hij is naar ik weet niet in hechtenis genomen. Ik vraag mij af waarom niet ?

Simon