PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat vind u hiervan?



Waiting
15-03-03, 12:01
http://www.ael.nl/formulier.php

Ik scroll naar beneden en wat zie ik?

"Je bent géén arabier en géén moslim, je wordt daarom steunlid...."

mulan
15-03-03, 12:25
Geplaatst door Waiting
http://www.ael.nl/formulier.php

Ik scroll naar beneden en wat zie ik?

"Je bent géén arabier en géén moslim, je wordt daarom steunlid...."

Oh...man wat jammer......en dat terwijl jij zo graag actief lid wilde worden. :rambo:

Dan maar wachten tot het een politieke partij is en jij net als alle andere lid kan worden. :)

Dx_
15-03-03, 12:26
Ik scroll naar beneden en wat zie ik?

"Je bent géén arabier en géén moslim, je wordt daarom steunlid...."

Ja net zoiets als dat ik geen israelier kan worden omdat mijn moeder niet joods is. Of net zoiets als dat ik mij niet op een joodse school kan inschrijven.

Tomas
15-03-03, 13:27
Ik begrijp er nog steeds niks van van die AEL...

Atheistische Arbieren zijn toegestaan.
Chrsitelijke Arabieren idem.
Islamitische Arabieren ook.
Marokkanen niet, tenzij ze Moslim zijn...

Wat is er toch met dat Arabische bloed?

Hoe zou men reageren op een vereniging van Ariers of Christenen?

"Ben je geen Arier of Christen dan wordt je steunlid... "

Welke debiel zou dat eigenlijk steunen, zoiets?

De Rode Roos
15-03-03, 13:33
Ik vind het een grote schande dat ze etniciteit als voorwaarde stellen. Een partij voor alleen Moslims is wel te rechtvaardigen....maar als voorwaarde stellen dat je Arabisch moet zijn vind ik echt racistisch.

Waarom alleen Moslims toelaten wel kan?

Omdat iedereen Moslim kan worden en zich kan laten bekeren. Maar ik kan nooit Arabier worden en word ik vanwege mijn ras uitgesloten! Ik hoop echt dat iemand dit bij de rechter gaat aankaarten.

Tomas
15-03-03, 13:36
Geplaatst door De Rode Roos
Ik vind het een grote schande dat ze etniciteit als voorwaarde stellen. Een partij voor alleen Moslims is wel te rechtvaardigen....maar als voorwaarde stellen dat je Arabisch moet zijn vind ik echt racistisch.

Waarom alleen Moslims toelaten wel kan?

Omdat iedereen Moslim kan worden en zich kan laten bekeren. Maar ik kan nooit Arabier worden en word ik vanwege mijn ras uitgesloten! Ik hoop echt dat iemand dit bij de rechter gaat aankaarten.

Hoho!

Het is OF...

Of Arabier Of Moslim.

Dus je kan als je wilt wel lid worden. Alleen arabieren hoeven geen moslim te worden om lid te willen zijn. Zo is dat.

Arabieren, koel volk man!

Cihad
15-03-03, 14:22
Geplaatst door Tomas
Ik begrijp er nog steeds niks van van die AEL...

Atheistische Arbieren zijn toegestaan.
Chrsitelijke Arabieren idem.
Islamitische Arabieren ook.
Marokkanen niet, tenzij ze Moslim zijn...


Zelfs homo's zijn toegestaan.
Een homo vroeg aan Abu Jahjah, toen hij bij de Haagse Hogeschool was, of ook homo's (arabier dan) mochten lid worden. Toen zei Abu Jahjah: nergens in ons aameldingsformulier wordt er gevraagd of je homo of niet-homo bent. :hardlach:

Vriend
15-03-03, 17:14
Geplaatst door J.M.T.
Dat heeft Hitler al geprobeerd - het enige 'zuivere' ras - dat noemt men rascisme en facisme. De gevolgen kennen wij.

Ja het gevolg dat mensen nu nog steeds roepen dat andersdenkenden maar terug naar hun eigen land moeten JMT?

nouwra
15-03-03, 19:32
Al dat geklaag over de AEL.

Men roept altijd maar dat als iets je niet bevalt, dat je jezelf maar moet verenigen om verbetering te boeken.
Dat doet de AEL dus, die wil niet meer klagen maar geeft gehoor aan deze roep. Resultaat, een groep mensen uit Arabische landen die heeft gesinaleerd dat er iets goed mis is met de samenleving zoals we die kennen, wat betreft acceptatie. Een groep mensen die het zat is voor tweederangsburger door te moeten gaan. Een groep notabene die het advies van Europa opvolgt: verenig je!

Maar weer is het niet goed, want je scheid je af, wekt segregatie.

Misschien ben ik het zelf niet eens met vooral de regel dat je of Arabisch of Islamitisch moet zijn (laatste kan ik zeker wel begrijpen), maar ik kan me indenken dat als een groep mensen zich verenigd ze dit doen om een sterkere positie te bewerkstelligen. De meeste waarde heeft iets dat je zelf bereikt hebt zonder hulp van buitenaf.

Dat Arabisch vind ik zeker een discussiepunt, maar geen reden om alle idealen maar teniet te doen.

Zo integreerd als ik ben zou ik zeggen, als het je niet bevalt mensen verenig je tegen de AEL!

CyberImen
15-03-03, 22:19
Ik vind dat gedoe met rassen bij de AEL ronduit belachelijk.
De Islam onderscheidt geen rassen dus als ze voor de belangen van Moslims willen opkomen hoe doen ze dat dan??

De Rode Roos
15-03-03, 22:24
Geplaatst door nouwra
Al dat geklaag over de AEL.

Men roept altijd maar dat als iets je niet bevalt, dat je jezelf maar moet verenigen om verbetering te boeken.
Dat doet de AEL dus, die wil niet meer klagen maar geeft gehoor aan deze roep. Resultaat, een groep mensen uit Arabische landen die heeft gesinaleerd dat er iets goed mis is met de samenleving zoals we die kennen, wat betreft acceptatie. Een groep mensen die het zat is voor tweederangsburger door te moeten gaan. Een groep notabene die het advies van Europa opvolgt: verenig je!

Maar weer is het niet goed, want je scheid je af, wekt segregatie.

Misschien ben ik het zelf niet eens met vooral de regel dat je of Arabisch of Islamitisch moet zijn (laatste kan ik zeker wel begrijpen), maar ik kan me indenken dat als een groep mensen zich verenigd ze dit doen om een sterkere positie te bewerkstelligen. De meeste waarde heeft iets dat je zelf bereikt hebt zonder hulp van buitenaf.

Dat Arabisch vind ik zeker een discussiepunt, maar geen reden om alle idealen maar teniet te doen.

Zo integreerd als ik ben zou ik zeggen, als het je niet bevalt mensen verenig je tegen de AEL!

Mee eens.

Dat van het Arabisch is echter niet houdbaar. Ik bedoel, Als je Arabier bent dan mag je gewoon lid worden, of je nou homo, christen of Moslim bent. Als je geen Arabier bent, dan moet je Moslim zijn. Maar ik vraag me af of Indonesische Moslims zich nou echt thuis zouden voelen bij de AEL...voor zover zijn het alleen Amazigh jongeren.

Het verenigen is goed, maar doe het dan gelijk goed. Richt een Islamitische Moslim Partij op voor alle Moslims in Nederland.

Simon
15-03-03, 22:28
Het begrip "steunlid" is overigens misleidend want formeel ben je dan geen lid omdat je geen stemrecht krijgt.

Opmerkelijk dat ze "Marokkaanse" verkeerd spellen op dat formulier.

Simon

moenna
15-03-03, 22:59
Is al aangekaart bij de LBR. Zij hebben dit onderzocht en kwamen tot conclusie dat er geen juridische gronden zijn om tot vervolging over te gaan....

Heb laatst de artikel nog geplaatst waarin dit staat, en waarbij Jamel (?) de reden(en) voor deze strikte selectie-criteria opsomt...

Mocht er vraag naar zijn, roept u maar en ik plaats hem nog eens..

BiL@L
15-03-03, 23:11
Geplaatst door Waiting
http://www.ael.nl/formulier.php

Ik scroll naar beneden en wat zie ik?

"Je bent géén arabier en géén moslim, je wordt daarom steunlid...."

Niets mis mee hoor Waiting.

De AEL is voor ontmanteling van het zionistische regime en de AEL komt op voor de emancipatie van de Islam binnen Europa.

De mensen die deze doelstellingen kunnen vertegenwoordigen zijn:

1.) Moslims
2.) Arabieren

Adios!
:rambo: